Napisano 6 Kwiecień 200717 l a tutaj jeszcze 1600 wersja http://uncle.magma-net.pl/tygrys/1600.jpg co do detali, czolg robota ciezko mi okreslic, ale 2tyg beda, scenke dorzucilem jakies 3dni roboty (jeszcze tuta nagrywalem to troche sie zwolnilo) SSmany to juz maja pare miesiecy, kiedys ich tam zrobilem, ale pasuja ladnie hehe co jeszcze, 3ds, vray jakis stary calosc 1,2mln poly (polazlem na latwizne i zrobilem dachowki kazda osobno, niechcialo mi sie malowac dokladnej tekstury;)) no i te nieszczesne kola i gasienice co maja jakies 400k poly
Napisano 6 Kwiecień 200717 l jak dla mnie rewelka ps. moja pantera nie doczekała sie sceny coś ten dym po prawej przykuwa moją uwagę, jest renderowany czy PS
Napisano 6 Kwiecień 200717 l Autor dym to reczna robótka.. poczesci;) to nie pantera tylko tygrys , do tego krolewski:D
Napisano 6 Kwiecień 200717 l jeśli miało być realistyczne to troche niewyszło, ale i tak jest ok, tzn podoba mi się
Napisano 7 Kwiecień 200717 l drugi plan jest bardzo fajny i realistyczny, pierwszy delikatnie sztucznawy, a czołg sprawia wrażenie ubogiego w detal, który został zasłonięty siatką maskującą
Napisano 7 Kwiecień 200717 l się kupy całość nie trzyma. wygląda jak fotomontaż :P a dym w CoD2 był ładniejszy. zapodałbyś jakiegoś afterburna leppiej.
Napisano 7 Kwiecień 200717 l WitaM!! mi sie srednio podoba widzialem lepsze twoje prace :) wszczegolnosci czolg odstaje od reszty :) (jeszcze tuta nagrywalem to troche sie zwolnilo) pokazesz go ? :) pozdro i powodzenia
Napisano 7 Kwiecień 200717 l ho ho ho uncle :) przykro mi to stwierdzic ale wciaz nie radzisz sobie z postprodukcja :/ model czolgu jak zwykle dobry, tekstury tez daja rade ale jako calosc znowu sie zawiodlem :* tutka nagrywales dla siebie czy dla kogos, bedziesz go pokazywal online? czolem pionier.
Napisano 7 Kwiecień 200717 l dopiszę sie do reszty, pierwsze wrazenie okej ale pożniej dym po prawej stronie zaczyna przeszkadzać,
Napisano 7 Kwiecień 200717 l Model i tekstury pewnie wypasione, niestety ja tu nic nie widze... Na prawde slabo to wyglada jak dla mnie, kolorystyka, postprodukcja, render zabijaja ten obrazek. Wzialbym ten czolg i wyrenderowal od nowa moze mniej kombinujac, bo na pewno da sie z tym zrobic cos znacznie, znacznie lepszego.
Napisano 8 Kwiecień 200717 l Autor hehe, kiepski jestem z postprodukcji, a przy okazji zorbilem koncowe tekstury + render(jest to jedyny render jaki posiadam bo sprzed wysiada a nie chce mi sie marnowac 3h na kolejny.. eh przydalby sie drugi komp;\, nie mowiac ze renderowalem to fragmentami bo po calosci sie sypalo, jak to zwykle;D) + jakis tam PS w piatek wieczorem;)
Napisano 8 Kwiecień 200717 l Model czołgu i dachówki fajnie wyszły ale reszta odstaje jakoscią, szczegolnie render ktory przypomina troszke stare klimaty 3D. Prosze popraw to bo nie mozna zmarnowac takiej sceny :) Pozdrawiam
Napisano 10 Kwiecień 200717 l Ten dym strasznie spłaszcza obrazek, wygląda jak cloudsy z shopa wrzucone z multiply'em na jedną warstwę. Tak samo kolorki, wszystkie jednakowo nasycone. A i kompozycja mogła by być ciekawsza, nie tak centralnie na środku :] Przenosić do WiP'a ? :)
Napisano 10 Kwiecień 200717 l uncle: nadal tak sobie. modelik pierwsza klasa, ale z dymem nadal coś ci ciężko idzie. może domaluj recznie w PS albo po prostu pobaw się oświetleniem i kolorami? i przenieś do wipa koniecznie :)
Napisano 10 Kwiecień 200717 l Wujek....przenies do wipa...Tweety dobrze prawi... ale modelik jak zawsze pro:)
Napisano 11 Kwiecień 200717 l jo jak dla mnie modele sa fajne- czolg, budynki, soldaty- widac dobrze Ci z tym idzie, jednak oswietlenie tragedia, płasko jak na pustyni gobi ;) pozatym dobrze pomyslec nad kontrastem np zolnierz zlewa sie z dachowkami, cegle tez moznaby nieco podsycić teraz to wyglada troche wklejkowo tak czy inaczej daje rade pozdr
Napisano 11 Kwiecień 200717 l Autor ej dym nie jest z render -> clouds .. ;D narazie to nie mam pomyslu od ktorej strony sie za to zabrac zeby poprawic, chyba, ogolnie lysa scena wyglada tak: moze cie sobie w oczach zrenderowac;D ogolnie to nie wiem jak zabrac sie za swiatla > ps. jakis mod moze to przeniesc do wipa?;D pps. o udalo mi sie samemu chyba:D
Napisano 11 Kwiecień 200717 l po prostej widze ze masz frontalne swiatlo - czyli splaszczajace :) na dobry poczatek to przesun je nieco w prawo zeby cień wylazł a potem ewentualnie doświetlaj innymi - baw sie tez barwą oświetlenia ochładzaj niebieskimi lub delikatnymi fioletami pozdr :) szkoda fajnej sceny, wiec dobrze ze do WIPa przeniosles
Napisano 11 Kwiecień 200717 l Elo . . może nie wszsytko co napiszę się będzie kupy trzymało ale wiele w tym prawdy będzie. Otóż renderuj na pasy : 1.diffuse 2.Ambient O/ -chyba dirt map na białym materiale 3.Shadows. Tyle chyba starczy bo tu specjalnie specularów nie widać .. chyba żez są to też daj. potem w PSie poskaładasz ... teraz obiekty ... drzewko osobno , cały busynek osobno , pamperki - ss osobno , i czołg osobno . Dym ni w ząb nie wiem jak bym zrobił / jak się robi. Poza fluidami , ale i tak nie umiem ich obsługiwać. Ale dym to chyba warstwy z PSa. Jeszcze płot możesz zrenderować osobno to będziesz miał dodatkową kontrolę na 2m planie. Jak ustawić światło już przedmówca Ci powiedzieał . zimne do tyłu , z przodu ocieplasz. Tak chyba się to robi na planie. A czy dobrze Ci napisałem to nie wiem . Sam bym tak pewnie próbował. Pozdro.
Napisano 4 Maj 200717 l niezłe ostatni kadr jest bardziej dynamiczny, lepiej mi się podoba niż poprzedni. ale w takim wypadku zrobiłabym jakąś nieregularność na murku z lewej, kawałek zburzony albo coś co stoi przed murkiem (np. spanikowany kot), bo teraz to taka długa nudna kreska.
Napisano 4 Maj 200717 l No trochę za szybko, one jechały max 50km/h a tu zasuwa ze 100. Ale i tak jest super, na tapetce juz jest.
Napisano 4 Maj 200717 l chyba ilość rozmazania zależy też od ruchu kamery i od czasu naświetlania? nie tylko od prędkości czołga.
Napisano 5 Maj 200717 l Ale przy długim czasie naświetlania choćby nie wiem jak sie starać czołg nie wyszedł by ostry:) Za to przy dużej prędkości czołgu a krótkim czasie naświetlania tak. Przynajmniej mi sie tak wydaje:P
Napisano 31 Lipiec 200717 l na takie scenki to nie załuj displace'a;) ujecie mi sie nie podoba, zbyt malo otoczenia ukazuje, pozdrawiam
Napisano 31 Lipiec 200717 l Wujku powiedz cos o samej postprodukcji jesli mozesz? Interesuje mnie wlasnie sam post, jak gdzie i co dodales do renderu. pozdr
Napisano 31 Lipiec 200717 l rozumiem ze czolg mogl sie poruszac 50 na godzine ale nie 100 tak jakto na scence wyglada lekka przesda z tym blurem:P
Napisano 31 Lipiec 200717 l jesli ten czołg rzeczywiście pocina 50km/h to te niemce na górze jakoś tego nie oddaja...powinni sie jakoś mocno trzymać a nie patrzeć czy im sie jajka nie potłukły:) IMHO oczywiście:)
Napisano 1 Sierpień 200717 l No już bez przesadnego czepiania sie, całkiem nieźle. Daj większy render troche:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto