ofca Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 Siemka, robie wlasnie taki model, ma miec mniej niz 1k (959)tri i mape 256x256 ktora i tak pomniejszana bedzei do 128x128 - model do rts'a. zalezy mi na konkretnych komentarzach co moze byc lepiej co zle a co dobrze co do zmiany po lewej model z tesktura 256x256 po prawej model z texa 128x128 tu odwrotnie - po lewej 128x128 po prawej 256x256 z gory thx
piksar Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 większa tex daje dużo lepszy efekt to wiadomo ładnie to wygląda - pokaż texturke
ofca Napisano 31 Sierpień 2007 Autor Napisano 31 Sierpień 2007 no niestety mam wytyczna taka ze ma byc 256 i 128 i nic na to nie poradze
floo Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 może ten tynk między belkami budynku bardziej głatki, każde okno takie samo, można to zmienić, tylko tutaj już zabawa na pixelach, ale spróbuj coś zmienić, jakaś alternatywa dla tego co jest teraz... mała demolka... ;)
ofca Napisano 31 Sierpień 2007 Autor Napisano 31 Sierpień 2007 no to raczej ma byc budynek do uzytku nadawajacy sie wiec demolki nie moge zrobic :D sprobuje z gladszym tynkiem za jakis czas dzieks :*
Fr3d3k Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 bardzo fajne ! choc wydaje sie ze pietro jest nizsze od parteru patrzac na wysokosc fundamentu (schodka wejsciowego)
Gość Marioza Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 znawcą w takim temacie nie jestem ale wydaje mi sie że wygląda to idealnie tym bardziej ze idze do gry a nie do stilka, ja bym nic nie zmieniał
Kuba Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 Fajna chatka, jedynie dach na 128 trochę za bardzo rozmyty. Wszystko zależy od perspektywy, z jakiej będzie widziany w grze. Jeśli od góry, to warto by z nim coś pokombinować.
Fidiasz Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 fajnie wyszlo tylko bym zmienil te niebieskei okna - takie troszke za jednolite ;) Pozdrawiam
Por@szek Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 Damn it. Musze pisac jeszcze raz bo cofnalem strone przez przypadek. Okno i drewno ktore sa na belkach na scianach zajmuja za duzo miejsca. Za to cegla na komin za malo. Zmien uv komina bo ceglowki sa duzo za duze. Zmien texture scian bo jest za jasna i przepalona, nie widac tego teraz bo skylight zaciemnia modele, ale jak wyladuje to in game to walnie po galach. Po przeskalowaniu okien na texturze bedziesz mogl wcisnac jeszcze jedno dwa okna przez co bedzie wygladalo bardziej roznorodnie. Jak nie uzywasz light map to chociaz dodaj troche cieni i kolorow na vertexach. Bedzie mniej powtarzalnie. Sadze ze okna powinny pojsc bardziej w szara tonacje niz niebieska. Przyjzyj sie oknom w okolicy, niebo musi byc naprawde czyste i niebieskie i ostre slonce a i wtedy wychodza bardziej biale niz niebieskie. jak zrobisz szarawe ( zdesaturuj je lekko) to ladnie sie zblenduja z ogolna kolorystyka budynku. Trawa na texturze sciany takze za wysoka. jak postawisz tam postac to bedzie siegac gdzies tak do pasa.
1nS Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 okno po prawej za blisko krawedzi i ten Z troche dziwny :> wyglada fajnie :)
latarnik Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 belki krzyżujące się na ścianie są zdecydowanie za grube i rujnują całkowicie skale. powinny być szerokosci pozostalych belek poza tym i wspomnianymi oknami, wywiera bardzo pozytywne wrazenie good job ;]
Cruzh3r Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 po jednej stronie dachówki wyglądają ładnie po drugiej są dziwnie rozmyte. troche głupio polycount powinien być jakoś powiązany z rozmiarem tekstur ale widocznie tutaj sie to nie liczyło. Każda 'samotna' deska pionowa zrobiona poligonem?. poraszek zacnie prawi. Gdyby tex sciany nie był z takim 'noisem' to może nie było by wrażenia że domek jest mały - bardziej jednolita teksturka;0. jak napisał poprzednich niektóre elementy psują skale
Gość Marioza Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 no tak ja sie na tym komplet nie znam tzn na archi propsach itp, tyle nie widze zeby dachowki byly rozmyte po jednej a ostre po drugiej, z tego co widze to są po prostu na 1 skrinie ujecia te same tyle ze z rozna wiekosica textury i podbnie na 2 obrazku, co do ziarna to jesli to rts i domki maja byc wiekosci takiej ja te na najmniejszym ujeciu to to ziarno jest akuratne jak by go nie bylo to efekt bylby taki ze to praktycznie jednolita scina by była czy prawie jak sam kolor, jedynie jak tak teraz patrze to moze pokusilbym sie o zabawe kolorystyką tego dachu, być moze poztywnie by jeszcze wpłynęła na sam budynek
Cruzh3r Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 wsumie true true... ja bym to zrobił bez ziarna(dzięki za odpowiednie słowo:))... co do zabawy z kolorem, to ja bym poszedł w cieplejsze.
ofca Napisano 1 Wrzesień 2007 Autor Napisano 1 Wrzesień 2007 model wyslany do pracodawcy (przyszlego mam nadzieje) taki na szybko render bo kuzyn ma urodziny wiec lece do niego.
ofca Napisano 6 Wrzesień 2007 Autor Napisano 6 Wrzesień 2007 Nastepny dom juz ostatni. Styl egipski, 771 tri, 256x256 tex
Dziudziu Napisano 6 Wrzesień 2007 Napisano 6 Wrzesień 2007 witam bardzo fajne domki. co mnie sie rzucilo w oczy; na egipskiem budynku, tex na schodach dosyc mocno bije rozmyciem texa, troche by sie przydalo wiecej tam pikseli ;) a na "wiejskim domku", niektore okna na wersji 128 zdaja sie miec flipniete w pionie okna (czarna krawedz raz u gory, raz na dole, "hiresowa" wersja juz ma wszystkie ladnie tak samo. ale to chyba juz troche czepialskie :) ogolnie podoba sie bardzo. cheers
Gość Marioza Napisano 6 Wrzesień 2007 Napisano 6 Wrzesień 2007 oglnie fajno tylko czegos mi tu brakuje sam nie wiem czego, moze kolorystka zbyt jednolita? no i na schodach zbyt mala rozdzialka textury, straszna pixeloza sie tam zrobila
Kuba Napisano 6 Wrzesień 2007 Napisano 6 Wrzesień 2007 Oprócz rozmycia tekstury w kilku miejscach wydaje mi się, że użyłeś zbyt jaskrawych kolorów. Zmniejsz nasycenie barw, żeby wyglądało bardziej naturalnie. Na szybko zrobiłem screena z gry, budulec częściowo chyba jest podobny ;)
ofca Napisano 6 Wrzesień 2007 Autor Napisano 6 Wrzesień 2007 aha, troche racji przy nastepnych napewno zwroce uwage - co do rozmycia tekstur - 256x256 a i tak jeszcze mam to chyba zmniejszac do 128x128 :)
Adamek Napisano 25 Wrzesień 2008 Napisano 25 Wrzesień 2008 serious sam? ;] ok;) Ha ha ha! Też mi się tak od razu skojarzyło:) Ale co fakt to fakt. Budynek jest ok. A te schody faktycznie powinny byc bardziej kamienne. Taka wielkośc rozmycia przyporawiła by o zawał kamieniarza co je robił ;)
ofca Napisano 25 Wrzesień 2008 Autor Napisano 25 Wrzesień 2008 ponad rok, szacun chopie :D dzieki za posta:P
Hatred Napisano 25 Wrzesień 2008 Napisano 25 Wrzesień 2008 o fak a juz mialem komentarz rzucic do pracki heheh
Master Kiełbaster Napisano 25 Wrzesień 2008 Napisano 25 Wrzesień 2008 to może przy okazji pochwal się czy dostałeś tą pracę? :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się