Napisano 22 Lipiec 200717 l Jako że dawno nie miałem własnego wip'a postanowiłem że najwyższy czas coś na forum pokazać :) W ten oto sposób spróbuje doprowadzić do końca mój ostatni model, który na dysku dojrzewa już jakiś czas. Wiec życzcie mi powodzenia bo na pewno sie przyda :P Siateczki: Siateczki (NURBS Subdivision): Clay: Test render:
Napisano 22 Lipiec 200717 l ladnie, ladnie, czysciutko. materialy ladne, a clay obledny! fajnie ze oryginalna fura. czekam na wiecej. powodzenia!
Napisano 22 Lipiec 200717 l Autor Podziękowania wszystkim za komety, dzięki nim zostałem zmotywowany do dalszej walki :) Freedom Fighter: renderuje w Vray 1.5 RC3
Napisano 22 Lipiec 200717 l NO, wkoncu meska decyzja ;P Autko w WIPie - teraz nie probuj sie wykrecac tylko skoncz ten model bo jest spoko :)
Napisano 22 Lipiec 200717 l mmm... faktycznie, zapowiada się znakomicie! bardzo ładnie się prezentuje - dawaj dalej! Powodzenia!
Napisano 22 Lipiec 200717 l sorry że nie do tematu (fura super) ale skąd masz takiego skina windy ???? prześlij mi go na maila co ?? [email protected]
Napisano 22 Lipiec 200717 l Autor Jako nakładki urzywam Windows Blinds wszystko na stronie. Od poniedziałku z powrotem do pracy wiec czasu dziennie będę mógł poświecić mniej, ale dzisiaj może jeszcze jakiegoś clay'a uda mi sie pokazac :)
Napisano 23 Lipiec 200717 l Trzeba ten wątek linkować wszystkim co robią samochody żeby mieli przykład jak się robi dobrze :)
Napisano 23 Lipiec 200717 l Autor Yaro16: Oto mój lakier (w sumie jeden z pierwszych jaki próbowałem zrobić wiec nie śmiać sie :P) Model sie robi (claya nie dałem bo moja starsza wyłączyła mi renderowanie, zachciało jej sie grać w "kulki" XD) teraz dopieszczam i poprawiam. Stay tuned :)
Napisano 23 Lipiec 200717 l bardzo fajnie, dajesz rade :) pokaz nadkole z paru widokow i najlepiej jakis render z lakierem na nadkolu, chcialbym zobaczyc jak sie refleksy rozkladaja Pozdrawiam
Napisano 24 Lipiec 200717 l Autor ReflectVision: Prosze :) Co prawda małe ale to sie u mnie chwilę renderuje a chcę jeszcze posiedzieć nad modelem :) Aktualnie wywaliłem atrapę bo doszedłem do wniosku że jest dziwnie porozciągana. Zrobię ją od nowa :)
Napisano 24 Lipiec 200717 l tak jak pisałem wcześniej wygląda smakowicie, a swoją drogą co za sprzęt posiadasz, że taki kawałek karosy "chwile sie renderuje"... co będzie jak skończysz ten model?! Mam nadzieję, że nikt nie będzie miał zamiaru grać podczas renderingu w kulki na Twoim PC :-D Pozdr.
Napisano 24 Lipiec 200717 l bardzo ladnie i czystko, ale mysle ze miejscami niepotrzebnie duzo poly P.S. nie polecam robic renderow z lakierem przed ukonczeniem karoserii, zobaczysz jak bardzo zwiekszysz czestotliwosc renderow i zwolnisz prace
Napisano 24 Lipiec 200717 l M4rcus takie próbne rendery są jednak bardzo przydatne, gdy chcesz ocenic czy to co juz wyrzeźbiłeś nie jest krzywo. Odbicia na lakierze mówią wszystko. A w tym przypadku mówią, że jest ok. :)
Napisano 24 Lipiec 200717 l Kurcze aż mam chęć na jakieś autko.... :] Powodzenia ale chyba super finish i tak jest przesądzony :)
Napisano 24 Lipiec 200717 l duzo błędów i krzywzn, jezeli chcesz to powiedz a ja wskażę jak to poprawisz to bedzie naprawde fajne, pozdrawiam
Napisano 25 Lipiec 200717 l no to auto trafilo we wlasciwe miejsce BTW hkropinski - czemu mi nie wytkniesz bledow w TYM:P??
Napisano 25 Lipiec 200717 l proszę;) zaznaczylem to co mi sie najbardziej w oczy rzuciło, to wip, więc popraw / dokończ to co zaznaczylem a bedzie naprawde dobrze, pozdrawiam M4rcus -> bo ty robisz własny koncept i jezeli gdzies jest krzywo to nie wiem czy tak ma być, czy to rzeczywiście błąd. a designu tez nie bede oceniał bo sa gusta i guściki;)
Napisano 26 Lipiec 200717 l Autor hkropinski: Dzięki :) Teraz mam Kilka pytań. Mianowicie czy linia zderzaka jest nie równa czy ma inny kąt? O co dokładni chodzi z bug'ugiem/niezgodnościa miedzy atrapą (górna część) światłami i linia zderzaka? Resztę chyba rozumiem :) rozwiń troszeczke te problemy.
Napisano 26 Lipiec 200717 l co do lini zderzaka, to chodzi mi o grubość chamfera, powinna byc nieco inna. miedzy atrapą, swiatłami i linią zderzaka, w miejcu ktore zaznaczylem powinien być kant, a u ciebie jest gładka powierzchnia;) pozdrawiam
Napisano 30 Lipiec 200717 l Autor Ok daje to co mam bo mi watek ucieka na 2 stronę :P Ta na poważnie to mam bardzo mało czasu na dłubanie przy tym modelu (2 godzinki dziennie) i dlatego tak wolno to idzie :( W sumie to co teraz daje nie maiło sie tu pojawić bo jest to bardzo skromny up (o ile w ogóle) i nie jestem póki co z tego zadowolony. hkropinski: Rady sobie wziołem do serca i doszedłem do wniosku że blueprinty kłamią trzeba sie trzymać fotek :) Mam nadzieje że widać co już wziołem na warsztat, linia zderzaka jest poprawiona, dodałem chamferka na nadkolu (w trakcie klepania), teraz mecze zagięcie na samym dole przy atrapie chłodnicy. Chamferek tego detalu przy górnej części atrapy dojdzie mam nadzieje do końca tygodnia (wiem ze to 5 min roboty :P) Ok to na tyle macie teraz Clay'a i renderek :)
Napisano 18 Sierpień 200717 l Autor Co prawda bez huku ale wracam :) modelu nie odpuściłem nawet na moment i kiedy mogłem (miedzy pracą a graniem na konsoli XD) poprawiałem to co zaznaczył hkropinski i zastanawiałem sie nad nowymi elementami. Póki co tylko nędzny render, clay i siateczka jutro jak sie obudzę :P
Napisano 18 Sierpień 200717 l Mi sie tam podoba, ale jak już ci napomknąłem, ciągle mało. Ale chyba lepiej robić wolno a dokładnie ;) Pokaż jeszcze z innych ujęć, bo sie otoczenie słabo po modelu rozkłada i nie mogę wytropić bugów. (zapewne hkropinski vel "sokole oko" coś znajdzie :) ) A z tym brakiem czasu, to mogę pomóc. Wezmę PeeSa do siebie i bedziesz miał z tym dziadostwem spokój :P
Napisano 19 Sierpień 200717 l fajnie fajnie :) jedziesz dalej, czasami wrzuc cos bez materialow i z paru ujec
Napisano 29 Listopad 200717 l Autor JohnZi, Bubu, Kr3tz - Żeby nie było że nie słucham rad :) wersja hi res .:: 3D XTREME ::.. - Prawda jest taka że jak znajduje chwile czasu, to coś tam sobie dłubie, ale nie tyle ile bym chciał :/ poza tym dość duży fragment wyciąłem tego co było i robie ponowie, bardziej dokładnie :)
Napisano 17 Grudzień 200717 l nikt mnie nie prześcignie w szacunku do Fargate ;D jak widzę takie rzeczy to sama mi się morda cieszy. napieraj, napieraj
Napisano 17 Grudzień 200717 l Ta opona z felgą wygląda znakomicie. Już się nie mogę doczekać finalnego renderka.
Napisano 21 Grudzień 200717 l Witam. Model świetny ;] Samochodzik tez niczego sobie. Ps. Mam pytanie: jak zrobić taka fajna krateczkę na wlotach powietrza?
Napisano 22 Grudzień 200717 l Ps. Mam pytanie: jak zrobić taka fajna krateczkę na wlotach powietrza? Ja bym zrobil tak: Plane o odpowiedniej ilosci polygonow, zaznaczyc co drugi rzad vertexow rozszerzych narzedziem scale z constains na edge i pousuwal poligony w srodku. Na koniec tylko moda shell. Max 5 minut roboty. Ps. Bardzo ladnie idzie :)
Napisano 22 Grudzień 200717 l Autor krateczka jest zrobiona tak: plane -> wymodelowałem kawałek -> dodałem symetry kilka razy -> edit poly -> nadanie "grubości" + chamfer -> i na koniec FDD (czy jakoś tak :P ) z odpowiednia ilością punktów kontrolnych. zgred88: ale za to jak woooolno :P
Napisano 22 Grudzień 200717 l no no fajnie to wygląda... czekam na dalszy rozwój wydarzeń... ;) powodzenia!
Napisano 22 Grudzień 200717 l Hehe dalszy rozwój :P Poka jakieś upgrejdy w końcu, my się tutaj niecierpliwimy :) P.S. wiem wiem :P
Napisano 4 Styczeń 200817 l Autor Nic specjalnego, parę bug'ów mi zostało do poprawienia :) Clay for today:
Napisano 4 Styczeń 200817 l zastanawiam sie czy to to robisz z nienawiści, czy dla picu. Człowieku konkretny model studio bym troche poprawił, daj troche jaśniejsze.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto