Skocz do zawartości

Sculpty: testy, proby, speedy, porady itp


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

nie no, chlopak na skuterku bardzo mi sie podoba, ma taki swoj urok, taki duzy nos mysle ze fajnie sie kompnuje z kaskiem, no chyba ze chodzi o ksztalt to moze mozna by go troszke poprawic, naprzyklad dziurki od nosa, ale w sumie z daleka i tak tego nie widac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gucio Scooterman to mialo byc w ogole tylko tlo do wiekszej scenki, mial sobie jechac w tle i za bardzo go nie bylo widac. Fajnie mi sie go robilo wiec go pokazalem. Co do nosa to sie zgadzam ze gdziestam te dziurki nie siedza.

Kirian - jesli znajdziesz czas to ja chetnie sie dowiem co masz na mysli, wprawdzie czuje ze mijamy sie jesli chodzi o to co nas kreci w 3d, ale to niczym nie przeszkadza zeby sie podzielic wrazeniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luki Luki no ładne modele ksiądz fakt stary już model ( na bloga zaglądam z czasu do czasu) ale naprawdę bardzo fajnie wyszedł podoba mi się stylistyka i że nie napchałeś w niego detalu zbędnego :) co do dzieciaka no to model ładny ale mi w nim brakuje textur wtedy będzie napewno wiele ciekawiej się prezentował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ania fajny yyy yyy nie wiem co ale fajny :)

No]2 popracuj jeszcze nad bryłą twarzy i proporcjami, teraz twarz jest trochę za duża oczy za duże a mózgoczaszka za mała. Co do oczu to lepiej sie sculptuje mając już oczy na miejscu, wtedy możesz dostosować do nich powieki. Oczu nie musisz ściągać bardzo łatwo je zrobić samemu ;)

Wiz świetne jak zwykle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja rada jest taka, nie wrzucaj takich badziewi bo to coś pokazał to beznadziejnie pomazany model z zb3 i nic więcej.

 

Twoją pracę można porównać do pomazanej kartki na której ktoś sprawdzał czy długopis pisze i jaki ma kolor.

 

Wiadomo pierwszy model, ale czy pierwszym modelem trzeba się od razu chwalić? Przerób trochę tutoriali i jak nabierzesz podstawowych umiejętności i zrobisz coś swojego to wtedy pokaż.

Nie no ja jestem chamski ale inaczej nie mogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak patrze to widze że robiłes chyba test brushy w Zbrushu bo nic innego mi na myśl nieprzychodzi :) Popracuj jeszcze nad odpanowaniem programu bo innej drogi nie ma, a pokazywanie każdego nowego modelu który jest zrobiony na ''odwal sie'' nie ma sensu. Pozatym nie wiem jak ale totalnie skopałeś anatomię która była podana na tacy :P Moja rada jest taka: popracuj nad anatomia, poczytaj, poogladaj i wtedy zacznij pracowac.

 

BTW: Pare stron wcześniej masz świetna baze do Zbrusha (autor krzys!3k), pobierz ja i na niej popracuj bo to ma wiekszy sens.

Pozdrawiam i powodzenia w pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja rada jest taka, nie wrzucaj takich badziewi bo to coś pokazał to beznadziejnie pomazany model z zb3 i nic więcej.

 

Twoją pracę można porównać do pomazanej kartki na której ktoś sprawdzał czy długopis pisze i jaki ma kolor.

 

Wiadomo pierwszy model, ale czy pierwszym modelem trzeba się od razu chwalić? Przerób trochę tutoriali i jak nabierzesz podstawowych umiejętności i zrobisz coś swojego to wtedy pokaż.

Nie no ja jestem chamski ale inaczej nie mogę.

 

A mi sie podoba, i to jest najwazniejsze, a takie opinie jak Twoja to mam serdecznie gdzies...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak patrze to widze że robiłes chyba test brushy w Zbrushu bo nic innego mi na myśl nieprzychodzi :) Popracuj jeszcze nad odpanowaniem programu bo innej drogi nie ma, a pokazywanie każdego nowego modelu który jest zrobiony na ''odwal sie'' nie ma sensu. Pozatym nie wiem jak ale totalnie skopałeś anatomię która była podana na tacy :P Moja rada jest taka: popracuj nad anatomia, poczytaj, poogladaj i wtedy zacznij pracowac.

 

BTW: Pare stron wcześniej masz świetna baze do Zbrusha (autor krzys!3k), pobierz ja i na niej popracuj bo to ma wiekszy sens.

Pozdrawiam i powodzenia w pracy.

 

A czegos co nie jest anatomiczne nie moge sobie wyrzezbic? O ile dobrze widze, moja postac przedtawia cos, co nie istnieje, a wiec, tak mi sie wydaje, moge puscic wodze fantazji, nie rozumiem skad takie odniesienie. I widze tak, albo robisz tak jak inni widza to albo jestes be.

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

guufox -> Wiem że szczery wali do bólu szczere wypowiedzi ale jednak tym razem będę go bronić . Swoim zachowaniem nie prezentujesz nic właściwego , to jest na zasadzie " Kot jest mój i to ja będę go pierdo...... "

 

A mi sie podoba, i to jest najwazniejsze, a takie opinie jak Twoja to mam serdecznie gdzies..

 

To po co pokazujesz to na forum ?

 

A czegos co nie jest anatomiczne nie moge sobie wyrzezbic? O ile dobrze widze, moja postac przedtawia cos, co nie istnieje, a wiec, tak mi sie wydaje, moge puscic wodze fantazji, nie rozumiem skad takie odniesienie. I widze tak, albo robisz tak jak inni widza to albo jestes be.

 

Pozdro.

Ale mimo wszystko każda rzecz musi mieć jakąś celowość , i przemyślany krzałt. A moodel musi być oparty o jakąś anatomie( w tym wypadku basemesh z Zb3).

Idąc twoim tokiem rozumowania dałbym sphere z dwoma loopami na oczy i powiedział że mnie nie obchodzi czy wam się podoba ale takie coś sobie wymyśliłem i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

guufox -> Wiem że szczery wali do bólu szczere wypowiedzi ale jednak tym razem będę go bronić . Swoim zachowaniem nie prezentujesz nic właściwego , to jest na zasadzie " Kot jest mój i to ja będę go pierdo...... "

 

 

 

To po co pokazujesz to na forum ?

 

 

Ale mimo wszystko każda rzecz musi mieć jakąś celowość , i przemyślany krzałt. A moodel musi być oparty o jakąś anatomie( w tym wypadku basemesh z Zb3).

Idąc twoim tokiem rozumowania dałbym sphere z dwoma loopami na oczy i powiedział że mnie nie obchodzi czy wam się podoba ale takie coś sobie wymyśliłem i tyle.

 

Jesli tylko chcesz, to ja nie widze problemu :) Kazdy ma prawo do krytyki ale nie do bluzgania i obrzucania blotem. 5 letniemu dziecku jak cos krzywo narysuje to tez bedziesz kazal studiowac anatomie? Kubistom tez to powiesz bo, glowa wyglada jak prostokat a nie jak glowa? Nie mam zamiaru sie klocic doceniam to ze Ci sie nie podoba i ze jest na dodatek oparta na basemashu z zbrush, itd.. ale zastanow sie troszke nad soba.

Edytowane przez guufox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli tylko chcesz, to ja nie widze problemu :) Kazdy ma prawo do krytyki ale nie do bluzgania i obrzucania blotem
Ale jeżeli robię taką pracę to najczęściej zostawiam ją dla siebie i tyle , i nie widzę żeby ktoś się błotem obrzucał .

 

5 letniemu dziecku jak cos krzywo narysuje to tez bedziesz kazal studiowac anatomie? Kubistom tez to powiesz bo, glowa wyglada jak prostokat a nie jak glowa
Jeżeli dla ciebie stawienie sześcianu zamiast głowy to już jest kubizm to chyba ta rozmowa nie ma sensu, tam też są swoje prawa i zasady . Zresztą myślałem że masz więcej lat niż 5 ale jeżeli tak to ok , nie będę nic mówił o Anatomii

 

Nie mam zamiaru sie klocic doceniam to ze Ci sie nie podoba i ze jest na dodatek oparta na basemashu z zbrush, itd.. ale zastanow sie troszke nad soba.
Ja też nie mam zamiaru się kłócić ale wstawiając prace na forum , musisz się liczyć że ta praca będzie oceniana ,zarówno krytycznie jak i pozytywnie a teksty że tobie praca się podoba i zdanie innych cię nie obchodzi mija się z celem .

I myślę że to nie ja muszę się nad sobą zastanowić .

Sory za offtopa a i guufox stosuj ogonki bo to troszkę razi i źle się czyta .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema,

w newsach kłótnie w 2d kłótnie no to i w sculptach się widzę afera rozkręciła :D

guufox myślę że powinieneś trochę inaczej przyjmować krytykę, nie ma się co przejmować i bulwersować :) Skoro wszyscy mówią że pracka na minus to coś w tym musi być. Nie sądzisz?

Popraw co się ludziom nie podoba a na pewno wyjdzie Ci to na dobre bo wierz lub nie ale Oni mają zazwyczaj jeśli nie zawsze rację.

Po pierwsze zrób własną bazę lub użyj jakiejś gotowej ale nie takiej która już jest wysculptowana jak ta głowa z zb.

Po drugie fantazja fantazją ale jakieś zasady wszędzie obowiązują- mówię o anatomii ;)

Po trzecie i to chyba najczęstszy błąd ludzi zaczynających zabawę z zbrushem- daruj sobie detal. Szczególnie taki losowy i nieprzemyślany jak w tym modelu. Zwróć raczej uwagę na proporcję, formę, szczegóły anatomiczne i takie inne duperele a detal zawsze możesz zapodać na koniec.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

guufox witaj buntowniku ! zachowujesz się bezczelnie może to taki wiek . dajesz coś co jest do nie powiem czego podobne i prosisz o rady ? maźnięcie 3 razy brushem nic nie da , i jeszcze prosisz o rady ? chcesz na siebie zwrócić uwagę ? zawsze zwrócisz ale komentarze będą negatywne. Piszesz że ci się podoba i to najważniejsze, patrząc po screenie może ci się podoba no ale komuś z minimalnym rozsądkiem już chyba mniej. Do tego że to najw że ci się podoba, ustaw sobie na tapetę i git ! niepotrzebnie pokazujesz wydaje mi się iż myślałeś że jesteś dobry niestety zostałeś sprowadzony na ziemie.

Tak jak kolega wyżej anatomia zawsze obowiązuje w mniejszym lub większym stopniu, ważne jest żeby wiedzieć co się robi dlaczego tam masz takie wybrzuszenie a dlaczego tu masz kość a nie gdzie indziej ale to nie ważne jest ale już estetyka tak ! u ciebie jej nie ma w ogóle

jest to troszeczkę denerwujące ponieważ inni użytkownicy wrzucają tu mniej lub bardziej pracochłonne rzeczy natomiast takie coś , odpalenie zbrusha i pomizianie demo head'a jest brakiem szacunku i olewaniem innych. rozumiem odpaliłeś 1 raz program zrobiłeś 3 ruchy myszką i się jarasz ciśnienie skacze, chcesz się pochwalić, chcesz żeby ci ludzie słodzili ale tak nie będzie. jeśli chcesz w przyszłości ćwiczyć, uczyć się to naucz się programu na poziomie podstawowym to znaczy poznaj interface. i zacznij powoli działać, załóż sobie wipa i działaj . a nie odpalasz program , na pełnym spontanie robisz ruchy myszką, jarasz się i prosisz o rady

 

pozdrowienia dla całej społeczności max3d.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

Uch znowu wątek przeobraża sie w wojnę...

