Skocz do zawartości

[WIP] postac3d: wojowniczka


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Postanowilem ze potrenuje troche modelowanie postaci z wykorzystaniem normalmap itd :p i zamierzam zrobic postac na podstawie konceptu stworzonego przez moja dziewczyne :) Naraziemecze cialo w zbrushu, potem dodam odpowiednio spudnice i reszte objektow jako osobne modele i na koncu stworze na podstawie tego wszytskiego model low poly jakims narzedziem do retopologi :)

Na poczatku przygotowalem sobie base model na szybko (jak ktos chce to niech sobie sciagnie :p podlem linka do obj) no i to wrzucilem do sculptera i narazie jest jak widac, w sumie to narazie 2 subdiv wiec dopiero detale zaczna sie pojawiac, narazie staram sie nie przesadzic z umiesnieniem i utrzymac zgrabna sylwetke :)

 

people.jpg

2.jpg

1.jpg

 

A tutaj link do base mesha. Mam nadzieje ze sie komus przyda. (chociarz to zadne cudo :p)

http://www.iis.elblag.pl/~iis7064/test/knightka/KnightkaBaseModel.rar

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 71
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

od tylu wyglada troszke jak facet :D spróbuj dac jej takei kształty jakie są na koncepcie, i zlikwiduj te miesnie koniecznie

ogólnie mysle ze bedzie dobry model! :)

Napisano

Super skecz! Dziewczę ma rękę:)

 

Siatka też ładniutka, z tym że skoro już chcesz robić normal to przydało by się więcej szczegółów, np. na twarzy, bo normalki nie będą najciekawiej wyglądać na zbyt płaskiej chapie.

 

Myk jest taki, że jeśli już używasz normalek to powinno równoważyć to z tym, że postać będzie w charakterystyce "next-gen". Co za tym idzie, więcej poly nie zaszkodzi. Przynajmniej tak osobiście uważam:)

 

Sculpt ładnie idzie, warto dopracować na błysk!

Pamiętaj o proporcjach bryły!

Pozdro!

Napisano
Lewus ale to jest base mesh pod sculpta a nie wersja low poly. ;)

Wygląda obiecująco.

Pozdro

 

A widzisz, śpieszyłem się rano i nie doczytałem że Konras retopo będzie robił:/

Sorki:p

Napisano

Fajny szkic. Nie wiem jak bardzo chcesz sie trzymac tego konceptu, ale byloby fajnie gdybys utrzymal ten cartoonkowy charakter i nie wchodzil za bardzo w real.

Zapowiada sie super.

Napisano
[...]sa za dluie IMO!:)

 

Bruneq, nogi nigdy nie są za długie:D

W sumie na koncepcie też są długie pod tą figlarną kiecką:)

Może łydki za bardzo muskularne...

Napisano

Dzieki za komentarze:)

Z motylkiem byla przesada i wogle postaralem sie ja troche bardziej ukobiecic :) (moglem zrobic faceta albo stwora nie mialbym wtedy tych dylematow :p)

Teraz jak juz wchodze w detale to czuje ze zaczynam tracic nad nimi kontrole i wszytsko falowac zaczyna ale mam nadzieje ze sobie poradze:p Ah no i moglem wieksza siate na glowe dac bo teraz bede mial problem :/ no chyba ze zabije sobie komputer iloscia subdiv :p

3.jpg

Napisano

Hmmm, nie mam juz sily na te cialo, wezme sie teraz za buty albo sukienke... ciagle sie zastanawiam troche jak do tego sie zabrac i jak to ma na koncu byc czy jako jeden czy tez oddzielne meshe.. moze cos doradzicie ^^' Glowe postaci zostawiam sobie na koniec bo na razie mi nie idzie troche (odetne ja od ciala potem bo zdecydowanie miala za malo podzalow i np nosa nie da sie teraz wytloczyc albo fajnych uszu itd ^^, zresza zaluje ze nie zrobilem na glowie siatki z normalnym rozkladem polygonow :/)

g1.jpg

g2.jpg

g3.jpg

g4.jpg

g5.jpg

g6.jpg

Napisano

Ona będzie w spandeksie że takie detale robisz? :]

 

Ogólnie super wrażenie anatomi(nogi perfect). tylko te suty...:/

 

pozdro. Życze ukończenia pracy, super się zapowiada:)

Napisano

Dobra to niech ktos mi powie jak mozna dopasowac ta sukienke do ciala?:p Jakis reaktor czy cos? Ma ktos moze jakies info na temat tego jak o zrobic? Teraz wydaje mi sie ona w tym taka gruba troche... zreszta nie wiem jak to bedzie z paskiem i naramiennikami, ale no to juz nie ta talia :/

s1.jpg

s2.jpg

Napisano

Od ostatniego razu gdy prezentowalem cialo po skulpie nie ruszalem go, no ale morze racja, powinnem je troche uszczuplic, przedewszytskim chyba lapki ^^'

ps. dobra sukienke tez robie od nowa, bo takie realistyczne faldy wstretne to jednak nie ten klimat jaki chce uzyskac ^^'

Napisano

Koncept nie jest taki komiksowy do konca... zreszta to tlyko koncept, w koncu fotomontarz nie byl by na miejscu... Chce uchwycic proporcje tego wszytskiego co tutaj jest ale z wieksza iloscia detalu i realizmu.... jezeli mowie zle to bijcie mnie po glowie.

Pozatem dzis zmarnowalem dzien na reaktora i zly jestem ^^' powrucilem jednak do tamtego modelu spudnicy i pobawilem sie nim jeszcze, dopasowalem i dalem szwy... "ozdobne" :p

s3.jpg

Napisano

No wiec szwy na sukience sa robione extrudem po loopach ^^ tak wiem wiem:p wyeksportowalem model z faldami z sculptera, dalem extrude, soft selectionem poprawilem proporcje i przyleganie do ciala sukience :p no i przy okazji zrobily sie te ostre faldki samoistnie, ale zdecydowalem ze nie sa zle, chociarz moglem je wygladzic w sculpterze :> Potem znow import do zbrusha i pojezdzilem sobie pedzlamipo szwach na sukience aby sie troche zmiely ^^ przy wytlaczaniu i troche podjechalem do nich materialem aby nie byly takie paskudnie wystajace :)

Buty to natomiast juz stety nie stety sam sculpt na objekcie odcietej nogi :D

A co do tego podziobania to hmm ^^' one maja byc wyszywane, wiem ze moze nie widac najlepiej ale wgralem o jeden nizzszy div :p (np tak od wewnetrznej strony buta sa takie kwiatuchy wyszywane :p (wiem ze malo widac :>))

Napisano

Test naramiennikow i paskow:p Naramienniki zostana takie raczej, moze lekko je wyzezbie, bo narazie to takie tam low i meshsmoth :p a co do tego kolniezowato czegostam :p to glupawa przed noca:p i raczej ich nie bedzie w zamian za material i pasy trzymajace naramieniki :p

n1.jpg

n2.jpg

n3.jpg

Pozdrawiam

Napisano

No dobra, poprawilem i jest tak :p Naramienniki o jeden subdiv nizej we viewporcie ale nie chcialo mi sie czekac na zaladowanie 4 razy wiecej poly :p

n4.jpgn5.jpg

 

ps. paski poprawie oczywiscie ale to juz taki duperel ze narazie mi sie nie chce.... ehhh balem sie tego ale chyba czas najwyzszy odkroic jej glowe i sie nia pobawic :D... no i potem buty zmienic, ewentualnie rekawice jakies zrobic albo chociarz jedna:p... Zastanawiam sie czy nie dac jej wiecej tych paskuw... na jakies sztylety itd :D... no nic... poradzicie mam nadzieje :)

Napisano

Myślałem, że postać będzie delikatniejsza. Widzę jednak, że wolisz wersję robokopową :) Jeśli pociągniesz to dalej, zaplanuj jakieś sensowne rozwiązanie dla połączenia barku z ramieniem. Teraz wojowniczka mogła by wykonywać jedynie telemarki.

Aha - ubranie wyszło bardzo fajnie.

Napisano

Widze jeden bezsens.... jak ta zbroja bedzie sie zginac??

chyba powinienes oddzielic naramiennik od przedramienia. Pasek i zapięcie z przodu tez do mnie nie przemawiaja, bo nigdy w zyciu tak pasek sie nie ulozy, a jesli tak musi byc to trzeba je mocniej napiac i popracowac nad sukienka pod zapinka. Model ogolnie swietny, normalnie anatomi sie mozna na nim uczyc:] Kolana sa moim faworytem:]

Pozdrawiam,

soda

Acha i te listki sa nijakie, ja osobiscie chyba bym je wywalil.

Napisano

Wlasnie bede musial te paski zlikwidowac i zrobic cos aby sie naramienniki niezsuwaly z reki, bo zamysl mialem wlasnie taki aby one byly jedna czescia, stand ten zapaz miejsca pod pacha :p Hmmm zawszze moge udac ze mocowanie jest pod spodem :D

 

Pozdrawiam i dziekuje za komentarze :)

Napisano

Nom, tak jak soda napisał, ornament mógłbyś przemyśleć jeszcze...

Te muszelki i spiralki to chyba deafult:p

Zrób sobie alphy jakieś fajne, na pewno się w przyszłości nie zmarnują:)

Pozdrawiam!

Napisano

Taki tam but :p mysle ze bedzie lepszy od poprzedniego :D (moze jest ciutkie za pancerny ale pozmiejszam potem lupy i bedzie ladnie ^_^

b4.jpg

ah no i oczywiscie nie patrzcie na podeszwe :D a pozatem bucior bedzie i tak jeszcze optumalizowany mysle ale to narazie tak daje bo byc moze cos jednak mi doradzicie :p ii sie rozmysle.

Napisano

Widzę, że powoli ale konsekwentnie idziesz naprzód:) Tak trzymać:)

Bucik spox, fakt, zbyt pancerny, jak napisałeś.

 

Jeśli cholewka ma zostać taka "ciężka" to cześć gdzie są palce i podeszwa też powinny bo nie gra całościowo.

 

Pokaż screeny (rzuty) w całości, najlepiej duże, lepiej wtedy oceniać..

 

Pozdro!

Napisano

Blah w koncu teraz bede mial weekend i troche czasu a ze czas mnie goni wiec jednak nie bede wiele kombinowal nad glowa i zostawie taka jaka tutaj jest :p, zoptymalizuje te buty, no i sprubuje zrobic low poly :), fakt faktem to niby by nie byl problem ale kompltenie nie wiem jak rozwiazac sprawe tej spudnicy? przeciech ugh, no nie wiem robic to jako oddzielny objekt? czy wyciac cialo podswpodem az do pasa? i ramion/szyi? bo boje sie aby to sie nie skasztanilo przy animacji potem (ktorej nie bedzie oczywiscie ale nie chce robic czegos co nie ma prawa bytu) Pomorzcie prosze, doraddzie cos ^_^.

ng1.jpg

Napisano

Hmmm anatomia coś się popsuła na ostatnim screenie najbardziej to widać :/

Głowa jest chyba za mała i taka jak by to ująć stara :P

Koncepcik znacznie lepszy.

Napisano

miseczka D sie zrobila! za duze i obwisłe piersi!:) i taka jakas za gruba sie zrobiła!:)no i ta niemożnosc poruszania rekoma....

Gość Marioza
Napisano

spodnice z boku ud i torche na froncie robisz razem z nogami tylko wiadomo nie na płasko troche musi odstwac tak jak to widac na hi poly, twarz wyszla jakos staro, głowa jest według mnie mała tym bardziej w zestawieniu z cyckami ktore z kolei są deko za nisko i są troche workwate , a tak wygląda całkiem całkiem, moze jeszcze ten material miedzy cyckami trochę cofnąc w głab tak aby je uwypuklic ?

Napisano

Na cyce inflat i bedzie fajny warrior:D:D:D

Facet, proporcje lecą na łeb na szyje.

 

Głowka za mała i za mało kobieca...

Pokazuj rzuty też, lepiej będzie widać..

Napisano

Niechto jakto sie dzieje, sukienka jest taka sama od poczatku a wtedy mowiliscie ze super a teraz wam sie nie podoba XDD nie fair no :p (zreszta i tak ja chyba poprawie ale to nie wiem kiedy, bo cialo pod nie bedzie mi potrzebne to nie bede sie martwil o to czy cos gdzies nie bedzie pasowalo ^^. Bo to jednak dozy problem ciagle robic ubranko i myslec jk to ono sie ukladac ma na ciele i jeszcze nie przenikac :/. A co do glowy to eghh ^^' ja nie umiem organiki tworzyc wiec nie dziwcie sie :> Dam jej wlosy to moze nie bedzie tak strasznie :)

Zreszto to wszytsko na pewno przez te defaultowe oswietlenie :p

Napisano

Model jest fajny...tylko łepek ciut za mały. Nie jest to na pewno piękna wojowniczka a raczej przypakowana gladiatorka. Ale ma charakter. Fajne.

Tylko nie wiem za bardzo jak działają te naramienniki przy zginaniu ramion.

Napisano

Naramienniki trzymaja sie ramion, nie sa przymocowane do barkow, sprubuje niedlugo pokazac jakiegos screena coby rozwiac ta tajemnice :)

Napisano

Oto low poly, fryzurka narazie testowa, ilosc tri w rogu okna widoczna, sam nie wiem co pisac wiec najwyzej piszczie co sadzicie i czy dac jakies dodatkowe obrazki :)

low2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności