Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 56
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witma!!

po "optymalizacji" rowniutkie 1k :D latwo nie bylo ;)

siatka za ladna nie jest ale spelnia swoje zalozenie czyli nie ma duzej roznicy od modelu prze optymalizacja :p

nos za duzy ? hmm mozliwe ale chyba taki zostanie :D

tez myslalem o normal mapie sie zobaczy :D

na dzisiaj koniec

pozdro

 

6956bde3d579aefb.jpg

6803a64e5a02256b.jpg

Napisano

Za małe cycki. W końcu to o biust chodzi ;)

 

A poważnie to całkiem, całkiem. Trochę dziwna siatka w kącikach ust jeśli miałbym się czepiać.

Napisano

Bardzo fajny netoperek. A teraz wszyscy siedzimy i z zapartym tchem śledzimy jak nielot rozdziewicza się w publicznym teksturowaniu :)

Napisano

WitaM!!

dzieki za komentsy :)

empeck-->ogolnie okolice ust sa dziwne (siatka) gdyz chcialem jak najwiekszy detal tam dac :D

kuba-->hahaha powiem szczerze ze marnie to idze :D

ledyr--> mozna normala zrobic po texturze? czyli pierw tex pozniej normal ?

Napisano

Nielot - jak kto woli, mi wygodniej pierw zrobić normala w zbrushu i potem namazać diffusea bo wiadomo ze diffuse musi byc inny jak robisz model z normalem wiec jest łatwiej robić go potem moim zdaniem

Napisano

Super rzecz ;0 , a tempo pracy pozwala przypuszczać że będzie kompletny, naprawdę wypasik modelik. pzdr i powodzenia :D

Napisano

Witam!!

dzieki za komensy ;)

taki szybki test zbrusha :D

6af691960240ef9a.jpg

 

mam jeszcze takie pytania:

mianowicie:

- czy chcac robic normale pierw musze zrobic mapowanie modelu low poly i na jego podstawie robic normala(model) z tym ze siatka by ulegla drastycznej poprawie :D gdyz jak wiadomo trzeba by ja zrobic pod hp, nie wiem czy zrozumiecie o co mi chodzi wiec jeszcze raz ale w skrocie :P

mam model low poly mapuje go

mam zmapowany model lowpoly(czyli mam dwa modele lp zmapowane) nazywam go(jeden model) normalmap i na nim robie wersje hp batmana z tym ze siatke zmieniam tzw "prostuje" ja dodaje troche vertexow itp robie detal...

i czy mozna tak zrobic ? czy wypali mi sie normal mapa ?

moze tandetne pytania ale hehe nieznam sie :D

Napisano

Jak masz low poly to zrób na jego bazie HP, potem dopasuj lp do hp i zmapuj. Jak zmapujesz wcześniej, normal może się porozciągać po dopasowaniu lp.

Napisano

Przeglądając Twój wątek w WIPie można zauważyć, że dla Ciebie wcale to nie jet męka :) Fajnie sobie radzisz z fałdami i zagięciami, więc pozostaje tylko podziwiać umiejętności.

Napisano

Łap Zbrusha!!! W maxie tak dobrego efektu nie osiągniesz:) Dla stroju batmana polecam użyć 'pinch brusha' z opcja 'lazy mouse' , pozwala na wytworzenie ładnych, ostrych krawędzi. Da przykładu, ostatnio coś takiego robiłem:

Napisano

Witam!!

dzieki panowie za mile posty :)

choc z profesjonalnymi prackami przesadzacie daleko mi do profesjonalizmu :)

Blooddragon--> eee tam w maxie tez mozna zrobic taki efekt :D

 

ok skromy update, zaznaczam ze to narazie poczatek :)

pozdro

0d1ca63f20961329.jpg

Napisano

Bombowo!

Nielot, jak ja Cię podziwiam za polymodeling...

Zresztą, Ty Klicor, niegorszy:p

 

Macie cierpliwość chłopaki, oj macie.

 

Wracając do tematu biustu, on faktycznie chyba ma za małą klate, za wąską..jak dwie paletki od pingponga..

Napisano

Witam!!

klicek--> dzieki, troche tam "poprawilem" skronie i nie tylko :)

Lewus-->hehe poly modeling rzadzi :D a do klicora mi duuuuuuuzo brakuje :)

jesli chdozi o klate racja cos tam powolutku poprawiam :)

64f6009d0019fdb6.jpg

Napisano

Kurde super! :)

Ale czemu on ma taki wgnieciony mózg po bokach? :D

Ta skóra na screenie to już gotowa tex? Poka jak wygląda na płaszczyźnie :)

Napisano

Witam!!

dzieki zakomentarze :)

Coin--> hehehe nie obiecuje :D

patry--> tak ma w niektorej wersji bati :D ale racja troche zmniejsze ta dziure :)

Leru-->zablodziles ze pojawiles sie w gamearcie ? :D:D wielkie dzieki :D

Napisano

tego sie spodziewalem po Tobie nielocie, czyli swietny kawal modelu, no tylko te skronie troche zmiazdzone, jak mozesz to popraw to i bedzie git ! :)

Pozdrawiam!

Napisano

Witam!!

dzieki panowieza rady :)

troche popprawilem i uwazam wersje hp za skoncozna teraz bakowanie normalmapy :)

ps. wiem ze faldki z tylu sa cienkie ale czasu nie bylo wiec robilem je naszybko z dwie minuty :D

6454a2f473536480.jpg

Napisano

Owen, siatkę mniej więcej widać na pierwszej stronie, myślę, że aż tak się nie zmieniła.

nielot-albo ten batman to wielki myśliciel, albo ma po prostu za wysokie czoło. Wydaje mi się, że odległość między łukami brwiowymi a wierzchołkiem czaszki jest za duża. A reszta super ;)

Napisano

kuba--> dzieki, siatka racja taka jak low poly :D tylko trojkatow sie pozbylem i dalem tessellate :D masz racje, wsumie ten model mi sie niepodoba zbytnio ale chcialbym ja skonczyc wiec juz nie bede jej poprawial :D zabieram sie za bakowanie i malowanie tex (ja i malowanie tak sie lubia jak woda i ogien :D)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności