Kr3tz Napisano 18 Kwiecień 2007 Napisano 18 Kwiecień 2007 yyyy .. do kierowania ? :D no dobra, ale czolgami tez sie kieruje, skreca etc. za pomoca samych gasiennic... chyba o to chodzilo Cta, ze skoro w czolgach nie potrzeba przednich kol, to czemu tu jest to potrzebne... a tak przy okazji, to dolaczam sie do prosby pikSara :)
kliment woroszyłow Napisano 18 Kwiecień 2007 Autor Napisano 18 Kwiecień 2007 Ok..szczerze panowie, nie wiem co tak naprawde przyświecało konstruktorom tego pojazdu...śmiem sie jedynie domyślać ze pierwotnie to miała byc zwykła kołowa maszyna a potem w celu poprawy własnosci trakcyjno-pociągowych w terenie zamieniono tylne koła na gąski... (on miał wyciągac ciężkie pojazdy z błota np).........ale to moje przypuszczenie tylko :D
Gość Tyrell99 Napisano 18 Kwiecień 2007 Napisano 18 Kwiecień 2007 Otoz wcale nie, ten ciagnik od poczatku byl projektowany jako pojazd polgasienicowy podobnie zreszta jak cala reszta z rodziny niemieckich ciagnikow z tamtego okresu. Ale pozostaje pytanie .... po co kola ??. To proste, w pojazdach tego typu aby maksymalnie uproscic konstrukcje zastosowano wlasnie mechanizm skretny znany ze zwyklych pojazdow kolowych, gasienice nie byly sterowane, co eliminowalo koniecznosc stosowania skomplikowanych i zajmujacych miejsce mechanizmow rozdzialu i przeniesienia mocy na poszczegolne gaski. Bylo po prostu prosciej,szybciej,taniej no i oczywiscie lzej co tez nie bylo bez znaczenia. Jesli chodzi o model, no coz ..... po prostu swietny.
Pionier Napisano 18 Kwiecień 2007 Napisano 18 Kwiecień 2007 teraz jest lepiej Wojtek, tak trzymaj ! czolem pionier
KoMic Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 Tak jak Tyrell99 napisal jest to znacznie prostrze tancze mniej zawodne i bardziej dopracowane rozwiazanie, wiec po co sobie utrudniac, hehe ale tak sobei mysle musialo byc prze...ne byc kierowca tego pojazdu, koleso musial miec pare w lapach jak kowal, hehe
kliment woroszyłow Napisano 19 Kwiecień 2007 Autor Napisano 19 Kwiecień 2007 :D dokładnie...wspomagania nie było....herkulesów zatrudniali na szoferów:)
uncle Napisano 20 Kwiecień 2007 Napisano 20 Kwiecień 2007 a ja chce zobaczyc texturki;D ps. jak renderujesz w vray'u to tam jest taki fajny bajer na dirta
Bazil Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 ja nie wiem czy mam sie co tu udzielać :) w maxie bawie sie 4 rok i stosunkowo niedawno nauczylem sie robic high-poly, ale to... to jest jakaś paranoja ;D stawiam że ze smoothem całosc bedzie miala ponad 500k polys? ;)?
chudy Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 Bazil a 0,5 mln poly to naprawde tak strasznie dużo? ;)
Bazil Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 Bazil a 0,5 mln poly to naprawde tak strasznie dużo? ;) no własnie nie wiem czy wystarczająco dużo dałem temu modelikowi. Prosiłbym autora o zrzut z roboczego ekranu Edit: z uwgledneniem liczby poligonow i trójkącików ;D
kliment woroszyłow Napisano 23 Kwiecień 2007 Autor Napisano 23 Kwiecień 2007 Bazil przesadzasz odrobinke, wszyscy widzielismy duzo bardziej fejso poly objetościowe modeliki..swoją drogą chciałbym zeby ten miał 500 K poly na finiszu...:D. Mam pytanie..w maxie 9 nie ma polycounta jak w maxie nr 8? teraz to stwierdziłem:) Mam robote w tej chwili pilną i dlatego odrobinke famo musi poczekać ale nie martwcie sie, jutro, po jutrze do niego wracam i bedą apdejty:) pozdrawiam, kliment.
KoMic Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 lol, banka, hehheeh kdzies ty to upchnol:], mnostwo, jak wy to robicie ze wam sprzet niewysiada przy takiej ilosci poly, moj ship ma cos ponad 100k i juz steka w oknach jak przesuwam cos, lub zoomuje: ] Swietna robota, tylko zamiast odgrzewanych kotletow zapodal byc jakiegos upgrejda: ]
ReflectVision Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 kliment ppm w lewy gorny rog viewporta -> configure -> statistisc i tam sie polapiesz juz ;) jest jeszcze kilka ciekawych opcji zatwierdzasz OK i wlaczasz bodajze przyiskiem "7" pozdro :)
Valery Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 polycounter'a nie ma ale da się zrobic żeby był :) należy >>TO wrzucic do folderu plugins w maxie 1
KoMic Napisano 24 Kwiecień 2007 Napisano 24 Kwiecień 2007 polycounter jest wbudowany w maxy od niepamietnych czasow, pozniej opisze sciezke, ale wybieramy mloteczek z tego pionowego menu z prawej strony i tam w more wyszukujemy osbie polucounter, finito nie wiem czy dobrze zrozumialem.
tadzio Napisano 24 Kwiecień 2007 Napisano 24 Kwiecień 2007 Valery wszystko tylko nie rapid;( zalacz prosze jako zalacznik w poscie, jak mozesz. sorry za spama;) pozdr edit: wow!! nawet udalo mi sie sciagnac;) pierwszy raz od niepamietnych czasow;) zawsze musialem czekac np 98min;)
Valery Napisano 24 Kwiecień 2007 Napisano 24 Kwiecień 2007 KoMic - polycounter zawsze był wbudowany ale z maxa 9 go wywalili, i trzeba go sobie ręcznie dodać. plik który podaję ( jeszcze raz w załączniku jakby ktoś jeszcze miał problemy z rapidshere) to jest to po prostu plik skopiowany z maxa 8, i jak się go wrzuci do plugins to wtedy przywraca polycountera tam gdzie być powinien czyli wchodzimy w ten "młoteczek" itd. żeby nie było oftopa to jeszcze dodam, że czekam na następne updaty i chce tą maszynę zobaczyć w Galerii :)
Bazil Napisano 24 Kwiecień 2007 Napisano 24 Kwiecień 2007 tadzio - bo sciągałeś coś wcześniej i musiales czekać :P Tu szcześliwcy zmiennego IP mogą zrobić sztuczkę taka, ze po pobraniu pliku z rapida, odłączałyć zasilanie modemu i podłączajac dostawać nowy adresik IP, co pozwalalo na ponowne pobieranie bez czekania :P Polycounter taki można wywołać poprostu wciskając "7". Wyświetla wartości Polys, Verts i FPS w oknie. Z tym że totalne, czyli wszystkich obiektów w scenie, łacznie z ukrytymi ;P No i jak wszyscy czekam na update :]
ReflectVision Napisano 24 Kwiecień 2007 Napisano 24 Kwiecień 2007 eh wszystko napisalem 5 postow wczesniej ..
Synthax Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 Super! Ja kiedyś robiłem Wermacht w 1:35. Ale w tych czasach... 3d trwalsze i nie porozkleja się. Świetna robota!! To przyszłość modelarstwa : ) To co następny Hanomag?
kliment woroszyłow Napisano 18 Maj 2007 Autor Napisano 18 Maj 2007 najpierw skoncze zamówienie i wracam do famo bo go lubie i chce go porządnie skończyć....jeszcze odrobine cierpliwosci...mam nadzieje ze bede go juz kończył na nowym sprzęcie....chętnie bym do niego juz wrócił ale praca nie daje..a juz słysze jak kwili do mnie z dysku: " skończ mnie skończ mnie!" :)
kliment woroszyłow Napisano 21 Maj 2007 Autor Napisano 21 Maj 2007 w chwili przerwy od pracy dorobiłem pare pierdółek....tak na dowód ze naprawde chce go ukończyć:)
Topek Napisano 23 Maj 2007 Napisano 23 Maj 2007 pedaly chyba ciut male. poza tym klasa. a aryjczycy beda?
kliment woroszyłow Napisano 26 Maj 2007 Autor Napisano 26 Maj 2007 kolejny taki sobie renderek... powoli dorabiam duperele... http://img209.imageshack.us/img209/2866/37je0.jpg' alt='37je0.jpg'>
Gavreel Napisano 26 Maj 2007 Napisano 26 Maj 2007 Super, super... lampki wyglądają rewelacyjnie, a z resztą jak inaczej mogłyby wyglądać :P
kliment woroszyłow Napisano 27 Maj 2007 Autor Napisano 27 Maj 2007 dzięki Krzysiu...fajnie ze sie podoba..ciekawe jak sobie poradze z brezentem i texturkami.... edit: front na military-meshes ..i 5 gwiazdek!!! :D
kliment woroszyłow Napisano 27 Maj 2007 Autor Napisano 27 Maj 2007 wybrałem chyba malowanie..co myslicie?
Topek Napisano 27 Maj 2007 Napisano 27 Maj 2007 takiego poprosze http://www.tanxheaven.com/jg/FamoBeltring05/P6140160.JPG
kliment woroszyłow Napisano 27 Maj 2007 Autor Napisano 27 Maj 2007 Topek..no fajne znam...ale mi sie nie komponuje do scenki o jakiej mysle...musi byc w zimowym lub jesiennym malowaniu z rosji...:)
kliment woroszyłow Napisano 27 Maj 2007 Autor Napisano 27 Maj 2007 chudy-cos okolo 600k..ale jak skopiuje wszystkie koła i gąskę całą na druga strone przekroczy 1,2 mln:) a musze jeszcze domodelowac kilka rzeczy z tyłu pojazdu....o takie jak ponizej...wiec troche poly jeszcze dojdzie...
Lukasz2244 Napisano 28 Maj 2007 Napisano 28 Maj 2007 Nie no Panowie trzymajcie mnie, bo nie wytrzymam. Wypasiony model a Wojtus chce takie "drobiazgi"dodawac:). Superrrr. Kurcze zazdroszcze Ci cierpliwosci a co za tym idzie wytrwalosci w dazeniu do celu. Wojtku trzymam kciuki i mam nadzieje ze dlugo jeszcze bedziesz "meczyl"ten model. Pewno zdziwisz sie czemu tak pisze->dlatego ze z przyjemnoscia oglada sie postepy w Twojej pracy. Pozdrawiam Lukasz
kliment woroszyłow Napisano 29 Maj 2007 Autor Napisano 29 Maj 2007 ech ziomal.... to z nudy wszystko...z nudy!:) oki troszke dorobiłem w nocy na słuzbie...spokojnie było:D jak mi sie bedzie jeszcze chcieć to pojawi sie pomiędzy małymi kółkami końcówka liny do wyciagarki....
Hindus Napisano 29 Maj 2007 Napisano 29 Maj 2007 Świetnie. Pięknie! :o :o masakra... tylko spawów mi tam brakuje jakichs...
Valery Napisano 29 Maj 2007 Napisano 29 Maj 2007 niesamowity nie wyobrażam sobie jak ty chcesz to otexturować :)
nielot007 Napisano 29 Maj 2007 Napisano 29 Maj 2007 kurde fajne :D detal powala i nie pozwala wstac :D
Badyl Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 troche lysu tu i tam, ogolnie moglo byc troche lepiej. ale wiem, klimencie, ze potrafisz szybko sie uczyc i w nastepnym modelu postarasz sie zrobic to wszystko chociaz jako tako ... zartowalem miszczu :D:D:D:D:D
Synthax Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 A to są nurbsy czy poly? Czy obie metody razem? Możesz pokzać siatkę? Z góry serdecznie dziękuję w imieniu swoim i innych.
FF Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 Przechodzisz samego siebie:) Za każdym razem jak juz myślę ze już nie wymieciesz bardziej wchodzę i widzę coś takiego...;D A zaczęło sie to od pantery kiedy to nie bardzo jeszcze wiedziałem o co chodzi i przez dłuższy czas nie mogłem wyjść z podziwu. Pozdrawiam!
kliment woroszyłow Napisano 31 Maj 2007 Autor Napisano 31 Maj 2007 Badyl- a zebys wiedział..w następnym to dopiero poszaleje!:D Synthax- czyste poly, na nurbsach sie nie znam:( Janek- Ty wazeliniarzu!:D dzięki, sprawia mi frajde ta robota a jeszcze kiedy sie podoba....szczyt szczęścia!:) słowo sie rzekło kobyłka u płota..znaczy lina na swoim miejscu...:) Pozdrawiam!
Ania Napisano 31 Maj 2007 Napisano 31 Maj 2007 super ale ty to chyba jednak jakś maniak jesteś hm czy te drobne linki z któych jest lina nie powinny być bardziej zwinięte?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się