Napisano 18 Kwiecień 200717 l yyyy .. do kierowania ? :D no dobra, ale czolgami tez sie kieruje, skreca etc. za pomoca samych gasiennic... chyba o to chodzilo Cta, ze skoro w czolgach nie potrzeba przednich kol, to czemu tu jest to potrzebne... a tak przy okazji, to dolaczam sie do prosby pikSara :)
Napisano 18 Kwiecień 200717 l Autor Ok..szczerze panowie, nie wiem co tak naprawde przyświecało konstruktorom tego pojazdu...śmiem sie jedynie domyślać ze pierwotnie to miała byc zwykła kołowa maszyna a potem w celu poprawy własnosci trakcyjno-pociągowych w terenie zamieniono tylne koła na gąski... (on miał wyciągac ciężkie pojazdy z błota np).........ale to moje przypuszczenie tylko :D
Napisano 18 Kwiecień 200717 l Otoz wcale nie, ten ciagnik od poczatku byl projektowany jako pojazd polgasienicowy podobnie zreszta jak cala reszta z rodziny niemieckich ciagnikow z tamtego okresu. Ale pozostaje pytanie .... po co kola ??. To proste, w pojazdach tego typu aby maksymalnie uproscic konstrukcje zastosowano wlasnie mechanizm skretny znany ze zwyklych pojazdow kolowych, gasienice nie byly sterowane, co eliminowalo koniecznosc stosowania skomplikowanych i zajmujacych miejsce mechanizmow rozdzialu i przeniesienia mocy na poszczegolne gaski. Bylo po prostu prosciej,szybciej,taniej no i oczywiscie lzej co tez nie bylo bez znaczenia. Jesli chodzi o model, no coz ..... po prostu swietny.
Napisano 19 Kwiecień 200717 l Tak jak Tyrell99 napisal jest to znacznie prostrze tancze mniej zawodne i bardziej dopracowane rozwiazanie, wiec po co sobie utrudniac, hehe ale tak sobei mysle musialo byc prze...ne byc kierowca tego pojazdu, koleso musial miec pare w lapach jak kowal, hehe
Napisano 19 Kwiecień 200717 l Autor :D dokładnie...wspomagania nie było....herkulesów zatrudniali na szoferów:)
Napisano 20 Kwiecień 200717 l a ja chce zobaczyc texturki;D ps. jak renderujesz w vray'u to tam jest taki fajny bajer na dirta
Napisano 22 Kwiecień 200717 l ja nie wiem czy mam sie co tu udzielać :) w maxie bawie sie 4 rok i stosunkowo niedawno nauczylem sie robic high-poly, ale to... to jest jakaś paranoja ;D stawiam że ze smoothem całosc bedzie miala ponad 500k polys? ;)?
Napisano 22 Kwiecień 200717 l Bazil a 0,5 mln poly to naprawde tak strasznie dużo? ;) no własnie nie wiem czy wystarczająco dużo dałem temu modelikowi. Prosiłbym autora o zrzut z roboczego ekranu Edit: z uwgledneniem liczby poligonow i trójkącików ;D
Napisano 23 Kwiecień 200717 l Autor Bazil przesadzasz odrobinke, wszyscy widzielismy duzo bardziej fejso poly objetościowe modeliki..swoją drogą chciałbym zeby ten miał 500 K poly na finiszu...:D. Mam pytanie..w maxie 9 nie ma polycounta jak w maxie nr 8? teraz to stwierdziłem:) Mam robote w tej chwili pilną i dlatego odrobinke famo musi poczekać ale nie martwcie sie, jutro, po jutrze do niego wracam i bedą apdejty:) pozdrawiam, kliment.
Napisano 23 Kwiecień 200717 l lol, banka, hehheeh kdzies ty to upchnol:], mnostwo, jak wy to robicie ze wam sprzet niewysiada przy takiej ilosci poly, moj ship ma cos ponad 100k i juz steka w oknach jak przesuwam cos, lub zoomuje: ] Swietna robota, tylko zamiast odgrzewanych kotletow zapodal byc jakiegos upgrejda: ]
Napisano 23 Kwiecień 200717 l kliment ppm w lewy gorny rog viewporta -> configure -> statistisc i tam sie polapiesz juz ;) jest jeszcze kilka ciekawych opcji zatwierdzasz OK i wlaczasz bodajze przyiskiem "7" pozdro :)
Napisano 23 Kwiecień 200717 l polycounter'a nie ma ale da się zrobic żeby był :) należy >>TO wrzucic do folderu plugins w maxie
Napisano 24 Kwiecień 200717 l polycounter jest wbudowany w maxy od niepamietnych czasow, pozniej opisze sciezke, ale wybieramy mloteczek z tego pionowego menu z prawej strony i tam w more wyszukujemy osbie polucounter, finito nie wiem czy dobrze zrozumialem.
Napisano 24 Kwiecień 200717 l Valery wszystko tylko nie rapid;( zalacz prosze jako zalacznik w poscie, jak mozesz. sorry za spama;) pozdr edit: wow!! nawet udalo mi sie sciagnac;) pierwszy raz od niepamietnych czasow;) zawsze musialem czekac np 98min;)
Napisano 24 Kwiecień 200717 l KoMic - polycounter zawsze był wbudowany ale z maxa 9 go wywalili, i trzeba go sobie ręcznie dodać. plik który podaję ( jeszcze raz w załączniku jakby ktoś jeszcze miał problemy z rapidshere) to jest to po prostu plik skopiowany z maxa 8, i jak się go wrzuci do plugins to wtedy przywraca polycountera tam gdzie być powinien czyli wchodzimy w ten "młoteczek" itd. żeby nie było oftopa to jeszcze dodam, że czekam na następne updaty i chce tą maszynę zobaczyć w Galerii :)
Napisano 24 Kwiecień 200717 l tadzio - bo sciągałeś coś wcześniej i musiales czekać :P Tu szcześliwcy zmiennego IP mogą zrobić sztuczkę taka, ze po pobraniu pliku z rapida, odłączałyć zasilanie modemu i podłączajac dostawać nowy adresik IP, co pozwalalo na ponowne pobieranie bez czekania :P Polycounter taki można wywołać poprostu wciskając "7". Wyświetla wartości Polys, Verts i FPS w oknie. Z tym że totalne, czyli wszystkich obiektów w scenie, łacznie z ukrytymi ;P No i jak wszyscy czekam na update :]
Napisano 17 Maj 200717 l Super! Ja kiedyś robiłem Wermacht w 1:35. Ale w tych czasach... 3d trwalsze i nie porozkleja się. Świetna robota!! To przyszłość modelarstwa : ) To co następny Hanomag?
Napisano 18 Maj 200717 l Autor najpierw skoncze zamówienie i wracam do famo bo go lubie i chce go porządnie skończyć....jeszcze odrobine cierpliwosci...mam nadzieje ze bede go juz kończył na nowym sprzęcie....chętnie bym do niego juz wrócił ale praca nie daje..a juz słysze jak kwili do mnie z dysku: " skończ mnie skończ mnie!" :)
Napisano 21 Maj 200717 l Autor w chwili przerwy od pracy dorobiłem pare pierdółek....tak na dowód ze naprawde chce go ukończyć:)
Napisano 26 Maj 200717 l Autor kolejny taki sobie renderek... powoli dorabiam duperele... http://img209.imageshack.us/img209/2866/37je0.jpg' alt='37je0.jpg'>
Napisano 26 Maj 200717 l Super, super... lampki wyglądają rewelacyjnie, a z resztą jak inaczej mogłyby wyglądać :P
Napisano 27 Maj 200717 l Autor dzięki Krzysiu...fajnie ze sie podoba..ciekawe jak sobie poradze z brezentem i texturkami.... edit: front na military-meshes ..i 5 gwiazdek!!! :D
Napisano 27 Maj 200717 l Autor Topek..no fajne znam...ale mi sie nie komponuje do scenki o jakiej mysle...musi byc w zimowym lub jesiennym malowaniu z rosji...:)
Napisano 27 Maj 200717 l Autor chudy-cos okolo 600k..ale jak skopiuje wszystkie koła i gąskę całą na druga strone przekroczy 1,2 mln:) a musze jeszcze domodelowac kilka rzeczy z tyłu pojazdu....o takie jak ponizej...wiec troche poly jeszcze dojdzie...
Napisano 28 Maj 200717 l Nie no Panowie trzymajcie mnie, bo nie wytrzymam. Wypasiony model a Wojtus chce takie "drobiazgi"dodawac:). Superrrr. Kurcze zazdroszcze Ci cierpliwosci a co za tym idzie wytrwalosci w dazeniu do celu. Wojtku trzymam kciuki i mam nadzieje ze dlugo jeszcze bedziesz "meczyl"ten model. Pewno zdziwisz sie czemu tak pisze->dlatego ze z przyjemnoscia oglada sie postepy w Twojej pracy. Pozdrawiam Lukasz
Napisano 29 Maj 200717 l Autor ech ziomal.... to z nudy wszystko...z nudy!:) oki troszke dorobiłem w nocy na słuzbie...spokojnie było:D jak mi sie bedzie jeszcze chcieć to pojawi sie pomiędzy małymi kółkami końcówka liny do wyciagarki....
Napisano 30 Maj 200717 l troche lysu tu i tam, ogolnie moglo byc troche lepiej. ale wiem, klimencie, ze potrafisz szybko sie uczyc i w nastepnym modelu postarasz sie zrobic to wszystko chociaz jako tako ... zartowalem miszczu :D:D:D:D:D
Napisano 30 Maj 200717 l A to są nurbsy czy poly? Czy obie metody razem? Możesz pokzać siatkę? Z góry serdecznie dziękuję w imieniu swoim i innych.
Napisano 30 Maj 200717 l Przechodzisz samego siebie:) Za każdym razem jak juz myślę ze już nie wymieciesz bardziej wchodzę i widzę coś takiego...;D A zaczęło sie to od pantery kiedy to nie bardzo jeszcze wiedziałem o co chodzi i przez dłuższy czas nie mogłem wyjść z podziwu. Pozdrawiam!
Napisano 31 Maj 200717 l Autor Badyl- a zebys wiedział..w następnym to dopiero poszaleje!:D Synthax- czyste poly, na nurbsach sie nie znam:( Janek- Ty wazeliniarzu!:D dzięki, sprawia mi frajde ta robota a jeszcze kiedy sie podoba....szczyt szczęścia!:) słowo sie rzekło kobyłka u płota..znaczy lina na swoim miejscu...:) Pozdrawiam!
Napisano 31 Maj 200717 l super ale ty to chyba jednak jakś maniak jesteś hm czy te drobne linki z któych jest lina nie powinny być bardziej zwinięte?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto