Posted April 6, 200718 yr Postanowilem ze potrenuje troche modelowanie postaci z wykorzystaniem normalmap itd :p i zamierzam zrobic postac na podstawie konceptu stworzonego przez moja dziewczyne :) Naraziemecze cialo w zbrushu, potem dodam odpowiednio spudnice i reszte objektow jako osobne modele i na koncu stworze na podstawie tego wszytskiego model low poly jakims narzedziem do retopologi :) Na poczatku przygotowalem sobie base model na szybko (jak ktos chce to niech sobie sciagnie :p podlem linka do obj) no i to wrzucilem do sculptera i narazie jest jak widac, w sumie to narazie 2 subdiv wiec dopiero detale zaczna sie pojawiac, narazie staram sie nie przesadzic z umiesnieniem i utrzymac zgrabna sylwetke :) A tutaj link do base mesha. Mam nadzieje ze sie komus przyda. (chociarz to zadne cudo :p) http://www.iis.elblag.pl/~iis7064/test/knightka/KnightkaBaseModel.rar Pozdrawiam
April 6, 200718 yr Ładnie, ładnie. Tylko może nie rób jej takiego motyla bo teraz ma zbyt męskie plecy.
April 6, 200718 yr od tylu wyglada troszke jak facet :D spróbuj dac jej takei kształty jakie są na koncepcie, i zlikwiduj te miesnie koniecznie ogólnie mysle ze bedzie dobry model! :)
April 6, 200718 yr Super skecz! Dziewczę ma rękę:) Siatka też ładniutka, z tym że skoro już chcesz robić normal to przydało by się więcej szczegółów, np. na twarzy, bo normalki nie będą najciekawiej wyglądać na zbyt płaskiej chapie. Myk jest taki, że jeśli już używasz normalek to powinno równoważyć to z tym, że postać będzie w charakterystyce "next-gen". Co za tym idzie, więcej poly nie zaszkodzi. Przynajmniej tak osobiście uważam:) Sculpt ładnie idzie, warto dopracować na błysk! Pamiętaj o proporcjach bryły! Pozdro!
April 6, 200718 yr Lewus ale to jest base mesh pod sculpta a nie wersja low poly. ;) Wygląda obiecująco. Pozdro
April 6, 200718 yr Lewus ale to jest base mesh pod sculpta a nie wersja low poly. ;) Wygląda obiecująco. Pozdro A widzisz, śpieszyłem się rano i nie doczytałem że Konras retopo będzie robił:/ Sorki:p
April 6, 200718 yr Fajny szkic. Nie wiem jak bardzo chcesz sie trzymac tego konceptu, ale byloby fajnie gdybys utrzymal ten cartoonkowy charakter i nie wchodzil za bardzo w real. Zapowiada sie super.
April 6, 200718 yr nie wiem...ale wydaje mi sie ze w proporcjach cos nei teges....ale pewnie sie myle! chodzi mi o nogi! sa za dluie IMO!:) Gratuluje dziewczyny!:)
April 6, 200718 yr [...]sa za dluie IMO!:) Bruneq, nogi nigdy nie są za długie:D W sumie na koncepcie też są długie pod tą figlarną kiecką:) Może łydki za bardzo muskularne...
April 6, 200718 yr Author Dzieki za komentarze:) Z motylkiem byla przesada i wogle postaralem sie ja troche bardziej ukobiecic :) (moglem zrobic faceta albo stwora nie mialbym wtedy tych dylematow :p) Teraz jak juz wchodze w detale to czuje ze zaczynam tracic nad nimi kontrole i wszytsko falowac zaczyna ale mam nadzieje ze sobie poradze:p Ah no i moglem wieksza siate na glowe dac bo teraz bede mial problem :/ no chyba ze zabije sobie komputer iloscia subdiv :p
April 6, 200718 yr zostaw glowe i zrob ja jako osobna mape w brushu! robisz to dla siebie przeceiz! a i bedize latwiej ci w brushu operowac na samej glowie!
April 6, 200718 yr Bardzo fajny koncept limoli :) Fajnie by było, gdybyś pociągnął ten model właśnie w takim trochę "bajkowym" klimacie.
April 6, 200718 yr Witam!! wyglada COOL ;) ale nie przesadzaj z miesniami wkoncu to krucha kobitka ;) np. na plecach stanowczo przesadzone :) pozdro
April 7, 200718 yr fajny model tylko z proporcjami z konceptu to ma niewiele wspolnego no i jak na babeczke to biodra nietakie...
April 8, 200718 yr Author Hmmm, nie mam juz sily na te cialo, wezme sie teraz za buty albo sukienke... ciagle sie zastanawiam troche jak do tego sie zabrac i jak to ma na koncu byc czy jako jeden czy tez oddzielne meshe.. moze cos doradzicie ^^' Glowe postaci zostawiam sobie na koniec bo na razie mi nie idzie troche (odetne ja od ciala potem bo zdecydowanie miala za malo podzalow i np nosa nie da sie teraz wytloczyc albo fajnych uszu itd ^^, zresza zaluje ze nie zrobilem na glowie siatki z normalnym rozkladem polygonow :/)
April 8, 200718 yr Widac ze wiesz co robisz :) czekam na dalsze postepy bo zapowiada sie bardzo ciekawie :)
April 8, 200718 yr Ona będzie w spandeksie że takie detale robisz? :] Ogólnie super wrażenie anatomi(nogi perfect). tylko te suty...:/ pozdro. Życze ukończenia pracy, super się zapowiada:)
April 8, 200718 yr Author Dobra to niech ktos mi powie jak mozna dopasowac ta sukienke do ciala?:p Jakis reaktor czy cos? Ma ktos moze jakies info na temat tego jak o zrobic? Teraz wydaje mi sie ona w tym taka gruba troche... zreszta nie wiem jak to bedzie z paskiem i naramiennikami, ale no to juz nie ta talia :/
April 8, 200718 yr Mocno przesadziłes z muskulaturą, na concepcie jest to delikatna kobieta a tutaj nam prezentujesz wersje hulkową :)
April 8, 200718 yr Author Od ostatniego razu gdy prezentowalem cialo po skulpie nie ruszalem go, no ale morze racja, powinnem je troche uszczuplic, przedewszytskim chyba lapki ^^' ps. dobra sukienke tez robie od nowa, bo takie realistyczne faldy wstretne to jednak nie ten klimat jaki chce uzyskac ^^'
April 9, 200718 yr Author Koncept nie jest taki komiksowy do konca... zreszta to tlyko koncept, w koncu fotomontarz nie byl by na miejscu... Chce uchwycic proporcje tego wszytskiego co tutaj jest ale z wieksza iloscia detalu i realizmu.... jezeli mowie zle to bijcie mnie po glowie. Pozatem dzis zmarnowalem dzien na reaktora i zly jestem ^^' powrucilem jednak do tamtego modelu spudnicy i pobawilem sie nim jeszcze, dopasowalem i dalem szwy... "ozdobne" :p
April 12, 200718 yr Author Blabla bla :p taka przymiarka pod buty w czasie przed zajeciami na uczelni :p Pozdrawam
April 12, 200718 yr Yo! Fajny detal Ci wychodzi, taki podziobany, nie wiem czy to dobrze czy źle:) Jak robisz te szwy? Pinch-em? imo łydy ma jak atletka:/
April 12, 200718 yr Author No wiec szwy na sukience sa robione extrudem po loopach ^^ tak wiem wiem:p wyeksportowalem model z faldami z sculptera, dalem extrude, soft selectionem poprawilem proporcje i przyleganie do ciala sukience :p no i przy okazji zrobily sie te ostre faldki samoistnie, ale zdecydowalem ze nie sa zle, chociarz moglem je wygladzic w sculpterze :> Potem znow import do zbrusha i pojezdzilem sobie pedzlamipo szwach na sukience aby sie troche zmiely ^^ przy wytlaczaniu i troche podjechalem do nich materialem aby nie byly takie paskudnie wystajace :) Buty to natomiast juz stety nie stety sam sculpt na objekcie odcietej nogi :D A co do tego podziobania to hmm ^^' one maja byc wyszywane, wiem ze moze nie widac najlepiej ale wgralem o jeden nizzszy div :p (np tak od wewnetrznej strony buta sa takie kwiatuchy wyszywane :p (wiem ze malo widac :>))
April 13, 200718 yr Bardzo fajnie Ci idzie, ubranko rewelacja. Mam nadzieję, że model utrzymasz w żywej kolorystyce jak na koncepcie :)
April 14, 200718 yr Czekałem aż sie trochę rozwinie i przyznam że idzie super. Czekamy na ujawnienie twarzy, bo wszystkie screeny ocenzurowane. ;) Pozdro
April 21, 200718 yr Author Test naramiennikow i paskow:p Naramienniki zostana takie raczej, moze lekko je wyzezbie, bo narazie to takie tam low i meshsmoth :p a co do tego kolniezowato czegostam :p to glupawa przed noca:p i raczej ich nie bedzie w zamian za material i pasy trzymajace naramieniki :p Pozdrawiam
April 22, 200718 yr Cool, tak, tak, pozbądź się tego kołnierza zdecydowanie wciskająć delete. Pozdro!
April 22, 200718 yr Author No dobra, poprawilem i jest tak :p Naramienniki o jeden subdiv nizej we viewporcie ale nie chcialo mi sie czekac na zaladowanie 4 razy wiecej poly :p ps. paski poprawie oczywiscie ale to juz taki duperel ze narazie mi sie nie chce.... ehhh balem sie tego ale chyba czas najwyzszy odkroic jej glowe i sie nia pobawic :D... no i potem buty zmienic, ewentualnie rekawice jakies zrobic albo chociarz jedna:p... Zastanawiam sie czy nie dac jej wiecej tych paskuw... na jakies sztylety itd :D... no nic... poradzicie mam nadzieje :)
April 22, 200718 yr Myślałem, że postać będzie delikatniejsza. Widzę jednak, że wolisz wersję robokopową :) Jeśli pociągniesz to dalej, zaplanuj jakieś sensowne rozwiązanie dla połączenia barku z ramieniem. Teraz wojowniczka mogła by wykonywać jedynie telemarki. Aha - ubranie wyszło bardzo fajnie.
April 23, 200718 yr Widze jeden bezsens.... jak ta zbroja bedzie sie zginac?? chyba powinienes oddzielic naramiennik od przedramienia. Pasek i zapięcie z przodu tez do mnie nie przemawiaja, bo nigdy w zyciu tak pasek sie nie ulozy, a jesli tak musi byc to trzeba je mocniej napiac i popracowac nad sukienka pod zapinka. Model ogolnie swietny, normalnie anatomi sie mozna na nim uczyc:] Kolana sa moim faworytem:] Pozdrawiam, soda Acha i te listki sa nijakie, ja osobiscie chyba bym je wywalil.
April 23, 200718 yr Author Wlasnie bede musial te paski zlikwidowac i zrobic cos aby sie naramienniki niezsuwaly z reki, bo zamysl mialem wlasnie taki aby one byly jedna czescia, stand ten zapaz miejsca pod pacha :p Hmmm zawszze moge udac ze mocowanie jest pod spodem :D Pozdrawiam i dziekuje za komentarze :)
April 24, 200718 yr Nom, tak jak soda napisał, ornament mógłbyś przemyśleć jeszcze... Te muszelki i spiralki to chyba deafult:p Zrób sobie alphy jakieś fajne, na pewno się w przyszłości nie zmarnują:) Pozdrawiam!
April 30, 200718 yr Author Taki tam but :p mysle ze bedzie lepszy od poprzedniego :D (moze jest ciutkie za pancerny ale pozmiejszam potem lupy i bedzie ladnie ^_^ ah no i oczywiscie nie patrzcie na podeszwe :D a pozatem bucior bedzie i tak jeszcze optumalizowany mysle ale to narazie tak daje bo byc moze cos jednak mi doradzicie :p ii sie rozmysle.
April 30, 200718 yr Widzę, że powoli ale konsekwentnie idziesz naprzód:) Tak trzymać:) Bucik spox, fakt, zbyt pancerny, jak napisałeś. Jeśli cholewka ma zostać taka "ciężka" to cześć gdzie są palce i podeszwa też powinny bo nie gra całościowo. Pokaż screeny (rzuty) w całości, najlepiej duże, lepiej wtedy oceniać.. Pozdro!
May 4, 200718 yr Author Blah w koncu teraz bede mial weekend i troche czasu a ze czas mnie goni wiec jednak nie bede wiele kombinowal nad glowa i zostawie taka jaka tutaj jest :p, zoptymalizuje te buty, no i sprubuje zrobic low poly :), fakt faktem to niby by nie byl problem ale kompltenie nie wiem jak rozwiazac sprawe tej spudnicy? przeciech ugh, no nie wiem robic to jako oddzielny objekt? czy wyciac cialo podswpodem az do pasa? i ramion/szyi? bo boje sie aby to sie nie skasztanilo przy animacji potem (ktorej nie bedzie oczywiscie ale nie chce robic czegos co nie ma prawa bytu) Pomorzcie prosze, doraddzie cos ^_^.
May 4, 200718 yr Hmmm anatomia coś się popsuła na ostatnim screenie najbardziej to widać :/ Głowa jest chyba za mała i taka jak by to ująć stara :P Koncepcik znacznie lepszy.
May 4, 200718 yr miseczka D sie zrobila! za duze i obwisłe piersi!:) i taka jakas za gruba sie zrobiła!:)no i ta niemożnosc poruszania rekoma....
May 4, 200718 yr spodnice z boku ud i torche na froncie robisz razem z nogami tylko wiadomo nie na płasko troche musi odstwac tak jak to widac na hi poly, twarz wyszla jakos staro, głowa jest według mnie mała tym bardziej w zestawieniu z cyckami ktore z kolei są deko za nisko i są troche workwate , a tak wygląda całkiem całkiem, moze jeszcze ten material miedzy cyckami trochę cofnąc w głab tak aby je uwypuklic ?
May 7, 200718 yr Na cyce inflat i bedzie fajny warrior:D:D:D Facet, proporcje lecą na łeb na szyje. Głowka za mała i za mało kobieca... Pokazuj rzuty też, lepiej będzie widać..
May 7, 200718 yr Author Niechto jakto sie dzieje, sukienka jest taka sama od poczatku a wtedy mowiliscie ze super a teraz wam sie nie podoba XDD nie fair no :p (zreszta i tak ja chyba poprawie ale to nie wiem kiedy, bo cialo pod nie bedzie mi potrzebne to nie bede sie martwil o to czy cos gdzies nie bedzie pasowalo ^^. Bo to jednak dozy problem ciagle robic ubranko i myslec jk to ono sie ukladac ma na ciele i jeszcze nie przenikac :/. A co do glowy to eghh ^^' ja nie umiem organiki tworzyc wiec nie dziwcie sie :> Dam jej wlosy to moze nie bedzie tak strasznie :) Zreszto to wszytsko na pewno przez te defaultowe oswietlenie :p
May 7, 200718 yr Model jest fajny...tylko łepek ciut za mały. Nie jest to na pewno piękna wojowniczka a raczej przypakowana gladiatorka. Ale ma charakter. Fajne. Tylko nie wiem za bardzo jak działają te naramienniki przy zginaniu ramion.
May 7, 200718 yr Author Naramienniki trzymaja sie ramion, nie sa przymocowane do barkow, sprubuje niedlugo pokazac jakiegos screena coby rozwiac ta tajemnice :)
May 14, 200718 yr Author Oto low poly, fryzurka narazie testowa, ilosc tri w rogu okna widoczna, sam nie wiem co pisac wiec najwyzej piszczie co sadzicie i czy dac jakies dodatkowe obrazki :)
Create an account or sign in to comment