Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

1024.jpg

tygrys_poprawka.jpg

tygrys2a.jpg

 

a tutaj jeszcze 1600 wersja

http://uncle.magma-net.pl/tygrys/1600.jpg

 

co do detali, czolg robota ciezko mi okreslic, ale 2tyg beda,

scenke dorzucilem jakies 3dni roboty (jeszcze tuta nagrywalem to troche sie zwolnilo)

 

SSmany to juz maja pare miesiecy, kiedys ich tam zrobilem, ale pasuja ladnie hehe

co jeszcze, 3ds, vray jakis stary calosc 1,2mln poly (polazlem na latwizne i zrobilem dachowki kazda osobno, niechcialo mi sie malowac dokladnej tekstury;))

 

no i te nieszczesne kola i gasienice co maja jakies 400k poly

  • Odpowiedzi 37
  • Wyświetleń 4,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jak dla mnie rewelka

ps. moja pantera nie doczekała sie sceny

coś ten dym po prawej przykuwa moją uwagę, jest renderowany czy PS

Napisano
  • Autor

dym to reczna robótka.. poczesci;)

 

to nie pantera tylko tygrys , do tego krolewski:D

Napisano

jeśli miało być realistyczne to troche niewyszło, ale i tak jest ok, tzn podoba mi się

Napisano

drugi plan jest bardzo fajny i realistyczny,

pierwszy delikatnie sztucznawy, a czołg sprawia wrażenie ubogiego w detal, który został zasłonięty siatką maskującą

Napisano

WitaM!!

mi sie srednio podoba widzialem lepsze twoje prace :)

wszczegolnosci czolg odstaje od reszty :)

(jeszcze tuta nagrywalem to troche sie zwolnilo)

pokazesz go ? :)

pozdro i powodzenia

Napisano

ho ho ho uncle :)

 

przykro mi to stwierdzic ale wciaz nie radzisz sobie z postprodukcja :/

model czolgu jak zwykle dobry, tekstury tez daja rade ale jako calosc znowu sie zawiodlem :*

 

tutka nagrywales dla siebie czy dla kogos, bedziesz go pokazywal online?

 

czolem

pionier.

Napisano

dopiszę sie do reszty,

pierwsze wrazenie okej ale pożniej dym po prawej stronie zaczyna przeszkadzać,

Napisano

Model i tekstury pewnie wypasione, niestety ja tu nic nie widze... Na prawde slabo to wyglada jak dla mnie, kolorystyka, postprodukcja, render zabijaja ten obrazek. Wzialbym ten czolg i wyrenderowal od nowa moze mniej kombinujac, bo na pewno da sie z tym zrobic cos znacznie, znacznie lepszego.

Napisano
  • Autor

hehe, kiepski jestem z postprodukcji, a przy okazji zorbilem koncowe tekstury + render(jest to jedyny render jaki posiadam bo sprzed wysiada a nie chce mi sie marnowac 3h na kolejny.. eh przydalby sie drugi komp;\, nie mowiac ze renderowalem to fragmentami bo po calosci sie sypalo, jak to zwykle;D) + jakis tam PS w piatek wieczorem;)

Napisano

Model czołgu i dachówki fajnie wyszły ale reszta odstaje jakoscią, szczegolnie render ktory przypomina troszke stare klimaty 3D. Prosze popraw to bo nie mozna zmarnowac takiej sceny :)

Pozdrawiam

Napisano

Ten dym strasznie spłaszcza obrazek, wygląda jak cloudsy z shopa wrzucone z multiply'em na jedną warstwę. Tak samo kolorki, wszystkie jednakowo nasycone. A i kompozycja mogła by być ciekawsza, nie tak centralnie na środku :]

 

Przenosić do WiP'a ? :)

Napisano

uncle: nadal tak sobie. modelik pierwsza klasa, ale z dymem nadal coś ci ciężko idzie. może domaluj recznie w PS albo po prostu pobaw się oświetleniem i kolorami?

 

i przenieś do wipa koniecznie :)

Napisano

jo

 

jak dla mnie modele sa fajne- czolg, budynki, soldaty- widac dobrze Ci z tym idzie, jednak oswietlenie tragedia, płasko jak na pustyni gobi ;)

 

pozatym dobrze pomyslec nad kontrastem

np zolnierz zlewa sie z dachowkami, cegle tez moznaby nieco podsycić

teraz to wyglada troche wklejkowo

tak czy inaczej daje rade

 

pozdr

Napisano
  • Autor

ej dym nie jest z render -> clouds .. ;D

 

narazie to nie mam pomyslu od ktorej strony sie za to zabrac zeby poprawic, chyba,

ogolnie lysa scena wyglada tak: moze cie sobie w oczach zrenderowac;D

ogolnie to nie wiem jak zabrac sie za swiatla >

 

domek06.jpg

 

ps. jakis mod moze to przeniesc do wipa?;D

 

pps. o udalo mi sie samemu chyba:D

Napisano

po prostej widze ze masz frontalne swiatlo - czyli splaszczajace :)

na dobry poczatek to przesun je nieco w prawo zeby cień wylazł

a potem ewentualnie doświetlaj innymi - baw sie tez barwą oświetlenia

ochładzaj niebieskimi lub delikatnymi fioletami

 

pozdr :)

szkoda fajnej sceny, wiec dobrze ze do WIPa przeniosles

Napisano

Elo . . może nie wszsytko co napiszę się będzie kupy trzymało ale wiele w tym prawdy będzie. Otóż renderuj na pasy : 1.diffuse 2.Ambient O/ -chyba dirt map na białym materiale 3.Shadows. Tyle chyba starczy bo tu specjalnie specularów nie widać .. chyba żez są to też daj. potem w PSie poskaładasz ... teraz obiekty ... drzewko osobno , cały busynek osobno , pamperki - ss osobno , i czołg osobno . Dym ni w ząb nie wiem jak bym zrobił / jak się robi. Poza fluidami , ale i tak nie umiem ich obsługiwać. Ale dym to chyba warstwy z PSa. Jeszcze płot możesz zrenderować osobno to będziesz miał dodatkową kontrolę na 2m planie. Jak ustawić światło już przedmówca Ci powiedzieał . zimne do tyłu , z przodu ocieplasz. Tak chyba się to robi na planie. A czy dobrze Ci napisałem to nie wiem . Sam bym tak pewnie próbował. Pozdro.

Napisano

niezłe

ostatni kadr jest bardziej dynamiczny, lepiej mi się podoba niż poprzedni.

ale w takim wypadku zrobiłabym jakąś nieregularność na murku z lewej, kawałek zburzony albo coś co stoi przed murkiem (np. spanikowany kot), bo teraz to taka długa nudna kreska.

Napisano

No trochę za szybko, one jechały max 50km/h a tu zasuwa ze 100. Ale i tak jest super, na tapetce juz jest.

Napisano

chyba ilość rozmazania zależy też od ruchu kamery i od czasu naświetlania?

nie tylko od prędkości czołga.

Napisano

Ale przy długim czasie naświetlania choćby nie wiem jak sie starać czołg nie wyszedł by ostry:) Za to przy dużej prędkości czołgu a krótkim czasie naświetlania tak. Przynajmniej mi sie tak wydaje:P

Napisano

Wujku powiedz cos o samej postprodukcji jesli mozesz?

Interesuje mnie wlasnie sam post, jak gdzie i co dodales do renderu.

pozdr

Napisano

rozumiem ze czolg mogl sie poruszac 50 na godzine

 

ale nie 100 tak jakto na scence wyglada

lekka przesda z tym blurem:P

Napisano

jesli ten czołg rzeczywiście pocina 50km/h to te niemce na górze jakoś tego nie oddaja...powinni sie jakoś mocno trzymać a nie patrzeć czy im sie jajka nie potłukły:) IMHO oczywiście:)

Napisano

No już bez przesadnego czepiania sie, całkiem nieźle. Daj większy render troche:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności