Napisano 9 Październik 200717 l Autor Pionier - ciesze sie ze ci sie podoba :) Jak ci sie pracuje w UK? Nue - ja tam nic nie widze na razie a nikt nic konkretnego nie powiedzial wiec zostaje jak jest. Ania i Maqs - tekstury bede poprawiac jak zrobie shader cacy :) Postaram sie o lepsze swiatelko. Zmienilem shader, staralem sie zeby terminator i cien byly bardziej nasycone czerwienia a strona oswietlona byla chlodniejsza. Nie wiem czy nie wyglada troche gumowato. Proboje poprawic okolice skroni i policzki wiec cos sie poprzesuwalo ale nie zwracajcie uwagi :)
Napisano 10 Październik 200717 l Baniak na głowie jest zbyt duży, powinieneś go nawet zrobić trochę mniejszy niż w rzeczywistości, jak zrobisz włosy to one też trochę odstają i to się wszystko zwiększy. Trochę niepodoba mi się nos, nie jest zbyt długi? Szader coraz ładniejszy :P
Napisano 16 Październik 200717 l Witam, Cóż głowa faktycznie za duża (za wysoka, powinieneś spłaszczyć trochę od góry) reszta: fantastico !! Shadery: magnifico !! Oczy tylko za białe, nie chodzi o to że te białka nie mogą być białe tylko o to że nie mogą być całe białe, musi być trochę szarości. Myślę że gdybyś dorzucił włosy w stylu Weroniki Rosati to bym się zakochał ;) http://img.interia.pl/pomponik/nimg/Weronika_Rosati_fot_Marek_1675482.jpg
Napisano 16 Październik 200717 l Autor Probowalem zmniejszyc garnek i doszedlem do jednego wniosku - proporcje sa ok. Klicek i Maqs mieli racje. Gdy zmniejszam garnek twarz traci caly urok. Proboje zrobic speculara. Troche to wyglada jak zmarszczki a nie tekstura skory. Moze dla tego ze pokrylem nimi cala twarz albo dla tego ze wszedzie ukladaja sie w mniej lub bardziej rownolegle linie. Bede jeszcze kombinowac. Teraz zamierzam namalowac tekstury koloru recznie na podstawie tych prowizorycznych tekstur ktore zrobilem z fotek. Co do shadera to nie wiem juz ktory lepszy. tTeraz wydaje mi sie ze ten poprzedni :P Jeszcze kombinuje z ksztaltem oczu. Proba speculara (wrocilem do poprzedniego shadera):
Napisano 16 Październik 200717 l Ta biel oczu trochę przeraża:) Jedyne co mi nie podchodzi to kształt tych oczu troszke, za ostre jakies...
Napisano 16 Październik 200717 l Witam ! Baniakiem się na razie nie przejmuj, bo wcale nie jest tak źle :). Po pierwsze to fajnie by było jak byś renderował bez tych białych gałek, ogólnie bez wnętrza oka (wiem, że to nie jest finał, ale nie będzie tak razić ;]). Po drugie, piegi nie są wystarczająco zróżnicowane i są o wiele za duże na nosie. Po trzecie, nie podoba mi się bump na czole. Po czwarte, nie podoba mi się tekstura tego pierdółka w kącie oka, oraz te czarne krechy - wyglądają jak uszczelki :/. Od szyi w dół jest już prawie idealnie jak na moje oko - wiadomo, że trzeba gdzieniegdzie rozjaśnić czy przyciemnić, ale to już idzie w dobrym kierunku. Usta są Ok. Uszy, a zwłaszcza prawe wygląda jak przeszczepione od 80 latki :/, przydałoby się je trochę rozjaśnić. Nie wiem czy wypalałeś SSS'a ? Tak na przyszłość jak będziesz robił włosy, to warto by było zaznajomić się z Hair FX'em - trochę trzeba się namęczyć z ustawianiem poszczególnych partii włosów, ale efekt jest zadowalający. Wybacz za taką krytykę z uwagi na to, że sam bym na razie nie zrobił lepiej, ale uważam, że więcej pomogę w taki sposób niż jak bym miał tylko słodzić :). Także, maluj, kombinuj z teksturką i czekamy na efekty :). Pozdrawiam
Napisano 16 Październik 200717 l fajnie wyglada tylko te konciki oczu jakos tak nienaturalnie wygladaja
Napisano 17 Październik 200717 l Gomez - faktycznie to wysokie czoło dodaje jej uroku, ja stwierdziłem że ma za wielki czajnik na podstawie anatomii, chociaż przy dodaniu włosów wcale nie musi być tego widać, chodzi o to że pojemność czaszki u każdego człowieka jest taka sama, więc jeśli kobieta ma takie wysokie czoło będzie mieć bardziej płaską głowę z tyłu. Może się czepiam szczegółów ale to tylko na dobre Ci wyjdzie :)
Napisano 17 Październik 200717 l hej, powiedz mi czy masz dostep do tej ksiazki? http://www.ballisticpublishing.com/books/essence/face/ jesli nie to moze bede mogl pomoc w tej sprawie ;) btw, w UK pracuje mi sie b. dobrze. czolem pionier
Napisano 17 Październik 200717 l Ja mam 2 uwagi... textura na nosie źle leży... zwłaszcza po bokach... no i jak dla mnie to jest za symetrycznie... chyba że chcesz riggingiem to potem zmienić..
Napisano 22 Październik 200717 l Autor Czepiajcie sie dowoli :) 90% krytyki i 10% slodzenia. Jesli tex kolo nosa nadal jest rozciagnieta za bardzo to piszcie. Ja juz nie wiem jak to zrobic lepiej. Maly updat. Zmniejszylem nosek i skrocilem go. Musialem poprawic uv bo sie skaszanily strasznie :/ (czy opcja preserve uvw cos daje ?) Mape spec wywalilem na razie. Pionier - byloby super :) (gdyby wyszlo troche taniej) Nie chce mi sie kazdemu odpisywac :P jest 2:00 PS. 1 kaczka obalona :] ZzzZzzzzzz...
Napisano 22 Październik 200717 l Autor Swieci sie bo wywalilem speca i bumpa. Teraz jest lepiej. Wydaje mi sie ze miejscami bump za mocny albo za duze pory. Kaciki oczu na razie mi sie podobaja. Poczekamy, zobaczymy :) ---------------------------------------- Rozmylem troche bumpa, teraz jest ladniej.
Napisano 22 Październik 200717 l Na zbliżeniach widać że na końcach rzęs są takie czarne kropki możesz się ich pozbyć wchodząc do kanału opacity w którym masz wrzucony gradient i zmniejszając minimalnie tiling dla współrzędnej V (chyba) z 1 na np. 0,999.
Napisano 22 Październik 200717 l Dlaczego ona ma zeza? Taki był pomysł? :P Coś mi z rzęsami nie pasuje. Poza tym popracuj nad realizmem oczu. Bo ogólnie wszystko wygląda w miarę realnie (jakby się patrzyło z daleka :P) ale oczy jakoś za bardzo "komputerowo" :P
Napisano 23 Październik 200717 l Ostatni render moim zdaniem jest już rewelacja, wiadomo że zawsze może być jeszcze lepiej ale ja już bym odpuścił bo na prawde wygląda jak z górnej półki, włosy proszę :)
Napisano 24 Październik 200717 l Jak napisał Deha21- coś ze źrenicami nie teges- wygląda jakby miała gałki oczne za małe do nie tyle oczodołu co otworu. Usta- sam miód, śliczny model.
Napisano 25 Październik 200717 l Autor Tomala - sprobowalem ale cos mi nie wychodzilo, poradzilem sobie inaczej ale dzieki :) kingwins - dzieki. Tez mam ochote juz to skonczyc ale wrzuce ja jeszcze do ZB i postaram sie zrobic konkretnego bumpa (i spec bedzie od razu lepszy). deha - lubie zezowate, maja to cos ;) RK - dzieki. Mozesz wyjasnic o co biega z tymi zrenicami? Nie wiem o jaki otwor ci chodzi, bez skojarzen ;) wojo - a bejce masz ? ;] ----------------------------- RK - moze chodzi ci o ta czarna otoczke wokol zrenicy? Tak mialo byc. (zmienilem pare rzeczy)
Napisano 25 Październik 200717 l dolne rzesy dłuzsze IMO! ale i tak zadziwia, zez nie teges takiej ladnej pani!
Napisano 4 Listopad 200717 l Autor Maly updat. Wiem ze lza jest tylko w 1 oku a to cos w rogu oka jest zbyt gladkie i chyba dla tego taki duzy refleks. tekstury juz sa wszystkie recznie nabazgrane ale jeszcze nie skonczone.
Napisano 4 Listopad 200717 l Za duży bump, zecydowanie za małe oczy. Za szeroka czaszka z tyłu. Za szeroko rozstawione skronie. Może jak skronie i czaszkę zmniejszysz, to rozmiar oczu się proporcjonalnie poprawi. Ale i tak oczy za małe. Poza tym mam przemożne wrażenie, że oczy w ogóle są za płytko osadzone w twarzy.
Napisano 4 Listopad 200717 l Nie znam się na tym, ale to bardzo ładna praca. Myslę ze skóra wygląda na zbyt przetłuszczoną i zjadło ci chyba jedną rogówkę w oku. Pierwsze skojarzenie do tej postaci to ta pani major w filmie z Viggo Mortensenem, co poszła na szkolenie wojskowe i dała się obstrzyc i potem ją kopano w wojsku :)
Napisano 10 Listopad 200717 l Autor Ogarnelo mnie jakies straszne lenistwo. Dzisiaj cos sie ruszylo - poprawilem speculara. Bump pod oczami napewno poprawie ...kiedys :)
Napisano 14 Listopad 200717 l Staary coraz bardziej cool..teraz to już nawet nie napisze ci co tu można poprawić bo nie wiem, może jakaś bardziej wyraźna faktura skóry na policzkach?? no nie wiem:) czekam na update'y i jakieś ciekawsze oświetlenie. Pozdrawiam.
Napisano 14 Listopad 200717 l Słodzą ludzie to ja się czepię. Bump należy poprawić nie tylko pod oczami. Na policzkach i na nosie chyba wcale nie ma bumpa? Skóra powinna mieć jakieś pory. No i specular mapy chyba nie ma, także na policzkach i na nosie. W dalszym ciągu oświetlenie niedobre, warto zrobić przynajmniej takie próbne trochę ładniejsze oświetlenie, bo być może właśnie z powodu frontalnego światła nie widać żadnego bumpa nigdzie. Rzęsy wyglądają jak przyklejone takie sztuczne, albo za dużo tuszu, zrób może odrobinę jaśniejsze (bardziej brązowe). Oczy za bardzo odbijają, albo z innego powodu nie widać na nich cienia górnej powieki, ten cień powinien być bo tak wyglądają jak doklejone z innego obrazka. edit - Żęsy poprawiłam. Nie pisałam matury z polskiego więc nie ma czego zabrać.
Napisano 14 Listopad 200717 l Nadal powtrzam to, co napisałem wcześniej, bo widzę, ze nie zareagowałeś. Ania, za "Żęsy" powinno Cię odwiedzić dwóch smutnych i zabrać maturę... ;)
Napisano 14 Listopad 200717 l Autor lol mam fronta :} ale czadzik ;) dzieki wszystkim, piszta co wam lezy na sercu :) Wloski sie robia pomaluchu. Shogun3d - uwazam ze oczy nie sa za male. Bump zmniejszylem co z pewnoscia widac. Czaszke troche zmniejszylem i zwezilem, skronie rowniez ale dopiero w tym updacie. Bardziej juz na pewno nie zmniejsze - juz sie zastanawiam czy wtedy nie wygladala deczko ladniej. "Oczy za plytko osadzone w twarzy" - hmm, jestem prawie pewien ze jest ok ale moge sie mylic. Looknij na to (obrot twarzy) http://rapidshare.com/files/69706176/GomezTwarzSSS_360.rar.html (537kb) Klicek i Maqs - dzieki. Bez was bym takiego shadera nie zrobil :) Ania - lubie jak sie czepiasz ;) Specular i bump jest ale efekt jest bardzo delikatny, jak na kobieca skore przystalo. Reszte przemysle, dzieki wielkie :) Specjalny render high res dla Ani i Maqsa co by wam oczeta sie nie nadwyrezyly :) Widac lepiej ze jest specular i bump rowniez na policzkach.
Napisano 14 Listopad 200717 l Gomez: zasady anatomii się kłaniają. Chociazby to, ze odległość pomiędzy oczami jest równa szerokości oka. W przypadku tej panny ta szerokosc jest nieznacznie, ale większa. Do tego kobiety szczególnie piękne mają wieksze oczy, a co za tym idzie - ich odległośc między soba nieznacznie jest mniejsza, niż ich szerokosć. Mają do tego dłuższe, gęste rzęsy, oczy możesz spokojnie nieco szerzej otworzyć, by ukazać więcej białka wokół tęczówki. Do tego zwykle kobiety mają wyżej brwi. Vide: Audrey Tautou: Oraz przykład linii brwi: Megan Fox
Napisano 14 Listopad 200717 l Autor Shogun - no masz chyba racje ze zwykle maja duze oczy chociaz stwierdzenie ze anatomia sie klania jest troche na wyrost bo anatomia to usrednienie czyli zawsze sa odchylki - tu wieksza odleglosc, tam mniejsza. Sproboje je powiekszyc ale jak cos skaszanie to zostawie jak jest. Fajna ta 2ga panna. 2 proby ze swiatelkiem:
Napisano 15 Listopad 200717 l prawe-prawe lepsze o wiele! O jezusiu jak Ty to długo już dziargasz :D wygląda na to,że porwałeś się trochę z motyką na słońce, co? taaak-postęp jest, a twarz już powoli osiąga naprawdę wysoki poziom, ale, czuć wiesz taką sztuczność-głównie przez oczy, takie jakby wylane z plastyku... no i usta...myślę,że są nie wyraźne...rzuć się bardziej w ten projekt, dodaj jej namiętności, powiększ usta, daj wyraz twarzy-przez cały czas projektu podchodzisz do tego, jak do odwzorowania manekina sklepowego, w zasadzie (oprócz bardzo dobrych poprawek w anatomii) to wydaje mi się,że i oświetlenie i w ogóle postać, tworzysz tak...jak byś nie miał w głowie tej kobiety-jak ona się porusza, jak mówi, jaki ma wyraz twarzy i nawet, jaka jest z charakteru...-bohaterka Twojej pracy jest ciągle zbyt miałka- dodaj jej trochę smaczku-uwydocznij jakieś cechy szczególne, dodaj troszkę asymetrii i zdecyduj się na jakąś atmosferę:) pozdrawiam:)
Napisano 19 Listopad 200717 l Autor Purple - masz racje. Do tej pory chcialem tylko ladna kobieca buzke zrobic. Teraz musze jakis klimat stworzyc. Prawda jest taka ze to moja pierwsza tak zaawansoweana praca i wiele rzeczy robie po raz pierwszy. Jesli mi sie uda to bedzie to kolejny krok naprzod. Co do motyki to chcialem wyciagnac z tego 140% moich mozliwosci i zrobic w koncu cos "powaznego" do portfolio. Na razie jestem zadowolony ale im dluzej to robie tym wiecej bledow widze i mam coraz wieksze wymagania co do tej pracy. Pozdrawiam rowniez :) Proba wlosow (hairfx, scanline) Referka wlosow i chyba pozy.
Napisano 20 Listopad 200717 l Autor wszyscy chcieli wloski a teraz cisza :] pewnie dla tego ze tylko polowa ;D Klicku w hairfx nie ma passow. Kombinowalem :)
Napisano 20 Listopad 200717 l zaczynają się zbyt nisko na czole, jeśli nie bedzie widać nasady włosów to ok ale jeśli ją będzie widać to popraw.
Napisano 1 Grudzień 200717 l Autor Troche wloskow zrobilem. Ciezko to idzie bo co chwila jakas pierdolka wyskakuje :) 1 render prosto z maxa, 2 tak z ciekawosci zlozylem szybko w szopie
Napisano 1 Grudzień 200717 l przytyła czy mi sie zdaje? wg mnie nie rob takich łzawych oczu!oczy z maxa lepiej wygladaja!
Napisano 1 Grudzień 200717 l Mi sie nie podoba za bardzo kolor skóry, za brązowy moim zdaniem, ale to chyba kwestia gustu? jak nie to najwyżej poprawisz już w ps, bo to małe piwo, włosy też coraz lepiej wyglądają z porządnym oświetleniem może wyjść na prawdę mega pracka. Pozdrawiam.
Napisano 3 Grudzień 200717 l Autor Dzieki za sugestie, przemysle. Co do oczu to zastanawiam sie czy zrobic je innym sposobem bo teraz tylko zrenice maja sss i nie moge dodac sss do bialek. Bawilem sie znowu w psie i takie cos wyszlo. Jesli to swiatlo nie jest fajne to ja sie nie znam :P tekstury tez troche zmienilem, chcialem wiecej detali szybkim sposobem dodac - ocencie wynik. (z koscmi policzkowymi raczej przesadzilem - juz to zmienilem ale nie chcialo mi sie znowu renderowac) Odjalem troche czerwieni ale czolo jest niemal zielone wiec moze bedze musial zmienic kolor tekstury. No to jeszcze 1 wersja z bardziej normalnymi kolorami i nawet z wlosami :) Troche je podmalowalem - jak to wyszlo? Tak mysle zeby juz nie piescic za bardzo tych wloskow tylko podmalowac ostro, jak tutaj. Kurcze wlasnie flipnalem obrazek i przestal mi sie podobac :/
Napisano 3 Grudzień 200717 l nie śledziłem wątku i nie czytałem uwag wszystkich, ale powiedz, że nie zostawisz tak tych rzęs ;-) w takim układzie powiek, zewnętrzne kąciki oczu powinnny być zerwone ogólnie laska wielce okay ;-)
Napisano 3 Grudzień 200717 l Autor Nie zostawie tak tych rzes :) Ogolnie martwi mnie wyglad oczu, zwlaszcza bialka i zewnetrzne kaciki - cos z nimi nie tak. Ostatnia wersja kolorystyczna na dzisiaj. Nastepne poprawki: - rzesy (od nowa) - brwi (jeszcze nie wiem czy dam bumpa czy jakos inaczej) - oczy (zrobie od nowa i dam sss) - lza w lewym oku - oteksturowac reszte modelu Nastepny up jak to wszystko zrobie.
Napisano 3 Grudzień 200717 l mnie się to nie podoba co zaznaczyłem, brakuje cieni chyba ale ogólnie podziwiam :)
Napisano 4 Grudzień 200717 l Nie wiadomo nawet co napisać bo widać że wiesz co robisz...po prostu Powodzenia, może przy następnym upie będzie co krytykować ;) Powodzenia Gomez:)
Napisano 4 Grudzień 200717 l Noo teraz to jakoś wygląda, te kolory dużo lepsze. Może jakąś małą brązową plamkę na policzku dodasz, albo jakąś inną skazę, żeby nie było tak symetrycznie i idealnie. Włosy przy nasadzie wyglądają dziwnie, ale przypuszczam że poprawisz w photoshopie. Zewnętrzne kąciki oczu cię martwią ponieważ nie są przykryte rzęsami, a powinny być (rzęsy z górnej powieki powinny lekko nachodzić na kącik zamiast wystawać w górę, jest tak nawet u mnie mimo że mam rzadkie rzęsy)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto