Napisano 4 Lipiec 200717 l Witam. Pisałem tutka jak wymodelować i wyrenderować mordę w blenderku, ale już mi sie nie chce pisać:) postanowiłem jednak pokazać to co mi wyszło. http://images24.fotosik.pl/16/99819a2b6e0f3673.jpg teraz screeny. http://images25.fotosik.pl/16/1d1f755255d6e4df.jpg http://images29.fotosik.pl/17/740458fae38d89b4.jpg http://images30.fotosik.pl/16/19c9ff23b5d42ece.jpg
Napisano 4 Lipiec 200717 l serwus :) bardzo fajnie to wyglada. Czy to jest przepuszczone przez zbrusha ? , czy czysty blenderek ? pozdrawiam i życze powodzenia :)
Napisano 4 Lipiec 200717 l Autor Zapomniałem napisać:) Oczywiście sam blender, nawet do postworku użyłem blenderowego compositora;)
Napisano 4 Lipiec 200717 l kolejny super model, trochę mi przeszkadza to rozmycie, ale i tak jest ładnie:)
Napisano 5 Lipiec 200717 l Jeju sreju... to blender potrafi robic takie rzeczy a max niee.. hmm cos tu nie ten teges ... max srax glowka wypas.. troche ten shaderek za zolty i niepotrzenie dof'a dodales wsumie ale modelek rewelacja.
Napisano 5 Lipiec 200717 l ze niby to jest czysta geometria no normal ani teges :O:O:O wow miodzio :D
Napisano 5 Lipiec 200717 l Kapitalnie, gratulacje wycisnąłeś wszystko cos się da i nawet jeszcze więcej z tego sculpt tool.
Napisano 5 Lipiec 200717 l Witam!! render super :) ale blur przeszkadza :( model super :) mogles juz lepiej nagrac jak modelujesz, niz tutki pisac :D
Napisano 27 Luty 200817 l Blender powoli przegania maxa ;P świetna robota, trzeba mu tylko więcej miejsca z prawej strony (zawsze mnie uczyli że twarz musi mieć przestrzeń do 'oddychania' i coś w tym chyba jest :))
Napisano 27 Luty 200817 l Nice:) Mnie to zastanawia jak Ci się udaje taki detal wyciągnać na blenderze. U mnie performance przy sculpcie podupada straszliwie. pozdrawiam!