Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 404
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Teoretycznie mozna takie cos robic chyba w ps, gimpie czy innych programach. Praca na warstwach powinna to bardzo ulatwiac, chociaz nie mam pojecia jak dokladnie wyglada tworzenie takiej animacji:)

Napisano

fajne, ale cos takie slow motion calosc Panie Reanimator :). Ja robie szkicowe animacje pod 3d i zaczynam je w Flipbook - probowalem kiedys jakies softy i zaden mi jakos nie podszedl, a flipbook rewelka :) nie jest to jeszcze dopieszczony soft ma jakies braki ale szybko i intuicyjnie sie pracuje.

Napisano

Fajne fajne Reanimator, ja nie potrafie animowac 2d ale jak cos sobie testuje to robie to w Photosopie - on dziala juz zupelnie na animacjach, bardzo wygodnie.

Napisano

Lukasz, nie wiem, czy masz na mysli czesc w powietrzu, czy moze gif odtwarza Ci sie powoli ;)

 

Flipbook mnie drazni, nie ogarniam go, chociaz jest dosyc prosty;)

 

Pingwin: wierze Ci na slowo;) Chociaz... sprobuje, jak bede w domu ;)

Napisano

Zgadza sie i myslalem o tym, ale jak tak dlugo na to patrzylem, to wydalo mi sie ok ;)))

 

Ani, animacja tez sie zajmujesz? :)

 

 

edit: eee, looknalem na to swiezym okiem i zdecydowanie jest zle! :D Do poprawienia. Dzieki ;)

Napisano (edytowane)

Ranimator.hehe. Bardzo fajny timing.Masz smykalke do animacji. Fajnie sie zbiera do skoku, fajny zamach i bardzo fajnie zamortyzowal londowanie. Szkoda, ze pokazujesz ta animacje w formie szkicowej.

Edytowane przez ZbyszekLLL
Napisano

Dzieki, Zbyszku;)

 

To forma szkicowa, poniewaz w animacji 2d jara mnie... jakie slowo byloby dobre... organicznosc? naturalnosc?

 

Tutaj trzeba myslec od razu o wszystkich "principles", a przyznaje, ze podczas animowania 3d "oszukiwalem" wykorzystujac mozliwosci programu (np. overlapy robione za pomoca offsetow kluczy pod koniec animowania).

 

Strasznie mi sie podoba w animacji 2d, ze nie ma NIC za darmo, ale za to ogranicza mnie jedynie umiejetnosc rysowania;) Jak chce reke tak, to ja sobie rysuje tak. Jak chce dym, to sobie rysuje dym. Jak postac ma podniesc przedmiot, to mam w d***, czy mi rig na to pozwala, czy przy przelaczaniu constraina reka mi przeskoczy ;)

 

Czysty fun i jednoczesnie ciagle myslenie. Teraz dopiero rozumiem, dlaczego "animatorzy nie sluchaja muzyki podczas pracy" ;)

 

 

Wracajac: jak mi sie bedzie chcialo, to sprobuje to wyczyscic;)

Napisano

Lukasz ma racje, troche za wolno, ale generalnie b. fajnie. Jak dla mnie wolny jest moment wymachu palka ... nie ma w nim zadnego slow in/out.

 

FlipBOOK jest rewelacyjny... prawda to :D.

 

Pozdrawiam.

Napisano
Dzieki, Zbyszku;)

 

To forma szkicowa, poniewaz w animacji 2d jara mnie... jakie slowo byloby dobre... organicznosc? naturalnosc?

 

Tutaj trzeba myslec od razu o wszystkich "principles", a przyznaje, ze podczas animowania 3d "oszukiwalem" wykorzystujac mozliwosci programu (np. overlapy robione za pomoca offsetow kluczy pod koniec animowania).

 

Strasznie mi sie podoba w animacji 2d, ze nie ma NIC za darmo, ale za to ogranicza mnie jedynie umiejetnosc rysowania;) Jak chce reke tak, to ja sobie rysuje tak. Jak chce dym, to sobie rysuje dym. Jak postac ma podniesc przedmiot, to mam w d***, czy mi rig na to pozwala, czy przy przelaczaniu constraina reka mi przeskoczy ;)

 

Czysty fun i jednoczesnie ciagle myslenie. Teraz dopiero rozumiem, dlaczego "animatorzy nie sluchaja muzyki podczas pracy" ;)

 

 

Wracajac: jak mi sie bedzie chcialo, to sprobuje to wyczyscic;)

 

 

 

hah jakbym slyszal siebie :P, dlatego sadze ze 2d ma w sobie to cos, pracuje sie swobodniej. Anyway brudna krecha, wyglada fajniej niz wyczyszczona :)

Napisano

fajne to... reanimaszun..

tylko troszkę drażni niekosekwencja kreski.. ale timing wspaniały...

króliczek słabo wygląda - jasna kreska.(mało marchewki jadł)

pozdrawiam.

Napisano

hihihi...

a gdzie dlaszy ciąg..?? - [...] on chybia.. chwilkę się zatanawia.. po czym wielki Uszol wyskakuje z nory.. i wali go swoją "pałą"... [...]

 

pozdrawiam.

Napisano

a w 3d co tam animujesz ...... moze powalczymy cos na 11sec ? :) jakbym mial wiecej czasu to moze nastepny miesiac bylbym w stanie cos zrobic,o ile bedzie fajny wav :P. Z tego co widzialem na blogu, ze starych animek jeszcze na 10sec fajna pracke zrobiles.

Napisano

adrian2608 sztywno, to mało powiedziane, mogłeś chociaż na szybko popracować na krzywych...

 

fakt że koleś ma dużą głowę jednak nie przesadziłeś z tym ruchem???

 

skończysz?

Napisano

Waldx kojarze Twoje animki mniej wiecej i powiem, ze sie rozwijasz :) to dobrze.

 

Trzymasz tutaj pewien poziom i w zasadzie jak dobre by to nie bylo, uwagi zawsze sie znajda, kazdy widzi to na swoj sposob. Dobra, nie lubie sie madrzyc... moze tak ogolnie - sama koncepcja ruchow troche do mnie nie przemawia, ja bym go tu zrobil naprawde wscieklego..... gotowego rozerwac wszystko na kawalki aaaghrrrr :D. Skoki i rzut chyba najslabiej, moment jak bije sie po klacie moglby byc dluzszy, nie spiesz sie z pokazaniem tego co robi postac. Nie odpuszczaj i cwicz ! :)

Napisano

Ruchy Twojej postaci są troche takie jakbys skupiał sie na animacje wybranych części ciała, a zapomniał troche o reszcie.

 

Zrób taki test: walk cykle, najpier ruch nóg, potem popraw obroty stóp, następnie ruch bioder, troche tułowia, ramiona i dłonie. Postaraj się też o większą płynność przejść.

 

Pamietaj, że pracuje całe ciało

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności