Skocz do zawartości

Wip: Projekt Mapa 3d - Słupsk - update str 3


Fidiasz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wczoraj spontanicznie wpdalem na pomysl zrobienia mapy 3d mojego miasta :D NO i zaczalel dlubac... Robimy to razem z kolega - on zajmuje sie strona techniczna ja modle i tex. nasze miasto jest calkiem spore wiec moedle i tekstury beda ubogie... Jezeli kots jest chetny do dolaczenia sie do projektu to zapraszam :D:D

 

Pierwszy budynek: kto ze Słupska to moze kiedys widzial takie budynki na ul. Mochnackiego :D

 

mochnackiego1vj5.jpg

 

mochnackiego3zv1.jpg

 

mochnackiego2hb7.jpg

 

mochnackiego4gv2.jpg

 

mochnackiego5ko7.jpg

 

i textura 512x512

budyneknl9.jpg

 

 

 

Całosc (model) robiona w Blenderze - to moje poczatki w low-poly dopeiro wiec efekt taki a nie inny :p No i 127 poly :/ ale spokojnie mozna zmijeszyc do 50-60 poly gdybym tylko wiedzial jak usuwac krawedzie w Blenderze

 

Jeszcze raz zapraszam chetnych do przylaczenia sie do projektu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 32
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dopisuje się do pytania powyżej XD

Ale serio po co pokazałeś tą stronę i to na dodatek z błędem przy uv mapce.

Zdjęcia robiłeś komórką? w ogóle nie zagospodarowałeś przestrzeni pliku textury 512x512 tego też nie rozumiem, ilość poly swoją drogą mogłeś to texturą spokojnie nadrobić chyba że budynek ma być widoczny z oddali izometrycznie z całym osiedlem.

Robicie jakiegoś moda czy co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dzieki za komenty:

 

ofca wiem ze bledy w teksturze sa ale jest to moja pierwsza tex w Blenderze nakladana i w ogole...:P

makler super ze chcesz sie dołaczyc :D A ze Słupska jestes ? W ogole to wez sie na moje gg odezwij 10049665 :D

hcpiter3d w renderze wygladaja tak samo... pozniej moze pokaze ale jeszcze w blenderze nie bardzo umiem dobre rendery robic

nielot007 dzieki :) wiesz wlasciie co sa takie pierwsze proby - w rzeczywistosci zaczniemy w podobnej kolejnosci do tej co powiedziales :)

Kruku zdjecia cyfrowka a co do zagospodarowania to jeszcze sporo nauki..

 

Ogolnie postanowilismy ze najpierw zrobimy wizualizacje czegos mniejszego - wsi Swalowo k/slupska... Moj kolega (Lux) napisze prosty silnik czy cus do poruszania sie w przestrzeni 3d oraz wysukiwanie ulic, domow itp...

 

O i doradcie: Czy robi same biale modele czy tez nakladac tex ktore jak widzicie ze wzgedow oczywistych zabojcze nie beda ? A same biale modele i otoczenie tez by chyba spoko wygladaly ?

Jak myslicie ?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok makler czekam na wiadomosc:

 

Okey zeby projekt nie upadl na panewce w poczatkowych fazach graniczamy prace do terenu w czeronym obrysie - 14 budynkow

 

mapall0.jpg

 

I na gotowym osiedlu przetesujemy jak to wszystko bedzie wygladalo - chodzi mi o cala strone techniczna :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny pomysł, ale z 512x512 da się wycisnąć o wiele więcej :). Co do samej mapy, nie do końca rozumiem, czemu miałoby to służyć. Pisałeś coś o wyszukiwaniu adresów itp, ale w takim razie po co game-art i low poly? Jeśli zaś miałoby to służyć wyłącznie rozrywce typu bieganie i zwiedzanie, to jest na to prostszy sposób. Wystarczyłoby przygotować ładne zdjęcia, przerobić je na tekstury, wykorzystać Radianta np do darmowego Enemy Territory i zbudować osiedle jak najbardziej zbliżone do oryginału. Z odpowiednimi teksturami wyglądałoby naprawdę fajnie, a sprawa engine'u byłaby z góry załatwiona ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

twoja textura zrobiona jest w sposób bezsensowny. masz wiele takich samych elementów na texturze.

podzieliłem twoja texture w miare sensowny sposób i bez żadnej straty jakości zmieściłem na 256 zamiast 512px a jeszcze sporo miejsca zostało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka :)

 

Kuba_ wlasciwie docelowo ma to byc cos takiego http://www.zumi.pl tylko ze w 3d :D oczywiscie to m byc rowniez nauka i zabawa :)

makler ooo doladnie :D

Valery wow super to upchnales :D wiesz to moje poczatki w texturowaniu i nie bardzo wiedzialem ze mozna zrobic tak ze rozlozona siatke mozna nakladac na siebie... dzieki czegos sie nauczylem :)

Cruzh3r no ale latwo by nie bylo ;P

 

Zapraszam jeszcze raz chetnych do przylaczenia sie do projektu !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozecie spokojnie zwiększyć wielkość poli ale oszczędzać na przestrzeni. Używająć tej samej text do kilku miejsc. Takie rzeczy sie robi ze tynki to małe kafelki tilujące sie i Jedno okno i 1 drzwi na cały budynek. bedziecie mieli dobrą jakość niskim kosztem. Pozdrwaiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam watpliwosci czy to czasem nie za duzo poli jak na taki projekt, IMO powinniscie robic prawie na samych boxach, ewentualnie pozniej dodac kolejny LOD na bardzo duze zblizenia.

Na przyszlosc pokazuj siatke i liczbe tri, bo wstawiles teraz 3 boxy i co my biedni mamy powiedziec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie i Panie !

Bo dlugiich bardzo dluguuuuugich pracach nad textura splodzilem takowe cos. I zmiana mala w planach: narazie modele nie beda otexturowane a wszystko co bedzie na mapie bedzie biale - bedzie to estetycznie wygladalo a pracy o wiele mniej... (model robilem tak mysle cos ok 2h a tex 3 dzien chyba mecze :/)

 

W kazdym to razie meczymy narazie ten budynek na proby

makler to nowy czlonek ekipy - modeler :)

 

moch1lk0.jpg

 

moch2ut9.jpg

 

moch3bz3.jpg

 

moch4jp0.jpg

 

moch5xo3.jpg

 

moch6wm6.jpg

 

siatka4zc9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Chłopaki

 

Widze że zabraliście sie za niesamowicie duży projekt też kiedyś chciałem się za to zabrać ale niestety nie udało sie bo zaczołem robić zbyt dokładne modele i po 2 blokach komputer stawał :P (ale wtedy miałem owiele słabszy sprzęt)

Jeśli znajde troche czasu w wakacje to może was jakoś wespre bo mieszkam na wiatracznej :P A chyba niedługo już zaczniecie modelować moją ulice :P

 

Jak znajde gdzieś swoje modele to wam podrzuce :P

 

Pozdro GrzyboL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !!

 

No projekcik troszku stanal w miejscu ale to przez to ze praca nie pozwala ;/ ale to jeszcze nie koniec mam nadzieje :D Zbieramy nadal ekipe wszystkich chetnych zapraszamy :)

 

Nowi Ciebie rowniez bardzo chetnie gdyz masz juz nawet doswiadczenie w tym wzgledzie :D Czekam na modele :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze mowiac z checia i ja bym się przylączył jako raczej modeler (chociarz słaby jestem, ale to low-poly, a z tym mam juz troche doswiadczenia), chociarz teksturki tez bym mogl troche podlubac... tylko czy mnie pezyjmiecie... nie jestem za dobry, ale to zawsze jakas pomoc by byla :) Pozdrawiam

Mam takie doswiadczenie troche bo swoje dosc duze osiedle robilem w low-poly wiec troche wiem jak to jest... ja teksturki mialem srednie sredniejsze niz te :) szkoda ze projekt sie nie zachowal... :( mialbym mini portfolio :):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności