Monio Napisano 19 Listopad 2009 Napisano 19 Listopad 2009 Jak dla mnie proporcje i anatomia na twarzy jest super. Szyja jest niebardzo, poćwicz szyje. :)
Lucek Napisano 19 Listopad 2009 Napisano 19 Listopad 2009 No dobra, przyznaję się bez bicia że mogłem to jeszcze dopracować, ale tak naprawdę chodziło o opanowanie rzeźby na topologii z loopami itd (zawsze sprawiało mi to problem) więc wziąłem stary model rzeźbiony chyba z rok temu z jakiejś bazy z gnomona i zmieniłem wszystko. Czy jeżeli twarz miałaby być riggowana, to lepiej zrobić jej takie zamknięte oczy czy lepiej je otworzyć?
forestt Napisano 25 Listopad 2009 Napisano 25 Listopad 2009 Takie coś z mojej strony, lajtowa wersja frankiego:-)
Lucek Napisano 25 Listopad 2009 Napisano 25 Listopad 2009 (edytowane) Nowy sculpcik. Nie wiem po co. Edytowane 27 Listopad 2009 przez Lucek
Lucek Napisano 27 Listopad 2009 Napisano 27 Listopad 2009 (edytowane) Taka próba skończenia modelu. Da się w jakiś sposób wypalić tego matcapa na texturkę? EDIT: No i próba polypainta. Edytowane 27 Listopad 2009 przez Lucek
forestt Napisano 27 Listopad 2009 Napisano 27 Listopad 2009 No nawet spoko lucek, jednak praca wymaga poprawek.
Monio Napisano 28 Listopad 2009 Napisano 28 Listopad 2009 A teraz sztuczka. Zasłońcie wszystko poza samą twarzą. I co widzimy? Bardzo ładnego i realistycznego sculpta ze poprawnymi proporcjami. Teraz odsłaniamy i co widzimy? Nie do końca szczęśliwe umiejscowienie twarzy względem całej bryły głowy. Jest fajnie ale pobzykaj to jeszcze.
Maqs Napisano 29 Listopad 2009 Napisano 29 Listopad 2009 Dawno nic nie pokazywałem, wiec pokazuje. http://img682.imageshack.us/img682/4773/zbrushdocumentf.jpg http://img4.imageshack.us/img4/3861/47012725.jpg
Lucek Napisano 29 Listopad 2009 Napisano 29 Listopad 2009 Bardzo fajnie w twoim stylu. Ile czasu poświęcasz na taką główkę? Render pewnie w blenderze?
Maqs Napisano 29 Listopad 2009 Napisano 29 Listopad 2009 Nie wiem szczerze mówiąc nie zależy mi jakoś na szybkości w tworzeniu robię sobie powolutku i nie liczę czasu. Renderowane oczywiście w blenderze.
Reanimator Napisano 29 Listopad 2009 Napisano 29 Listopad 2009 Wypas! Jedyna rzecz, ktora mnie boli w tym modelu to te plaskie wory pod oczami, ktore w renderze straszni sie wybijaja ;) A tak poza tym pro :) Specular jest zroznicowany, czy taki sam po calosci?
Maqs Napisano 29 Listopad 2009 Napisano 29 Listopad 2009 Starałem się żeby był zróżnicowany, a jest tak jak widać na obrazku:)
kubi Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 Jak zwykle Maqs masz mocne wejścia. Świetny sculptcik.
Reanimator Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 marekf3h: super! Szninkiel mi sie przypomnial:)
marekf3h Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 Dzięki ;) Pamiętam jak wyszedł "Szninkiel" leciałem z wypiekami na twarzy do kiosku na Centralnym w Warszawie, martwiąc się czy aby go nie wykupią... Potem wielokrotnie go oglądałem fascynując się stworzonymi światami... Potem był komiks francusko-języczny z Pelisą na czele. Sporo jest wspaniałych klimatycznych do których chętnie się wraca.. Pozdrawiam
sly Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 maqs - świetny. marek - fajna ta wróżka - ale włosy są zbyt drobne chyba jak na taką skalę. (można też edytować posty - kasować)
Gość Morte Napisano 6 Grudzień 2009 Napisano 6 Grudzień 2009 phuh a tak cos mnie po obiedzie(kanapka z chlebem:P) wzielo na zbrusha:
Lucek Napisano 7 Grudzień 2009 Napisano 7 Grudzień 2009 Morte co porabiasz w Londynie? Jakieś studia CG a może etat? Buźka jak trzeba tylko ucho nie bardzo.
KLICEK Napisano 7 Grudzień 2009 Autor Napisano 7 Grudzień 2009 czyli jednak zmywak :))) Morte spoko skulpt ;)
wizz Napisano 7 Grudzień 2009 Napisano 7 Grudzień 2009 klicek nie szydź, tez sie wybieram :) , morte, troche mi sie wydaje tylnia czesci głowy mała :)
Gość Morte Napisano 7 Grudzień 2009 Napisano 7 Grudzień 2009 (edytowane) Hah,no, nie zmywak, studiuje sobie tutaj...(aczkolwiek nie cg) Wszystko fajne tylko to ichnie piwo jakies nie takie:P Dzieki za komenty, racje macie panowie, ale to w sumie ino speed i ma swoje prawa;) Rozpracowalem sobie tu sytuacje i moze troszke wiecej bede teraz wrzucal:) -poprawie sie. i jeszcze taki pan z dzisiaj- te narosle na lbie to miay byc takie demoniczno-masakratorskie wrosniete rogi, i mam nadzieje ze jak skoncze to beda tak wygladac:P Edytowane 7 Grudzień 2009 przez Morte
Maqs Napisano 8 Grudzień 2009 Napisano 8 Grudzień 2009 (edytowane) Morte, przecież w prawie każdym hipermarkecie maja polski browar;) drugi sculpt już mi sie podoba czekam na update. Edytowane 8 Grudzień 2009 przez Maqs
Levus Napisano 8 Grudzień 2009 Napisano 8 Grudzień 2009 Maqs, Ty superhighpoly renderujesz czy to displace? Bardzo ładny renderek:) Morte, fajne Mortki:) Choć powiem tak, na pierwszy rzut oka widać, że to Twoje mordki, są bardzo charakterystyczne, aczkolwiek obawiam się, że może za bardzo podobne Ci wychodzą bo się przyzwyczaiłeś do swojej wizji? Ze zdjęć lecisz czy tak z głowy?
Lucek Napisano 8 Grudzień 2009 Napisano 8 Grudzień 2009 Choć powiem tak, na pierwszy rzut oka widać, że to Twoje mordki, są bardzo charakterystyczne, aczkolwiek obawiam się, że może za bardzo podobne Ci wychodzą bo się przyzwyczaiłeś do swojej wizji? Hehe widzę że nie tylko ja to mam:)
Maqs Napisano 8 Grudzień 2009 Napisano 8 Grudzień 2009 Levus, przeważnie hi poly+ normalmapa+bump+ao albo cavity
Lucek Napisano 9 Grudzień 2009 Napisano 9 Grudzień 2009 (edytowane) WIP - co myślicie o proporcjach? Edytowane 15 Marzec 2010 przez Lucek
Gość Morte Napisano 9 Grudzień 2009 Napisano 9 Grudzień 2009 Ja myse ze nie za ciekawe te proporcje, ale pisac mi sie nie chce co dokladnie, bom zmiazdzony- wez sobie odwiedz sketchbook Majida...Ten gosc niszczy system.Bedziesz mogl sobie porownac:P Levus-ale tota pani podobna do pana, czy tak ogolnie mowisz:P? Zmartwiles mnie troche bo zdawalo mi sie ze ostatnio tak troszke inaczej mi to wszystko zaczelo wychodzic... No ale cos musi byc na rzeczy skoro tak mowisz.
Lucek Napisano 9 Grudzień 2009 Napisano 9 Grudzień 2009 (edytowane) Morte możesz dać linka? Coś mi nie gra od początku z tym modelem, dlatego wrzucam. Przy okazji da się zrobić tak żeby ukryć jedną rękę i pracować nad drugą tak żeby druga też była poprawiana? Wiem że smart resym ale często mi sie model na tym krzaczy. Heh teraz się połapałem że dzisiaj przeglądałem tego sketchbooka i faktycznie miezdzy - szczególnie ostatni murzyn. Edytowane 9 Grudzień 2009 przez Lucek
Monio Napisano 9 Grudzień 2009 Napisano 9 Grudzień 2009 (edytowane) Masywne nogi, bardzo chuda talia, wąska klata jak na takie mięśnie. Cycki nisko strasznie przez to wcięcie, imho niepotrzebne. Na głowie coś nie tak z bokami łuków brwiowych, za szeroko. Daj mu masywniejszą szczękę i szyję bo niby główka poprawna ale nie pasi do reszty. Kaptury niżej troszkę albo nie wchodzące tak płynnie w szyję. Nadgarstek za szeroki i za płaski. Biceps mega zwaliłeś, jest płaski a zupełnie nie powinien. :) Edytuj bo spoko jest. Daj potem rendery z bardziej neutralnym materiałem, ten jest passe, wydaje mi się że przekłamuje formę. Tyle ode mnie. Przy okazji da się zrobić tak żeby ukryć jedną rękę i pracować nad drugą tak żeby druga też była poprawiana? Wiem że smart resym ale często mi sie model na tym krzaczy. Krzaczy bo dajesz na najwyższym subdivie pewnie. Rób kilka razy smart resym zaczynając od najniższego subdiva i stopniowo przechodząc do maksymalnego. Jak dobrze pójdzie to w ostatnim będziesz miał 99.999% zgodności. Edytowane 9 Grudzień 2009 przez Monio
Gość Morte Napisano 9 Grudzień 2009 Napisano 9 Grudzień 2009 Normalnie kocham te elementy Goz w R3:D Zsphery2 i inne voxele moga sie przy tym schowac.
forestt Napisano 10 Grudzień 2009 Napisano 10 Grudzień 2009 No, ładnie ładnie panie Morte:-) pracka bardzo mi się podoba.
Gość Marioza Napisano 11 Grudzień 2009 Napisano 11 Grudzień 2009 wizz nie wiem czy ten opis jeszcze akutalny ale siem tak zastanwiam jak gość,czyli Ty, z takim warsztatem moze byc bezrobotny :]
wizz Napisano 11 Grudzień 2009 Napisano 11 Grudzień 2009 Morte a nie za duża ta głowa ? Moze mi sie tak wydaje tylko bo ja zawsze za małe robie :P donMario, aktualny opis jak najbardziej...
Lucek Napisano 12 Grudzień 2009 Napisano 12 Grudzień 2009 Poprawiłem łapkę i ramię tamtego gościa z poprzedniego postu. Nie ma ktoś ładnego obrazka, który pokazuje układ krwionośny człowieka? Bo te żyły to tak zgadywane w sumie.
FF Napisano 12 Grudzień 2009 Napisano 12 Grudzień 2009 bez sensu, ramie jest zrobione bardzo na poziomie ale te palce to jakieś nieporozumienie.
forestt Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 Lucek, będąc obiektywnym ręka jest nie poprawna anatomicznie, o dłoni nie będę wspominał bo co jest nie tak sam pewnie widzisz. Bądź co bądź do przodu, walcz dalej!
indian Napisano 22 Grudzień 2009 Napisano 22 Grudzień 2009 (edytowane) poznawania zbrusza ciąg dalszy: [/img] Edytowane 22 Grudzień 2009 przez indian
bbandi Napisano 22 Grudzień 2009 Napisano 22 Grudzień 2009 Indian nieźle sie zapowiada, wygląda troche jak z oldschoolowej przygodówki 'Torin's Pasage':).powodzenia
Gość Morte Napisano 22 Grudzień 2009 Napisano 22 Grudzień 2009 pracuj indian pracuj, bedzie dobrze:) Co forumowa brac sadzi o proporcjach(bo o niczym innym nie mozna napisac:P)
Lucek Napisano 22 Grudzień 2009 Napisano 22 Grudzień 2009 Myślę że biodra szerzej. Ten typek ma być taki niski? Bo głowa spora. Kto to właściwie będzie?
Matys Napisano 22 Grudzień 2009 Napisano 22 Grudzień 2009 lol na tym etapie jeszcze za wczesnie zeby cokolwiek powiedziec ... pozatym wszystko zalezy od tego jaka chcesz miec postac, jakie ma miec "charakter" i cechy fizyczne.
Gość Morte Napisano 22 Grudzień 2009 Napisano 22 Grudzień 2009 buhahaha, wiem i dlatego chcialem w ten przebiegly sposob poznac odczucia ludzi co do tego co jest i wyciagnac wnioski..., a tys mi zniszczyl maine ubermasterplan, niedobry ty... Dzieki ludziska:P
Rekomendowane odpowiedzi