Napisano 8 Maj 200420 l Autor Malutki update, wiem, że wolno to idzie - komp strasznie mieli i narazie nic na to nie poradze :(, a dodatkowo myśl o tym ile sama scenka się wczytuje strasznie zniechęca.
Napisano 9 Maj 200420 l no nieźle :) ale ja bym chciał zobaczyć jakiś bump i zabrudzenia :D pozdrawiam
Napisano 9 Maj 200420 l Autor Wszystko w swoim czasie:) zawsze robię najpierw główną, sterylną farbę.
Napisano 11 Maj 200420 l Falcum czy wiesz że samoloty w powietrzu mają taki fajny metaliczny połysk tylko na filmach? Normalnie dąży się do tego aby połysku było jak najmniej. Chodzi poprostu o to aby refleksy świetlne nie zdradzały pozycji samolotu. A co do texturek to narazie nie wiele można powiedzieć, no możę poza tym że kolory są wmiare wiernie odwzorowane.
Napisano 11 Maj 200420 l DarkStar - to co mówisz ma sens, ale teraz model wygląda trochę plastikowo...:| Choć odobinę polysku...nawet ta specjalna farba daje trochę połysku... Pozdr
Napisano 12 Maj 200420 l Autor No ale coś od czasu do czasu zarzucić muszę, żeby nie było, że się obijam:P.
Napisano 23 Maj 200420 l Autor Update, sory, że tak wolno to idzie ale już poprostu nie wyrabiam z tym swoim złomem i przy pracy często się po prostu załamuję ;).
Napisano 23 Maj 200420 l Ale pieknie sie zaczyna to texturowanie :) tylko pamietaj przy finalnym renderze zmienic kadr aby nabral on masy :) pozdr
Napisano 24 Maj 200420 l Autor Łops, nie wiedziałem, że to czaszka SS, wziąłem pierwszą lepszą jaką na google znalazłem, cóż, trzeba będzie innej poszukać...
Napisano 29 Maj 200420 l No ta czacha jest już lepsiejsza, ale ja bym widział ten model z takimi malowaniami... http://www.joergsmodellbauseite.de/PMC_Luebeck/B25H.jpg Nie wiem czy to widziałeś...dla mnie bomba...:) http://www.history.navy.mil/pics/badinfig%2010.jpg Moze taki napis byś zrobił ?? http://crystalgraphix.com/mtcomfort/CGMC-Y11.jpg I jeszcze 2 malutkie zdięcia twojej wersji: http://www.discounttrainsonline.com/graphics/MIN/L14405.jpg http://www.chindits.info/Thursday/Images/B-25H.jpg Pozdr
Napisano 30 Maj 200420 l Autor Wersja Barbie jest jest całkiem fajna ale właściwie oprócz nose-artu i braku pomalowanego spodu to niewiele się różni od tej, którą teraz robię. Poostaję przy swojej:).
Napisano 30 Maj 200420 l Jak dla mnie za czysty, pobrudz go troche, jakis nalot za rurami wydechowymi, chyba ze nie to jest w Twoim zamysle.. Model bomba :] Bardzo sie mie podoba :P
Napisano 31 Maj 200420 l Autor To jest texturka możnaby powiedzieć surowa jeszcze:), właście to chyba mam już wszystkie te znaki, paski itp to mogę teraz rowki i syf zacząć robić:)
Napisano 31 Maj 200420 l I rozpackane mewy na szybie i tym podobne ;). Model ekstra :) Ja bym chciał jeszcze zobaczyc wersje po długim boju, taką troche przypominającą Ser z dziurkami :).
Napisano 21 Czerwiec 200420 l Autor UPdate :) . Trochę długo nic się nie działo, głównie przez sprzęt, który doprowadza mnie do depresji :/
Napisano 22 Czerwiec 200420 l Autor Update: texturka kadłuba i minimalnie więcej syfu na reszcie elementów.
Napisano 23 Czerwiec 200420 l Autor Jeszcze trochę pobrudziłem, dodalem mapy specular i i tak jakoś dużej różnicy nie widać. Właściwie to nie mam już nawet pomysłów na to co by tu jeszcze z texturami zrobić, niby z efektu jestem już zadowolony ale mam wrażenie, że możnaby jeszcze lepiej. Problem w tym, że nie wiem za bardzo jak to ulepszyć :/ i dlatego proszę o opinnie, komentarze i porady :)
Napisano 24 Czerwiec 200420 l Z tego co spr w 1 postach (linki do referek) to powinien to byc material specyficzny :) Takie ladne kawalki blachy. Z tego co Ty dajesz jest przeciwnie (jest matowo i kartonowo). Chcialem Ci napisac jak ja zrobilem swoje textury do FW .. no ale FW nie ma takich blach jak B-25 H wiec duzo by Ci to nie pomoglo ale... Może dam Ci lniki do obrazow ktore Andreas_V dal na CGtalk i dodam cos od siebie. Bump: Diffuse: Color: Reflection: Mapy były robione w PS na rozdzialce 2000x2000 (ja u siebie robilem 2500x2500 i wiecej). Wydaje mi sie ze nie powinienes mies problemow ze zrobieniem czego podobnego. Ustaw sobie podklady w PS nad warstwa z siatka obiektu i zacznij malowac. W ten sposob wszystkie \"szwy\" (te kropeczki i wszystkie linie) beda dokladnie tam gdzie maja byc. W razie czego bedzie mozna to poprawic maluja te kropki zwyklym pendzelkiem o odpowiedniej wielkosci a linie - wiadomo narzedzie \"linia\". Ja tak zrobilem przy texturach do FW (szkrzydla itd). Przyda sie narzedzie sciemnianie/rozjasnianie. I nie pracuj na jednej lub trzech warstwach.... ja u siebie mialem powyzej 10. Co nie znaczy ze ja robilem dobrze. Korzystalem tez z \"zadan\". Efekt koncowy jaki udało sie uzyskac temu kolesiowi z CGTalk przy uzyciu tych map: Mysle ze wlasnie taki material powinienes dac na swojego B-25 H. Ale same mapy nie wystarcza o czym powiedzial Skyraider3D: \"It\'s clear that high-res textures work. The textures themselves are good but nothing out of the ordinary. With that I mean, no special tricks or anything. So the real secret must be in your light setup and and reflection map/environment(?)!\" O tym tez pamiętaj. To tyle ode mnie, mam nadzieje ze cos Ci to pomoze. 3maj sie i powodzenia. Pionier. [Wyedytowany dnia 24-6-2004 > Pionier]
Napisano 24 Czerwiec 200420 l Autor Ale chyba ten b25 powinien być jednak matowy, co do textur, mam oczywiście oddzielne na difuse, bump i spec.level, mniej więcej tak zrobione jak te co pokazałeś, a mimo to nadal jest nie najlepiej :/
Napisano 24 Czerwiec 200420 l Wysłane przez Lucas Ale chyba ten b25 powinien być jednak matowy, co do textur, mam oczywiście oddzielne na difuse, bump i spec.level, mniej więcej tak zrobione jak te co pokazałeś, a mimo to nadal jest nie najlepiej :/ Dlaczego matowy? Ja bym wolal cos takiego: A co do \"mimo to nadal jest nie najlepiej\" to chyba odpowiedz masz tutaj: \"\"It\'s clear that high-res textures work. The textures themselves are good but nothing out of the ordinary. With that I mean, no special tricks or anything. So the real secret must be in your light setup and and reflection map/environment(?)!\" :]
Napisano 25 Czerwiec 200420 l Autor Ale ja robię akurat taką wersję, którea jest raczej amtowa :) No tu widać, że odrobinkę tego połysku jednak jest i właśnie chyba specular zwiększę
Napisano 25 Czerwiec 200420 l Moim zdaniem dużo traci na realiźmie przez zbyt nasycone kolory,zamiast tak soczystego zielonego proponowałbym mniej nasycony zmieszany z odrobiną brązu.
Napisano 25 Czerwiec 200420 l Autor O właśnie :) dzięki, że zwróciłeś uwagę, zacząłem już kolor w texturkach zmieniać, jutro najwyraźniej render pokażę.
Napisano 26 Czerwiec 200420 l Autor Wersja z poprawinym kolorkiem i odbiciami. Nie wiem czy nie zrezygnować z odbić (oprócz tych na działkach), różnica chyba nie jest duża, a czas renderingu znacznie się wydłużył.
Napisano 27 Czerwiec 200420 l jeżeli wolisz matowy lakier to zrezygnyj z odbić, za to pobaw się Specularem, potestuj różne umiejscowienia świateł Omni, natomiast realizmu doda oświetlenie (więcej cienia na dole kadłubu) i inne tło :) do modelingu nie ma się za bardzo jak przyczepić ;) pozdrawiam
Napisano 27 Czerwiec 200420 l Ja bym zmniejszył intensywność odbić zrobił bardziej hmm zgniły zielony zmniejszył nasycenie ,zwiększył kontrast i trochę zmniejszył jasność Wykonałem te czynności w ps\'ie Poniżej efekt
Napisano 27 Czerwiec 200420 l lucas ... pokaz mi jeden model ktory wyglada naprawde realistycznie na przerazliwie bialym tle ... zwlaszcza samoloty ... ktore podswiadomie kojazymy z chmurkami i blekitnym niebem ... napewno duuuuzo duuuuzo zyska po wstawieniu mu jakiegos nieba i po tym jak znikna cienie spod obiektu (ground plane) jak masz zamiar zrobic rowniez renderki na pasie startowym lub w hangarze ... to tak jak powiedzial loozak ... cienie sa zbyt malo wyrazne na samym samolocie ... a zbyt ostre na podlozu ... pozdrawiam
Napisano 27 Czerwiec 200420 l Autor Jeszcze ciemniejszy? No dobra, spróbuję :). A co do tła i mało wyraźnych cieni to narazie jest tak ponieważ 1. Są to testowe rendery i chciałem, żeby wszystko było dobrze widać. 2. Mam chyba walnięty monitor, który jest za ciemny i muszę trochę jaśniejsze rendery robić, żeby móc ocenić efekt.
Napisano 28 Czerwiec 200420 l Autor No, uzyskałem efekt, który mnie osobiście już zadowala :). Chyba już się przymierzam do finalnego rendera. Chcę zrobić B-25 na tle nieba, gdy słońce zaczyna już zachodzić (lub, gdy dopiero co wzeszło :) ).
Napisano 28 Czerwiec 200420 l Podoba mi się :D Mógłbyś dodbudowac do niego hangar i zrobić fajny render wewnątrz hangaru ;) :P
Napisano 28 Czerwiec 200420 l Autor No mógłbym, ale najpierw chcę się skupić na scence powietrznej :).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto