Skocz do zawartości

Minibitwa 15 : Moje otoczenie z Fallouta


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej

 

W tym tygodniu robimy cos z otoczenia fallouta :) Wszystko jedno co, robicie to co przyjdzie wam do glowy.

 

Od starych samochodow, po krzaki, robaki, ufa, stare domy, skrzynki i Bog wie co jeszcze :) Jezeli macie ochote zrobic kilka obiektów be maj głest !

 

Limity :

1k trisow i textura 512x512 - bez normali, bez specularow sam czysty difius

Timelimit :

 

Do nastepnej niedzieli (czyli sobota do 24, w niedziele glosowanie)

 

Nagrody :

 

Dolączenie do wątku prac zwycięskich!

 

btw. Pamietajcie zeby koncowy screen dac w wymiarze szerokosc 800 ! wyskokosc dowolna.

 

 

POWODZENIA!

  • Odpowiedzi 55
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie chcialo mi sie czytac tych 6ciu strin, ech...jak zwykle o wszystkim dowieaduje sie ostatni! tymrazem nie mam zadnych ALE!:p chociaz...Ale....:) jai to jest z fallowuta? zniszczone sie znaczy? tak!?!?....dziwne....pisalem tego posta w temacie "nowa bitwa??" a znalazl sie tutaj, prosze o przesuniecie!!

Napisano

sorki że zadam tera głupie pytanie :P

ale co to jest ten cały fallout? tzn wiem że jakaś gra rpg ale nie interesuje sie takimi rzeczami i moze pomożecie mi i jakie w tej gdzie sa pojazdy? takie jak tera tylko że rozwalone? bo czytałem ze akcja podobno się dzieje w przyszłości xD

Napisano

Może ktoś wymodeluje zawartość "GECK" bo zawsze ciekawiło mnie co takiego może pomóc w odbudowie cywilizacji a mieści się w walizce.Świetny pomysł z tym falloutem.

Napisano
Może ktoś wymodeluje zawartość "GECK" bo zawsze ciekawiło mnie co takiego może pomóc w odbudowie cywilizacji a mieści się w walizce.Świetny pomysł z tym falloutem.

 

Nie widziałeś gecka od środka?:D:D:D

 

Dla mnie bomba! Atomowa!

Napisano

Oj kombinujecie :) Najprościej to sam color + alpha + widok z viewportu, dodatkowo jako biuti szot render jak kto lubi.

 

PS. Czy jeśli robię auto, muszę ustawić je na jakimś podłożu?

Napisano

a co z "podstawkami" na modele?? w innych bitwach się nie liczyły do polikątu... aczkolwiek w wypadku tej bitwy Ci co modelują otoczenie mogą czuć się poszkodowani............ ale co tam FALLOUT pożoga i zniszczenie w tym świecie nikt nikim się nie przejmuje hahaha...3

 

zapodaje linki gdyby ktoś szukał natchnienia:

 

http://www.forum-auto.com/automobile-pratique/modelisme-modeles-reduits/sujet15.htm

http://www.madmaxmovies.com/cars/madmax/index.html

Napisano

o jak miło, wracam po krótkiej przerwie i odrazu minibitwa + pasujący mi temat. na pewno wezme udział mam kupe czasu. edit: właśnie zauważyłem termin ale może dam rade:)

 

Jak ktoś niewie co to fallout to może mu coś powie "Mad Max". ogólnie chodzi o postnuklearne retro.

Napisano

takei drobne pytanko :D

Czy dla kazdego obiektu w scenie budyne, ogrodzenie, skrzynki itp.. ma być wspólna tekstura czy mogą być oddzielne ??

i jak sie przelicza na trisy bo ja klikam w blenderku i tam mi podaje tylko Faces (chyba polygony to są ) i Vertices(???) ...

Napisano

Co do podłoża to bardzo istotne w sumie czy sie wlicza czy nie... bo z ladnym environment model prezentuje sie dużo lepiej. ale jak podloze bedzie sie liczyc to wtedy mi koncepcja chyba upadnie hrhrhr

 

co do tekstur to tez w sumie dosyc wazne... czy można do kazdego obiektu osobną, czy wszystko w 1 teksturze, czy ilosc tekstur jest ograniczona.

Napisano

512 = 4x256x256 wiec masz 4 textury do podziału, ew. 256 tez mozesz rozbijac na mniejsze.

 

Podloze wlicza sie w polycount i texture

 

SzU - mozesz nawet z f1 ;)

Napisano

klicek a może jeżeli robi się pomieszczenia to zastosować taki instancing. Czyli np, liczy sie poly tylko jednego krzesła jeżeli w scenie jest ich kilka. Chodzi głównie o ewidentnie powtarzające się elementy jak u matysa w fabryce, komputery i transformatory. oczywiście tylko do pomieszczeń taka zasada i w granicach rozsądku (powtarzanie śrubek itp).

Napisano

"512 = 4x256x256 wiec masz 4 textury do podziału, ew. 256 tez mozesz rozbijac na mniejsze."

To ja juz chyba teraz odpadne bo mój posteruneczek będzie niezadobrze wygladał z tekturką 256x256.. bo łącznie mam w scence juz 37 obiektów :D

A podłoze juz ma text: 512*512 nie jestem jeszcze zbyt dobry w teksturowaniu, i dopieor zaczajam jak w blenderku UV sie uzywa...

Napisano

W sumie jak by nie spojrzeć, menel był elementem otoczenia i w jedynce, i w dwójce, więc moim zdaniem się nadaje ;)

Cruzh3r a co to za produkcja? Chyba nie za wiele mówi o Falloucie :) A dla zainteresowanych na Youtube krążą speed runy, pokazujące w pół godziny to, co innym zajęło swego czasu kilka tygodni.

Napisano

no panowie widzę, że się bitwa rozkręciła na dobre, jesteśmy na półmetku a kilka modeli zapowiada się naprawdę fajnie... niech żyje rdza i korozja :)

Napisano

ja bym teraz zrobił jeszcze bitwę na postać z Fallouta, zatrudniamy programistów i jak dobrze pójdzie zdążymy zrobić trójkę przed Bethesdą hehe ;)

Napisano

Może komuś się przyda tło do prezentacji modelu

 

wastelandht9.th.jpg

 

Co do kolejnej bitwy - może choć po tygodniowej przerwie? Obawiam się, że jeśli wystartuje od razu, frekwencja znowu zacznie maleć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności