nielot007 Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 Witam!! no to trzeba chyba rozpoczac bitewke :) narazie nic nie mam ale postaram sie dzisiaj cos wrzucic ;) ps. i tak z tex zawale bo model w tydzien skoncze :D 1
Levus Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 Rany, ja tak patrze na te miniaturkę i patrzę, i myślałem, że już zrobiłeś
Kuba Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 Sorry, ale Batman nie ma biustu - nie nadaje się! :D No to jazda.
Levus Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 Jak to nie ma biustu! Wcale nie mniejszy niż Arnold!
nielot007 Napisano 2 Lipiec 2007 Autor Napisano 2 Lipiec 2007 Witam!! model praktycznie skonczony :) teraz tylko optymalizacja troche popoprawiam proporcji itp. i mapowanie :( wsumie robilem jakies 2h :)
Bruneq Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 :O :O :O Juz? Maderfaker!!!!! nielotek, szybko sie uwionoles!!!Tnij siatke teraz i welduj wierzchołki!::) pokaz siatke! nos za wielki!
nielot007 Napisano 2 Lipiec 2007 Autor Napisano 2 Lipiec 2007 Witma!! po "optymalizacji" rowniutkie 1k :D latwo nie bylo ;) siatka za ladna nie jest ale spelnia swoje zalozenie czyli nie ma duzej roznicy od modelu prze optymalizacja :p nos za duzy ? hmm mozliwe ale chyba taki zostanie :D tez myslalem o normal mapie sie zobaczy :D na dzisiaj koniec pozdro
_michal Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 Za małe cycki. W końcu to o biust chodzi ;) A poważnie to całkiem, całkiem. Trochę dziwna siatka w kącikach ust jeśli miałbym się czepiać.
Kuba Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 Bardzo fajny netoperek. A teraz wszyscy siedzimy i z zapartym tchem śledzimy jak nielot rozdziewicza się w publicznym teksturowaniu :)
ledyr Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 świetna popierś :D, tak jak Klicek wspomnial - koniecznie normalmapy zrób :d
nielot007 Napisano 2 Lipiec 2007 Autor Napisano 2 Lipiec 2007 WitaM!! dzieki za komentsy :) empeck-->ogolnie okolice ust sa dziwne (siatka) gdyz chcialem jak najwiekszy detal tam dac :D kuba-->hahaha powiem szczerze ze marnie to idze :D ledyr--> mozna normala zrobic po texturze? czyli pierw tex pozniej normal ?
SoAd Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 no pewnie, mozesz wtedy nawet lepiej dopasowac go do textury. Przynajmniej ja tak mysle :P
nielot007 Napisano 2 Lipiec 2007 Autor Napisano 2 Lipiec 2007 jak tak to postaram sie zrobic normala :) ale priorytet to tex :D
Kuba Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 Lepiej najpierw normala, potem color, wtedy na teksturze podkreślisz detal z normala.
ledyr Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 Nielot - jak kto woli, mi wygodniej pierw zrobić normala w zbrushu i potem namazać diffusea bo wiadomo ze diffuse musi byc inny jak robisz model z normalem wiec jest łatwiej robić go potem moim zdaniem
Cruzh3r Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 przypomina mi dana aykroyda hehe. narazie spoko. gl
Coin Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 Super rzecz ;0 , a tempo pracy pozwala przypuszczać że będzie kompletny, naprawdę wypasik modelik. pzdr i powodzenia :D
nielot007 Napisano 3 Lipiec 2007 Autor Napisano 3 Lipiec 2007 Witam!! dzieki za komensy ;) taki szybki test zbrusha :D mam jeszcze takie pytania: mianowicie: - czy chcac robic normale pierw musze zrobic mapowanie modelu low poly i na jego podstawie robic normala(model) z tym ze siatka by ulegla drastycznej poprawie :D gdyz jak wiadomo trzeba by ja zrobic pod hp, nie wiem czy zrozumiecie o co mi chodzi wiec jeszcze raz ale w skrocie :P mam model low poly mapuje go mam zmapowany model lowpoly(czyli mam dwa modele lp zmapowane) nazywam go(jeden model) normalmap i na nim robie wersje hp batmana z tym ze siatke zmieniam tzw "prostuje" ja dodaje troche vertexow itp robie detal... i czy mozna tak zrobic ? czy wypali mi sie normal mapa ? moze tandetne pytania ale hehe nieznam sie :D
Kuba Napisano 3 Lipiec 2007 Napisano 3 Lipiec 2007 Jak masz low poly to zrób na jego bazie HP, potem dopasuj lp do hp i zmapuj. Jak zmapujesz wcześniej, normal może się porozciągać po dopasowaniu lp.
nielot007 Napisano 3 Lipiec 2007 Autor Napisano 3 Lipiec 2007 Witam!! kuba--> dzieki :) Matys--> jasne :D poczatek modelu hp jednak uznalem ze zrobie w maxie :D narazie ciezko idzie bo pierw musze siatke zagescic :)
ledyr Napisano 3 Lipiec 2007 Napisano 3 Lipiec 2007 czemu w maxie? :D czyżbyś sobie nie dawał rady z zbrushem? :D:D
Georgas Napisano 3 Lipiec 2007 Napisano 3 Lipiec 2007 świetnie ci idzie, dawaj dalej jak nie skończysz to łoooooo, nie ręczę za siebie :P
nielot007 Napisano 4 Lipiec 2007 Autor Napisano 4 Lipiec 2007 czemu w maxie? :D czyżbyś sobie nie dawał rady z zbrushem? :D:D czemu ? nie lubie sculptowac :D wole tradycyjnie sie pomeczyc :D
Kuba Napisano 4 Lipiec 2007 Napisano 4 Lipiec 2007 Przeglądając Twój wątek w WIPie można zauważyć, że dla Ciebie wcale to nie jet męka :) Fajnie sobie radzisz z fałdami i zagięciami, więc pozostaje tylko podziwiać umiejętności.
Konras Napisano 4 Lipiec 2007 Napisano 4 Lipiec 2007 NIe no ja wogle wymiekam ^^' chcecie abym sie chyba pograzyl patrzac na takie profesionalne pracki?
Blooddragon Napisano 4 Lipiec 2007 Napisano 4 Lipiec 2007 Łap Zbrusha!!! W maxie tak dobrego efektu nie osiągniesz:) Dla stroju batmana polecam użyć 'pinch brusha' z opcja 'lazy mouse' , pozwala na wytworzenie ładnych, ostrych krawędzi. Da przykładu, ostatnio coś takiego robiłem:
nielot007 Napisano 4 Lipiec 2007 Autor Napisano 4 Lipiec 2007 Witam!! dzieki panowie za mile posty :) choc z profesjonalnymi prackami przesadzacie daleko mi do profesjonalizmu :) Blooddragon--> eee tam w maxie tez mozna zrobic taki efekt :D ok skromy update, zaznaczam ze to narazie poczatek :) pozdro
KLICEK Napisano 4 Lipiec 2007 Napisano 4 Lipiec 2007 super wyglada :) ale wydaje mi sie ze za mocno mu te skronie wcisnales: )
Levus Napisano 4 Lipiec 2007 Napisano 4 Lipiec 2007 Bombowo! Nielot, jak ja Cię podziwiam za polymodeling... Zresztą, Ty Klicor, niegorszy:p Macie cierpliwość chłopaki, oj macie. Wracając do tematu biustu, on faktycznie chyba ma za małą klate, za wąską..jak dwie paletki od pingponga..
nielot007 Napisano 4 Lipiec 2007 Autor Napisano 4 Lipiec 2007 Witam!! klicek--> dzieki, troche tam "poprawilem" skronie i nie tylko :) Lewus-->hehe poly modeling rzadzi :D a do klicora mi duuuuuuuzo brakuje :) jesli chdozi o klate racja cos tam powolutku poprawiam :)
Coin Napisano 4 Lipiec 2007 Napisano 4 Lipiec 2007 Jedziesz qrna, jest super. Tylko wyrób się z mapkami plisss:D
patry Napisano 4 Lipiec 2007 Napisano 4 Lipiec 2007 Kurde super! :) Ale czemu on ma taki wgnieciony mózg po bokach? :D Ta skóra na screenie to już gotowa tex? Poka jak wygląda na płaszczyźnie :)
nielot007 Napisano 5 Lipiec 2007 Autor Napisano 5 Lipiec 2007 Witam!! dzieki zakomentarze :) Coin--> hehehe nie obiecuje :D patry--> tak ma w niektorej wersji bati :D ale racja troche zmniejsze ta dziure :) Leru-->zablodziles ze pojawiles sie w gamearcie ? :D:D wielkie dzieki :D
Matti Napisano 5 Lipiec 2007 Napisano 5 Lipiec 2007 b. fajny bust nielocie. tylko te wglebienia po bokach raza.
JunioR Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 tego sie spodziewalem po Tobie nielocie, czyli swietny kawal modelu, no tylko te skronie troche zmiazdzone, jak mozesz to popraw to i bedzie git ! :) Pozdrawiam!
nielot007 Napisano 6 Lipiec 2007 Autor Napisano 6 Lipiec 2007 Witam!! dzieki panowieza rady :) troche popprawilem i uwazam wersje hp za skoncozna teraz bakowanie normalmapy :) ps. wiem ze faldki z tylu sa cienkie ale czasu nie bylo wiec robilem je naszybko z dwie minuty :D
ledyr Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 ej gdzie on ma sutki?! zrób mu zeby było widac :D pozatym ok :D
nielot007 Napisano 6 Lipiec 2007 Autor Napisano 6 Lipiec 2007 Witam!! Bruneq--> czemu dziwne ? :) ledyr--> hehe nie bedzie sutow :D Owen--> pokaze z nastepnym updatem :)
Kuba Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 Owen, siatkę mniej więcej widać na pierwszej stronie, myślę, że aż tak się nie zmieniła. nielot-albo ten batman to wielki myśliciel, albo ma po prostu za wysokie czoło. Wydaje mi się, że odległość między łukami brwiowymi a wierzchołkiem czaszki jest za duża. A reszta super ;)
nielot007 Napisano 6 Lipiec 2007 Autor Napisano 6 Lipiec 2007 kuba--> dzieki, siatka racja taka jak low poly :D tylko trojkatow sie pozbylem i dalem tessellate :D masz racje, wsumie ten model mi sie niepodoba zbytnio ale chcialbym ja skonczyc wiec juz nie bede jej poprawial :D zabieram sie za bakowanie i malowanie tex (ja i malowanie tak sie lubia jak woda i ogien :D)
Cruzh3r Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 hehe low poly = dan aykroyd high poly = rodżer móóre dobry sculpt.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się