Fargate Napisano 22 Lipiec 2007 Napisano 22 Lipiec 2007 Jako że dawno nie miałem własnego wip'a postanowiłem że najwyższy czas coś na forum pokazać :) W ten oto sposób spróbuje doprowadzić do końca mój ostatni model, który na dysku dojrzewa już jakiś czas. Wiec życzcie mi powodzenia bo na pewno sie przyda :P Siateczki: Siateczki (NURBS Subdivision): Clay: Test render: 1
Kr3tz Napisano 22 Lipiec 2007 Napisano 22 Lipiec 2007 ladnie, ladnie, czysciutko. materialy ladne, a clay obledny! fajnie ze oryginalna fura. czekam na wiecej. powodzenia!
Yasutoco Napisano 22 Lipiec 2007 Napisano 22 Lipiec 2007 no to ładnie dojrzał ten projekt na twoim kompie !!!
piksar Napisano 22 Lipiec 2007 Napisano 22 Lipiec 2007 dla mnie bomba, dwa ostatnie rendery bardzo smakowite
Fargate Napisano 22 Lipiec 2007 Autor Napisano 22 Lipiec 2007 Podziękowania wszystkim za komety, dzięki nim zostałem zmotywowany do dalszej walki :) Freedom Fighter: renderuje w Vray 1.5 RC3
..:: WIKTOR ::.. Napisano 22 Lipiec 2007 Napisano 22 Lipiec 2007 NO, wkoncu meska decyzja ;P Autko w WIPie - teraz nie probuj sie wykrecac tylko skoncz ten model bo jest spoko :)
Homa Napisano 22 Lipiec 2007 Napisano 22 Lipiec 2007 mmm... faktycznie, zapowiada się znakomicie! bardzo ładnie się prezentuje - dawaj dalej! Powodzenia!
Yasutoco Napisano 22 Lipiec 2007 Napisano 22 Lipiec 2007 sorry że nie do tematu (fura super) ale skąd masz takiego skina windy ???? prześlij mi go na maila co ?? [email protected]
Fargate Napisano 22 Lipiec 2007 Autor Napisano 22 Lipiec 2007 Jako nakładki urzywam Windows Blinds wszystko na stronie. Od poniedziałku z powrotem do pracy wiec czasu dziennie będę mógł poświecić mniej, ale dzisiaj może jeszcze jakiegoś clay'a uda mi sie pokazac :)
kingwins Napisano 23 Lipiec 2007 Napisano 23 Lipiec 2007 Trzeba ten wątek linkować wszystkim co robią samochody żeby mieli przykład jak się robi dobrze :)
Fargate Napisano 23 Lipiec 2007 Autor Napisano 23 Lipiec 2007 Yaro16: Oto mój lakier (w sumie jeden z pierwszych jaki próbowałem zrobić wiec nie śmiać sie :P) Model sie robi (claya nie dałem bo moja starsza wyłączyła mi renderowanie, zachciało jej sie grać w "kulki" XD) teraz dopieszczam i poprawiam. Stay tuned :)
ReflectVision Napisano 23 Lipiec 2007 Napisano 23 Lipiec 2007 bardzo fajnie, dajesz rade :) pokaz nadkole z paru widokow i najlepiej jakis render z lakierem na nadkolu, chcialbym zobaczyc jak sie refleksy rozkladaja Pozdrawiam
Fargate Napisano 24 Lipiec 2007 Autor Napisano 24 Lipiec 2007 ReflectVision: Prosze :) Co prawda małe ale to sie u mnie chwilę renderuje a chcę jeszcze posiedzieć nad modelem :) Aktualnie wywaliłem atrapę bo doszedłem do wniosku że jest dziwnie porozciągana. Zrobię ją od nowa :)
Homa Napisano 24 Lipiec 2007 Napisano 24 Lipiec 2007 tak jak pisałem wcześniej wygląda smakowicie, a swoją drogą co za sprzęt posiadasz, że taki kawałek karosy "chwile sie renderuje"... co będzie jak skończysz ten model?! Mam nadzieję, że nikt nie będzie miał zamiaru grać podczas renderingu w kulki na Twoim PC :-D Pozdr.
M4rcus Napisano 24 Lipiec 2007 Napisano 24 Lipiec 2007 bardzo ladnie i czystko, ale mysle ze miejscami niepotrzebnie duzo poly P.S. nie polecam robic renderow z lakierem przed ukonczeniem karoserii, zobaczysz jak bardzo zwiekszysz czestotliwosc renderow i zwolnisz prace
Homa Napisano 24 Lipiec 2007 Napisano 24 Lipiec 2007 M4rcus takie próbne rendery są jednak bardzo przydatne, gdy chcesz ocenic czy to co juz wyrzeźbiłeś nie jest krzywo. Odbicia na lakierze mówią wszystko. A w tym przypadku mówią, że jest ok. :)
NV Napisano 24 Lipiec 2007 Napisano 24 Lipiec 2007 Kurcze aż mam chęć na jakieś autko.... :] Powodzenia ale chyba super finish i tak jest przesądzony :)
ReflectVision Napisano 24 Lipiec 2007 Napisano 24 Lipiec 2007 No fajnie fajnie :) Podoba mi sie, wyglada prosto
Dawcio_m Napisano 24 Lipiec 2007 Napisano 24 Lipiec 2007 spoko wygląda ale jedziesz z upami nie spać;)
hkropinski Napisano 24 Lipiec 2007 Napisano 24 Lipiec 2007 duzo błędów i krzywzn, jezeli chcesz to powiedz a ja wskażę jak to poprawisz to bedzie naprawde fajne, pozdrawiam
M4rcus Napisano 25 Lipiec 2007 Napisano 25 Lipiec 2007 no to auto trafilo we wlasciwe miejsce BTW hkropinski - czemu mi nie wytkniesz bledow w TYM:P??
hkropinski Napisano 25 Lipiec 2007 Napisano 25 Lipiec 2007 proszę;) zaznaczylem to co mi sie najbardziej w oczy rzuciło, to wip, więc popraw / dokończ to co zaznaczylem a bedzie naprawde dobrze, pozdrawiam M4rcus -> bo ty robisz własny koncept i jezeli gdzies jest krzywo to nie wiem czy tak ma być, czy to rzeczywiście błąd. a designu tez nie bede oceniał bo sa gusta i guściki;)
Fargate Napisano 26 Lipiec 2007 Autor Napisano 26 Lipiec 2007 hkropinski: Dzięki :) Teraz mam Kilka pytań. Mianowicie czy linia zderzaka jest nie równa czy ma inny kąt? O co dokładni chodzi z bug'ugiem/niezgodnościa miedzy atrapą (górna część) światłami i linia zderzaka? Resztę chyba rozumiem :) rozwiń troszeczke te problemy.
hkropinski Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 co do lini zderzaka, to chodzi mi o grubość chamfera, powinna byc nieco inna. miedzy atrapą, swiatłami i linią zderzaka, w miejcu ktore zaznaczylem powinien być kant, a u ciebie jest gładka powierzchnia;) pozdrawiam
Fargate Napisano 30 Lipiec 2007 Autor Napisano 30 Lipiec 2007 Ok daje to co mam bo mi watek ucieka na 2 stronę :P Ta na poważnie to mam bardzo mało czasu na dłubanie przy tym modelu (2 godzinki dziennie) i dlatego tak wolno to idzie :( W sumie to co teraz daje nie maiło sie tu pojawić bo jest to bardzo skromny up (o ile w ogóle) i nie jestem póki co z tego zadowolony. hkropinski: Rady sobie wziołem do serca i doszedłem do wniosku że blueprinty kłamią trzeba sie trzymać fotek :) Mam nadzieje że widać co już wziołem na warsztat, linia zderzaka jest poprawiona, dodałem chamferka na nadkolu (w trakcie klepania), teraz mecze zagięcie na samym dole przy atrapie chłodnicy. Chamferek tego detalu przy górnej części atrapy dojdzie mam nadzieje do końca tygodnia (wiem ze to 5 min roboty :P) Ok to na tyle macie teraz Clay'a i renderek :)
Fargate Napisano 18 Sierpień 2007 Autor Napisano 18 Sierpień 2007 Co prawda bez huku ale wracam :) modelu nie odpuściłem nawet na moment i kiedy mogłem (miedzy pracą a graniem na konsoli XD) poprawiałem to co zaznaczył hkropinski i zastanawiałem sie nad nowymi elementami. Póki co tylko nędzny render, clay i siateczka jutro jak sie obudzę :P
voyager Napisano 18 Sierpień 2007 Napisano 18 Sierpień 2007 Mi sie tam podoba, ale jak już ci napomknąłem, ciągle mało. Ale chyba lepiej robić wolno a dokładnie ;) Pokaż jeszcze z innych ujęć, bo sie otoczenie słabo po modelu rozkłada i nie mogę wytropić bugów. (zapewne hkropinski vel "sokole oko" coś znajdzie :) ) A z tym brakiem czasu, to mogę pomóc. Wezmę PeeSa do siebie i bedziesz miał z tym dziadostwem spokój :P
ReflectVision Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 fajnie fajnie :) jedziesz dalej, czasami wrzuc cos bez materialow i z paru ujec
Kr3tz Napisano 29 Listopad 2007 Napisano 29 Listopad 2007 opona wydaje sie troche za waska [moze przez perspec]+ to co wyzej
Fargate Napisano 29 Listopad 2007 Autor Napisano 29 Listopad 2007 JohnZi, Bubu, Kr3tz - Żeby nie było że nie słucham rad :) wersja hi res .:: 3D XTREME ::.. - Prawda jest taka że jak znajduje chwile czasu, to coś tam sobie dłubie, ale nie tyle ile bym chciał :/ poza tym dość duży fragment wyciąłem tego co było i robie ponowie, bardziej dokładnie :)
remanent Napisano 17 Grudzień 2007 Napisano 17 Grudzień 2007 nikt mnie nie prześcignie w szacunku do Fargate ;D jak widzę takie rzeczy to sama mi się morda cieszy. napieraj, napieraj
Kimmi Napisano 17 Grudzień 2007 Napisano 17 Grudzień 2007 Ta opona z felgą wygląda znakomicie. Już się nie mogę doczekać finalnego renderka.
Gość spinacz212 Napisano 21 Grudzień 2007 Napisano 21 Grudzień 2007 Witam. Model świetny ;] Samochodzik tez niczego sobie. Ps. Mam pytanie: jak zrobić taka fajna krateczkę na wlotach powietrza?
zgred Napisano 22 Grudzień 2007 Napisano 22 Grudzień 2007 Ps. Mam pytanie: jak zrobić taka fajna krateczkę na wlotach powietrza? Ja bym zrobil tak: Plane o odpowiedniej ilosci polygonow, zaznaczyc co drugi rzad vertexow rozszerzych narzedziem scale z constains na edge i pousuwal poligony w srodku. Na koniec tylko moda shell. Max 5 minut roboty. Ps. Bardzo ladnie idzie :)
Fargate Napisano 22 Grudzień 2007 Autor Napisano 22 Grudzień 2007 krateczka jest zrobiona tak: plane -> wymodelowałem kawałek -> dodałem symetry kilka razy -> edit poly -> nadanie "grubości" + chamfer -> i na koniec FDD (czy jakoś tak :P ) z odpowiednia ilością punktów kontrolnych. zgred88: ale za to jak woooolno :P
floo Napisano 22 Grudzień 2007 Napisano 22 Grudzień 2007 no no fajnie to wygląda... czekam na dalszy rozwój wydarzeń... ;) powodzenia!
Ardeni Napisano 22 Grudzień 2007 Napisano 22 Grudzień 2007 Hehe dalszy rozwój :P Poka jakieś upgrejdy w końcu, my się tutaj niecierpliwimy :) P.S. wiem wiem :P
Fargate Napisano 4 Styczeń 2008 Autor Napisano 4 Styczeń 2008 Nic specjalnego, parę bug'ów mi zostało do poprawienia :) Clay for today:
Yasutoco Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 zastanawiam sie czy to to robisz z nienawiści, czy dla picu. Człowieku konkretny model studio bym troche poprawił, daj troche jaśniejsze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się