Skocz do zawartości

Sculpty: testy, proby, speedy, porady itp


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko fajnie poza oczami. Na razie feeling jaki mam do nich to 'słodkie' a tego raczej powinieneś unikać.

Oczodoły daj sporo szerzej i wzmocnij ich masywność obudowując ostrą formą.

Popatrz chwile w lustro robiąc jakieś miny i aplikując sobie jakieś stany, możliwe że znajdziesz jakieś środki wyrazu które będą pasowały do tego modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No dobra, przyznaję się bez bicia że mogłem to jeszcze dopracować, ale tak naprawdę chodziło o opanowanie rzeźby na topologii z loopami itd (zawsze sprawiało mi to problem) więc wziąłem stary model rzeźbiony chyba z rok temu z jakiejś bazy z gnomona i zmieniłem wszystko.

 

Czy jeżeli twarz miałaby być riggowana, to lepiej zrobić jej takie zamknięte oczy czy lepiej je otworzyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz sztuczka. Zasłońcie wszystko poza samą twarzą. I co widzimy? Bardzo ładnego i realistycznego sculpta ze poprawnymi proporcjami. Teraz odsłaniamy i co widzimy? Nie do końca szczęśliwe umiejscowienie twarzy względem całej bryły głowy.

Jest fajnie ale pobzykaj to jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ;) Pamiętam jak wyszedł "Szninkiel" leciałem z wypiekami na twarzy do kiosku na Centralnym w Warszawie, martwiąc się czy aby go nie wykupią... Potem wielokrotnie go oglądałem fascynując się stworzonymi światami... Potem był komiks francusko-języczny z Pelisą na czele. Sporo jest wspaniałych klimatycznych do których chętnie się wraca.. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hah,no, nie zmywak, studiuje sobie tutaj...(aczkolwiek nie cg) Wszystko fajne tylko to ichnie piwo jakies nie takie:P

Dzieki za komenty, racje macie panowie, ale to w sumie ino speed i ma swoje prawa;) Rozpracowalem sobie tu sytuacje i moze troszke wiecej bede teraz wrzucal:) -poprawie sie.

 

i jeszcze taki pan z dzisiaj- te narosle na lbie to miay byc takie demoniczno-masakratorskie wrosniete rogi, i mam nadzieje ze jak skoncze to beda tak wygladac:P

 

13073424.jpg

Edytowane przez Morte
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maqs, Ty superhighpoly renderujesz czy to displace? Bardzo ładny renderek:)

 

Morte, fajne Mortki:)

Choć powiem tak, na pierwszy rzut oka widać, że to Twoje mordki, są bardzo charakterystyczne, aczkolwiek obawiam się, że może za bardzo podobne Ci wychodzą bo się przyzwyczaiłeś do swojej wizji?

Ze zdjęć lecisz czy tak z głowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Choć powiem tak, na pierwszy rzut oka widać, że to Twoje mordki, są bardzo charakterystyczne, aczkolwiek obawiam się, że może za bardzo podobne Ci wychodzą bo się przyzwyczaiłeś do swojej wizji?

Hehe widzę że nie tylko ja to mam:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myse ze nie za ciekawe te proporcje, ale pisac mi sie nie chce co dokladnie, bom zmiazdzony- wez sobie odwiedz sketchbook Majida...Ten gosc niszczy system.Bedziesz mogl sobie porownac:P

 

Levus-ale tota pani podobna do pana, czy tak ogolnie mowisz:P? Zmartwiles mnie troche bo zdawalo mi sie ze ostatnio tak troszke inaczej mi to wszystko zaczelo wychodzic... No ale cos musi byc na rzeczy skoro tak mowisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Morte możesz dać linka? Coś mi nie gra od początku z tym modelem, dlatego wrzucam.

Przy okazji da się zrobić tak żeby ukryć jedną rękę i pracować nad drugą tak żeby druga też była poprawiana? Wiem że smart resym ale często mi sie model na tym krzaczy.

Heh teraz się połapałem że dzisiaj przeglądałem tego sketchbooka i faktycznie miezdzy - szczególnie ostatni murzyn.

Edytowane przez Lucek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masywne nogi, bardzo chuda talia, wąska klata jak na takie mięśnie. Cycki nisko strasznie przez to wcięcie, imho niepotrzebne.

Na głowie coś nie tak z bokami łuków brwiowych, za szeroko. Daj mu masywniejszą szczękę i szyję bo niby główka poprawna ale nie pasi do reszty. Kaptury niżej troszkę albo nie wchodzące tak płynnie w szyję. Nadgarstek za szeroki i za płaski. Biceps mega zwaliłeś, jest płaski a zupełnie nie powinien. :)

Edytuj bo spoko jest. Daj potem rendery z bardziej neutralnym materiałem, ten jest passe, wydaje mi się że przekłamuje formę. Tyle ode mnie.

 

Przy okazji da się zrobić tak żeby ukryć jedną rękę i pracować nad drugą tak żeby druga też była poprawiana? Wiem że smart resym ale często mi sie model na tym krzaczy.

Krzaczy bo dajesz na najwyższym subdivie pewnie. Rób kilka razy smart resym zaczynając od najniższego subdiva i stopniowo przechodząc do maksymalnego. Jak dobrze pójdzie to w ostatnim będziesz miał 99.999% zgodności.

Edytowane przez Monio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wizz nie wiem czy ten opis jeszcze akutalny ale siem tak zastanwiam jak gość,czyli Ty, z takim warsztatem moze byc bezrobotny :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności