Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jako że dawno nie miałem własnego wip'a postanowiłem że najwyższy czas coś na forum pokazać :) W ten oto sposób spróbuje doprowadzić do końca mój ostatni model, który na dysku dojrzewa już jakiś czas. Wiec życzcie mi powodzenia bo na pewno sie przyda :P

Siateczki:

siatka11zj9.png

siatka12ub8.png

Siateczki (NURBS Subdivision):

siatka1qq1.png

siatka2kq6.png

Clay:

yeah2nc9.jpg

Test render:

yeahka8.jpg

  • Confused 1
  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Podziękowania wszystkim za komety, dzięki nim zostałem zmotywowany do dalszej walki :)

 

Freedom Fighter: renderuje w Vray 1.5 RC3

Posted

Jako nakładki urzywam Windows Blinds wszystko na stronie.

 

Od poniedziałku z powrotem do pracy wiec czasu dziennie będę mógł poświecić mniej, ale dzisiaj może jeszcze jakiegoś clay'a uda mi sie pokazac :)

Posted

Yaro16: Oto mój lakier (w sumie jeden z pierwszych jaki próbowałem zrobić wiec nie śmiać sie :P)

lakietxr5.th.png

 

Model sie robi (claya nie dałem bo moja starsza wyłączyła mi renderowanie, zachciało jej sie grać w "kulki" XD) teraz dopieszczam i poprawiam. Stay tuned :)

Posted

ReflectVision: Prosze :)

tescikbokbq1.jpg

tescikbok1yb5.jpg

Co prawda małe ale to sie u mnie chwilę renderuje a chcę jeszcze posiedzieć nad modelem :)

 

Aktualnie wywaliłem atrapę bo doszedłem do wniosku że jest dziwnie porozciągana. Zrobię ją od nowa :)

Posted

tak jak pisałem wcześniej wygląda smakowicie, a swoją drogą co za sprzęt posiadasz, że taki kawałek karosy "chwile sie renderuje"... co będzie jak skończysz ten model?! Mam nadzieję, że nikt nie będzie miał zamiaru grać podczas renderingu w kulki na Twoim PC :-D

Pozdr.

Posted

bardzo ladnie i czystko, ale mysle ze miejscami niepotrzebnie duzo poly

 

P.S. nie polecam robic renderow z lakierem przed ukonczeniem karoserii, zobaczysz jak bardzo zwiekszysz czestotliwosc renderow i zwolnisz prace

Posted

M4rcus takie próbne rendery są jednak bardzo przydatne, gdy chcesz ocenic czy to co juz wyrzeźbiłeś nie jest krzywo. Odbicia na lakierze mówią wszystko. A w tym przypadku mówią, że jest ok. :)

Posted

Kurcze aż mam chęć na jakieś autko.... :] Powodzenia ale chyba super finish i tak jest przesądzony :)

Posted

proszę;) zaznaczylem to co mi sie najbardziej w oczy rzuciło, to wip, więc popraw / dokończ to co zaznaczylem a bedzie naprawde dobrze, pozdrawiam

 

2004120313291725835_th.jpg

 

M4rcus -> bo ty robisz własny koncept i jezeli gdzies jest krzywo to nie wiem czy tak ma być, czy to rzeczywiście błąd. a designu tez nie bede oceniał bo sa gusta i guściki;)

Posted

hkropinski: Dzięki :) Teraz mam Kilka pytań. Mianowicie czy linia zderzaka jest nie równa czy ma inny kąt? O co dokładni chodzi z bug'ugiem/niezgodnościa miedzy atrapą (górna część) światłami i linia zderzaka? Resztę chyba rozumiem :) rozwiń troszeczke te problemy.

Posted

co do lini zderzaka, to chodzi mi o grubość chamfera, powinna byc nieco inna. miedzy atrapą, swiatłami i linią zderzaka, w miejcu ktore zaznaczylem powinien być kant, a u ciebie jest gładka powierzchnia;) pozdrawiam

Posted

Ok daje to co mam bo mi watek ucieka na 2 stronę :P

Ta na poważnie to mam bardzo mało czasu na dłubanie przy tym modelu (2 godzinki dziennie) i dlatego tak wolno to idzie :(

W sumie to co teraz daje nie maiło sie tu pojawić bo jest to bardzo skromny up (o ile w ogóle) i nie jestem póki co z tego zadowolony.

 

hkropinski: Rady sobie wziołem do serca i doszedłem do wniosku że blueprinty kłamią trzeba sie trzymać fotek :)

Mam nadzieje że widać co już wziołem na warsztat, linia zderzaka jest poprawiona, dodałem chamferka na nadkolu (w trakcie klepania), teraz mecze zagięcie na samym dole przy atrapie chłodnicy. Chamferek tego detalu przy górnej części atrapy dojdzie mam nadzieje do końca tygodnia (wiem ze to 5 min roboty :P)

 

Ok to na tyle macie teraz Clay'a i renderek :)

a1hina3.jpg

a1hiwervv6.jpg

Posted

Co prawda bez huku ale wracam :) modelu nie odpuściłem nawet na moment i kiedy mogłem (miedzy pracą a graniem na konsoli XD) poprawiałem to co zaznaczył hkropinski i zastanawiałem sie nad nowymi elementami. Póki co tylko nędzny render, clay i siateczka jutro jak sie obudzę :P

 

a1hivu4.jpg

Posted

Mi sie tam podoba, ale jak już ci napomknąłem, ciągle mało. Ale chyba lepiej robić wolno a dokładnie ;) Pokaż jeszcze z innych ujęć, bo sie otoczenie słabo po modelu rozkłada i nie mogę wytropić bugów. (zapewne hkropinski vel "sokole oko" coś znajdzie :) )

 

A z tym brakiem czasu, to mogę pomóc. Wezmę PeeSa do siebie i bedziesz miał z tym dziadostwem spokój :P

Posted

JohnZi, Bubu, Kr3tz - Żeby nie było że nie słucham rad :)

fela8002sz8.jpg

wersja hi res

fela1600zm6.th.jpg

.:: 3D XTREME ::.. - Prawda jest taka że jak znajduje chwile czasu, to coś tam sobie dłubie, ale nie tyle ile bym chciał :/ poza tym dość duży fragment wyciąłem tego co było i robie ponowie, bardziej dokładnie :)

Guest spinacz212
Posted

Witam.

Model świetny ;] Samochodzik tez niczego sobie.

Ps. Mam pytanie: jak zrobić taka fajna krateczkę na wlotach powietrza?

Posted
Ps. Mam pytanie: jak zrobić taka fajna krateczkę na wlotach powietrza?

 

Ja bym zrobil tak: Plane o odpowiedniej ilosci polygonow, zaznaczyc co drugi rzad vertexow rozszerzych narzedziem scale z constains na edge i pousuwal poligony w srodku. Na koniec tylko moda shell. Max 5 minut roboty.

 

Ps. Bardzo ladnie idzie :)

Posted

krateczka jest zrobiona tak:

plane -> wymodelowałem kawałek -> dodałem symetry kilka razy -> edit poly -> nadanie "grubości" + chamfer -> i na koniec FDD (czy jakoś tak :P ) z odpowiednia ilością punktów kontrolnych.

 

zgred88: ale za to jak woooolno :P

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy