Gomez Napisano 9 Październik 2007 Autor Napisano 9 Październik 2007 Pionier - ciesze sie ze ci sie podoba :) Jak ci sie pracuje w UK? Nue - ja tam nic nie widze na razie a nikt nic konkretnego nie powiedzial wiec zostaje jak jest. Ania i Maqs - tekstury bede poprawiac jak zrobie shader cacy :) Postaram sie o lepsze swiatelko. Zmienilem shader, staralem sie zeby terminator i cien byly bardziej nasycone czerwienia a strona oswietlona byla chlodniejsza. Nie wiem czy nie wyglada troche gumowato. Proboje poprawic okolice skroni i policzki wiec cos sie poprzesuwalo ale nie zwracajcie uwagi :)
briz Napisano 10 Październik 2007 Napisano 10 Październik 2007 Baniak na głowie jest zbyt duży, powinieneś go nawet zrobić trochę mniejszy niż w rzeczywistości, jak zrobisz włosy to one też trochę odstają i to się wszystko zwiększy. Trochę niepodoba mi się nos, nie jest zbyt długi? Szader coraz ładniejszy :P
kingwins Napisano 16 Październik 2007 Napisano 16 Październik 2007 Witam, Cóż głowa faktycznie za duża (za wysoka, powinieneś spłaszczyć trochę od góry) reszta: fantastico !! Shadery: magnifico !! Oczy tylko za białe, nie chodzi o to że te białka nie mogą być białe tylko o to że nie mogą być całe białe, musi być trochę szarości. Myślę że gdybyś dorzucił włosy w stylu Weroniki Rosati to bym się zakochał ;) http://img.interia.pl/pomponik/nimg/Weronika_Rosati_fot_Marek_1675482.jpg
Gomez Napisano 16 Październik 2007 Autor Napisano 16 Październik 2007 Probowalem zmniejszyc garnek i doszedlem do jednego wniosku - proporcje sa ok. Klicek i Maqs mieli racje. Gdy zmniejszam garnek twarz traci caly urok. Proboje zrobic speculara. Troche to wyglada jak zmarszczki a nie tekstura skory. Moze dla tego ze pokrylem nimi cala twarz albo dla tego ze wszedzie ukladaja sie w mniej lub bardziej rownolegle linie. Bede jeszcze kombinowac. Teraz zamierzam namalowac tekstury koloru recznie na podstawie tych prowizorycznych tekstur ktore zrobilem z fotek. Co do shadera to nie wiem juz ktory lepszy. tTeraz wydaje mi sie ze ten poprzedni :P Jeszcze kombinuje z ksztaltem oczu. Proba speculara (wrocilem do poprzedniego shadera):
FF Napisano 16 Październik 2007 Napisano 16 Październik 2007 Ta biel oczu trochę przeraża:) Jedyne co mi nie podchodzi to kształt tych oczu troszke, za ostre jakies...
serratus Napisano 16 Październik 2007 Napisano 16 Październik 2007 Witam ! Baniakiem się na razie nie przejmuj, bo wcale nie jest tak źle :). Po pierwsze to fajnie by było jak byś renderował bez tych białych gałek, ogólnie bez wnętrza oka (wiem, że to nie jest finał, ale nie będzie tak razić ;]). Po drugie, piegi nie są wystarczająco zróżnicowane i są o wiele za duże na nosie. Po trzecie, nie podoba mi się bump na czole. Po czwarte, nie podoba mi się tekstura tego pierdółka w kącie oka, oraz te czarne krechy - wyglądają jak uszczelki :/. Od szyi w dół jest już prawie idealnie jak na moje oko - wiadomo, że trzeba gdzieniegdzie rozjaśnić czy przyciemnić, ale to już idzie w dobrym kierunku. Usta są Ok. Uszy, a zwłaszcza prawe wygląda jak przeszczepione od 80 latki :/, przydałoby się je trochę rozjaśnić. Nie wiem czy wypalałeś SSS'a ? Tak na przyszłość jak będziesz robił włosy, to warto by było zaznajomić się z Hair FX'em - trochę trzeba się namęczyć z ustawianiem poszczególnych partii włosów, ale efekt jest zadowalający. Wybacz za taką krytykę z uwagi na to, że sam bym na razie nie zrobił lepiej, ale uważam, że więcej pomogę w taki sposób niż jak bym miał tylko słodzić :). Także, maluj, kombinuj z teksturką i czekamy na efekty :). Pozdrawiam
pit17 Napisano 16 Październik 2007 Napisano 16 Październik 2007 fajnie wyglada tylko te konciki oczu jakos tak nienaturalnie wygladaja
kingwins Napisano 17 Październik 2007 Napisano 17 Październik 2007 Gomez - faktycznie to wysokie czoło dodaje jej uroku, ja stwierdziłem że ma za wielki czajnik na podstawie anatomii, chociaż przy dodaniu włosów wcale nie musi być tego widać, chodzi o to że pojemność czaszki u każdego człowieka jest taka sama, więc jeśli kobieta ma takie wysokie czoło będzie mieć bardziej płaską głowę z tyłu. Może się czepiam szczegółów ale to tylko na dobre Ci wyjdzie :)
Pionier Napisano 17 Październik 2007 Napisano 17 Październik 2007 hej, powiedz mi czy masz dostep do tej ksiazki? http://www.ballisticpublishing.com/books/essence/face/ jesli nie to moze bede mogl pomoc w tej sprawie ;) btw, w UK pracuje mi sie b. dobrze. czolem pionier
D3SIGN Napisano 17 Październik 2007 Napisano 17 Październik 2007 Ja mam 2 uwagi... textura na nosie źle leży... zwłaszcza po bokach... no i jak dla mnie to jest za symetrycznie... chyba że chcesz riggingiem to potem zmienić..
Gomez Napisano 22 Październik 2007 Autor Napisano 22 Październik 2007 Czepiajcie sie dowoli :) 90% krytyki i 10% slodzenia. Jesli tex kolo nosa nadal jest rozciagnieta za bardzo to piszcie. Ja juz nie wiem jak to zrobic lepiej. Maly updat. Zmniejszylem nosek i skrocilem go. Musialem poprawic uv bo sie skaszanily strasznie :/ (czy opcja preserve uvw cos daje ?) Mape spec wywalilem na razie. Pionier - byloby super :) (gdyby wyszlo troche taniej) Nie chce mi sie kazdemu odpisywac :P jest 2:00 PS. 1 kaczka obalona :] ZzzZzzzzzz...
pit17 Napisano 22 Październik 2007 Napisano 22 Październik 2007 podpisuje sie pod Ania wziaz raza mnie troche te oczy
Gomez Napisano 22 Październik 2007 Autor Napisano 22 Październik 2007 Swieci sie bo wywalilem speca i bumpa. Teraz jest lepiej. Wydaje mi sie ze miejscami bump za mocny albo za duze pory. Kaciki oczu na razie mi sie podobaja. Poczekamy, zobaczymy :) ---------------------------------------- Rozmylem troche bumpa, teraz jest ladniej.
Tomala Napisano 22 Październik 2007 Napisano 22 Październik 2007 Na zbliżeniach widać że na końcach rzęs są takie czarne kropki możesz się ich pozbyć wchodząc do kanału opacity w którym masz wrzucony gradient i zmniejszając minimalnie tiling dla współrzędnej V (chyba) z 1 na np. 0,999.
deha21 Napisano 22 Październik 2007 Napisano 22 Październik 2007 Dlaczego ona ma zeza? Taki był pomysł? :P Coś mi z rzęsami nie pasuje. Poza tym popracuj nad realizmem oczu. Bo ogólnie wszystko wygląda w miarę realnie (jakby się patrzyło z daleka :P) ale oczy jakoś za bardzo "komputerowo" :P
kingwins Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 Ostatni render moim zdaniem jest już rewelacja, wiadomo że zawsze może być jeszcze lepiej ale ja już bym odpuścił bo na prawde wygląda jak z górnej półki, włosy proszę :)
RK Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 Jak napisał Deha21- coś ze źrenicami nie teges- wygląda jakby miała gałki oczne za małe do nie tyle oczodołu co otworu. Usta- sam miód, śliczny model.
Gomez Napisano 25 Październik 2007 Autor Napisano 25 Październik 2007 Tomala - sprobowalem ale cos mi nie wychodzilo, poradzilem sobie inaczej ale dzieki :) kingwins - dzieki. Tez mam ochote juz to skonczyc ale wrzuce ja jeszcze do ZB i postaram sie zrobic konkretnego bumpa (i spec bedzie od razu lepszy). deha - lubie zezowate, maja to cos ;) RK - dzieki. Mozesz wyjasnic o co biega z tymi zrenicami? Nie wiem o jaki otwor ci chodzi, bez skojarzen ;) wojo - a bejce masz ? ;] ----------------------------- RK - moze chodzi ci o ta czarna otoczke wokol zrenicy? Tak mialo byc. (zmienilem pare rzeczy)
Bruneq Napisano 25 Październik 2007 Napisano 25 Październik 2007 dolne rzesy dłuzsze IMO! ale i tak zadziwia, zez nie teges takiej ladnej pani!
Gomez Napisano 4 Listopad 2007 Autor Napisano 4 Listopad 2007 Maly updat. Wiem ze lza jest tylko w 1 oku a to cos w rogu oka jest zbyt gladkie i chyba dla tego taki duzy refleks. tekstury juz sa wszystkie recznie nabazgrane ale jeszcze nie skonczone.
Shogun 3D Napisano 4 Listopad 2007 Napisano 4 Listopad 2007 Za duży bump, zecydowanie za małe oczy. Za szeroka czaszka z tyłu. Za szeroko rozstawione skronie. Może jak skronie i czaszkę zmniejszysz, to rozmiar oczu się proporcjonalnie poprawi. Ale i tak oczy za małe. Poza tym mam przemożne wrażenie, że oczy w ogóle są za płytko osadzone w twarzy.
Zedzik Napisano 4 Listopad 2007 Napisano 4 Listopad 2007 Nie znam się na tym, ale to bardzo ładna praca. Myslę ze skóra wygląda na zbyt przetłuszczoną i zjadło ci chyba jedną rogówkę w oku. Pierwsze skojarzenie do tej postaci to ta pani major w filmie z Viggo Mortensenem, co poszła na szkolenie wojskowe i dała się obstrzyc i potem ją kopano w wojsku :)
Gomez Napisano 10 Listopad 2007 Autor Napisano 10 Listopad 2007 Ogarnelo mnie jakies straszne lenistwo. Dzisiaj cos sie ruszylo - poprawilem speculara. Bump pod oczami napewno poprawie ...kiedys :)
KLICEK Napisano 11 Listopad 2007 Napisano 11 Listopad 2007 hehe masz zdrowie szacunek :) podoba sie :)
D4D4L Napisano 11 Listopad 2007 Napisano 11 Listopad 2007 kosmos..... dajesz czadu z tom paniom :) keep working ;]
Maqs Napisano 14 Listopad 2007 Napisano 14 Listopad 2007 Staary coraz bardziej cool..teraz to już nawet nie napisze ci co tu można poprawić bo nie wiem, może jakaś bardziej wyraźna faktura skóry na policzkach?? no nie wiem:) czekam na update'y i jakieś ciekawsze oświetlenie. Pozdrawiam.
Ania Napisano 14 Listopad 2007 Napisano 14 Listopad 2007 Słodzą ludzie to ja się czepię. Bump należy poprawić nie tylko pod oczami. Na policzkach i na nosie chyba wcale nie ma bumpa? Skóra powinna mieć jakieś pory. No i specular mapy chyba nie ma, także na policzkach i na nosie. W dalszym ciągu oświetlenie niedobre, warto zrobić przynajmniej takie próbne trochę ładniejsze oświetlenie, bo być może właśnie z powodu frontalnego światła nie widać żadnego bumpa nigdzie. Rzęsy wyglądają jak przyklejone takie sztuczne, albo za dużo tuszu, zrób może odrobinę jaśniejsze (bardziej brązowe). Oczy za bardzo odbijają, albo z innego powodu nie widać na nich cienia górnej powieki, ten cień powinien być bo tak wyglądają jak doklejone z innego obrazka. edit - Żęsy poprawiłam. Nie pisałam matury z polskiego więc nie ma czego zabrać.
Shogun 3D Napisano 14 Listopad 2007 Napisano 14 Listopad 2007 Nadal powtrzam to, co napisałem wcześniej, bo widzę, ze nie zareagowałeś. Ania, za "Żęsy" powinno Cię odwiedzić dwóch smutnych i zabrać maturę... ;)
Gomez Napisano 14 Listopad 2007 Autor Napisano 14 Listopad 2007 lol mam fronta :} ale czadzik ;) dzieki wszystkim, piszta co wam lezy na sercu :) Wloski sie robia pomaluchu. Shogun3d - uwazam ze oczy nie sa za male. Bump zmniejszylem co z pewnoscia widac. Czaszke troche zmniejszylem i zwezilem, skronie rowniez ale dopiero w tym updacie. Bardziej juz na pewno nie zmniejsze - juz sie zastanawiam czy wtedy nie wygladala deczko ladniej. "Oczy za plytko osadzone w twarzy" - hmm, jestem prawie pewien ze jest ok ale moge sie mylic. Looknij na to (obrot twarzy) http://rapidshare.com/files/69706176/GomezTwarzSSS_360.rar.html (537kb) Klicek i Maqs - dzieki. Bez was bym takiego shadera nie zrobil :) Ania - lubie jak sie czepiasz ;) Specular i bump jest ale efekt jest bardzo delikatny, jak na kobieca skore przystalo. Reszte przemysle, dzieki wielkie :) Specjalny render high res dla Ani i Maqsa co by wam oczeta sie nie nadwyrezyly :) Widac lepiej ze jest specular i bump rowniez na policzkach.
Shogun 3D Napisano 14 Listopad 2007 Napisano 14 Listopad 2007 Gomez: zasady anatomii się kłaniają. Chociazby to, ze odległość pomiędzy oczami jest równa szerokości oka. W przypadku tej panny ta szerokosc jest nieznacznie, ale większa. Do tego kobiety szczególnie piękne mają wieksze oczy, a co za tym idzie - ich odległośc między soba nieznacznie jest mniejsza, niż ich szerokosć. Mają do tego dłuższe, gęste rzęsy, oczy możesz spokojnie nieco szerzej otworzyć, by ukazać więcej białka wokół tęczówki. Do tego zwykle kobiety mają wyżej brwi. Vide: Audrey Tautou: Oraz przykład linii brwi: Megan Fox
Gomez Napisano 14 Listopad 2007 Autor Napisano 14 Listopad 2007 Shogun - no masz chyba racje ze zwykle maja duze oczy chociaz stwierdzenie ze anatomia sie klania jest troche na wyrost bo anatomia to usrednienie czyli zawsze sa odchylki - tu wieksza odleglosc, tam mniejsza. Sproboje je powiekszyc ale jak cos skaszanie to zostawie jak jest. Fajna ta 2ga panna. 2 proby ze swiatelkiem:
purple Napisano 15 Listopad 2007 Napisano 15 Listopad 2007 prawe-prawe lepsze o wiele! O jezusiu jak Ty to długo już dziargasz :D wygląda na to,że porwałeś się trochę z motyką na słońce, co? taaak-postęp jest, a twarz już powoli osiąga naprawdę wysoki poziom, ale, czuć wiesz taką sztuczność-głównie przez oczy, takie jakby wylane z plastyku... no i usta...myślę,że są nie wyraźne...rzuć się bardziej w ten projekt, dodaj jej namiętności, powiększ usta, daj wyraz twarzy-przez cały czas projektu podchodzisz do tego, jak do odwzorowania manekina sklepowego, w zasadzie (oprócz bardzo dobrych poprawek w anatomii) to wydaje mi się,że i oświetlenie i w ogóle postać, tworzysz tak...jak byś nie miał w głowie tej kobiety-jak ona się porusza, jak mówi, jaki ma wyraz twarzy i nawet, jaka jest z charakteru...-bohaterka Twojej pracy jest ciągle zbyt miałka- dodaj jej trochę smaczku-uwydocznij jakieś cechy szczególne, dodaj troszkę asymetrii i zdecyduj się na jakąś atmosferę:) pozdrawiam:)
Gomez Napisano 19 Listopad 2007 Autor Napisano 19 Listopad 2007 Purple - masz racje. Do tej pory chcialem tylko ladna kobieca buzke zrobic. Teraz musze jakis klimat stworzyc. Prawda jest taka ze to moja pierwsza tak zaawansoweana praca i wiele rzeczy robie po raz pierwszy. Jesli mi sie uda to bedzie to kolejny krok naprzod. Co do motyki to chcialem wyciagnac z tego 140% moich mozliwosci i zrobic w koncu cos "powaznego" do portfolio. Na razie jestem zadowolony ale im dluzej to robie tym wiecej bledow widze i mam coraz wieksze wymagania co do tej pracy. Pozdrawiam rowniez :) Proba wlosow (hairfx, scanline) Referka wlosow i chyba pozy.
KLICEK Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 no włosky super :) mile dales passow ? max 2 max2 :P
Gomez Napisano 20 Listopad 2007 Autor Napisano 20 Listopad 2007 wszyscy chcieli wloski a teraz cisza :] pewnie dla tego ze tylko polowa ;D Klicku w hairfx nie ma passow. Kombinowalem :)
Ania Napisano 20 Listopad 2007 Napisano 20 Listopad 2007 zaczynają się zbyt nisko na czole, jeśli nie bedzie widać nasady włosów to ok ale jeśli ją będzie widać to popraw.
Gomez Napisano 1 Grudzień 2007 Autor Napisano 1 Grudzień 2007 Troche wloskow zrobilem. Ciezko to idzie bo co chwila jakas pierdolka wyskakuje :) 1 render prosto z maxa, 2 tak z ciekawosci zlozylem szybko w szopie
D4D4L Napisano 1 Grudzień 2007 Napisano 1 Grudzień 2007 Podziwiam Cię za wytrwalość ... co do pracy to coraz ladniej idze :)
Bruneq Napisano 1 Grudzień 2007 Napisano 1 Grudzień 2007 przytyła czy mi sie zdaje? wg mnie nie rob takich łzawych oczu!oczy z maxa lepiej wygladaja!
Maqs Napisano 1 Grudzień 2007 Napisano 1 Grudzień 2007 Mi sie nie podoba za bardzo kolor skóry, za brązowy moim zdaniem, ale to chyba kwestia gustu? jak nie to najwyżej poprawisz już w ps, bo to małe piwo, włosy też coraz lepiej wyglądają z porządnym oświetleniem może wyjść na prawdę mega pracka. Pozdrawiam.
Gomez Napisano 3 Grudzień 2007 Autor Napisano 3 Grudzień 2007 Dzieki za sugestie, przemysle. Co do oczu to zastanawiam sie czy zrobic je innym sposobem bo teraz tylko zrenice maja sss i nie moge dodac sss do bialek. Bawilem sie znowu w psie i takie cos wyszlo. Jesli to swiatlo nie jest fajne to ja sie nie znam :P tekstury tez troche zmienilem, chcialem wiecej detali szybkim sposobem dodac - ocencie wynik. (z koscmi policzkowymi raczej przesadzilem - juz to zmienilem ale nie chcialo mi sie znowu renderowac) Odjalem troche czerwieni ale czolo jest niemal zielone wiec moze bedze musial zmienic kolor tekstury. No to jeszcze 1 wersja z bardziej normalnymi kolorami i nawet z wlosami :) Troche je podmalowalem - jak to wyszlo? Tak mysle zeby juz nie piescic za bardzo tych wloskow tylko podmalowac ostro, jak tutaj. Kurcze wlasnie flipnalem obrazek i przestal mi sie podobac :/
3grosze Napisano 3 Grudzień 2007 Napisano 3 Grudzień 2007 nie śledziłem wątku i nie czytałem uwag wszystkich, ale powiedz, że nie zostawisz tak tych rzęs ;-) w takim układzie powiek, zewnętrzne kąciki oczu powinnny być zerwone ogólnie laska wielce okay ;-)
Gomez Napisano 3 Grudzień 2007 Autor Napisano 3 Grudzień 2007 Nie zostawie tak tych rzes :) Ogolnie martwi mnie wyglad oczu, zwlaszcza bialka i zewnetrzne kaciki - cos z nimi nie tak. Ostatnia wersja kolorystyczna na dzisiaj. Nastepne poprawki: - rzesy (od nowa) - brwi (jeszcze nie wiem czy dam bumpa czy jakos inaczej) - oczy (zrobie od nowa i dam sss) - lza w lewym oku - oteksturowac reszte modelu Nastepny up jak to wszystko zrobie.
Loki Napisano 3 Grudzień 2007 Napisano 3 Grudzień 2007 mnie się to nie podoba co zaznaczyłem, brakuje cieni chyba ale ogólnie podziwiam :)
Maqs Napisano 4 Grudzień 2007 Napisano 4 Grudzień 2007 Nie wiadomo nawet co napisać bo widać że wiesz co robisz...po prostu Powodzenia, może przy następnym upie będzie co krytykować ;) Powodzenia Gomez:)
Ania Napisano 4 Grudzień 2007 Napisano 4 Grudzień 2007 Noo teraz to jakoś wygląda, te kolory dużo lepsze. Może jakąś małą brązową plamkę na policzku dodasz, albo jakąś inną skazę, żeby nie było tak symetrycznie i idealnie. Włosy przy nasadzie wyglądają dziwnie, ale przypuszczam że poprawisz w photoshopie. Zewnętrzne kąciki oczu cię martwią ponieważ nie są przykryte rzęsami, a powinny być (rzęsy z górnej powieki powinny lekko nachodzić na kącik zamiast wystawać w górę, jest tak nawet u mnie mimo że mam rzadkie rzęsy)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się