guufox Napisano 17 Sierpień 2008 Napisano 17 Sierpień 2008 http://www.youtube.com/watch?v=h4pkGW_6eEA Moja pierwsza animacja. Co o tym walk cycle sadziecie? Majke mam od tygodnia. Prosze o wskazowki. Dzieki. Dodam ze robilem to na szybkiego na kolanie :)
guufox Napisano 18 Sierpień 2008 Napisano 18 Sierpień 2008 http://www.youtube.com/watch?v=8sEWA83YGVM jakos mi to sztywno cosik wyszlo :/
trebor26 Napisano 23 Sierpień 2008 Napisano 23 Sierpień 2008 Witam! Amatorsko próbuję coś tworzyć. Oto moje parę sekund. Napiszcie co sądzicie, swoje uwagi, rady. Pozdrówka.
Sebastian Ozga Napisano 27 Sierpień 2008 Napisano 27 Sierpień 2008 (edytowane) Teścik do instruktażu. Edytowane 27 Sierpień 2008 przez Sebastian Ozga
adrian2608 Napisano 13 Wrzesień 2008 Napisano 13 Wrzesień 2008 (edytowane) Witam ,kolejny teścik (2) tym razem "partikle" : Edit ,jeszcze takie coś (wybuch piłeczek ,hehe konfetti) Edytowane 13 Wrzesień 2008 przez adrian2608
Reanimator Napisano 3 Październik 2008 Napisano 3 Październik 2008 Przymiarka do animacji 2d. Wkrecilem sie, wiec stay tuned ;)))
Sjon Napisano 3 Październik 2008 Napisano 3 Październik 2008 Reanimator - fajnie wyglada, w czym to robiłeś?
Reanimator Napisano 3 Październik 2008 Napisano 3 Październik 2008 Plastic Animation Paper 4 - wersja Free
Sjon Napisano 3 Październik 2008 Napisano 3 Październik 2008 Teoretycznie mozna takie cos robic chyba w ps, gimpie czy innych programach. Praca na warstwach powinna to bardzo ulatwiac, chociaz nie mam pojecia jak dokladnie wyglada tworzenie takiej animacji:)
Reanimator Napisano 3 Październik 2008 Napisano 3 Październik 2008 No raczej nie byloby to zbyt wygodne. PAP jest stworzony PRZEZ ANIMATOROW, wiec narzedzia sa dosyc wygodne i intuicyjne. 2
floo Napisano 3 Październik 2008 Napisano 3 Październik 2008 wielkie dzięki za info. trzeba ten program przetestować... ;) rep + a animacja w stylu cartoon rozumiem... ?
Łukasz Burnet Napisano 3 Październik 2008 Napisano 3 Październik 2008 fajne, ale cos takie slow motion calosc Panie Reanimator :). Ja robie szkicowe animacje pod 3d i zaczynam je w Flipbook - probowalem kiedys jakies softy i zaden mi jakos nie podszedl, a flipbook rewelka :) nie jest to jeszcze dopieszczony soft ma jakies braki ale szybko i intuicyjnie sie pracuje.
PenGuin Napisano 3 Październik 2008 Napisano 3 Październik 2008 Fajne fajne Reanimator, ja nie potrafie animowac 2d ale jak cos sobie testuje to robie to w Photosopie - on dziala juz zupelnie na animacjach, bardzo wygodnie.
Reanimator Napisano 3 Październik 2008 Napisano 3 Październik 2008 Lukasz, nie wiem, czy masz na mysli czesc w powietrzu, czy moze gif odtwarza Ci sie powoli ;) Flipbook mnie drazni, nie ogarniam go, chociaz jest dosyc prosty;) Pingwin: wierze Ci na slowo;) Chociaz... sprobuje, jak bede w domu ;)
Ania Napisano 3 Październik 2008 Napisano 3 Październik 2008 Podskok (oderwanie się od ziemi) jest trochę za wolny, tak jakby mu się nogi kleiły do podłoża, oprócz tego fajne.
Reanimator Napisano 3 Październik 2008 Napisano 3 Październik 2008 Zgadza sie i myslalem o tym, ale jak tak dlugo na to patrzylem, to wydalo mi sie ok ;))) Ani, animacja tez sie zajmujesz? :) edit: eee, looknalem na to swiezym okiem i zdecydowanie jest zle! :D Do poprawienia. Dzieki ;)
Ania Napisano 3 Październik 2008 Napisano 3 Październik 2008 Tak, zajmuje się animacją drobiu, http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=43448
ZbyszekLLL Napisano 3 Październik 2008 Napisano 3 Październik 2008 (edytowane) Ranimator.hehe. Bardzo fajny timing.Masz smykalke do animacji. Fajnie sie zbiera do skoku, fajny zamach i bardzo fajnie zamortyzowal londowanie. Szkoda, ze pokazujesz ta animacje w formie szkicowej. Edytowane 3 Październik 2008 przez ZbyszekLLL
Reanimator Napisano 3 Październik 2008 Napisano 3 Październik 2008 Dzieki, Zbyszku;) To forma szkicowa, poniewaz w animacji 2d jara mnie... jakie slowo byloby dobre... organicznosc? naturalnosc? Tutaj trzeba myslec od razu o wszystkich "principles", a przyznaje, ze podczas animowania 3d "oszukiwalem" wykorzystujac mozliwosci programu (np. overlapy robione za pomoca offsetow kluczy pod koniec animowania). Strasznie mi sie podoba w animacji 2d, ze nie ma NIC za darmo, ale za to ogranicza mnie jedynie umiejetnosc rysowania;) Jak chce reke tak, to ja sobie rysuje tak. Jak chce dym, to sobie rysuje dym. Jak postac ma podniesc przedmiot, to mam w d***, czy mi rig na to pozwala, czy przy przelaczaniu constraina reka mi przeskoczy ;) Czysty fun i jednoczesnie ciagle myslenie. Teraz dopiero rozumiem, dlaczego "animatorzy nie sluchaja muzyki podczas pracy" ;) Wracajac: jak mi sie bedzie chcialo, to sprobuje to wyczyscic;)
Reanimator Napisano 4 Październik 2008 Napisano 4 Październik 2008 a animacja w stylu cartoon rozumiem... ? A jak Ci sie wydaje? ;))))))
kannu Napisano 4 Październik 2008 Napisano 4 Październik 2008 serwus :) Reanimator - bardzo superowo i sympatycznie to wyglada. podoba mi sie bardzo :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
floo Napisano 4 Październik 2008 Napisano 4 Październik 2008 Reanimator to było pytanie retoryczne... Master rozumiem że startujesz w bitwie z animacją???
Reanimator Napisano 4 Październik 2008 Napisano 4 Październik 2008 Master, jak wytniesz z tego niepotrzebne klatki to moze byc lepiej ;) Albo zwieksz framerate, moze styknie ;)
SEB Napisano 4 Październik 2008 Napisano 4 Październik 2008 Lukasz ma racje, troche za wolno, ale generalnie b. fajnie. Jak dla mnie wolny jest moment wymachu palka ... nie ma w nim zadnego slow in/out. FlipBOOK jest rewelacyjny... prawda to :D. Pozdrawiam.
Łukasz Burnet Napisano 4 Październik 2008 Napisano 4 Październik 2008 Dzieki, Zbyszku;) To forma szkicowa, poniewaz w animacji 2d jara mnie... jakie slowo byloby dobre... organicznosc? naturalnosc? Tutaj trzeba myslec od razu o wszystkich "principles", a przyznaje, ze podczas animowania 3d "oszukiwalem" wykorzystujac mozliwosci programu (np. overlapy robione za pomoca offsetow kluczy pod koniec animowania). Strasznie mi sie podoba w animacji 2d, ze nie ma NIC za darmo, ale za to ogranicza mnie jedynie umiejetnosc rysowania;) Jak chce reke tak, to ja sobie rysuje tak. Jak chce dym, to sobie rysuje dym. Jak postac ma podniesc przedmiot, to mam w d***, czy mi rig na to pozwala, czy przy przelaczaniu constraina reka mi przeskoczy ;) Czysty fun i jednoczesnie ciagle myslenie. Teraz dopiero rozumiem, dlaczego "animatorzy nie sluchaja muzyki podczas pracy" ;) Wracajac: jak mi sie bedzie chcialo, to sprobuje to wyczyscic;) hah jakbym slyszal siebie :P, dlatego sadze ze 2d ma w sobie to cos, pracuje sie swobodniej. Anyway brudna krecha, wyglada fajniej niz wyczyszczona :)
floo Napisano 4 Październik 2008 Napisano 4 Październik 2008 2D ma dużo uroku i dużo plusów... może się mylę jednak bardziej rozwija wyobraźnie...
sly Napisano 5 Październik 2008 Napisano 5 Październik 2008 fajne to... reanimaszun.. tylko troszkę drażni niekosekwencja kreski.. ale timing wspaniały... króliczek słabo wygląda - jasna kreska.(mało marchewki jadł) pozdrawiam.
Reanimator Napisano 5 Październik 2008 Napisano 5 Październik 2008 To nie kroliczek, to Coś z Długimi Uszami, Żeby Można Było Zrobić Jiggla Na Uszach. ;) Dodany na koncu, zeby nadac sens uderzaniu pala w ziemie ;)
sly Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 hihihi... a gdzie dlaszy ciąg..?? - [...] on chybia.. chwilkę się zatanawia.. po czym wielki Uszol wyskakuje z nory.. i wali go swoją "pałą"... [...] pozdrawiam.
adrian2608 Napisano 26 Październik 2008 Napisano 26 Październik 2008 (edytowane) Chyba dobry dział ,meteor crash na podstawie tutka z videocopilot: Edit i jeszcze takie coś (groving curve) Edytowane 29 Październik 2008 przez adrian2608
Reanimator Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 Dalej bawie sie w animacje 2d;) Tym razem poduszka, worek, whatever. ./////////// WORK IN PROGRESS //////////////// Do skonczenia i poprawienia kilka rzeczy.
Reanimator Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 ;) Jutro dokoncze, poprawie pozy, dodam sensu tej calej akcji ;)
Łukasz Burnet Napisano 1 Listopad 2008 Napisano 1 Listopad 2008 i jak tam robiles cos z tym jeszcze ? :)
sly Napisano 1 Listopad 2008 Napisano 1 Listopad 2008 no właśnie... :/ czekamy niecierpliwie... hihi.. adrian2608- meteora mogłeś wrzucić też do wątku - [VFX] - miniBitwa #1 - Meteoryt pozdrawiam
Reanimator Napisano 4 Listopad 2008 Napisano 4 Listopad 2008 Na razie animuje 3d, wiec poducha czeka ;)
Łukasz Burnet Napisano 4 Listopad 2008 Napisano 4 Listopad 2008 a w 3d co tam animujesz ...... moze powalczymy cos na 11sec ? :) jakbym mial wiecej czasu to moze nastepny miesiac bylbym w stanie cos zrobic,o ile bedzie fajny wav :P. Z tego co widzialem na blogu, ze starych animek jeszcze na 10sec fajna pracke zrobiles.
Reanimator Napisano 5 Listopad 2008 Napisano 5 Listopad 2008 Animuje sobie ten rig: http://highend3d.com/maya/downloads/character_rigs/DEVIL-4457.html Jak mi sie bedzie chcialo, to dorzuce do mojego osobnego watku z "mini animacjami" ;) Teraz chce wrocic do 11sec z zeszlego miesiaca, ktorego nie skonczylem, ale nad ktorym troche sie nameczylem,
adrian2608 Napisano 9 Listopad 2008 Napisano 9 Listopad 2008 Nauka Afterka ;] tutek energy : Sly- Ten meteor to tylko test ,na minibitwe zrobie coś nowego ,czasu jeszcze tyle ,że można kilka crashow zrobić ;] ,pozdro .
kannu Napisano 9 Listopad 2008 Napisano 9 Listopad 2008 serwus :) fajnie ten energy wyglada :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
polon Napisano 14 Listopad 2008 Napisano 14 Listopad 2008 adrian, dałeś rade, energy wyglada jak z hollywoodu
adrian2608 Napisano 19 Listopad 2008 Napisano 19 Listopad 2008 (edytowane) Dzięki panowie ;) Tym razem underwater test ,troszkę mi się kaustyka zatrzymała przy końcu animacji ,oraz jak ktoś ciekawy setup node's: Setup node's: http://www.speedyshare.com/175248153.html Edit: Taki test walk cycle ,wiem trochę sztywno ,teraz czas na coś większego :) http://vimeo.com/2295140 Edytowane 20 Listopad 2008 przez adrian2608
floo Napisano 1 Grudzień 2008 Napisano 1 Grudzień 2008 adrian2608 sztywno, to mało powiedziane, mogłeś chociaż na szybko popracować na krzywych... fakt że koleś ma dużą głowę jednak nie przesadziłeś z tym ruchem??? skończysz?
Łukasz Burnet Napisano 5 Grudzień 2008 Napisano 5 Grudzień 2008 Waldx kojarze Twoje animki mniej wiecej i powiem, ze sie rozwijasz :) to dobrze. Trzymasz tutaj pewien poziom i w zasadzie jak dobre by to nie bylo, uwagi zawsze sie znajda, kazdy widzi to na swoj sposob. Dobra, nie lubie sie madrzyc... moze tak ogolnie - sama koncepcja ruchow troche do mnie nie przemawia, ja bym go tu zrobil naprawde wscieklego..... gotowego rozerwac wszystko na kawalki aaaghrrrr :D. Skoki i rzut chyba najslabiej, moment jak bije sie po klacie moglby byc dluzszy, nie spiesz sie z pokazaniem tego co robi postac. Nie odpuszczaj i cwicz ! :)
adrian2608 Napisano 23 Grudzień 2008 Napisano 23 Grudzień 2008 Kolejne testy ,tym razem na innej postaci ,free rig z Blenderartists : http://www.vimeo.com/2608521
Santi_Animator Napisano 23 Grudzień 2008 Napisano 23 Grudzień 2008 Ruchy Twojej postaci są troche takie jakbys skupiał sie na animacje wybranych części ciała, a zapomniał troche o reszcie. Zrób taki test: walk cykle, najpier ruch nóg, potem popraw obroty stóp, następnie ruch bioder, troche tułowia, ramiona i dłonie. Postaraj się też o większą płynność przejść. Pamietaj, że pracuje całe ciało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się