Noth Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 Troche experymentow z normal-mapami, jestem slaby w high-poly wiec wszystko co widzicie powstalo w PS
grzegerz Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 pierwsze renderki takie sobie bo malo szczegółów, normalki wygladaja tam w wiekszości miejsc jak bump. ALE za na tym czyms drugim bardzo fajnie , bardzo ładnie to wygląda pokazuj wiecej eksperymentów. ale powinienes ziwkszyc wypukłosc na normalach zwłaszcza gdu chodzi o budynki. pzdr.
Levus Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 Nie wiem co to za urządzenie ale mi się podoba:p Ogólnie wygląda bardzo dobrze, szczególnie właśnie to urządzenie. Enviro mi się średnio podoba, słabo widać te normalki, ale lepiej chyba już nie będzie widać. Texturki tak miejscami ostre, miejscami rozmazane. Jak dla mnie to za pstrokate to enviro, ale tu chyba już kwestia gustu...
SoAd Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 oo a jak sie robi normalki w ps bo zawsze chcialem wiedzieć, jakieś pluginy?
_michal Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 Crazy bump lepiej działa niż filtr NVidiowy do szopa: http://crazybump.com/
Gość Marioza Napisano 1 Lipiec 2007 Napisano 1 Lipiec 2007 bardzo fajne to drugie, ma swietny klimacik i wygląd, co do normali to nie głupie jest wypalnie wstepnego normala z modelu hi resowego kotry nie zawiera nawet zadnych detali po prostu sama bryla w turbo smooth czy tez w zbrushu, dzieki temu na normalu masz dodoatkową informacje o tej bryle i widac ją ladnie na modelu low, dopiero reszte detali mozesz pododawac w ps
Por@szek Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 Witam, kope czasu nie zagladales ;) Bede strzelal, popraw mnie jak sie myle. W pierwszym dales na niebiesko-normalowe tlo texte z normalem i ustawiles na overlay, a na drugim jest czysty normal bez rzadnego mieszania warstw prosto z invidiowego plugina do ps :) Zaczne wogole to od konca ;) Drugi renderek bardzo ladny, wszystko dopracowane, swiatlo, specular, normal, color tez spoko, aczkolwiek wydaje mi sie ze specular moglby byc minimalnie bardziej zroznicowany ( aby lepiej bylo widac co sie blyszczy a co nie) a kolor o wiele bardziej dopracowany, natomaist jezeli chodzi o normala. Pocisk. Drugi troche niedopracowany. IMHO powinienes bardzie popracowac nad specularem i przedewszystkim nad oswietleniem sceny, bo przez aktualne swiatlo normale bardzo duza traca. Postaraj sie ustawic swiatlo w przeciwnym kierunku jak skierowana jest kamera. Przykladowo, niech kamera bedzie naszym przodem, ustaw swiatlo tak aby padalo z gory lewej, prawej dolnej i podobne kombinacje. Dodatkowo dalbym jakies swiatlo przeciwne do glownego mocnego. Jezeli nasze swiatlo jest lewa gora ( w widoku z gory) dalbym slabsze, nierzucajace cienia swiatlo z prawej dol. Pobawilbym sie takze kolorami, do tej sceny polecalbym zielony, niebieski, ewentualnie bialy, jak dasz swiatla zolto-pomaranczowo czerwone uzyskasz mdly efekt. A tak uda ci sie zlamac kolorystyke. I przedewszystkim mocniejszy specular, i bardziej zroznicowany. Normalki jako mapy same w sobie bardzo fajne. Aczkolwiek prezentacja popsula odbior.
Noth Napisano 2 Lipiec 2007 Autor Napisano 2 Lipiec 2007 To wszystko to takie szkice zrobione co najwyzej w godzine lub dwie, wiec nie staralem sie specjalnie, a walalo sie po dysku wiec udostepnilem.... :) dalszy ciag, tym razem materialy i tkaniny,faldy itd :) Takze Photoshop ------------------------------------- Numer GG: 3147648 Mail: [email protected]
Por@szek Napisano 3 Lipiec 2007 Napisano 3 Lipiec 2007 Bardzo ladne normalki, ps czy nie ps, nawet w zb czasem czesto uzyskac dobrego normala, wiec tak naprawde nie wazne czy ps czy max czy zb. Kawal dobrego normala, normalnie ;)
Konras Napisano 3 Lipiec 2007 Napisano 3 Lipiec 2007 Wyglada swietnie :) A ciekawi mnie tlyko to czy normale dloni nie sa odwrotnie zamienione wierzch ze spodem :p
Bruneq Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 no nie poiwem, ale imponujace! Jakeis tuty do malowania normali w Ps? jakies rady?
Por@szek Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 Ladny caig dalszy silniczka z peirwszego posta. Jaka jest rozdzialka texty? 2048?
Noth Napisano 6 Lipiec 2007 Autor Napisano 6 Lipiec 2007 Wersje ktora sie nie przyjela Shot at 2007-07-06
grzegerz Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 super normale kurcze . zrob jakas postac i do niej normale :>
Cruzh3r Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 gz, bardzo fajnie to wychodzi grigoriob: co ma piernik do wiatraka?:)
Konras Napisano 7 Lipiec 2007 Napisano 7 Lipiec 2007 hmm, no normale nie sa zle, ale cos mi sie wydaje ze nie sa one na modelu low poly :> widac chociazby po jednobarwnych elementach :/ no i w sumie cos lekko plasko wygladaja...
Stachu Napisano 7 Lipiec 2007 Napisano 7 Lipiec 2007 ms to nie low poly przyjacielu ;] ale i tak super wypas! weź powiedz coś jak takie się robi. pozdro
Ardeni Napisano 8 Lipiec 2007 Napisano 8 Lipiec 2007 Konras ma rację, mimo, że fajnie to wygląda itp, ale to jednak nic specjalnego. (ja tak nie potrafię :P)
Levus Napisano 10 Lipiec 2007 Napisano 10 Lipiec 2007 Bardzo ładne! Osobiście nie lubię takich wylizanych konstrukcji ale ślicznie wygląda!
Gość Bad Moon Napisano 16 Lipiec 2007 Napisano 16 Lipiec 2007 Wybacz Noth, że włażę ze swoją pracą do Twojego wątku, ale chcę cię poprzeć i zapostulować iż w erze Zbrushy, jakiś tam normal bakerów, surface samplerów itp. da się zrobić porządnego normala za pomocą Photoshopa, sam wszystkie swoje modele wypalane z hipoly zawsze poprawiam w Photoshopie, a render poniżej to jakieś 90% photoshopowych normali. Czasem warto sięgnąć po proste środki, za pomocą których można uzyskać ten sam efekt wielokrotnie mniejszym wysiłkiem.
Levus Napisano 16 Lipiec 2007 Napisano 16 Lipiec 2007 Mowisz więc, że w shopie takie coś szybciej i prościej zrobić niż w zbrushu?? Nie twierdzę, że w zbrushu to wogole mega wypas wszystko się czesze a w shopie się wogóle nie da, owszem, rewelka to co pokazałeś, ale chyba łatwiej, prościej, przyjemniej i szybciej sculpterem?
KLICEK Napisano 16 Lipiec 2007 Napisano 16 Lipiec 2007 Lewus nie koniecznie, trzeba po prostu zrobic dobrego bumpa, robi sie to prosto jak jeszcze robisz kilku bitowa mape ;);) malo odcieni itp, ale i tak wole jednak zbrusha :)
Kuba Napisano 16 Lipiec 2007 Napisano 16 Lipiec 2007 Ulala, mógłbyś pokazać mapkę, którą namalowałeś w PS? Proszę :D
Gość Bad Moon Napisano 16 Lipiec 2007 Napisano 16 Lipiec 2007 Kwestia wprawy Lewus. Zanim modny stał się Zbrush, to tylko używałem maxa i Photoshopa do normali, teraz z maxem mi przeszło a PS został ;) A tu proszę textury na życzenie:
Por@szek Napisano 16 Lipiec 2007 Napisano 16 Lipiec 2007 Bo z maxa zostales wykopany na sile. ja niby tez ale i tak jestem wierny, chociaz po godzinach ... lech ;)
Levus Napisano 17 Lipiec 2007 Napisano 17 Lipiec 2007 W sumie zależy chyba wiele od pożądanego efektu.. Co w czym zrobić..
Gość Marioza Napisano 18 Lipiec 2007 Napisano 18 Lipiec 2007 szafo- drzwi swietne, rączka równiez extra, zawsze uwazałem ze nie wazna metoda a efkt koncowy :), Bad Moon baza tej reki pod normala była w hi poly a reszta detalu w psie ?
Gość Bad Moon Napisano 19 Lipiec 2007 Napisano 19 Lipiec 2007 Dokładnie! Nic nie umknie wprawionemu oku Mario don!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się