Skocz do zawartości

Scena 3D: pantera byla to tygrysik;)


uncle

Rekomendowane odpowiedzi

1024.jpg

tygrys_poprawka.jpg

tygrys2a.jpg

 

a tutaj jeszcze 1600 wersja

http://uncle.magma-net.pl/tygrys/1600.jpg

 

co do detali, czolg robota ciezko mi okreslic, ale 2tyg beda,

scenke dorzucilem jakies 3dni roboty (jeszcze tuta nagrywalem to troche sie zwolnilo)

 

SSmany to juz maja pare miesiecy, kiedys ich tam zrobilem, ale pasuja ladnie hehe

co jeszcze, 3ds, vray jakis stary calosc 1,2mln poly (polazlem na latwizne i zrobilem dachowki kazda osobno, niechcialo mi sie malowac dokladnej tekstury;))

 

no i te nieszczesne kola i gasienice co maja jakies 400k poly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 37
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ho ho ho uncle :)

 

przykro mi to stwierdzic ale wciaz nie radzisz sobie z postprodukcja :/

model czolgu jak zwykle dobry, tekstury tez daja rade ale jako calosc znowu sie zawiodlem :*

 

tutka nagrywales dla siebie czy dla kogos, bedziesz go pokazywal online?

 

czolem

pionier.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model i tekstury pewnie wypasione, niestety ja tu nic nie widze... Na prawde slabo to wyglada jak dla mnie, kolorystyka, postprodukcja, render zabijaja ten obrazek. Wzialbym ten czolg i wyrenderowal od nowa moze mniej kombinujac, bo na pewno da sie z tym zrobic cos znacznie, znacznie lepszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, kiepski jestem z postprodukcji, a przy okazji zorbilem koncowe tekstury + render(jest to jedyny render jaki posiadam bo sprzed wysiada a nie chce mi sie marnowac 3h na kolejny.. eh przydalby sie drugi komp;\, nie mowiac ze renderowalem to fragmentami bo po calosci sie sypalo, jak to zwykle;D) + jakis tam PS w piatek wieczorem;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten dym strasznie spłaszcza obrazek, wygląda jak cloudsy z shopa wrzucone z multiply'em na jedną warstwę. Tak samo kolorki, wszystkie jednakowo nasycone. A i kompozycja mogła by być ciekawsza, nie tak centralnie na środku :]

 

Przenosić do WiP'a ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jo

 

jak dla mnie modele sa fajne- czolg, budynki, soldaty- widac dobrze Ci z tym idzie, jednak oswietlenie tragedia, płasko jak na pustyni gobi ;)

 

pozatym dobrze pomyslec nad kontrastem

np zolnierz zlewa sie z dachowkami, cegle tez moznaby nieco podsycić

teraz to wyglada troche wklejkowo

tak czy inaczej daje rade

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ej dym nie jest z render -> clouds .. ;D

 

narazie to nie mam pomyslu od ktorej strony sie za to zabrac zeby poprawic, chyba,

ogolnie lysa scena wyglada tak: moze cie sobie w oczach zrenderowac;D

ogolnie to nie wiem jak zabrac sie za swiatla >

 

domek06.jpg

 

ps. jakis mod moze to przeniesc do wipa?;D

 

pps. o udalo mi sie samemu chyba:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po prostej widze ze masz frontalne swiatlo - czyli splaszczajace :)

na dobry poczatek to przesun je nieco w prawo zeby cień wylazł

a potem ewentualnie doświetlaj innymi - baw sie tez barwą oświetlenia

ochładzaj niebieskimi lub delikatnymi fioletami

 

pozdr :)

szkoda fajnej sceny, wiec dobrze ze do WIPa przeniosles

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo . . może nie wszsytko co napiszę się będzie kupy trzymało ale wiele w tym prawdy będzie. Otóż renderuj na pasy : 1.diffuse 2.Ambient O/ -chyba dirt map na białym materiale 3.Shadows. Tyle chyba starczy bo tu specjalnie specularów nie widać .. chyba żez są to też daj. potem w PSie poskaładasz ... teraz obiekty ... drzewko osobno , cały busynek osobno , pamperki - ss osobno , i czołg osobno . Dym ni w ząb nie wiem jak bym zrobił / jak się robi. Poza fluidami , ale i tak nie umiem ich obsługiwać. Ale dym to chyba warstwy z PSa. Jeszcze płot możesz zrenderować osobno to będziesz miał dodatkową kontrolę na 2m planie. Jak ustawić światło już przedmówca Ci powiedzieał . zimne do tyłu , z przodu ocieplasz. Tak chyba się to robi na planie. A czy dobrze Ci napisałem to nie wiem . Sam bym tak pewnie próbował. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niezłe

ostatni kadr jest bardziej dynamiczny, lepiej mi się podoba niż poprzedni.

ale w takim wypadku zrobiłabym jakąś nieregularność na murku z lewej, kawałek zburzony albo coś co stoi przed murkiem (np. spanikowany kot), bo teraz to taka długa nudna kreska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BigBen

No trochę za szybko, one jechały max 50km/h a tu zasuwa ze 100. Ale i tak jest super, na tapetce juz jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przy długim czasie naświetlania choćby nie wiem jak sie starać czołg nie wyszedł by ostry:) Za to przy dużej prędkości czołgu a krótkim czasie naświetlania tak. Przynajmniej mi sie tak wydaje:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności