Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej

 

W tym tygodniu robimy cos z otoczenia fallouta :) Wszystko jedno co, robicie to co przyjdzie wam do glowy.

 

Od starych samochodow, po krzaki, robaki, ufa, stare domy, skrzynki i Bog wie co jeszcze :) Jezeli macie ochote zrobic kilka obiektów be maj głest !

 

Limity :

1k trisow i textura 512x512 - bez normali, bez specularow sam czysty difius

Timelimit :

 

Do nastepnej niedzieli (czyli sobota do 24, w niedziele glosowanie)

 

Nagrody :

 

Dolączenie do wątku prac zwycięskich!

 

btw. Pamietajcie zeby koncowy screen dac w wymiarze szerokosc 800 ! wyskokosc dowolna.

 

 

POWODZENIA!

  • Odpowiedzi 55
  • Wyświetleń 7,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie chcialo mi sie czytac tych 6ciu strin, ech...jak zwykle o wszystkim dowieaduje sie ostatni! tymrazem nie mam zadnych ALE!:p chociaz...Ale....:) jai to jest z fallowuta? zniszczone sie znaczy? tak!?!?....dziwne....pisalem tego posta w temacie "nowa bitwa??" a znalazl sie tutaj, prosze o przesuniecie!!

Napisano

sorki że zadam tera głupie pytanie :P

ale co to jest ten cały fallout? tzn wiem że jakaś gra rpg ale nie interesuje sie takimi rzeczami i moze pomożecie mi i jakie w tej gdzie sa pojazdy? takie jak tera tylko że rozwalone? bo czytałem ze akcja podobno się dzieje w przyszłości xD

Napisano

Może ktoś wymodeluje zawartość "GECK" bo zawsze ciekawiło mnie co takiego może pomóc w odbudowie cywilizacji a mieści się w walizce.Świetny pomysł z tym falloutem.

Napisano
  Tomala napisał:
Może ktoś wymodeluje zawartość "GECK" bo zawsze ciekawiło mnie co takiego może pomóc w odbudowie cywilizacji a mieści się w walizce.Świetny pomysł z tym falloutem.

 

Nie widziałeś gecka od środka?:D:D:D

 

Dla mnie bomba! Atomowa!

Napisano

Świetny temat :) Fajne limity. Kurcze no. Może nawet coś zdielam.

Napisano

Temat szeroki i bardzo przyjemny. Mam nadzieję, że wyrobię się z innymi duperelami i przygotuję coś na bitwę ;)

Napisano

Anal occlusion przy renderingu? Nie musze bakowac? Bo mi to utrudni życie.. :D

Napisano

Oj kombinujecie :) Najprościej to sam color + alpha + widok z viewportu, dodatkowo jako biuti szot render jak kto lubi.

 

PS. Czy jeśli robię auto, muszę ustawić je na jakimś podłożu?

Napisano

a co z "podstawkami" na modele?? w innych bitwach się nie liczyły do polikątu... aczkolwiek w wypadku tej bitwy Ci co modelują otoczenie mogą czuć się poszkodowani............ ale co tam FALLOUT pożoga i zniszczenie w tym świecie nikt nikim się nie przejmuje hahaha...3

 

zapodaje linki gdyby ktoś szukał natchnienia:

 

http://www.forum-auto.com/automobile-pratique/modelisme-modeles-reduits/sujet15.htm

http://www.madmaxmovies.com/cars/madmax/index.html

Napisano

o jak miło, wracam po krótkiej przerwie i odrazu minibitwa + pasujący mi temat. na pewno wezme udział mam kupe czasu. edit: właśnie zauważyłem termin ale może dam rade:)

 

Jak ktoś niewie co to fallout to może mu coś powie "Mad Max". ogólnie chodzi o postnuklearne retro.

Napisano

przepraszam za offtopa, ale kiedy rusza tygodniowe speedmodelingi?

po bitwie MjP?

pozdrawiam

tadzio

Napisano

takei drobne pytanko :D

Czy dla kazdego obiektu w scenie budyne, ogrodzenie, skrzynki itp.. ma być wspólna tekstura czy mogą być oddzielne ??

i jak sie przelicza na trisy bo ja klikam w blenderku i tam mi podaje tylko Faces (chyba polygony to są ) i Vertices(???) ...

Napisano

jeżeli chodzi o fallouta. to czek dis aut. Ładny kawałek gameartu. narazie szukam jakichś pomysłów, jutro dołącze pewnie:)

Napisano

Oczywiście Fallout 2 też wchodzi w rachubę? :)

Napisano

Co do podłoża to bardzo istotne w sumie czy sie wlicza czy nie... bo z ladnym environment model prezentuje sie dużo lepiej. ale jak podloze bedzie sie liczyc to wtedy mi koncepcja chyba upadnie hrhrhr

 

co do tekstur to tez w sumie dosyc wazne... czy można do kazdego obiektu osobną, czy wszystko w 1 teksturze, czy ilosc tekstur jest ograniczona.

Napisano

klicek a może jeżeli robi się pomieszczenia to zastosować taki instancing. Czyli np, liczy sie poly tylko jednego krzesła jeżeli w scenie jest ich kilka. Chodzi głównie o ewidentnie powtarzające się elementy jak u matysa w fabryce, komputery i transformatory. oczywiście tylko do pomieszczeń taka zasada i w granicach rozsądku (powtarzanie śrubek itp).

Napisano

Nawet ingame jezeli masz instance to nie sa one nie liczone. Sa mniej obciazajace ale nie to ze nie sa liczone.

Napisano

"512 = 4x256x256 wiec masz 4 textury do podziału, ew. 256 tez mozesz rozbijac na mniejsze."

To ja juz chyba teraz odpadne bo mój posteruneczek będzie niezadobrze wygladał z tekturką 256x256.. bo łącznie mam w scence juz 37 obiektów :D

A podłoze juz ma text: 512*512 nie jestem jeszcze zbyt dobry w teksturowaniu, i dopieor zaczajam jak w blenderku UV sie uzywa...

Napisano

W sumie jak by nie spojrzeć, menel był elementem otoczenia i w jedynce, i w dwójce, więc moim zdaniem się nadaje ;)

Cruzh3r a co to za produkcja? Chyba nie za wiele mówi o Falloucie :) A dla zainteresowanych na Youtube krążą speed runy, pokazujące w pół godziny to, co innym zajęło swego czasu kilka tygodni.

Napisano

no panowie widzę, że się bitwa rozkręciła na dobre, jesteśmy na półmetku a kilka modeli zapowiada się naprawdę fajnie... niech żyje rdza i korozja :)

Napisano

Master Kiełbaster jaka słodka kicia :D:D

co myslicie o dodaniu do 512x512 jednej malej 256x256? :d:d

Napisano

Może napisz, na co chciałbyś to wykorzystać, możliwe że innym też by się przydało.

Napisano

ja bym teraz zrobił jeszcze bitwę na postać z Fallouta, zatrudniamy programistów i jak dobrze pójdzie zdążymy zrobić trójkę przed Bethesdą hehe ;)

Napisano

Może komuś się przyda tło do prezentacji modelu

 

wastelandht9.th.jpg

 

Co do kolejnej bitwy - może choć po tygodniowej przerwie? Obawiam się, że jeśli wystartuje od razu, frekwencja znowu zacznie maleć.

Napisano

dozwolone jest rozbicie tej pięćset-dwunastki na cztery dwieście-pięćdziesiątki-szóstki ?

Napisano

Pewnie, zawsze tak było, że teksturę można było dzielić dowolnie, byle nie przekroczyć sumą tesktur limitu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności