Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Marioza
Napisano

narazie git, poki jest to baza pod zb to nie ma co sie czepaic, finalnie i tak moze zmienic sie diametralnie, włosy od pana z prawej cool, musze oblukac ten film w koncu jak mowisz ze dobry, lubie jak flaki fruwają mi na ekranie :D

  • Odpowiedzi 210
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

No to włosy:D imo przyjemniejszy:D

Wiele nie zrobiłem przez ten czas, ale mam nadzieję, że uda mi się bardziej przysiaść w weekend, przynajmniej żeby base skończyć.

d5b1575494a6a63e.jpg

Napisano

Jak Ty bidaku napakujesz tam tyle detalu to ja nie mam pojecia :D Powodzenia tak czy inaczej, jak juz bedziesz mial cos w ZB to pokarz koniecznie bo to strasznie ciekawi:> ZRob sobie tez szybkie testy basemes'a, zobacz jak sie bedzie zachowywal przy kilku divideach, bo czasami wywa tak ze gdzies sa nieladne polygony i sie tworza "dzyndzle" ale w sumie to chyba bardzo zadko i gluwnie jak jakis trojkat wystepuje w poblizu. Niemniej jednak warto na szybko cos wymalowac i ewentualnie poprawic baze, bo mowie, najwazniejsze aby wyszla ladnie twarz, bo dobra twarz to polowa jak nie wiecej sukcesu :)

Napisano

Hmmm z tymi wlosami to nie jest glupi pomysl ale ja bym zrobil albo z wlosami albo z kapeluszem bo troszke sie tak...zaciasno robi.takie moje luzne spostrzezenie ;)

Napisano

Konras, jakoś trzeba będzie dać radę, dzięki za tipsy, testowałem dividy, jest nice, podziele sobie model i tak na części więc spoko, zbrush pociągnie ile wlezie;) W każdym bądź razie bamboli nie stwierdziłem..

PS: ortografia:p

 

DiO, thx za spostrzeżenie, postaram się jakoś to upchać, żeby wyglądało. Włosów raczej dużo nie będzie, tylko takie pojedyńcze pasemka obleśnie wiszące.

 

I update siaty, już powoli będę kończył...

Wogóle buta i łańcuchy zrobię w maxie na polygonach, nie ma sensu tego rzeźbić chyba tak od podstaw, pozatem niewygodnie by było...

Lansowy screen:D

c522a04c31d43cedm.jpg

Napisano

Ah no tak ortografia ^^'

Co do modelu jednak wracając to mi sie podoba, mam nadzieje tylko ze zdołasz okiełznać ta bryle, bo siatka mocno gęsta jest wszędzie, mam nadzieje ze jednak dasz rade, oby tylko ta dziura w brzuchu nie sprawiała Ci problemów i klapy od płaszcza (płaszcze takie z rękawami to chyba generalnie najgorsze draństwo), btw podziwiam Twój upór, mnie na razie zabiły moje umiejętności 2d i mecze się z konceptem :D a Ty zaraz skończysz sculpa :p

Powodzenia:) i pokaz potem w jaka stronę to idzie :)

Napisano
btw podziwiam Twój upór

E tam, tak se klikam...:p

Nie, no poważnie to dzięki za dobre słowo.

 

Już w zasadzie skończyłem base.

Osobiście też się najbardziej płaszcza obawiam, ale jakoś będzie pewnie:cool:

ca0eb3f8f3990165m.jpg b3de477aac7eb57fm.jpg

Napisano

hmm chyba dobrze było nadać krztałt temu uśmiechowi?? Ale nie ma co, ładny base :) Dajesz dalej czekam na jakis high :D

Napisano

Ejno jest fajnie, duzo detalu. Popracowac na pewno jeszcze trzeba nad materialami zeby nie byly takie packowate. Jezeli Ciacha Ci sie na zoomie zbrush to w render zakladce menu zmien z preview na fast (to jednak wiesz) albo mozna zawsze robic zoom osuzkany taki za pomoca lupy, troche to pikseluje ale dziala ladnie, bo z tego co ja wiem to w wiekszosci przypadkow nie da sie na duzym przyblizeniu pracowac w Z3 :) To powinno pomoc z tymi przerywanymi (kropkowanymi) pociagnieciami pedzla:)

Napisano

Te gacie po tacie do wymiany, za kwadratowe i na górze samej jakies takie dziwne, a ryjek pierwszoklasisty. Ogólnie im wyzej tym ładniej.

Napisano

Super twarz, ogólnie jest bardzo dobrze ale spodnie mi nie pasują. Myślę że pionowe fałdy nie wyglądają za dobrze, tkanina na spodniach najczęściej wygina się pod różnymi kątami i łukowato. Najlepiej poobserwuj jak sie zachowują spodnie w realu zanim wysculptujesz te fałdki a na pewno uda Ci się uzyskać fajny wygląd spodni. Pozdro.

Napisano

DiO->dzięki!

 

Konras->no jeszcze będę pracował nad materiałami, żeby były bardziej real. W ultradetal pewnie wchodzić nie będę, albo dodam później na mapach, albo na diffuse się namaluje (zapewne to drugie). Przerywane pociągnięcia były po prostu szybkie, zbrush zasuwa aż miło;)

 

Ardeni->dzięki dzięki! Spodnie przerobione, na górze dziwne bo łańcuchem będą oplecione i wyszarpane. Jeszcze i tak przy nich porzeźbię..

 

Kuba, ETA->dzięki!:D

 

Tomala->dzięki za crit, no pracuje nad tymi fałdkami powoli, poprawną fizykę materiału dość trudno mi jeszcze zachować, ale się przyłożę:D

 

Co jeszcze nie bardzo?:d

182b6ad1909b0d01m.jpg

Napisano

Hmmm względem tego ubrania... te fałdy wyglądają ostro, jak ma być w takim kreskówkowym stylu to pasuje jak najbardziej :P, ale jeśli celujesz w coś bardziej realnego to wygładź to troszke.

 

Tak btw. to jak go widze do do głowy odrazu mi się przypomina ten teledysk:

http://www.youtube.com/watch?v=9KW8DRSvEoQ

Jedziesz z tym koksem! :)

Napisano

ej stary jak na toona lekkiego to juz jestes w domu! super to wygląda bardzo milo kojarzy sie z laleczkami z "najtmar bifor krismas" opuscilbym tylko plaszczyk coby spoczywal swobodnie na ziemi :)

 

Btw: to tam nie ma jakiegoś limitu piramidek czy to wersja pod normalki?

Gość User190
Napisano

Rewelka! Czekam na więcej :)

Napisano

JmTm00->Dzięki wielkie za dodanie otuchy:D Płaszczyk trochę ztweakowany. Jest to wersja pod normalki.

 

M@Ti->Dzięki!

 

Nielot, Kuba->Nie mam pomysłu co z tymi fałdami poradzić, fizyka materiału mi nie idzie za dobrze jeszcze, na razie spodni nie ruszałem od ostatniego updatu. Zostawię sobie na później.

 

Ale za to zrobiłem trochę na dłoniach, dodałem kosteczki, ruszyłem klatkę, którą jeszcze będę rzeźbił bo jakoś tak niefajnie żeberka mi się widzą..

 

No i lans-render:D

de9944d5c048262fm.jpg

Napisano

Następny up, szwy na płaszczu testowo rzucone alphą, będę je robił w szopie, na geometrii tego nie pociągnę niestety:/ 11mln to już ma wszystko:D

607df1a68f317acem.jpg

Napisano

Ulala ostro jedziesz. Już na tym etapie wygląda ekstra, więc może być tylko lepiej. Szwy wyszły super, więc może jednak sie skusisz i jakoś je wypalisz w częściach? :)

Napisano

Dzięki chłopaki za dobre słowo!

 

Kuba, zobacze, pomyśle. Właściwie to szwów nawet nie zapisywałem, ale i tak były trochę zbyt losowo rzucone. Jakby co to alpha do nich jest w paku co zapodawałem więc można zaciągać, link w podpisie.

 

Kolejny upek:

6858316bb6daef4bm.jpg

Napisano

Nie no elegancko. Ładnie się prezentuje w tej pozie. Z kosą może się nie rozpędzaj, żeby nie wypadła blado przy tak dopracowanej postaci :) Może zamienisz ostrze na jakieś czary-mary w stylu zwycięskiego generała z DWI?

Napisano

fajnie widzę ze popracowałeś z fałdkami, nie są już takie bąblowate :D nie wiem czy to tylko moje odczucie ale rzuca mi sie w oczy górne zakończenie spodni, wyglada jakos tak dziwnie, poza tym wszystko cacy :)

Napisano

Kuba-> ostrze zostaje, nie będę już cudował. I tak się zastanawiam jeszcze czy duszki dookoła ostrza dawać, czy nie... ale też pewnie zostaną, bo lepszej koncepcji nie mam.

 

Ledyr-> racja racja, jeszcze będę strzępił spodenki na górze. Pozatem na postaci po prawej jest zdeformowane niepoprawnie, bo go skręcałem trochę w talii i nie zauważylem tego.

Napisano

Ladnie to wyglada na prawde, ciekawe jak poradzisz sobie z kosa, bo widze ze ja lekko uwypuklasz przy zebach... a tak z ciekawosci spytam czy po drugej stronie sie wtedy to nie wklesnia?... zreszta gdzies byl podany sposob aby nie dziala brush na scianki po drugej stronie na paskich przedmiotach... ktos pamieta moze?

Napisano

Ostrze jest wypukłe z obu stron. I raczej nie będę go sculptował, będzie trochę kanciaste na zębach.

 

A, i mam już pomysł na trzonek;) Kręgosłup:D

Tylko problem, bo chciałem żeby był czarny, no ale zobaczę jak to będzie wyglądać..

Napisano

Zawsze może to być ciemno-beżowy, ufajdany kręgosłup ;) A co do ostrza, to może wywal duszki, bo z punktu widzenia gry nie potrafię sobie tego wyobrazić. Fajnie by wyglądała lekko podrdzewiała, z zakrwawionymi zębami ;)

Napisano

Styl postaci w jaki poszedłeś do złudzenia przypomina mi podejście jakie Blizzard ma do undeadów w WOW'iw - takie halloweenowe straszydła. Brakuje mi tu jeszcze tylko fioletu połączonego z oczojeb** zielenią :)

Pozdrawiam

Gość Marioza
Napisano

bardzo charakterna i charakterystyczna postac , podoba mi się :D

Napisano

Kuba -> No ale kurde bele, jak wywale duszki to ta kosa tak za zwykła będzie, a ona ma dusze chwytać i wszyscy mają o tym wiedzieć:p Natomiast jeśli chodzi o funcjonalność duszków w jakimś enginie, to można zrobić coś na kształt spirali/sprężyny/pętli moebiusa z planów, dać na to jednego duszka z alphą, ztilować go wzdłuż i animować uvw dookoła, wtedy będą latać:)

 

ETA -> no i tak zapewne będzie:)

 

Painbringer -> Fioletu nie będzie ale oczojebna zieleń uwzględniona:D

 

Mario - > dzięk'(o.O)'wa:D

Napisano

briz -> bo to trochę taki odpustowy chłopak jest z tego stracha:p

Bro -> thx! Pasa nie będzie:p Łańcuch musi jakoś utrzymać te pory:D Jeszcze nad tym popracuję, żebyś takiego wrażenia nie miał..

 

Mały upek, nieczasowy zupełnie jestem więc tylko czaszeczka, referka z modelu Sparka.

Mam nadzieję że się nie obrazi..zresztą czaszka to czaszka.. żaden disajn...

Rzeźbione z kulki i szybkie retopo w zbrushu, około póltorej godziny całość..

 

Swoją drogą, chyba wystylizuję na taką czaszkę złowrogą..

1f80d877b35a8d80.jpg

Napisano

Bardzo fajnie Ci wyszła. Może zrób ją bez żuchwy, bo zdaje się, że w takiej formie bez sznurków byś zgubił ją gdzieś po drodze :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności