KLICEK Napisano 23 Czerwiec 2007 Napisano 23 Czerwiec 2007 Hej W tym tygodniu robimy cos z otoczenia fallouta :) Wszystko jedno co, robicie to co przyjdzie wam do glowy. Od starych samochodow, po krzaki, robaki, ufa, stare domy, skrzynki i Bog wie co jeszcze :) Jezeli macie ochote zrobic kilka obiektów be maj głest ! Limity : 1k trisow i textura 512x512 - bez normali, bez specularow sam czysty difius Timelimit : Do nastepnej niedzieli (czyli sobota do 24, w niedziele glosowanie) Nagrody : Dolączenie do wątku prac zwycięskich! btw. Pamietajcie zeby koncowy screen dac w wymiarze szerokosc 800 ! wyskokosc dowolna. POWODZENIA!
Bruneq Napisano 23 Czerwiec 2007 Napisano 23 Czerwiec 2007 nie chcialo mi sie czytac tych 6ciu strin, ech...jak zwykle o wszystkim dowieaduje sie ostatni! tymrazem nie mam zadnych ALE!:p chociaz...Ale....:) jai to jest z fallowuta? zniszczone sie znaczy? tak!?!?....dziwne....pisalem tego posta w temacie "nowa bitwa??" a znalazl sie tutaj, prosze o przesuniecie!!
Stachu Napisano 23 Czerwiec 2007 Napisano 23 Czerwiec 2007 sorki że zadam tera głupie pytanie :P ale co to jest ten cały fallout? tzn wiem że jakaś gra rpg ale nie interesuje sie takimi rzeczami i moze pomożecie mi i jakie w tej gdzie sa pojazdy? takie jak tera tylko że rozwalone? bo czytałem ze akcja podobno się dzieje w przyszłości xD
KLICEK Napisano 23 Czerwiec 2007 Autor Napisano 23 Czerwiec 2007 hmm wiesz no chodzi o "obiekty" po wybuchu nukleranym :) wiesz ;)
Tomala Napisano 23 Czerwiec 2007 Napisano 23 Czerwiec 2007 Może ktoś wymodeluje zawartość "GECK" bo zawsze ciekawiło mnie co takiego może pomóc w odbudowie cywilizacji a mieści się w walizce.Świetny pomysł z tym falloutem.
Levus Napisano 23 Czerwiec 2007 Napisano 23 Czerwiec 2007 Może ktoś wymodeluje zawartość "GECK" bo zawsze ciekawiło mnie co takiego może pomóc w odbudowie cywilizacji a mieści się w walizce.Świetny pomysł z tym falloutem. Nie widziałeś gecka od środka?:D:D:D Dla mnie bomba! Atomowa!
Lis Napisano 23 Czerwiec 2007 Napisano 23 Czerwiec 2007 Świetny temat :) Fajne limity. Kurcze no. Może nawet coś zdielam.
Creator Napisano 24 Czerwiec 2007 Napisano 24 Czerwiec 2007 Może ktoś wymodeluje zawartość "GECK" bo zawsze ciekawiło mnie co takiego może pomóc w odbudowie cywilizacji a mieści się w walizce.Świetny pomysł z tym falloutem. Tu jest GECK http://en.wikipedia.org/wiki/Garden_of_Eden_Creation_Kit
madman1987 Napisano 24 Czerwiec 2007 Napisano 24 Czerwiec 2007 uohohoho :D nie gadac, tylko do roboty, az cos dziobne ;]
image.nation Napisano 24 Czerwiec 2007 Napisano 24 Czerwiec 2007 I'm in! :) dozwolone są mapy transparency/opacity?
Kuba Napisano 24 Czerwiec 2007 Napisano 24 Czerwiec 2007 Temat szeroki i bardzo przyjemny. Mam nadzieję, że wyrobię się z innymi duperelami i przygotuję coś na bitwę ;)
KLICEK Napisano 24 Czerwiec 2007 Autor Napisano 24 Czerwiec 2007 hmmm wyrenderowac mozna w wypasiti, ale spectacular musi byc off :(, ale mozesz zastosowac anal occlusion
image.nation Napisano 24 Czerwiec 2007 Napisano 24 Czerwiec 2007 no to gites :D bedziemy kombinowac :) btw. Marcin dzieki za tutki ^^ pomocne...
Levus Napisano 24 Czerwiec 2007 Napisano 24 Czerwiec 2007 Anal occlusion przy renderingu? Nie musze bakowac? Bo mi to utrudni życie.. :D
Kuba Napisano 24 Czerwiec 2007 Napisano 24 Czerwiec 2007 Oj kombinujecie :) Najprościej to sam color + alpha + widok z viewportu, dodatkowo jako biuti szot render jak kto lubi. PS. Czy jeśli robię auto, muszę ustawić je na jakimś podłożu?
KLICEK Napisano 24 Czerwiec 2007 Autor Napisano 24 Czerwiec 2007 Kuba_ to juz zalezy od Ciebie, wiesz podloze to zawsze hmmm dodatkowa trudnosc :) mi sie wydaje ze fajnie by było miec podloze :)
ledyr Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 tak klicek fajnie by było mieć podłoże :D:D
Tony M. Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 a co z "podstawkami" na modele?? w innych bitwach się nie liczyły do polikątu... aczkolwiek w wypadku tej bitwy Ci co modelują otoczenie mogą czuć się poszkodowani............ ale co tam FALLOUT pożoga i zniszczenie w tym świecie nikt nikim się nie przejmuje hahaha...3 zapodaje linki gdyby ktoś szukał natchnienia: http://www.forum-auto.com/automobile-pratique/modelisme-modeles-reduits/sujet15.htm http://www.madmaxmovies.com/cars/madmax/index.html
Cruzh3r Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 o jak miło, wracam po krótkiej przerwie i odrazu minibitwa + pasujący mi temat. na pewno wezme udział mam kupe czasu. edit: właśnie zauważyłem termin ale może dam rade:) Jak ktoś niewie co to fallout to może mu coś powie "Mad Max". ogólnie chodzi o postnuklearne retro.
tadzio Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 przepraszam za offtopa, ale kiedy rusza tygodniowe speedmodelingi? po bitwie MjP? pozdrawiam tadzio
Levus Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 Tony, super linki! Szczegolnie ten pierwszy z przeróbkami:)
Master Kiełbaster Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 Anal occlusion przy renderingu? Nie musze bakowac? Bo mi to utrudni życie.. :D lepiej zbukakekuj te anal oklużyn :P
Sadowski25 Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 takei drobne pytanko :D Czy dla kazdego obiektu w scenie budyne, ogrodzenie, skrzynki itp.. ma być wspólna tekstura czy mogą być oddzielne ?? i jak sie przelicza na trisy bo ja klikam w blenderku i tam mi podaje tylko Faces (chyba polygony to są ) i Vertices(???) ...
Cruzh3r Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 jeżeli chodzi o fallouta. to czek dis aut. Ładny kawałek gameartu. narazie szukam jakichś pomysłów, jutro dołącze pewnie:)
SzU Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 Oczywiście Fallout 2 też wchodzi w rachubę? :)
image.nation Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 Co do podłoża to bardzo istotne w sumie czy sie wlicza czy nie... bo z ladnym environment model prezentuje sie dużo lepiej. ale jak podloze bedzie sie liczyc to wtedy mi koncepcja chyba upadnie hrhrhr co do tekstur to tez w sumie dosyc wazne... czy można do kazdego obiektu osobną, czy wszystko w 1 teksturze, czy ilosc tekstur jest ograniczona.
KLICEK Napisano 25 Czerwiec 2007 Autor Napisano 25 Czerwiec 2007 512 = 4x256x256 wiec masz 4 textury do podziału, ew. 256 tez mozesz rozbijac na mniejsze. Podloze wlicza sie w polycount i texture SzU - mozesz nawet z f1 ;)
Cruzh3r Napisano 26 Czerwiec 2007 Napisano 26 Czerwiec 2007 klicek a może jeżeli robi się pomieszczenia to zastosować taki instancing. Czyli np, liczy sie poly tylko jednego krzesła jeżeli w scenie jest ich kilka. Chodzi głównie o ewidentnie powtarzające się elementy jak u matysa w fabryce, komputery i transformatory. oczywiście tylko do pomieszczeń taka zasada i w granicach rozsądku (powtarzanie śrubek itp).
Por@szek Napisano 26 Czerwiec 2007 Napisano 26 Czerwiec 2007 Nawet ingame jezeli masz instance to nie sa one nie liczone. Sa mniej obciazajace ale nie to ze nie sa liczone.
Sadowski25 Napisano 26 Czerwiec 2007 Napisano 26 Czerwiec 2007 "512 = 4x256x256 wiec masz 4 textury do podziału, ew. 256 tez mozesz rozbijac na mniejsze." To ja juz chyba teraz odpadne bo mój posteruneczek będzie niezadobrze wygladał z tekturką 256x256.. bo łącznie mam w scence juz 37 obiektów :D A podłoze juz ma text: 512*512 nie jestem jeszcze zbyt dobry w teksturowaniu, i dopieor zaczajam jak w blenderku UV sie uzywa...
Master Kiełbaster Napisano 26 Czerwiec 2007 Napisano 26 Czerwiec 2007 a mogie zrobić tego garbatego menela ze skrina?
Kuba Napisano 26 Czerwiec 2007 Napisano 26 Czerwiec 2007 W sumie jak by nie spojrzeć, menel był elementem otoczenia i w jedynce, i w dwójce, więc moim zdaniem się nadaje ;) Cruzh3r a co to za produkcja? Chyba nie za wiele mówi o Falloucie :) A dla zainteresowanych na Youtube krążą speed runy, pokazujące w pół godziny to, co innym zajęło swego czasu kilka tygodni.
Tony M. Napisano 27 Czerwiec 2007 Napisano 27 Czerwiec 2007 no panowie widzę, że się bitwa rozkręciła na dobre, jesteśmy na półmetku a kilka modeli zapowiada się naprawdę fajnie... niech żyje rdza i korozja :)
ledyr Napisano 27 Czerwiec 2007 Napisano 27 Czerwiec 2007 Master Kiełbaster jaka słodka kicia :D:D co myslicie o dodaniu do 512x512 jednej malej 256x256? :d:d
Kuba Napisano 27 Czerwiec 2007 Napisano 27 Czerwiec 2007 Może napisz, na co chciałbyś to wykorzystać, możliwe że innym też by się przydało.
SoAd Napisano 27 Czerwiec 2007 Napisano 27 Czerwiec 2007 Ej! a ci co skończyli to mają być poszkodowani?
ledyr Napisano 27 Czerwiec 2007 Napisano 27 Czerwiec 2007 no wlasnie to jest problem... :/ale przynajmniej próbowałem :D
Creator Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 ja bym teraz zrobił jeszcze bitwę na postać z Fallouta, zatrudniamy programistów i jak dobrze pójdzie zdążymy zrobić trójkę przed Bethesdą hehe ;)
Kuba Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 Może komuś się przyda tło do prezentacji modelu Co do kolejnej bitwy - może choć po tygodniowej przerwie? Obawiam się, że jeśli wystartuje od razu, frekwencja znowu zacznie maleć.
Fr3d3k Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 dozwolone jest rozbicie tej pięćset-dwunastki na cztery dwieście-pięćdziesiątki-szóstki ?
Kuba Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 Pewnie, zawsze tak było, że teksturę można było dzielić dowolnie, byle nie przekroczyć sumą tesktur limitu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się