A ja sobie tymczasem wrzucę coś:

74397548ec7.png

Wybaczcie byłem zbyt leniwy żeby wykadorwać:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

Luki- dzięki, było lepsze ale przy zapisie zbrush się posypał i zostało stare:P Jak mnie wena najdzie to poprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

guufox specjalnie dla ciebie wstarwiam link do bazy zrobionej przez jednego z uzytkowników forum (krzys!3k). Na niej sobie możesz ćwiczyć i rozwijać umiejetności. A co do zachowania to nie oburzaj sie tylko dlatego że inni chcą ci pomóc. Przeciesz nawet wymiatacze z tego forum tacy jak wizz, Levus, Tomala zaczynali od podstaw, a ich prace wygladały dośc amatorsko. Tak naprawde znając anatomie robienie modeli w Zbrushu staje sie łatwe i przyjemne bo mozna sie zrelaksowac i zrobic coś fajnego.

 

Morte to na głowie to drzewko :D Naprawde fajna główka, podoba mi sie chociaż to ucho... ale to już wiesz :)

 

Ja zapodam coś tylko pierwsze to dokończe bo narazie to wyglada jak... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Morte fajne bardzo, rowniez cos z rogami zaczolem dlubac, (btw, jakis czas temu pisalem do ciebie na gg i jakas Aneta mi wyskoczyla oO zmieniles nr czy co? )

Uszka jakos srednio ci wychodza w porownaniu do reszty modelu .

Polecam bardzo to forum, jesli nie znasz, fajne przyklady i troche referencji.

http://www.theartofanatomy.com/phpBB3/viewforum.php?f=3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

A fajna chociaż ta Aneta?:P Wielkie dzięki za linka, a co do gg to ten w profilu tutaj jest aktulany.

 

Edit:--> Whoohaaa, tak podziękowąłem pro forma a tu się okazuje że to mega kopalnia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

Dzieki za miłe słowa chłopaki:P

Trochę się pobawiłem, no i mam nadzieje ze uszy już lepiej.

Weźcie też coś wrzucajcie.

31446633dj5.png

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszczególne elementy jak uszy, usta, oczy nos - b. fajne, ale ogólny kształt czaszki wydaje się być trochę zbyt męski, hmm możliwe też że delikatne odchudzenie szyi by coś dało

no chyba że z założenia ma być taka bardziej męska niż damska;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem problem jest w okolicach ust, wygnij bardziej gorna warge przy bokachw dol, tak jak maja male dzieci :) teraz usta sa po prostu meskie, bo nie maja ksztaltu w srodku, troche obudowa ust tez jest meska i warto tam posiedziec ciutke dluzej. Ucho bardzo spoko, ale nadal traktujesz je za grubo, obwodka ciensza, wegnij ja do srodka w kilku miejscach uzyska bardziej realnego wygladu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

Za szerokie te usta, Klicek dobrze mówi. AJ bym jeszcze troszkę zaokrąglił łuki brwiowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gomez pocieszyłeś mnie :D

Matys dzięki :)

Levus nie mam nic na swoje usprawiedliwienie :D Ale to można w sekundę poprawić tylko teraz nie mam softów zainstalowanych. Drobna awaria ;)

Dzięki, następnym razem zwrócę uwagę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyśl nad wielkością dziurek w nosie i ich kształtem.

Zazwyczaj, oczywiście nie zawsze, zbiegają się one w stronę czubka nosa w takie lekkie dziubki. Osobiście dziurki w nosie i dobranie grubości płatków to dla mnie makabryczne przeżycie, zawsze zrobiony już kształ nosa zepsuję:D

 

Przejrzyj czoło raz jeszcze, zobacz jak się światło rozkłada na tym renderku, w taki robiegający się od nosa snop, może być coś nie teges ze kształtem, ale głowy nie dam bo to może tylko shader taki albo po prostu ona tak ma....?

 

I linia górnej wargi nie jest za osta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności