Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Ford Mustang Shelby GT 500


patry

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 214
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

patry printy kłamią :)

 

1 na zielono chodziło mi o to ten element ma inny kształt w tym aucie a na niebiesko tego kantu nie powinno być,

2 krawędzie tego wlotu maja inny kształt widać to na fotce obok

3 a taki mała nie zgodność :)

 

popatrz na fotki co tam dałem, maska jest na środku wypukła i te wloty są mniejsze dobrze to widać na fotkach

 

mustangat8.th.jpg

 

PS. proszę mnie nie dopisywać do listy ja nie jestem wymiataczem wprzeciwieństwie do moich przedmówców :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie... komu jak komu ale BP sie nie powinno ufać.

party jak na razie średnio na jeża... mam nadzieje ze to skończysz a nie "nbie robie bo nie mam siły" i nie pisz że skaczysz na pewno bo już nie raz pisałeś.

 

 

Referki to podstawa, słuchaj sie hkropińskiego bo dobrze pokazał najwieksze niedoskonałości....

boje sie ze jak zaczniesz tyłek robić to dysproporcje sie na silą.

 

 

Pozdrawiam i poobserwuje wątek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz miec idealny model to kup sobie duuuzy skaner 3D - jak cie stac na skaner 3d to stac byloby na Mustana :) przejezdzasz przez skaner i masz model ;p Taka tam glupia wizja o "poranku"... ;)

 

Printy maja czasem (czasem czesto) falsze ale trzeba tutaj wykazac troche inwencji tworczej i dac sie poniesc wodzom fantazji i to korygowac "na oko" i wzgledem zdjecia jakiegos - to jest moja teoria sukcesu :)

 

Patry wg mnie radzisz sobie dobrze - masz pare bledow, ale to jest do poprawienia. Jak masz gdzies jakies bledy w stylu ze nadkole troche za nisko i wiesz ze bedzie ciezko Ci to poprawic to sugerowalbym olac system i modelowac dalej - kolejnym razem przy modelowaniu nastepnego auta bedziesz wiedzial ze sie ttrzeba 100 razy przygladnac jak to ma wygladac i potem zrobisz dopiero. No to tyle... Rob dalej i patrz dobrze na fotki!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki! :)

Więc zamiast dorabiać coś, to popoprawiałem model :)

mrkrzysiek - co do tej niebieskiej linii, to ona ma tam być :) Po prostu jak wymodeluję światło, to nie będzie jej widać :)

hkropinski - kurde, przesadzasz :) Ponad połowy rzeczy, które zaznaczyłeś nie kapuje :) Hehe, nie mam tak dobrego wzroku co Ty ;)

Np. to co mi zaznaczyłeś jako chamfery... one tam są, ale w clay'u tego nie widać :/ Teraz na renderze z lakiem je widać.

edeaebcdf5fce5a8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hkropinski: nie moge sie z Toba zgodzic odnosnie kilku rzeczy ktore zaznaczyles Patry'emu na siatce. Mam na to przekonujace argumenty :P

 

1 Co tu jest zle ?

2 Widzialem przerozne wersje zderzakow, wiec i taka przejdzie

3 Jezeli chodzi o swiatla glowne - twierdzisz, ze od strony wewnetrznej powinna byc linia bardziej pod skosem.. jak widac na moim zdjeciu - tu jest pionowo.

 

Patry: model ladny, czekam na dalsze rendery :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 - to juz sobie z patrym wyjasnilismy - na clay'u brakowalo chamferow

2 - fajnie ze widzialeś, ale patry nie robi połączenia różnych tunningowanych wersji tego mustanga, tylko robi seryjną wersję, shelby gt ktora jest tylko jedna

3 - tutaj nie wiem zbytnio o co ci chodzi, bo ja zaznaczylem bugi pod numerem 3;)

 

zdjecie ktore pokazales to jest mustang ztunningowany, a ja jestem pewien ze patry robi seryjną wersje, czyli tą - LINK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, dość fantazjowania! :P

Eh, wakacje są, a ja jakoś nie mogę porządnie usiąść i wziąć się za modelowanie :/

No, ale coś tam ruszyło :]

e5eef494929cbe3a.jpg

hkropinski - jak możesz to poprzystawiaj referencje do pkt. 2 przy tym małym światełku, bo ja coś nie mogę zauważyć tam dużej różnicy na fotkach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawcio_m - dzięki :) Wejście na klamkę dziwne? Dlaczego? :) To, że po bokach są takie kanty o niczym nie świadczy, bo potem jak dojdzie klamka to nie będzie tego widać :)

Topek - ale o kształt to po bokach? To już wyjaśnione :)

mrkrzysiek - zaś ta wnęka :D Dzięki i siateczki też daję :)

pecet - coś tam spróbowałem poprawić, ale nie wiem czy dobrze :/ Zaznacz gdzie jakby co :)

nielot007 - :) thx :)

 

No i dejtap :]

 

d8c5be14cd774fb0.jpg

 

817686b79083e4e0.jpg

 

Eh, kurde, już nie mogę z tymi bp :( Nie dość, że niespójne, to jeszcze jakieś deformacje tam mam :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mam trochę czasu to patrzam, patrzam i widze że już rozpracowałeś nadkole. I że się ociągasz widze gościu :p

zwieraj pośladki bo chciałem zobaczyć całość i weź no nieco uładź te siatkę po co ona tam na tyle tak wichruje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawcio_m - hehe, no tak jakoś z przyzwyczajenia :D thx :)

..:: 3D XTREME ::.. - hehe, super, że Ci się podoba :) dzięki :)

hkropinski - a widzisz, pierwszy raz zrobiłem coś prosto :D thx :)

hawrok - u mnie jest leciutko wypukła, ale tylko leciutko :) Na zdjęciach za bardzo nie znalazłem różnicy :)

damusTo - hehe, ffffcale się nie ociągam :D dzięki :) A co do wichrowania siatki... e, to o co chodzi? :)

Kr3tz - idąc od lewej strony

2 - thx, poprawione

1 u góry - thx, teraz dopiero zauważyłem, że tam miałem za ostrą krawędź :D

1 na dole - eee... nie rozumiem o co biega... zaznaczyłeś, że chyba tam ma być gładko, no i po ms tak jest... chyba, że o coś innego chodzi?

1 u góry - nie łapie... patrze na zdjęcia i nie wiem o co biega... :/

1 na dole - też nie łapie... :/

2 - czy to, że bliżej obserwatora jest 6-kąt foremny, a dalej 10-kąt foremny to bug? o_O

1 - hm.. no to jest chamfer, który ma to auto... ale, że coś z nim nie tak? Podstaw refke i wyjaśnij

2 - no tam, to już kompletnie nie wiem o co chodzi :P fakt, siatka pogmatwana, ale po ms jest bug czy nie?

No to troszkę dorobiłem, poprawiłem i daję clay'a

 

4f619aa6b66acf86.jpg

 

af7324fb25af3afc.jpg

pzdr. :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 na dole - eee... nie rozumiem o co biega... zaznaczyłeś, że chyba tam ma być gładko, no i po ms tak jest... chyba, że o coś innego chodzi?

miejsce na rejestracje wyglada inaczej w rzeczywistosci

1 u góry - nie łapie... patrze na zdjęcia i nie wiem o co biega... :/

w oryginale to miejsce wyglada troszke inaczej

1 na dole - też nie łapie... :/

tam w oryginale jest taki miekki chamfer

2 - czy to, że bliżej obserwatora jest 6-kąt foremny, a dalej 10-kąt foremny to bug? o_O

ogolnie, w oryginale wyglada inaczej, a po za tym wokol tworza sie bugi.

1 - hm.. no to jest chamfer, który ma to auto... ale, że coś z nim nie tak? Podstaw refke i wyjaśnij

zle spojrzalem, bo w tym Mustangu jest tak jakby podwojny prog, myslalem ze jest zle, ale po prostu tego "dolnego" progu jeszcze nie masz

2 - no tam, to już kompletnie nie wiem o co chodzi :P fakt, siatka pogmatwana, ale po ms jest bug czy nie?

no jest maly bug na koncu. i w oryginalne konczy sie wyzej niz tu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patrzac na tego nowego claya masz krzywo nad klamka. pociagnij te edge nie do wierzcholkow tylko prostopadle do edga wyzej:) (narysowalbym ale mi sie nie chce:P)

aha no i nadal nie pasuje mi to miejsce z tym podwojnym chamferem, o ktorego sie tak rozchodzilo:) za szybko sie tam konczy ten chamfer..

pzdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kr3tz - co do rejestracji... nadal nie widzę... nie wiem czy ja już jestem ślepy, czy co, ale nie widzę... :/

Chmafera próbowałem, ale kiszka wychodzi :( Musiałbym przebudować całą siatkę, żeby móc go dodać i było prosto bez bugów :( Więc już chyba zostawię tak jak jest.

Co do tego ostatniego, to raczej nie kończy się wyżej, bo podstawiłem w viewporcie zdjęcie tegoż mustanga i jest git :) BP już dawno nie ufam ;)

A, i bug na końcu, może i jest, ale z lakiem nie widać :P

JohnZi - kurde, no próbowałem tak robić jak Ty mówisz (tzn. piszesz :D) i jeszcze krzywiej się robi :/ Ale jeszcze popróbuję :)

A chamfer... weźcie dajcie mi spokój z tym :P Ja już spać przez tego chamfera nie mogę :P

A tymczasem... up'ek :]

 

dfe70be6055c21bf.jpg

 

O, i powiedzcie mi, czy ten próg z boku mam dobrze zrobiony, bo na prawie wszystkich refkach jest czarny jak noc i nic nie widać :/

Zoomek na wszelki wypadek :)

 

d3c4806f95a4ec24.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Patry wyrobiłeś sie w modelowaniu jak nic. Jak sobie przypomnę tego audi TT albo toyote to normalnie to co jest teraz to kosmos.... Nie mam większych zastrzeżeń a błędy i tak ci spece powytykają więc ja tu trochę osłodziłem wątek :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawcio_m - dzięki :) Jakoś bez rozjaśniania sobie poradziłem :D

nielot007 - thx :)

Nvidia - hehe, thx :)

 

Mały up

dcc0298c4dd98b11.jpg

 

Na spojler nie patrzcie, bo w ogóle mi nie wyszedł :/ Chyba zrobię go od początku :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yaro16 - thx :)

Dawcio_m - thx :)

Thunder - się robi! :)

 

8d1ffd9d55e407fa.jpg

 

Topek - yy... niewiem :P

Bubu - hehe, thx :)

 

Jakoś po długim czasie, w wielkich mękach udało mi się zrobić tego spojlera :P

 

80df0c901ec2eea9.jpg

 

136575d389f7442d.jpg

 

I jeszcze takie pytanie mam - jak tą siatkę(?) wymodelować? Bolkiem próbowałem i kiszka wychodzi :/ Macie jakieś pomysły?

 

e499fb5231a946fe.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem czemu czepiacie sie tych urwanych linii jeżeli to jest na płaskiej powierzchni i w niczym nie przeszkadza. Tak tylko siatka by sie zagęściła i mogło by być nierówno. Koniec końców liczy sie efekt końcowy a nie ładna i dopieszczona (czasami niepotrzebnie) siatka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez czasami nie koncze, ale za dobrego efektu to nie daje szczegolnie jak trafi na to jakies odbicie to sie kasztani niestety. Widze, ze zaczelo sie malowanie siatki ;) Tez bym se pomalowal, ale nie mam zabardzo czasu : /Jak znajde chwile to pokaze co mi w siatce sie nie podoba ;) Chociaz lubie ogladac ladne siatki to jestem zdania, ze wazniejsze jest to zeby ladnie wygladal model, a nie siatka :D Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności