Posted February 21, 200817 yr No to poszli:p Za przykładem nielota zakładam wipka. Koncepcik na początek, jeszcze trochę pracy przy nim będzie. Także byłbym wdzięczny za konstruktywną krytykę i liczę na wsparcie mentalne:) pozdro! PS: oryginalny wątek TU Corn Fear - Stalker from the Darkness:p
February 21, 200817 yr Wow, świetny concept :), w sumie mam podobny pomysł, założe WIP'a jak zrobie jakiś lepszy cncept :P
February 21, 200817 yr Author Właśnie miałem pisać jak zobaczyłem Twój szkic że mamy podobne motywy:p Przysięgam, że nie ściągałem:D
February 22, 200817 yr Technicznie koncept naprawdę niezły, nie przechwalałeś sie :P Ciekaw jestem jak będzie wyglądał w 3d. Trochę taki bajkowy ci wyszedł ten ludek :D Powodzenia!
February 22, 200817 yr Koncepcik miodzio bardzo mi sie podoba:] Brakuje mi tylko widocznosci zywiolu ktorym wlada.
February 22, 200817 yr O kur.... No stary plyniesz. Chcialbym w polowie tak rysowac jak ty. Ja jakos dzisiaj wieczor sie wezme za konceptowanie, moze przez weekend cos przycisne ;) Brakuje mi tylko widocznosci zywiolu ktorym wlada. Pewnie ciemna strona mocy ;) Albo jakis summoner ;) OOO wiem to kruk jest summonerem i przywolal kosiarza hahahaha. Dajesz.
February 22, 200817 yr Nomo to by bylo gites zeby ptaszek byl main charem:], ale chyba zwierzatka nie moga byc Main.
February 22, 200817 yr NICE, teraz tylko czekać aż zrobisz z tego model XD btw ile ci zajął ten koncept ? bo taki dopracowany :)
February 22, 200817 yr Author Dzięki wszystkim za taki pozytyw:) Co do żywiołu to tak, będzie darkness, jeszcze popracuję nad kosą coby była bardziej darkness. Na polycouncie proponowali vegetation, ale jakoś mi nie leży takie coś.. Fajnie by było jakbyście pisali co Wam się podoba, co nie podoba, co byście zmienili ewentulanie, jakieś sugestie a propos detalu i tym podobne rzeczy... kruku, malowałem go wieczorkami prawie od początku bitwy, pierwszy skecz zrobiłem jeszcze kilka dni przed ogłoszeniem tematu, ale nie ciągnąłem, bo nie byłem pewien co do trafności więc wolałem zaczekać aż coś ogłoszą. pozdro!
February 22, 200817 yr Ja bym w prawej dłoni przedłużył mu te paluchy... coś żeby wyglądało jakby jakieś pozawijane korzenie ;)
February 22, 200817 yr jest napisane chyba że to może być kapłan,drzewiec, ryba. więc czemu nie ptak;)
February 22, 200817 yr Podoba sie, natomiast imo oczodoly zmienilbym na cos takiego gdzie mozna kontrolowac spojrzeniem i efekt glow-a tez mozna dodac do kosy zamiast tego sznurka owinietego dalbym drut kolczasty.Fajnie ze startujesz w DWIII, czekam na 3D i zycze powodzenia w pierwszej trojce :)
February 22, 200817 yr Author Udytzkey, poszedłem za Twoją radą, dzięki! 3 wersje oczu, już właściwie wybrałem ale pokażę wszystkie. Zastanawiam się, czy nie będzie problemu z tym krukiem i kosą, kosa niby darkness (dusze itp:p ) a sugerują mi że może summoning? To napisałem, że kruk permanentny:p A tu reszta, powalczyłem z kosą, odrobinę z butami i zmieniłem wisior, co o tym myślicie? Tamten mi się jakoś nie podobał do końca..
February 22, 200817 yr taki alfonsi zakapior!:) podoba mi sie!:) jeszcze powinienes jednego złotego zęba zrobic!:) teraz oczy duzo lepsze!Wisior....hmm...malo kto zwrocil pewnie na niego uwage!:) ale sygnet to by sie przydal
February 22, 200817 yr Prawde mowiac slaba ta czaszka, plaska taka..... moze jakby byla bardziej kulista to by bylo git. Logo na czaszce wyglada jakby bylo wklejone na sile. Chyba poprzedni wisior bardziej mi sie podobal. Oczy ze zrenicami cooolll widac glebie:]
February 23, 200817 yr Oczy w tej chwili wyglądają jeszcze lepiej. Czekam na 3D, coś mi się zdaje, że będzie na co popatrzeć.
February 23, 200817 yr Author Bruneq->dzięki! wróciłem do poprzedniej wersji amuletu tylko dodałem łapki:) Z pomysłu jestem zadowolony całkiem:) Myślałem wcześniej o sygnecie, żeby dać na nim logo, ale zrezygnowałem, bo był za duży na takie chude paluszki, a na małym nie było by widać mordki. Pewnie dodam mu coś na dłoniach bo ciut biednie wyglądają.. Sivus->dziękuuwa:) Peace! Ziomuś->dzięki dzięki!! No to upik, dłuższe palce, większa i wygięta kosa (jak mi na polycouncie wygiąć zasugerowali), nowy amulet.. Jeszcze coś z tą kosą pomące, poszlifuje detal trochę i będzie end.. pozdro!
February 23, 200817 yr Heja co do kosy to takie wygięcie wygląda dosyć dziwnie IMHO wygiąłbym cały trzonek w jeden lekki łuk. Kosy mają jeszcze dodatkową rączkę zeby sie wygodniej głowy ścinało. http://www.gagatek.atol.com.pl/zdjecia/kosa.jpg Ta rączka tez często jest łukowata. Reszta jest ekstra i zycze powodzenia.
February 24, 200817 yr Kosy takie o zakrzywionym drzewcu i ostrzy prostopadlym do niego to co najwyzej trwae scinaja :) Z tego co ja pamietam to oddzialy kosynierow mialy kosy z ostrzami wyprostowanymi jak bagnety, co by jednak do stylu nie pasowalo za bardzo... koncept fajny, obys to wszytsko jakos ogarnal na modelu a bedzie super :)
February 24, 200817 yr Lewus take it easy, bo jeszcze skończysz zanim bitwa się zacznie :D Pomyśl jeszcze nad designem kosy, bo sama postać jest super a artefakt to imo na razie jej najsłabszy punkt.
February 24, 200817 yr a moze spróbuj rozświecić te duszyczki wokół ostrza będą bardziej czytelne, moze nawet powinny rzucać światło, ale skoro juz tyle sie tu świeci to moze być mały przepych :/
February 24, 200817 yr fajne fajne i treściwe, będziesz miał co przy nim robić przez miesiac jak nic : )
February 24, 200817 yr Przez ten łańcuch na szyi wydaje się taki Yo:P, i wygnij tą kosę :) A i jeszcze fajnie jakbyś ptaszkowi dodał trochę charakteru...
February 24, 200817 yr zaraz, halo, oceniany jest koncepty czy model?? olej juz koncept, jest extra,czas na modeling
February 24, 200817 yr Author SoAd->dzięki, skorzystałem:) Konras->co racja to racja.. zostańmy jednak przy demonicznych standardach;) Ledyr->no już prawie, może jakąś prewizke dziś ulepię jeszcze w przerwie między renderami:/ JmTm00->thx, zastosowałem się, starałem się nie przesadzić, imo jest cool:) Nabrały trochę życia i spójności z resztą.. donMario->dzięki za dodanie otuchy:p ETA->coś pomącę z tym wygięciem jeszcze pewnie na modelu albo na oddzielnych skeczach, ptaszek upgradowany;) Bruneq->zapewne tak zrobię, rację masz, tak.. Kuba_ ->dzięki wielkie za support:) skorzystałem jak widać. Tak się też zastanawiałem co zrobić z kosą, ale przecież highteku tam nie napcham, z drugiej strony jakichś kości też nie ma co na siłę przyczepiać. Zobacze, pewnie jeszcze pozmaziam coś oddzielnie w kwestii tej kosy.
February 24, 200817 yr Kosa cora ładniejsza :), a co do ptaka, nie zastanawiałeś się nad irokezem?? :P
February 24, 200817 yr Author Biorę się Sivek biorę, na razie renderuję posągi:p Irokez odpada raczej, będzie coś takiego właśnie wietrznego... EDIT: zacząłem dłubać ku uciesze gawiedzi:p
February 25, 200817 yr Witam!! bedziesz sculptowal ? bo jak tak to niepotrzebnie zrobiles ta "dziure" na klacie lepsza kontrole nad tym bedziesz mial w zbrushu :) proporcje troche inne niz na koncepcie... narazie ladnie...siadam w pierwszym rzedzie kupuje popcorn i cole i goladam :D
February 25, 200817 yr btw panowie - jaka jest wlasciwa kolejnosc w modelowaniu postaci low poly w maxie -> uv w maxie -> chamferowanie w maxie do modelu wyjsciowego -> export do ZB -> high poly tzn dodawanie dettalu itd -> export normal map w ZB ?? Czy robicie to w zupelnie inny sposob - bo nie bede ukrywal ze bede zaczynal pewna postac ale nie do dw3 pozdro
February 25, 200817 yr Author Nielot->tak będę. Dziurę zrobiłem po to żeby określić subdivy. Dzięki temu będę miał siatkę bardziej podzieloną w potrzebnych miescach. Proporcje na razie na drugi plan.. A tak btw to plej popcorn i sam zasiadaj i majstruj:p Bro->thx! Co do workflow-u, hm, pewnie kilka różnych opcji: 1.basemesh->sculpt->lowpoly->textury->rig 2.lowpoly->rig->sculpt->textury 3.lowpoly->sculpt->rig->textury (ja już tej nie lubię, bo może się tak zdarzyć, że jak wykonasz model low i później go przesculptujesz to mogą być duże odkształcenia w siatce low na której sculptowałeś, więc bez dokładnego konceptu i założeń ta opcja nie jest najlepsza) Normalek też już nie wypalam w zbrushu, tylko w maxie, chyba lepsza jakość niż w zmapperze. Oczywiście, żadna reguła, można i zmapperem, xnormalem (nie próbowałem, ale ludziska chwalą). Znowu przy exporcie hipoly do maxa bez ciężkiego sprzętu gęstej siatki nie upchasz. Mam quadcora i 4GB ramu i są czasem problemy z importem ciężkich obj, więc najlepiej exportować z zbrusha elementy highpoly tak do 1mln tri. Hiperdetal typu zmarszczki i pory na twarzy;) na normalkach lepiej robić na texturze. Ten modelik będę strugał metodą 1. Ewentulanie zastanowię się nad kolejnością rig/textury ale najprawdopodobniej texturki na samym końcu. Zdecydowanie nie polecam malowania textur w t-pose, pomimo standardów, chyba lepiej jest malować i sculptować na postaci z rękami opuszczonymi do dołu (45stopni) i lekko zgiętymi w stawach oraz w lekkim rozkroku. Dzięki temu można łatwiej złapać proporcje, łatwiej ustawić loopy na stawach i latwiej uniknąć dużego rozciągnięcia textur w zgięciach. Dlatego też często postacie się riguje przez texturowaniem. pozdro!
February 25, 200817 yr Co do rigu to preferuje lapy pod katem 45 i nogi na prosto. Reszta jak napisales.
February 25, 200817 yr ten palec wychodzacy z bucika najlepszy ;) koncept fajowy ,czkeam na full wypas 3D ;) trzymam kciuki i powodzenia!
February 25, 200817 yr A moglbys zdradzic rabka tajemnicy Lewus czego uzylbys najlepiej do robienia retopologii ? ... pomijacac nex'a (plugin do majki :p)
February 25, 200817 yr Jak już wszyscy napisali koncept pierwsza klasa, odrazu widać jakie forum reprezentujesz, tempo pracy niezłe powodzenia.
February 25, 200817 yr Author DiO, AkkA->dzięki! Konras->No zależy, ja z reguły używam zbrushowego retopo, trochę to żmudne ale lubię. Później refining w maxie. Nexa nie znam niestety. Mayki też nie jakoś, zacząłem się poznawać ale czasu nie stykło. Update, jeszcze trochę pracy z proporcjami, formą i sylwetką pozostało.. Pewnie go bardziej przygarbię. No i samymi quadami oczywiście jadę.. pozdro!
February 25, 200817 yr Wtrace sie znow aczkolwiek przydaloby sie Ci albo zagescic siatke glowy albo wymodelowac "atrapy" szczeki z nosem i oczodolami bo inaczej aby uzyskac zadowalajacy efekt na twarzy bedziesz musial strasznie duzo divide zrobic a to z kolei nie bedzie potrzebne dla reszty ciala... tak pozatem to ladna nawet rownomierna siatka. Rekawy moglbys zawinac do srodka, aby nadac im oszukana grubosc :p
February 25, 200817 yr No proooosze:] Cos mi w spodniach nie pasuje w okolicach krocza, plasko tam strasznie.
February 25, 200817 yr Ja bym barki przesunął w dół z soft selection i bardziej pofalował płaszcz. keepapdagutłork! pozdro
February 25, 200817 yr Author Konras->thx, pracuje nad tym powolutku:) ETA->wytrzymaj jeszcze trochę:) Soda->no troche tak, na polycouncie to samo pisali, już coś tam zrobiłem, zresztą, siatka idzie pod sculpt, przy lowpoly się bardziej przyłożę do siatki. SoAd->racja racja, opuściłem trochę, jeszcze klapy dojdą. Płaszczyk w zbrushu, podzielę go trochę jeszcze na meshu. A, i ten garb mu trochę zredukuję, próbuję cały czas mu wyciągnąć jednak przygarbioną, lekko wybujaną pozę, ale jakoś nie mogę złapać... Updacik i ide spać:/
February 26, 200817 yr Wyglada jakby nosil plecak :) to dla tego ze plecy ma nadal proste. Zlap za glowe i barki, daj soft selection i przesun do przodu i w dol. Nabazgralem jakis zboczony koncepcik ;P w sumie nie wiem po co, ale looknij, moze spodoba ci sie garb :) albo gepardzica ;) Plaszcz bedzie pewnie postrzepiony. Moglbys troche go przerysowac i zrobic taki dlugi i wijacy sie jak peleryna Spawna. Mogla by to byc jakas zywa istota, symbiont lub demo - jego bron. Powodzenia.
February 26, 200817 yr Author Gomez, dzięki gepardzica jest w pytę;) Płaszczyk tak zamierzam taki rozwiany, no może nie aż tak jak u spowna, ale coś w ten deseń. Dzięki! A co myślicie o włosach a'la Rob Zombie? (pan na zdjęciu po prawej jakby ktoś nie znał) Z filmu Bękarty Diabła:p (swoją drogą polecam jak ktoś nie widział, rzeźnia w stylu coutry, dzieci kukurydzy itp..)
Create an account or sign in to comment