Orangegraphics Napisano 19 Lipiec 2007 Napisano 19 Lipiec 2007 MAzianie :D ale wiecie, ja się nie znam:D
nielot007 Napisano 19 Lipiec 2007 Napisano 19 Lipiec 2007 Witam!! tez sobie pozwolilem pozanczac :) mianowicie: 1.po co ci ta pionowa kreska ? 2.mozesz usunac ta pionowa kreske i dociagnac chamfera do konca a na koncu aby bylo okragle lekko zmniejszyc chamfera czyli oddali je odsiebie aby bylo ladnie okraglo :) 3.po co ci ta linia skoro tam nie ma ostrego zalamania ? tylko lagodne zaokraglone ? 4.mozesz zrobic tak aby sie pozbyc tego wolnego edgesa ale moze tam wychodzi jakis error wiec jak chcesz :D 5.bardziej bym je odsiebie poodsowal aby byla odleglosc taka sama od wszystkich edgesow :)
pecet Napisano 20 Lipiec 2007 Napisano 20 Lipiec 2007 popraw nad klamką, bo brzydko, zamiast tych skośnych edgów, daj pionowe idące przez dwa poly do szyby
FF Napisano 20 Lipiec 2007 Napisano 20 Lipiec 2007 Jedynie uwagi nielota imo są sensowne. Co sie tak uparliście na te niedokończone krawędzie? Tam są pionowe sciany, tam mógł by być jeden poly, po co to jeszcze bardziej szatkować?
Thunder Napisano 20 Lipiec 2007 Napisano 20 Lipiec 2007 Jedynie uwagi nielota imo są sensowne. Co sie tak uparliście na te niedokończone krawędzie? Tam są pionowe sciany, tam mógł by być jeden poly, po co to jeszcze bardziej szatkować? bo uwielbiam oglądać równe siatki :P
hcpiter Napisano 20 Lipiec 2007 Napisano 20 Lipiec 2007 super Ci idzie ! bledy szczegolowo wytkneli poprzednicy wiec jedynie zycze powodzenia w ukonczeniu :D pozdro
mrkrzysiek Napisano 20 Lipiec 2007 Napisano 20 Lipiec 2007 http://www.sendspace.com/file/4nwxmz jak zrobić siatkę na grill a model ładny coraz ładniejszy, ale błędy małe są i spoiler coś inaczej wygląda w oryginale
patry Napisano 21 Lipiec 2007 Autor Napisano 21 Lipiec 2007 George82 - thx za tuta :* Thunder - nie będę ciągnął do końca :P XD damusTo - nie lubię dociągać :D Freedom Fighter - właśnie :) Pivka mu nalać :D JohnZi - drugie pivko :D Xiz0r - to o tych reflectach, to nie kapuje :P Edge out'a zresztą też :D nielot007 - 1. Bo gdy jej nie ma, to mi się kółko rozjeżdża i robi mi się elipsa :) 2. Próbowałem, ale się krzywi :) 3. Hehe, sam niewiem po co mi ona :D Dzięki :) 4. Error jest :) 5. OK :) pecet - ok, thx :) hcpiter3d - dzięki :) Bubu - oprócz tych trzech linii na nadkolu, to żadnej nie kapuje :) mrkrzysiek - thx za tuta :) No i tak... Ty to wszystko zauważysz :D Zaznacz co nie tak i niezgodności w spojlerze też, bo ja ślepy jestem :) No i tak wygląda siatka po "upiększaniu" :P 1
mrkrzysiek Napisano 21 Lipiec 2007 Napisano 21 Lipiec 2007 no to brakuje ci tego kanta co zaznaczyłem na niebiesko i on inaczej wygląda trochę z boku porównaj z fotkami.
Dawcio_m Napisano 21 Lipiec 2007 Napisano 21 Lipiec 2007 ty tam siatki nie upiększaj tylko rób tak żeby był model ładny;) bo na razie jest ładny
patry Napisano 24 Lipiec 2007 Autor Napisano 24 Lipiec 2007 mrkrzysiek - dzięki, mam nadzieję, że udało mi się poprawić :) Dawcio_m - hehe, jak się czepiają, to trzeba siatkę upiększać :D Thx :) Upik (to coś we wlotach (:D), klamka z bugami (ale na szczęście w finalnych renderach nie będzie zoomów :)) no i spojler :)
nielot007 Napisano 24 Lipiec 2007 Napisano 24 Lipiec 2007 naprawde superowo :) jedyne to (obrazek) to:) czerwone bugi zielone--> jak poprowadzisz tak edgesa to bug sie zmniejszy najlepiej zaznacz te egdesy daj conncet i przesuwaj i patrz gdzie najlepiej umiejscowic te egdesy aby byl jak najlepszy efekt :) ale poza tym drobnym problemem jest swietnie :)
mrkrzysiek Napisano 24 Lipiec 2007 Napisano 24 Lipiec 2007 eh dawaj obrazki w dół a nie na boki a spoiler ma teraz za ostre kanty
Homa Napisano 24 Lipiec 2007 Napisano 24 Lipiec 2007 eee... nie no wypas :) elegancka klameczka, a i wloty też niczego sobie (apropos zastanawiałem się nad czymś podobnym w moim nowym koncepcie :-])... oby tak dalej! pozdr.
NV Napisano 24 Lipiec 2007 Napisano 24 Lipiec 2007 Czadowo... wszystko nabiera kształtów.. :] :) :) Wiadomo bugi nawet najlepszy sie zdarzają.. Powodzenia. :]
Fargate Napisano 24 Lipiec 2007 Napisano 24 Lipiec 2007 patry: A te wloty powietrza (ładne, ładne) nie powinny być bardziej pod kątem by zmniejszyć opór uciekającego powietrza (wiem, czepiam sie :P)
patry Napisano 27 Lipiec 2007 Autor Napisano 27 Lipiec 2007 nielot007 - thx :) Co do tego buga, to kurde przesuwam edgesy i kupka :/ Jak ten bug się likwiduje, to znowu inny powstaje :( Eh, jeszcze z tym popróbuję, ale na 80% zostawię to tak jak jest :) mrkrzysiek - hehe, ok, teraz będę dawał w dół :D Kanty się zmiękczy :) Homa - hehe, thx :) Nvidia - thx :) :X-em[2]: - na refkach mam idealnie pionowe :) I... eh... lusterko! :D Umrzeć można modelując lusterko... hehe :D Ale jakoś mi się udało :P
NV Napisano 27 Lipiec 2007 Napisano 27 Lipiec 2007 Ładne lusterka ja tam bugów ani niezgodności z org. na nim nie widzę. Teraz się okaże czy jestem ślepy jak przyjdzie 3DXTREME , HK , Nielot albo inni. http://img20.imageshack.us/my.php?image=beztytuuss7.jpg ale wątpię bo raczej jest tam oki. (dałem tak żeby nie było)
nielot007 Napisano 27 Lipiec 2007 Napisano 27 Lipiec 2007 Witam!! na szybko zrobilem mniej wiecej jak to uciebie wyglada :) oto pliczek --> moze pomoze :) http://www.sendspace.com/file/ql6ull pozdro i powodzenia
JohnZi Napisano 27 Lipiec 2007 Napisano 27 Lipiec 2007 oho zaraz malarze sie zejda z ich pendzelkami smiesznymi:P
..:: WIKTOR ::.. Napisano 27 Lipiec 2007 Napisano 27 Lipiec 2007 JA tam widze 3 bugi woogy ;P Ale one sa praktycznie niezauwazalne chyba ze bedziesz robil macro rozwalonych owagow o obudowe lusterka ;P Przy renderach nie bedzie widac takich pierdulek :) Model wypasny
Bubu Napisano 28 Lipiec 2007 Napisano 28 Lipiec 2007 Powiem tylko, ze szyba jest troszeczke nierowno ustawiona wzgledem akroseri i lusterka ;) Reszta mi sie podoba :D
chudy Napisano 28 Lipiec 2007 Napisano 28 Lipiec 2007 obrzydliwe te lusterka :P nie chodzi oczywiście o wykonanie ale o design :P
Dawcio_m Napisano 28 Lipiec 2007 Napisano 28 Lipiec 2007 chydy to samo chcialem powiedziec one na prawde sa takie szpetne?
patry Napisano 18 Sierpień 2007 Autor Napisano 18 Sierpień 2007 Elo po krótkiej przerwie! :) Nvidia - tak, jest tam mini bug, no ale taki mini, że nie opłaca mi się tam grzebać ;) nielot007 - jesteś święty! :) Szkoda, że nie mogę Ci dać repa :/ JohnZi - hehe :D ..:: 3D XTREME ::.. - zgadzam się :D thx :) Bubu - eh, no możliwe, bo ja się nie znam na tym w którym idealnie miejscu ma być szyba itd. :D BP zamazane, a i fotek z takimi detalami nie mogę znaleźć :/ thx :) chudy - ano fakt, brzydkie są :D Dawcio_m - niestety takie są :) Miałem nie dawać up'a, ale mam problem i przy okazji się zapytam :D Ale najpierw up :P Grill do smażenia :P I pytanie - jak zrobić przednie światła od tego mustanga? Bolkiem? Ręcznie? Jakiś sposób? Podpowiedzi? Robię je i robię, i nic mi nie wychodzi :(
NV Napisano 18 Sierpień 2007 Napisano 18 Sierpień 2007 Co do pytania to ja bym je zrobił ręcznie/ hmm nie wiem bolkiem też można / zależy jak ci wygodniej, może pokazałbyś na jakim etapie robienia świateł jesteś to wtedy można podpowiadać bo technik jest sporo a każda ma wady jak i zalety. Grill fajny. Pokaż model w pełnej okazałości !! ;)
nielot007 Napisano 18 Sierpień 2007 Napisano 18 Sierpień 2007 nom powiedz ktore swiatlo i jak to u ciebie wyglada a cos poradzimy :)
patry Napisano 26 Sierpień 2007 Autor Napisano 26 Sierpień 2007 Kurde, jestem załamany :( Nie dość, że przez kilka dni nie mogłem się w ogóle wziąć za modelowanie, to dzisiaj jak już się jakoś zmobilizowałem, znowu kiszka wychodzi :( Zrobiłem środkowe kółko i obwód tego światła ze spline'ów, dałem convert to editable poly ale wszystko się pokrzywiło :( Chodzi o to światło - Nie mam zielonego pojęcia jak się zabrać za to cholerne światło :/ Plz, help! :(
NV Napisano 26 Sierpień 2007 Napisano 26 Sierpień 2007 Zrób to całe czarne zwykłym poly daj ms-a upewnij sie ,że wygląda tak jak ma być i wytnij tą dziurę bolkiem. A tak ogólnie to spróbuj zwykłym poly całe to zrobić trochę myszką się namachasz i "po-cutujesz" i będzie git. nie widzę w tym jakiegoś strasznego problemu owszem nie jest to proste ale super trudne też nie.
nielot007 Napisano 26 Sierpień 2007 Napisano 26 Sierpień 2007 patry teraz nie mam czasu ale wiczorem cos tam pomodeluje ;)
JohnZi Napisano 26 Sierpień 2007 Napisano 26 Sierpień 2007 to i tak jest czarny matowy kolor wiec nie ebdzie zbytnio widac;]
nielot007 Napisano 26 Sierpień 2007 Napisano 26 Sierpień 2007 ok zrobilem cos takiego na szybko :) moze pomoze ;) plik--> http://www.sendspace.com/file/yc03jz
nielot007 Napisano 26 Sierpień 2007 Napisano 26 Sierpień 2007 za mala dziura:P jak to bylo do mnie to ten "model" mial tylko pokazac co i jak a nie odwzorowywac samochod :P
ReflectVision Napisano 27 Sierpień 2007 Napisano 27 Sierpień 2007 bardzo dobrze nielot, booleana nie uzywac dzieci bo to złooooooooooo
JohnZi Napisano 27 Sierpień 2007 Napisano 27 Sierpień 2007 nielot jak tak to ok;] a bolek to czasem zbawienne narzedzie:P
FF Napisano 27 Sierpień 2007 Napisano 27 Sierpień 2007 Wcale nie takie zło jak sie okazało ostatnio, trzeba tylko umiejętnie korzystać i dobrze potem poprawić siatke, czasami potrafi zaoszczędzić sporo czasu:) A jeszcze niedawno napisałem podobnego posta jak ReflectVision:)
NV Napisano 27 Sierpień 2007 Napisano 27 Sierpień 2007 No mówiłem ,że zwykłym poly najlepiej :] nielot b. fajnie rozłożył siatkę (z resztą nic dziwnego ;) Zrób to na jego wzór i będzie ok.
nielot007 Napisano 27 Sierpień 2007 Napisano 27 Sierpień 2007 nielot jak tak to ok;] a bolek to czasem zbawienne narzedzie:P bardzo dobrze nielot, booleana nie uzywac dzieci bo to złooooooooooo hehehe a wlasnie ze nie bo booleana uzylem :P zrobilem to tak: -pierw zrobilem plane'a ulozylem go w krztalt wneki swiatla -nastepnie zrobilem cylineder, i uzylem booleana -convert to edit. poly -troche poprawilem siatke -zrobilem grubosc -chamfery, connecty, slice itp. (aby nadac odpowiednie ostrosci) -i finisz laczny czas okolo 5-10min :) boolean naprawde jest super narzedziem, choc nie sprawdza sie zawsze to w niektorych miejscach zaoszczedza duuuzo nerwod i czasu :) pozdro :D
patry Napisano 27 Sierpień 2007 Autor Napisano 27 Sierpień 2007 nielot - mega wielkie dzięki! Faktycznie niepotrzebnie się jakimiś spline'ami bawiłem, w zwykłym poly lepiej :) Szkoda, że nie mogę Ci dać repa :( I jeszcze takie pytanie - jak to światło w ogóle wygląda - ? Patrzę i patrzę na refki, i przez te odbicia i pomarańcz w ogóle nie mogę wyczuć jak ta powierzchnia naprawdę wygląda, a na bp to światło nie jest narysowane :/ Gdyby ktoś zdobył jakieś plany/zdjęcia tego z bliska i najlepiej bez tego głupiego pomarańczowego szkła byłbym bardzo wdzięczny.
hkropinski Napisano 27 Sierpień 2007 Napisano 27 Sierpień 2007 jakbyś wrzucił jakieś rendery/screeny całego modelu to moglbym znaleść więcej podobnych błędów co do lampy, o której piszesz, to jest ona przedłużeniem wlotu w którym się znajduje i ma jeden podział;) tak jak tutaj: pozdrawiam
patry Napisano 28 Sierpień 2007 Autor Napisano 28 Sierpień 2007 Dzięki hk, ten chamfer poprawiony (przynajmniej tak mi się wydaje :D) - Nie wiem czy dobrze skapowałem o co biega w tej lampie :) Powinna mniej więcej wyglądać tak jak to zielone? - O, i to co zaznaczyłeś na żółto... to jest jakiś dodatkowy plastik niepołączony z wnętrzem światła, czy to jest to czarne, które już wymodelowałem? Bo jeśli to drugie to jakoś nie bardzo by mi to pasowało, bo wtedy otwór musiałby być przechylony w przód, a chyba ma być idealnie okrągły... sam nie wiem... jak to w końcu z tym jest?
pecet Napisano 28 Sierpień 2007 Napisano 28 Sierpień 2007 nono teraz tylko czekać na fotorealistyczny renderek bo model wypasik ;) tą lampe, to poprostu wypełnij luke polygonami "płaskimi" i potem daj bevel, albo extrude do wewnątrz wsadz przegródkę z boxa, kulke jako żrówkę i nie ma co więcej kombinować
patry Napisano 31 Sierpień 2007 Autor Napisano 31 Sierpień 2007 pecet - hehe, no do rendera jeszcze daleko, bo wnętrze też chyba będę modelował, a z tym zejdzie trochę czasu :) Jakoś zrobiłem tę lampę, chciałem bawić się w szczegóły, no ale przez ten chrom(?) i pomarańczowe szkło za dużo nie widać :) Zrobiłem też to coś czarne w świetle u góry :) Nie wiem czy dobrze, bo w tej czerni też mało widać :) A zresztą... na renderze też nie będzie widać ;P
mrkrzysiek Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 coś powoli Ci idzie, a te górne jakoś mi się nie podoba to co dorobiłeś powinno chyba bardziej do przodu wystawać
damusTo Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 Nie wydaje mi sie zeby ten kierunek mogl tak w realu wygladac a i ten reflektor jakiś taki plaskaty.A za te "zarowke" to na pal Wez sie chlopie w garsc ja tu czekam na cos no wiesz extra
patry Napisano 31 Sierpień 2007 Autor Napisano 31 Sierpień 2007 mrkrzysiek - no powoli, ale szybciej nie potrafię :D To górne przesunę troszkę do przodu, ale nie do przesady, bo tam jeszcze szybka będzie ;) damusTo - hm... no mi też się nie wydaje, ale jak już pisałem - na zdjęciach dużo nie widać, a użytkownik pecet sam mi podpowiedział, żeby za bardzo tam nie kombinować :) Do żarówki też nie mogę znaleźć dobrych refek, więc byłem zmuszony zrobić kulkę :) Na coś extra raczej nie można liczyć, chyba zbyt "egzotyczne" auto sobie wybrałem i ani na bp, ani na refkach extra detali nie widać :) Jak będę robił kolejne auto, na pewno wybiorę sobie coś "normalniejszego" i full detale wtedy na 100% będą :)
Ex3 Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 Na ebayu poszukaj w dziale parts&accesories i na pewno znajdziesz :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się