Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
yyyy .. do kierowania ? :D

no dobra, ale czolgami tez sie kieruje, skreca etc. za pomoca samych gasiennic... chyba o to chodzilo Cta, ze skoro w czolgach nie potrzeba przednich kol, to czemu tu jest to potrzebne...

 

 

a tak przy okazji, to dolaczam sie do prosby pikSara :)

  • Odpowiedzi 245
  • Wyświetleń 36k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Ok..szczerze panowie, nie wiem co tak naprawde przyświecało konstruktorom tego pojazdu...śmiem sie jedynie domyślać ze pierwotnie to miała byc zwykła kołowa maszyna a potem w celu poprawy własnosci trakcyjno-pociągowych w terenie zamieniono tylne koła na gąski... (on miał wyciągac ciężkie pojazdy z błota np).........ale to moje przypuszczenie tylko :D

Napisano

Otoz wcale nie, ten ciagnik od poczatku byl projektowany jako pojazd polgasienicowy podobnie zreszta jak cala reszta z rodziny niemieckich ciagnikow z tamtego okresu. Ale pozostaje pytanie .... po co kola ??. To proste, w pojazdach tego typu aby maksymalnie uproscic konstrukcje zastosowano wlasnie mechanizm skretny znany ze zwyklych pojazdow kolowych, gasienice nie byly sterowane, co eliminowalo koniecznosc stosowania skomplikowanych i zajmujacych miejsce mechanizmow rozdzialu i przeniesienia mocy na poszczegolne gaski. Bylo po prostu prosciej,szybciej,taniej no i oczywiscie lzej co tez nie bylo bez znaczenia.

Jesli chodzi o model, no coz ..... po prostu swietny.

Napisano

Tak jak Tyrell99 napisal jest to znacznie prostrze tancze mniej zawodne i bardziej dopracowane rozwiazanie, wiec po co sobie utrudniac, hehe ale tak sobei mysle musialo byc prze...ne byc kierowca tego pojazdu, koleso musial miec pare w lapach jak kowal, hehe

Napisano

a ja chce zobaczyc texturki;D

 

ps. jak renderujesz w vray'u to tam jest taki fajny bajer na dirta

Napisano

ja nie wiem czy mam sie co tu udzielać :) w maxie bawie sie 4 rok i stosunkowo niedawno nauczylem sie robic high-poly, ale to... to jest jakaś paranoja ;D stawiam że ze smoothem całosc bedzie miala ponad 500k polys? ;)?

Napisano
Bazil a 0,5 mln poly to naprawde tak strasznie dużo? ;)

 

no własnie nie wiem czy wystarczająco dużo dałem temu modelikowi.

Prosiłbym autora o zrzut z roboczego ekranu

Edit: z uwgledneniem liczby poligonow i trójkącików ;D

Napisano
  • Autor

Bazil przesadzasz odrobinke, wszyscy widzielismy duzo bardziej fejso poly objetościowe modeliki..swoją drogą chciałbym zeby ten miał 500 K poly na finiszu...:D. Mam pytanie..w maxie 9 nie ma polycounta jak w maxie nr 8? teraz to stwierdziłem:) Mam robote w tej chwili pilną i dlatego odrobinke famo musi poczekać ale nie martwcie sie, jutro, po jutrze do niego wracam i bedą apdejty:)

pozdrawiam, kliment.

<a href=widokwireis6.jpg' alt='widokwireis6.jpg'

Napisano

lol, banka, hehheeh kdzies ty to upchnol:], mnostwo, jak wy to robicie ze wam sprzet niewysiada przy takiej ilosci poly, moj ship ma cos ponad 100k i juz steka w oknach jak przesuwam cos, lub zoomuje: ]

 

Swietna robota, tylko zamiast odgrzewanych kotletow zapodal byc jakiegos upgrejda: ]

Napisano

kliment ppm w lewy gorny rog viewporta -> configure -> statistisc i tam sie polapiesz juz ;) jest jeszcze kilka ciekawych opcji

zatwierdzasz OK i wlaczasz bodajze przyiskiem "7"

pozdro :)

Napisano

polycounter jest wbudowany w maxy od niepamietnych czasow, pozniej opisze sciezke, ale wybieramy mloteczek z tego pionowego menu z prawej strony i tam w more wyszukujemy osbie polucounter, finito

 

nie wiem czy dobrze zrozumialem.

Napisano

Valery wszystko tylko nie rapid;( zalacz prosze jako zalacznik w poscie, jak mozesz.

sorry za spama;)

pozdr

 

edit: wow!! nawet udalo mi sie sciagnac;) pierwszy raz od niepamietnych czasow;) zawsze musialem czekac np 98min;)

Napisano

KoMic - polycounter zawsze był wbudowany ale z maxa 9 go wywalili, i trzeba go sobie ręcznie dodać. plik który podaję ( jeszcze raz w załączniku jakby ktoś jeszcze miał problemy z rapidshere) to jest to po prostu plik skopiowany z maxa 8, i jak się go wrzuci do plugins to wtedy przywraca polycountera tam gdzie być powinien czyli wchodzimy w ten "młoteczek" itd.

 

żeby nie było oftopa to jeszcze dodam, że czekam na następne updaty i chce tą maszynę zobaczyć w Galerii :)

Napisano

tadzio - bo sciągałeś coś wcześniej i musiales czekać :P Tu szcześliwcy zmiennego IP mogą zrobić sztuczkę taka, ze po pobraniu pliku z rapida, odłączałyć zasilanie modemu i podłączajac dostawać nowy adresik IP, co pozwalalo na ponowne pobieranie bez czekania :P

 

Polycounter taki można wywołać poprostu wciskając "7". Wyświetla wartości Polys, Verts i FPS w oknie. Z tym że totalne, czyli wszystkich obiektów w scenie, łacznie z ukrytymi ;P

 

No i jak wszyscy czekam na update :]

Napisano

Ale fajowa siatka. Więcej zrzutów proszę. :)

Napisano

Super! Ja kiedyś robiłem Wermacht w 1:35. Ale w tych czasach... 3d trwalsze i nie porozkleja się. Świetna robota!! To przyszłość modelarstwa : )

 

To co następny Hanomag?

Napisano
  • Autor

najpierw skoncze zamówienie i wracam do famo bo go lubie i chce go porządnie skończyć....jeszcze odrobine cierpliwosci...mam nadzieje ze bede go juz kończył na nowym sprzęcie....chętnie bym do niego juz wrócił ale praca nie daje..a juz słysze jak kwili do mnie z dysku: " skończ mnie skończ mnie!" :)

Napisano

Super, super... lampki wyglądają rewelacyjnie, a z resztą jak inaczej mogłyby wyglądać :P

Napisano
  • Autor

chudy-cos okolo 600k..ale jak skopiuje wszystkie koła i gąskę całą na druga strone przekroczy 1,2 mln:) a musze jeszcze domodelowac kilka rzeczy z tyłu pojazdu....o takie jak ponizej...wiec troche poly jeszcze dojdzie...

Napisano

Nie no Panowie trzymajcie mnie, bo nie wytrzymam.

Wypasiony model a Wojtus chce takie "drobiazgi"dodawac:). Superrrr. Kurcze zazdroszcze Ci cierpliwosci a co za tym idzie wytrwalosci w dazeniu do celu. Wojtku trzymam kciuki i mam nadzieje ze dlugo jeszcze bedziesz "meczyl"ten model. Pewno zdziwisz sie czemu tak pisze->dlatego ze z przyjemnoscia oglada sie postepy w Twojej pracy.

Pozdrawiam Lukasz

Napisano
  • Autor

ech ziomal.... to z nudy wszystko...z nudy!:) oki troszke dorobiłem w nocy na słuzbie...spokojnie było:D jak mi sie bedzie jeszcze chcieć to pojawi sie pomiędzy małymi kółkami końcówka liny do wyciagarki....

<a href=039lr3.jpg' alt='039lr3.jpg'>

Napisano
Świetnie. Pięknie!

:o :o masakra... tylko spawów mi tam brakuje jakichs...

Napisano

troche lysu tu i tam, ogolnie moglo byc troche lepiej. ale wiem, klimencie, ze potrafisz szybko sie uczyc i w nastepnym modelu postarasz sie zrobic to wszystko chociaz jako tako ...

 

 

zartowalem miszczu :D:D:D:D:D

Napisano

A to są nurbsy czy poly? Czy obie metody razem? Możesz pokzać siatkę?

Z góry serdecznie dziękuję w imieniu swoim i innych.

Napisano

Przechodzisz samego siebie:) Za każdym razem jak juz myślę ze już nie wymieciesz bardziej wchodzę i widzę coś takiego...;D A zaczęło sie to od pantery kiedy to nie bardzo jeszcze wiedziałem o co chodzi i przez dłuższy czas nie mogłem wyjść z podziwu.

 

Pozdrawiam!

Napisano
  • Autor

Badyl- a zebys wiedział..w następnym to dopiero poszaleje!:D

Synthax- czyste poly, na nurbsach sie nie znam:(

Janek- Ty wazeliniarzu!:D dzięki, sprawia mi frajde ta robota a jeszcze kiedy sie podoba....szczyt szczęścia!:)

słowo sie rzekło kobyłka u płota..znaczy lina na swoim miejscu...:)

Pozdrawiam!

039dn2.jpg

Napisano

super

ale ty to chyba jednak jakś maniak jesteś

hm czy te drobne linki z któych jest lina nie powinny być bardziej zwinięte?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności