Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 214
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam!!

tez sobie pozwolilem pozanczac :)

mianowicie:

1.po co ci ta pionowa kreska ?

2.mozesz usunac ta pionowa kreske i dociagnac chamfera do konca a na koncu aby bylo okragle lekko zmniejszyc chamfera czyli oddali je odsiebie aby bylo ladnie okraglo :)

3.po co ci ta linia skoro tam nie ma ostrego zalamania ? tylko lagodne zaokraglone ?

4.mozesz zrobic tak aby sie pozbyc tego wolnego edgesa ale moze tam wychodzi jakis error wiec jak chcesz :D

5.bardziej bym je odsiebie poodsowal aby byla odleglosc taka sama od wszystkich edgesow :)

8ea84703a180336dm.jpg

Napisano

Jedynie uwagi nielota imo są sensowne. Co sie tak uparliście na te niedokończone krawędzie? Tam są pionowe sciany, tam mógł by być jeden poly, po co to jeszcze bardziej szatkować?

Napisano
Jedynie uwagi nielota imo są sensowne. Co sie tak uparliście na te niedokończone krawędzie? Tam są pionowe sciany, tam mógł by być jeden poly, po co to jeszcze bardziej szatkować?

bo uwielbiam oglądać równe siatki :P

Napisano

George82 - thx za tuta :*

Thunder - nie będę ciągnął do końca :P XD

damusTo - nie lubię dociągać :D

Freedom Fighter - właśnie :) Pivka mu nalać :D

JohnZi - drugie pivko :D

Xiz0r - to o tych reflectach, to nie kapuje :P Edge out'a zresztą też :D

nielot007 - 1. Bo gdy jej nie ma, to mi się kółko rozjeżdża i robi mi się elipsa :)

2. Próbowałem, ale się krzywi :)

3. Hehe, sam niewiem po co mi ona :D Dzięki :)

4. Error jest :)

5. OK :)

pecet - ok, thx :)

hcpiter3d - dzięki :)

Bubu - oprócz tych trzech linii na nadkolu, to żadnej nie kapuje :)

mrkrzysiek - thx za tuta :) No i tak... Ty to wszystko zauważysz :D Zaznacz co nie tak i niezgodności w spojlerze też, bo ja ślepy jestem :)

 

No i tak wygląda siatka po "upiększaniu" :P

eaa53b2941987b30.jpg

  • Like 1
Napisano

mrkrzysiek - dzięki, mam nadzieję, że udało mi się poprawić :)

Dawcio_m - hehe, jak się czepiają, to trzeba siatkę upiększać :D Thx :)

 

Upik (to coś we wlotach (:D), klamka z bugami (ale na szczęście w finalnych renderach nie będzie zoomów :)) no i spojler :)

 

27419f9272648ebe.jpg

Napisano

naprawde superowo :)

jedyne to (obrazek) to:)

czerwone bugi

zielone--> jak poprowadzisz tak edgesa to bug sie zmniejszy najlepiej zaznacz te egdesy daj conncet i przesuwaj i patrz gdzie najlepiej umiejscowic te egdesy aby byl jak najlepszy efekt :)

 

ale poza tym drobnym problemem jest swietnie :)

97392eac4b7d6247m.jpg

Napisano

eee... nie no wypas :) elegancka klameczka, a i wloty też niczego sobie (apropos zastanawiałem się nad czymś podobnym w moim nowym koncepcie :-])... oby tak dalej! pozdr.

Napisano

patry: A te wloty powietrza (ładne, ładne) nie powinny być bardziej pod kątem by zmniejszyć opór uciekającego powietrza (wiem, czepiam sie :P)

Napisano

nielot007 - thx :) Co do tego buga, to kurde przesuwam edgesy i kupka :/ Jak ten bug się likwiduje, to znowu inny powstaje :( Eh, jeszcze z tym popróbuję, ale na 80% zostawię to tak jak jest :)

mrkrzysiek - hehe, ok, teraz będę dawał w dół :D Kanty się zmiękczy :)

Homa - hehe, thx :)

Nvidia - thx :)

:X-em[2]: - na refkach mam idealnie pionowe :)

 

I... eh... lusterko! :D Umrzeć można modelując lusterko... hehe :D Ale jakoś mi się udało :P

 

1018e093a3ab3428.jpg

Napisano

Elo po krótkiej przerwie! :)

Nvidia - tak, jest tam mini bug, no ale taki mini, że nie opłaca mi się tam grzebać ;)

nielot007 - jesteś święty! :) Szkoda, że nie mogę Ci dać repa :/

JohnZi - hehe :D

..:: 3D XTREME ::.. - zgadzam się :D thx :)

Bubu - eh, no możliwe, bo ja się nie znam na tym w którym idealnie miejscu ma być szyba itd. :D BP zamazane, a i fotek z takimi detalami nie mogę znaleźć :/ thx :)

chudy - ano fakt, brzydkie są :D

Dawcio_m - niestety takie są :)

 

Miałem nie dawać up'a, ale mam problem i przy okazji się zapytam :D

Ale najpierw up :P Grill do smażenia :P

b62f647e45c828b3.jpg

 

I pytanie - jak zrobić przednie światła od tego mustanga? Bolkiem? Ręcznie? Jakiś sposób? Podpowiedzi? Robię je i robię, i nic mi nie wychodzi :(

Napisano

Co do pytania to ja bym je zrobił ręcznie/ hmm nie wiem bolkiem też można / zależy jak ci wygodniej, może pokazałbyś na jakim etapie robienia świateł jesteś to wtedy można podpowiadać bo technik jest sporo a każda ma wady jak i zalety. Grill fajny. Pokaż model w pełnej okazałości !! ;)

Napisano

Kurde, jestem załamany :( Nie dość, że przez kilka dni nie mogłem się w ogóle wziąć za modelowanie, to dzisiaj jak już się jakoś zmobilizowałem, znowu kiszka wychodzi :(

Zrobiłem środkowe kółko i obwód tego światła ze spline'ów, dałem convert to editable poly ale wszystko się pokrzywiło :(

 

66892936bj1.jpg

 

Chodzi o to światło - sdfsdfsdffq4.jpg

 

Nie mam zielonego pojęcia jak się zabrać za to cholerne światło :/ Plz, help! :(

Napisano

Zrób to całe czarne zwykłym poly daj ms-a upewnij sie ,że wygląda tak jak ma być i wytnij tą dziurę bolkiem. A tak ogólnie to spróbuj zwykłym poly całe to zrobić trochę myszką się namachasz i "po-cutujesz" i będzie git. nie widzę w tym jakiegoś strasznego problemu owszem nie jest to proste ale super trudne też nie.

Napisano

Wcale nie takie zło jak sie okazało ostatnio, trzeba tylko umiejętnie korzystać i dobrze potem poprawić siatke, czasami potrafi zaoszczędzić sporo czasu:)

A jeszcze niedawno napisałem podobnego posta jak ReflectVision:)

Napisano

No mówiłem ,że zwykłym poly najlepiej :] nielot b. fajnie rozłożył siatkę (z resztą nic dziwnego ;) Zrób to na jego wzór i będzie ok.

Napisano
nielot jak tak to ok;]

a bolek to czasem zbawienne narzedzie:P

 

bardzo dobrze nielot, booleana nie uzywac dzieci bo to złooooooooooo

 

hehehe a wlasnie ze nie bo booleana uzylem :P

zrobilem to tak:

-pierw zrobilem plane'a ulozylem go w krztalt wneki swiatla

-nastepnie zrobilem cylineder, i uzylem booleana

-convert to edit. poly

-troche poprawilem siatke

-zrobilem grubosc

-chamfery, connecty, slice itp. (aby nadac odpowiednie ostrosci)

-i finisz laczny czas okolo 5-10min :)

 

boolean naprawde jest super narzedziem, choc nie sprawdza sie zawsze to w niektorych miejscach zaoszczedza duuuzo nerwod i czasu :)

 

pozdro :D

Napisano

nielot - mega wielkie dzięki! Faktycznie niepotrzebnie się jakimiś spline'ami bawiłem, w zwykłym poly lepiej :) Szkoda, że nie mogę Ci dać repa :(

 

10oe5.jpg

 

I jeszcze takie pytanie - jak to światło w ogóle wygląda -

23459342cz4.jpg

?

Patrzę i patrzę na refki, i przez te odbicia i pomarańcz w ogóle nie mogę wyczuć jak ta powierzchnia naprawdę wygląda, a na bp to światło nie jest narysowane :/ Gdyby ktoś zdobył jakieś plany/zdjęcia tego z bliska i najlepiej bez tego głupiego pomarańczowego szkła byłbym bardzo wdzięczny.

Napisano

jakbyś wrzucił jakieś rendery/screeny całego modelu to moglbym znaleść więcej podobnych błędów

 

2002924712371595384_rs.jpg

 

co do lampy, o której piszesz, to jest ona przedłużeniem wlotu w którym się znajduje i ma jeden podział;) tak jak tutaj:

 

2004306324723991572_rs.jpg

 

pozdrawiam

Napisano

Dzięki hk, ten chamfer poprawiony (przynajmniej tak mi się wydaje :D) -

79311220ng3.jpg

 

Nie wiem czy dobrze skapowałem o co biega w tej lampie :) Powinna mniej więcej wyglądać tak jak to zielone? -

aacc4.jpg

 

O, i to co zaznaczyłeś na żółto... to jest jakiś dodatkowy plastik niepołączony z wnętrzem światła, czy to jest to czarne, które już wymodelowałem? Bo jeśli to drugie to jakoś nie bardzo by mi to pasowało, bo wtedy otwór musiałby być przechylony w przód, a chyba ma być idealnie okrągły... sam nie wiem... jak to w końcu z tym jest?

Napisano

nono teraz tylko czekać na fotorealistyczny renderek bo model wypasik ;)

tą lampe, to poprostu wypełnij luke polygonami "płaskimi" i potem daj bevel, albo extrude do wewnątrz wsadz przegródkę z boxa, kulke jako żrówkę i nie ma co więcej kombinować

Napisano

pecet - hehe, no do rendera jeszcze daleko, bo wnętrze też chyba będę modelował, a z tym zejdzie trochę czasu :)

Jakoś zrobiłem tę lampę, chciałem bawić się w szczegóły, no ale przez ten chrom(?) i pomarańczowe szkło za dużo nie widać :)

Zrobiłem też to coś czarne w świetle u góry :) Nie wiem czy dobrze, bo w tej czerni też mało widać :) A zresztą... na renderze też nie będzie widać ;P

 

11px7.jpg

Napisano

Nie wydaje mi sie zeby ten kierunek mogl tak w realu wygladac a i ten reflektor jakiś taki plaskaty.A za te "zarowke" to na pal

Wez sie chlopie w garsc ja tu czekam na cos no wiesz extra

Napisano

mrkrzysiek - no powoli, ale szybciej nie potrafię :D To górne przesunę troszkę do przodu, ale nie do przesady, bo tam jeszcze szybka będzie ;)

damusTo - hm... no mi też się nie wydaje, ale jak już pisałem - na zdjęciach dużo nie widać, a użytkownik pecet sam mi podpowiedział, żeby za bardzo tam nie kombinować :) Do żarówki też nie mogę znaleźć dobrych refek, więc byłem zmuszony zrobić kulkę :)

Na coś extra raczej nie można liczyć, chyba zbyt "egzotyczne" auto sobie wybrałem i ani na bp, ani na refkach extra detali nie widać :) Jak będę robił kolejne auto, na pewno wybiorę sobie coś "normalniejszego" i full detale wtedy na 100% będą :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności