Napisano 29 Czerwiec 200717 l Cytat zobacz choćby prace Qby, 3DXTREME, Loozaca, JohnegoZi czy innych wymiataczy kolejny ktory mnie zle ocenia ;p .. zamiast mnie dodaj mrkrzyska i sie bedzie zgadzalo pozdrawiam :)
Napisano 29 Czerwiec 200717 l qba napisał: kolejny ktory mnie zle ocenia ;p .. zamiast mnie dodaj mrkrzyska i sie bedzie zgadzalo pozdrawiam :) hehe nie zamiast ciebie tylko dopisac do was mrkrzycha :) ahhh ta skromnosc QBA :)
Napisano 29 Czerwiec 200717 l NIELOTA DOPISAC NIELOTA ! dobrze ze sie odezwales :) hehe party posmiecimy Ci troche w topicu chyba sie nie obrazisz :)
Napisano 29 Czerwiec 200717 l patry printy kłamią :) 1 na zielono chodziło mi o to ten element ma inny kształt w tym aucie a na niebiesko tego kantu nie powinno być, 2 krawędzie tego wlotu maja inny kształt widać to na fotce obok 3 a taki mała nie zgodność :) popatrz na fotki co tam dałem, maska jest na środku wypukła i te wloty są mniejsze dobrze to widać na fotkach PS. proszę mnie nie dopisywać do listy ja nie jestem wymiataczem wprzeciwieństwie do moich przedmówców :)
Napisano 29 Czerwiec 200717 l dokładnie... komu jak komu ale BP sie nie powinno ufać. party jak na razie średnio na jeża... mam nadzieje ze to skończysz a nie "nbie robie bo nie mam siły" i nie pisz że skaczysz na pewno bo już nie raz pisałeś. Referki to podstawa, słuchaj sie hkropińskiego bo dobrze pokazał najwieksze niedoskonałości.... boje sie ze jak zaczniesz tyłek robić to dysproporcje sie na silą. Pozdrawiam i poobserwuje wątek
Napisano 30 Czerwiec 200717 l Litości czemu jak czemu ale BP należy ufać niemniej pytanie co Wy chłopcy nazywacie BP bo to co szwenda się po necie na pewno ich nie stanowi
Napisano 30 Czerwiec 200717 l Chcesz miec idealny model to kup sobie duuuzy skaner 3D - jak cie stac na skaner 3d to stac byloby na Mustana :) przejezdzasz przez skaner i masz model ;p Taka tam glupia wizja o "poranku"... ;) Printy maja czasem (czasem czesto) falsze ale trzeba tutaj wykazac troche inwencji tworczej i dac sie poniesc wodzom fantazji i to korygowac "na oko" i wzgledem zdjecia jakiegos - to jest moja teoria sukcesu :) Patry wg mnie radzisz sobie dobrze - masz pare bledow, ale to jest do poprawienia. Jak masz gdzies jakies bledy w stylu ze nadkole troche za nisko i wiesz ze bedzie ciezko Ci to poprawic to sugerowalbym olac system i modelowac dalej - kolejnym razem przy modelowaniu nastepnego auta bedziesz wiedzial ze sie ttrzeba 100 razy przygladnac jak to ma wygladac i potem zrobisz dopiero. No to tyle... Rob dalej i patrz dobrze na fotki!!
Napisano 30 Czerwiec 200717 l Autor Dzięki chłopaki! :) Więc zamiast dorabiać coś, to popoprawiałem model :) mrkrzysiek - co do tej niebieskiej linii, to ona ma tam być :) Po prostu jak wymodeluję światło, to nie będzie jej widać :) hkropinski - kurde, przesadzasz :) Ponad połowy rzeczy, które zaznaczyłeś nie kapuje :) Hehe, nie mam tak dobrego wzroku co Ty ;) Np. to co mi zaznaczyłeś jako chamfery... one tam są, ale w clay'u tego nie widać :/ Teraz na renderze z lakiem je widać.
Napisano 30 Czerwiec 200717 l pisz tylko ktorego numberu nie rozumiesz a przystawie referencje i ci pokaze;)
Napisano 30 Czerwiec 200717 l hkropinski: nie moge sie z Toba zgodzic odnosnie kilku rzeczy ktore zaznaczyles Patry'emu na siatce. Mam na to przekonujace argumenty :P 1 Co tu jest zle ? 2 Widzialem przerozne wersje zderzakow, wiec i taka przejdzie 3 Jezeli chodzi o swiatla glowne - twierdzisz, ze od strony wewnetrznej powinna byc linia bardziej pod skosem.. jak widac na moim zdjeciu - tu jest pionowo. Patry: model ladny, czekam na dalsze rendery :)
Napisano 30 Czerwiec 200717 l 1 - to juz sobie z patrym wyjasnilismy - na clay'u brakowalo chamferow 2 - fajnie ze widzialeś, ale patry nie robi połączenia różnych tunningowanych wersji tego mustanga, tylko robi seryjną wersję, shelby gt ktora jest tylko jedna 3 - tutaj nie wiem zbytnio o co ci chodzi, bo ja zaznaczylem bugi pod numerem 3;) zdjecie ktore pokazales to jest mustang ztunningowany, a ja jestem pewien ze patry robi seryjną wersje, czyli tą - LINK
Napisano 30 Czerwiec 200717 l jezeli to ma byc seryjny woz.. hehe.. niech Ci bedzie ;) a o chamferach nie doczytalem postu :) Patry: daj sie poniesc fajntazji i zapodaj troche tuningu .. ];-> nie lepiej wyglada ten na zdjeciu ponizej ? ;)
Napisano 1 Lipiec 200717 l przede wszystkim to model z innego roku :P (mustang przewanie co rok wychodzi inny) i raczej nie wyglada lepiej - zbyt zbajerowany co do modelu to hkropinski sie czepia :D
Napisano 1 Lipiec 200717 l Wersja którą pokazał Pinki jest lepsza z jednego prostego powodu: jest stylizowana na starego Shelby gt500 z filmu '60 sekund" czyli najlepszy samochód świata:D
Napisano 1 Lipiec 200717 l eleanor... najpiekniejszy mustang na swiecie ciekawe czy ktos go kiedy zrobi w 3d ]:>
Napisano 6 Lipiec 200717 l Autor Dobra, dość fantazjowania! :P Eh, wakacje są, a ja jakoś nie mogę porządnie usiąść i wziąć się za modelowanie :/ No, ale coś tam ruszyło :] hkropinski - jak możesz to poprzystawiaj referencje do pkt. 2 przy tym małym światełku, bo ja coś nie mogę zauważyć tam dużej różnicy na fotkach :)
Napisano 6 Lipiec 200717 l no patry na prawdę nieźle to wejście na klamke troche chyba tylko dziwne tak to ok:)
Napisano 6 Lipiec 200717 l to wglebienie pod przyszla klamka w drzwiach jakies dziwne. chodzi mi o ksztalt
Napisano 6 Lipiec 200717 l ta wnęka na klamkę dziwna ale tak to jest dobrze, mistrzu dajesz więcej i siatki.
Napisano 6 Lipiec 200717 l pecet napisał: coś mi sie wydaje że troszke krzywe tylne nadkole hehe myslalem ze znowu sobie wymyslam "bledy" wiec siedzialem cicho..... naszczescie nie tylko ja tak mysle :D reszta cooooool
Napisano 7 Lipiec 200717 l Autor Dawcio_m - dzięki :) Wejście na klamkę dziwne? Dlaczego? :) To, że po bokach są takie kanty o niczym nie świadczy, bo potem jak dojdzie klamka to nie będzie tego widać :) Topek - ale o kształt to po bokach? To już wyjaśnione :) mrkrzysiek - zaś ta wnęka :D Dzięki i siateczki też daję :) pecet - coś tam spróbowałem poprawić, ale nie wiem czy dobrze :/ Zaznacz gdzie jakby co :) nielot007 - :) thx :) No i dejtap :] Eh, kurde, już nie mogę z tymi bp :( Nie dość, że niespójne, to jeszcze jakieś deformacje tam mam :/
Napisano 7 Lipiec 200717 l klapa bagaznika pwinna być chyba lekko wypukła, tak mi sie zdaje :), u ciebie jest stół.
Napisano 7 Lipiec 200717 l No mam trochę czasu to patrzam, patrzam i widze że już rozpracowałeś nadkole. I że się ociągasz widze gościu :p zwieraj pośladki bo chciałem zobaczyć całość i weź no nieco uładź te siatkę po co ona tam na tyle tak wichruje ?
Napisano 7 Lipiec 200717 l 1 niezgodnosci z oryginalem 2 do poprawy/bugi http://img176.imageshack.us/img176/5889/817686b79083e4e0yo2.jpg pokaz jeszcze render w clayu
Napisano 8 Lipiec 200717 l Autor Dawcio_m - hehe, no tak jakoś z przyzwyczajenia :D thx :) ..:: 3D XTREME ::.. - hehe, super, że Ci się podoba :) dzięki :) hkropinski - a widzisz, pierwszy raz zrobiłem coś prosto :D thx :) hawrok - u mnie jest leciutko wypukła, ale tylko leciutko :) Na zdjęciach za bardzo nie znalazłem różnicy :) damusTo - hehe, ffffcale się nie ociągam :D dzięki :) A co do wichrowania siatki... e, to o co chodzi? :) Kr3tz - idąc od lewej strony 2 - thx, poprawione 1 u góry - thx, teraz dopiero zauważyłem, że tam miałem za ostrą krawędź :D 1 na dole - eee... nie rozumiem o co biega... zaznaczyłeś, że chyba tam ma być gładko, no i po ms tak jest... chyba, że o coś innego chodzi? 1 u góry - nie łapie... patrze na zdjęcia i nie wiem o co biega... :/ 1 na dole - też nie łapie... :/ 2 - czy to, że bliżej obserwatora jest 6-kąt foremny, a dalej 10-kąt foremny to bug? o_O 1 - hm.. no to jest chamfer, który ma to auto... ale, że coś z nim nie tak? Podstaw refke i wyjaśnij 2 - no tam, to już kompletnie nie wiem o co chodzi :P fakt, siatka pogmatwana, ale po ms jest bug czy nie? No to troszkę dorobiłem, poprawiłem i daję clay'a pzdr. :]
Napisano 8 Lipiec 200717 l Cytat 1 na dole - eee... nie rozumiem o co biega... zaznaczyłeś, że chyba tam ma być gładko, no i po ms tak jest... chyba, że o coś innego chodzi? miejsce na rejestracje wyglada inaczej w rzeczywistosci Cytat 1 u góry - nie łapie... patrze na zdjęcia i nie wiem o co biega... :/ w oryginale to miejsce wyglada troszke inaczej Cytat 1 na dole - też nie łapie... :/ tam w oryginale jest taki miekki chamfer Cytat 2 - czy to, że bliżej obserwatora jest 6-kąt foremny, a dalej 10-kąt foremny to bug? o_O ogolnie, w oryginale wyglada inaczej, a po za tym wokol tworza sie bugi. Cytat 1 - hm.. no to jest chamfer, który ma to auto... ale, że coś z nim nie tak? Podstaw refke i wyjaśnij zle spojrzalem, bo w tym Mustangu jest tak jakby podwojny prog, myslalem ze jest zle, ale po prostu tego "dolnego" progu jeszcze nie masz Cytat 2 - no tam, to już kompletnie nie wiem o co chodzi :P fakt, siatka pogmatwana, ale po ms jest bug czy nie? no jest maly bug na koncu. i w oryginalne konczy sie wyzej niz tu.
Napisano 8 Lipiec 200717 l patrzac na tego nowego claya masz krzywo nad klamka. pociagnij te edge nie do wierzcholkow tylko prostopadle do edga wyzej:) (narysowalbym ale mi sie nie chce:P) aha no i nadal nie pasuje mi to miejsce z tym podwojnym chamferem, o ktorego sie tak rozchodzilo:) za szybko sie tam konczy ten chamfer.. pzdro
Napisano 12 Lipiec 200717 l Autor Kr3tz - co do rejestracji... nadal nie widzę... nie wiem czy ja już jestem ślepy, czy co, ale nie widzę... :/ Chmafera próbowałem, ale kiszka wychodzi :( Musiałbym przebudować całą siatkę, żeby móc go dodać i było prosto bez bugów :( Więc już chyba zostawię tak jak jest. Co do tego ostatniego, to raczej nie kończy się wyżej, bo podstawiłem w viewporcie zdjęcie tegoż mustanga i jest git :) BP już dawno nie ufam ;) A, i bug na końcu, może i jest, ale z lakiem nie widać :P JohnZi - kurde, no próbowałem tak robić jak Ty mówisz (tzn. piszesz :D) i jeszcze krzywiej się robi :/ Ale jeszcze popróbuję :) A chamfer... weźcie dajcie mi spokój z tym :P Ja już spać przez tego chamfera nie mogę :P A tymczasem... up'ek :] O, i powiedzcie mi, czy ten próg z boku mam dobrze zrobiony, bo na prawie wszystkich refkach jest czarny jak noc i nic nie widać :/ Zoomek na wszelki wypadek :)
Napisano 12 Lipiec 200717 l model bardzo ładny wiesz jaki mam sposób na czarne zdjęcia? ładuje je do ps i rozjaśniam i wszystko ładnie widać spróbuj:)
Napisano 12 Lipiec 200717 l No Patry wyrobiłeś sie w modelowaniu jak nic. Jak sobie przypomnę tego audi TT albo toyote to normalnie to co jest teraz to kosmos.... Nie mam większych zastrzeżeń a błędy i tak ci spece powytykają więc ja tu trochę osłodziłem wątek :]
Napisano 15 Lipiec 200717 l Autor Dawcio_m - dzięki :) Jakoś bez rozjaśniania sobie poradziłem :D nielot007 - thx :) Nvidia - hehe, thx :) Mały up Na spojler nie patrzcie, bo w ogóle mi nie wyszedł :/ Chyba zrobię go od początku :/
Napisano 15 Lipiec 200717 l ladnie tylko cos mi nie pasuje otwor w zderzaku. powinien cyba leciec rownolegle do rowka
Napisano 15 Lipiec 200717 l Ladnie :] sa male bugi miejscami, ale i tak dobrze wyglada :] Rosnie nastepny dobry samochodziaz :]
Napisano 19 Lipiec 200717 l Autor Yaro16 - thx :) Dawcio_m - thx :) Thunder - się robi! :) Topek - yy... niewiem :P Bubu - hehe, thx :) Jakoś po długim czasie, w wielkich mękach udało mi się zrobić tego spojlera :P I jeszcze takie pytanie mam - jak tą siatkę(?) wymodelować? Bolkiem próbowałem i kiszka wychodzi :/ Macie jakieś pomysły?
Napisano 19 Lipiec 200717 l Nie rozumiem czemu czepiacie sie tych urwanych linii jeżeli to jest na płaskiej powierzchni i w niczym nie przeszkadza. Tak tylko siatka by sie zagęściła i mogło by być nierówno. Koniec końców liczy sie efekt końcowy a nie ładna i dopieszczona (czasami niepotrzebnie) siatka.
Napisano 19 Lipiec 200717 l ja tez nie koncze krawedzi, jesli to nie jest konieczne, imo daje to lepszy efekt:)
Napisano 19 Lipiec 200717 l Tez czasami nie koncze, ale za dobrego efektu to nie daje szczegolnie jak trafi na to jakies odbicie to sie kasztani niestety. Widze, ze zaczelo sie malowanie siatki ;) Tez bym se pomalowal, ale nie mam zabardzo czasu : /Jak znajde chwile to pokaze co mi w siatce sie nie podoba ;) Chociaz lubie ogladac ladne siatki to jestem zdania, ze wazniejsze jest to zeby ladnie wygladal model, a nie siatka :D Powodzenia
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto