Napisano 30 Czerwiec 200717 l Troche experymentow z normal-mapami, jestem slaby w high-poly wiec wszystko co widzicie powstalo w PS
Napisano 30 Czerwiec 200717 l pierwsze renderki takie sobie bo malo szczegółów, normalki wygladaja tam w wiekszości miejsc jak bump. ALE za na tym czyms drugim bardzo fajnie , bardzo ładnie to wygląda pokazuj wiecej eksperymentów. ale powinienes ziwkszyc wypukłosc na normalach zwłaszcza gdu chodzi o budynki. pzdr.
Napisano 30 Czerwiec 200717 l Nie wiem co to za urządzenie ale mi się podoba:p Ogólnie wygląda bardzo dobrze, szczególnie właśnie to urządzenie. Enviro mi się średnio podoba, słabo widać te normalki, ale lepiej chyba już nie będzie widać. Texturki tak miejscami ostre, miejscami rozmazane. Jak dla mnie to za pstrokate to enviro, ale tu chyba już kwestia gustu...
Napisano 30 Czerwiec 200717 l oo a jak sie robi normalki w ps bo zawsze chcialem wiedzieć, jakieś pluginy?
Napisano 30 Czerwiec 200717 l Crazy bump lepiej działa niż filtr NVidiowy do szopa: http://crazybump.com/
Napisano 1 Lipiec 200717 l bardzo fajne to drugie, ma swietny klimacik i wygląd, co do normali to nie głupie jest wypalnie wstepnego normala z modelu hi resowego kotry nie zawiera nawet zadnych detali po prostu sama bryla w turbo smooth czy tez w zbrushu, dzieki temu na normalu masz dodoatkową informacje o tej bryle i widac ją ladnie na modelu low, dopiero reszte detali mozesz pododawac w ps
Napisano 2 Lipiec 200717 l Witam, kope czasu nie zagladales ;) Bede strzelal, popraw mnie jak sie myle. W pierwszym dales na niebiesko-normalowe tlo texte z normalem i ustawiles na overlay, a na drugim jest czysty normal bez rzadnego mieszania warstw prosto z invidiowego plugina do ps :) Zaczne wogole to od konca ;) Drugi renderek bardzo ladny, wszystko dopracowane, swiatlo, specular, normal, color tez spoko, aczkolwiek wydaje mi sie ze specular moglby byc minimalnie bardziej zroznicowany ( aby lepiej bylo widac co sie blyszczy a co nie) a kolor o wiele bardziej dopracowany, natomaist jezeli chodzi o normala. Pocisk. Drugi troche niedopracowany. IMHO powinienes bardzie popracowac nad specularem i przedewszystkim nad oswietleniem sceny, bo przez aktualne swiatlo normale bardzo duza traca. Postaraj sie ustawic swiatlo w przeciwnym kierunku jak skierowana jest kamera. Przykladowo, niech kamera bedzie naszym przodem, ustaw swiatlo tak aby padalo z gory lewej, prawej dolnej i podobne kombinacje. Dodatkowo dalbym jakies swiatlo przeciwne do glownego mocnego. Jezeli nasze swiatlo jest lewa gora ( w widoku z gory) dalbym slabsze, nierzucajace cienia swiatlo z prawej dol. Pobawilbym sie takze kolorami, do tej sceny polecalbym zielony, niebieski, ewentualnie bialy, jak dasz swiatla zolto-pomaranczowo czerwone uzyskasz mdly efekt. A tak uda ci sie zlamac kolorystyke. I przedewszystkim mocniejszy specular, i bardziej zroznicowany. Normalki jako mapy same w sobie bardzo fajne. Aczkolwiek prezentacja popsula odbior.
Napisano 2 Lipiec 200717 l Autor To wszystko to takie szkice zrobione co najwyzej w godzine lub dwie, wiec nie staralem sie specjalnie, a walalo sie po dysku wiec udostepnilem.... :) dalszy ciag, tym razem materialy i tkaniny,faldy itd :) Takze Photoshop ------------------------------------- Numer GG: 3147648 Mail: [email protected]
Napisano 3 Lipiec 200717 l Bardzo ladne normalki, ps czy nie ps, nawet w zb czasem czesto uzyskac dobrego normala, wiec tak naprawde nie wazne czy ps czy max czy zb. Kawal dobrego normala, normalnie ;)
Napisano 3 Lipiec 200717 l Wyglada swietnie :) A ciekawi mnie tlyko to czy normale dloni nie sa odwrotnie zamienione wierzch ze spodem :p
Napisano 6 Lipiec 200717 l no nie poiwem, ale imponujace! Jakeis tuty do malowania normali w Ps? jakies rady?
Napisano 6 Lipiec 200717 l Ladny caig dalszy silniczka z peirwszego posta. Jaka jest rozdzialka texty? 2048?
Napisano 7 Lipiec 200717 l hmm, no normale nie sa zle, ale cos mi sie wydaje ze nie sa one na modelu low poly :> widac chociazby po jednobarwnych elementach :/ no i w sumie cos lekko plasko wygladaja...
Napisano 7 Lipiec 200717 l ms to nie low poly przyjacielu ;] ale i tak super wypas! weź powiedz coś jak takie się robi. pozdro
Napisano 8 Lipiec 200717 l Konras ma rację, mimo, że fajnie to wygląda itp, ale to jednak nic specjalnego. (ja tak nie potrafię :P)
Napisano 10 Lipiec 200717 l Bardzo ładne! Osobiście nie lubię takich wylizanych konstrukcji ale ślicznie wygląda!
Napisano 16 Lipiec 200717 l Wybacz Noth, że włażę ze swoją pracą do Twojego wątku, ale chcę cię poprzeć i zapostulować iż w erze Zbrushy, jakiś tam normal bakerów, surface samplerów itp. da się zrobić porządnego normala za pomocą Photoshopa, sam wszystkie swoje modele wypalane z hipoly zawsze poprawiam w Photoshopie, a render poniżej to jakieś 90% photoshopowych normali. Czasem warto sięgnąć po proste środki, za pomocą których można uzyskać ten sam efekt wielokrotnie mniejszym wysiłkiem.
Napisano 16 Lipiec 200717 l Mowisz więc, że w shopie takie coś szybciej i prościej zrobić niż w zbrushu?? Nie twierdzę, że w zbrushu to wogole mega wypas wszystko się czesze a w shopie się wogóle nie da, owszem, rewelka to co pokazałeś, ale chyba łatwiej, prościej, przyjemniej i szybciej sculpterem?
Napisano 16 Lipiec 200717 l Lewus nie koniecznie, trzeba po prostu zrobic dobrego bumpa, robi sie to prosto jak jeszcze robisz kilku bitowa mape ;);) malo odcieni itp, ale i tak wole jednak zbrusha :)
Napisano 16 Lipiec 200717 l Kwestia wprawy Lewus. Zanim modny stał się Zbrush, to tylko używałem maxa i Photoshopa do normali, teraz z maxem mi przeszło a PS został ;) A tu proszę textury na życzenie:
Napisano 16 Lipiec 200717 l Bo z maxa zostales wykopany na sile. ja niby tez ale i tak jestem wierny, chociaz po godzinach ... lech ;)
Napisano 18 Lipiec 200717 l szafo- drzwi swietne, rączka równiez extra, zawsze uwazałem ze nie wazna metoda a efkt koncowy :), Bad Moon baza tej reki pod normala była w hi poly a reszta detalu w psie ?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto