Lucas Napisano 8 Maj 2004 Autor Napisano 8 Maj 2004 Malutki update, wiem, że wolno to idzie - komp strasznie mieli i narazie nic na to nie poradze :(, a dodatkowo myśl o tym ile sama scenka się wczytuje strasznie zniechęca.
Loozack Napisano 9 Maj 2004 Napisano 9 Maj 2004 no nieźle :) ale ja bym chciał zobaczyć jakiś bump i zabrudzenia :D pozdrawiam
Lucas Napisano 9 Maj 2004 Autor Napisano 9 Maj 2004 Wszystko w swoim czasie:) zawsze robię najpierw główną, sterylną farbę.
Falcrum Napisano 10 Maj 2004 Napisano 10 Maj 2004 Ładnie tylko trochę polysku przydałoby się... Pozdr
DarkStar Napisano 11 Maj 2004 Napisano 11 Maj 2004 Falcum czy wiesz że samoloty w powietrzu mają taki fajny metaliczny połysk tylko na filmach? Normalnie dąży się do tego aby połysku było jak najmniej. Chodzi poprostu o to aby refleksy świetlne nie zdradzały pozycji samolotu. A co do texturek to narazie nie wiele można powiedzieć, no możę poza tym że kolory są wmiare wiernie odwzorowane.
Falcrum Napisano 11 Maj 2004 Napisano 11 Maj 2004 DarkStar - to co mówisz ma sens, ale teraz model wygląda trochę plastikowo...:| Choć odobinę polysku...nawet ta specjalna farba daje trochę połysku... Pozdr
Lucas Napisano 12 Maj 2004 Autor Napisano 12 Maj 2004 No ale coś od czasu do czasu zarzucić muszę, żeby nie było, że się obijam:P.
Lucas Napisano 23 Maj 2004 Autor Napisano 23 Maj 2004 Update, sory, że tak wolno to idzie ale już poprostu nie wyrabiam z tym swoim złomem i przy pracy często się po prostu załamuję ;).
Pablo Napisano 23 Maj 2004 Napisano 23 Maj 2004 Ale pieknie sie zaczyna to texturowanie :) tylko pamietaj przy finalnym renderze zmienic kadr aby nabral on masy :) pozdr
beeper Napisano 23 Maj 2004 Napisano 23 Maj 2004 pozatym to jest czaszka SS, co ona robi na alianckim samolocie?
Lucas Napisano 24 Maj 2004 Autor Napisano 24 Maj 2004 Łops, nie wiedziałem, że to czaszka SS, wziąłem pierwszą lepszą jaką na google znalazłem, cóż, trzeba będzie innej poszukać...
Falcrum Napisano 29 Maj 2004 Napisano 29 Maj 2004 No ta czacha jest już lepsiejsza, ale ja bym widział ten model z takimi malowaniami... http://www.joergsmodellbauseite.de/PMC_Luebeck/B25H.jpg Nie wiem czy to widziałeś...dla mnie bomba...:) http://www.history.navy.mil/pics/badinfig%2010.jpg Moze taki napis byś zrobił ?? http://crystalgraphix.com/mtcomfort/CGMC-Y11.jpg I jeszcze 2 malutkie zdięcia twojej wersji: http://www.discounttrainsonline.com/graphics/MIN/L14405.jpg http://www.chindits.info/Thursday/Images/B-25H.jpg Pozdr
Lucas Napisano 30 Maj 2004 Autor Napisano 30 Maj 2004 Wersja Barbie jest jest całkiem fajna ale właściwie oprócz nose-artu i braku pomalowanego spodu to niewiele się różni od tej, którą teraz robię. Poostaję przy swojej:).
Wacman Napisano 30 Maj 2004 Napisano 30 Maj 2004 Jak dla mnie za czysty, pobrudz go troche, jakis nalot za rurami wydechowymi, chyba ze nie to jest w Twoim zamysle.. Model bomba :] Bardzo sie mie podoba :P
Lucas Napisano 31 Maj 2004 Autor Napisano 31 Maj 2004 To jest texturka możnaby powiedzieć surowa jeszcze:), właście to chyba mam już wszystkie te znaki, paski itp to mogę teraz rowki i syf zacząć robić:)
Gacu666 Napisano 31 Maj 2004 Napisano 31 Maj 2004 I rozpackane mewy na szybie i tym podobne ;). Model ekstra :) Ja bym chciał jeszcze zobaczyc wersje po długim boju, taką troche przypominającą Ser z dziurkami :).
Lucas Napisano 21 Czerwiec 2004 Autor Napisano 21 Czerwiec 2004 UPdate :) . Trochę długo nic się nie działo, głównie przez sprzęt, który doprowadza mnie do depresji :/
Batou Napisano 21 Czerwiec 2004 Napisano 21 Czerwiec 2004 Model ładny, ale materiały chyba dopiero napoczęte..
Pionier Napisano 22 Czerwiec 2004 Napisano 22 Czerwiec 2004 Zdecydowanie to mozna uznac za poczatek, duzo wiecej sladow zuzycia...
Lucas Napisano 22 Czerwiec 2004 Autor Napisano 22 Czerwiec 2004 Update: texturka kadłuba i minimalnie więcej syfu na reszcie elementów.
Lucas Napisano 23 Czerwiec 2004 Autor Napisano 23 Czerwiec 2004 Jeszcze trochę pobrudziłem, dodalem mapy specular i i tak jakoś dużej różnicy nie widać. Właściwie to nie mam już nawet pomysłów na to co by tu jeszcze z texturami zrobić, niby z efektu jestem już zadowolony ale mam wrażenie, że możnaby jeszcze lepiej. Problem w tym, że nie wiem za bardzo jak to ulepszyć :/ i dlatego proszę o opinnie, komentarze i porady :)
Pionier Napisano 24 Czerwiec 2004 Napisano 24 Czerwiec 2004 Z tego co spr w 1 postach (linki do referek) to powinien to byc material specyficzny :) Takie ladne kawalki blachy. Z tego co Ty dajesz jest przeciwnie (jest matowo i kartonowo). Chcialem Ci napisac jak ja zrobilem swoje textury do FW .. no ale FW nie ma takich blach jak B-25 H wiec duzo by Ci to nie pomoglo ale... Może dam Ci lniki do obrazow ktore Andreas_V dal na CGtalk i dodam cos od siebie. Bump: Diffuse: Color: Reflection: Mapy były robione w PS na rozdzialce 2000x2000 (ja u siebie robilem 2500x2500 i wiecej). Wydaje mi sie ze nie powinienes mies problemow ze zrobieniem czego podobnego. Ustaw sobie podklady w PS nad warstwa z siatka obiektu i zacznij malowac. W ten sposob wszystkie \"szwy\" (te kropeczki i wszystkie linie) beda dokladnie tam gdzie maja byc. W razie czego bedzie mozna to poprawic maluja te kropki zwyklym pendzelkiem o odpowiedniej wielkosci a linie - wiadomo narzedzie \"linia\". Ja tak zrobilem przy texturach do FW (szkrzydla itd). Przyda sie narzedzie sciemnianie/rozjasnianie. I nie pracuj na jednej lub trzech warstwach.... ja u siebie mialem powyzej 10. Co nie znaczy ze ja robilem dobrze. Korzystalem tez z \"zadan\". Efekt koncowy jaki udało sie uzyskac temu kolesiowi z CGTalk przy uzyciu tych map: Mysle ze wlasnie taki material powinienes dac na swojego B-25 H. Ale same mapy nie wystarcza o czym powiedzial Skyraider3D: \"It\'s clear that high-res textures work. The textures themselves are good but nothing out of the ordinary. With that I mean, no special tricks or anything. So the real secret must be in your light setup and and reflection map/environment(?)!\" O tym tez pamiętaj. To tyle ode mnie, mam nadzieje ze cos Ci to pomoze. 3maj sie i powodzenia. Pionier. [Wyedytowany dnia 24-6-2004 > Pionier]
Lucas Napisano 24 Czerwiec 2004 Autor Napisano 24 Czerwiec 2004 Ale chyba ten b25 powinien być jednak matowy, co do textur, mam oczywiście oddzielne na difuse, bump i spec.level, mniej więcej tak zrobione jak te co pokazałeś, a mimo to nadal jest nie najlepiej :/
Pionier Napisano 24 Czerwiec 2004 Napisano 24 Czerwiec 2004 Wysłane przez Lucas Ale chyba ten b25 powinien być jednak matowy, co do textur, mam oczywiście oddzielne na difuse, bump i spec.level, mniej więcej tak zrobione jak te co pokazałeś, a mimo to nadal jest nie najlepiej :/ Dlaczego matowy? Ja bym wolal cos takiego: A co do \"mimo to nadal jest nie najlepiej\" to chyba odpowiedz masz tutaj: \"\"It\'s clear that high-res textures work. The textures themselves are good but nothing out of the ordinary. With that I mean, no special tricks or anything. So the real secret must be in your light setup and and reflection map/environment(?)!\" :]
Lucas Napisano 25 Czerwiec 2004 Autor Napisano 25 Czerwiec 2004 Ale ja robię akurat taką wersję, którea jest raczej amtowa :) No tu widać, że odrobinkę tego połysku jednak jest i właśnie chyba specular zwiększę
Eyescream Napisano 25 Czerwiec 2004 Napisano 25 Czerwiec 2004 Moim zdaniem dużo traci na realiźmie przez zbyt nasycone kolory,zamiast tak soczystego zielonego proponowałbym mniej nasycony zmieszany z odrobiną brązu.
Lucas Napisano 25 Czerwiec 2004 Autor Napisano 25 Czerwiec 2004 O właśnie :) dzięki, że zwróciłeś uwagę, zacząłem już kolor w texturkach zmieniać, jutro najwyraźniej render pokażę.
Lucas Napisano 26 Czerwiec 2004 Autor Napisano 26 Czerwiec 2004 Wersja z poprawinym kolorkiem i odbiciami. Nie wiem czy nie zrezygnować z odbić (oprócz tych na działkach), różnica chyba nie jest duża, a czas renderingu znacznie się wydłużył.
Loozack Napisano 27 Czerwiec 2004 Napisano 27 Czerwiec 2004 jeżeli wolisz matowy lakier to zrezygnyj z odbić, za to pobaw się Specularem, potestuj różne umiejscowienia świateł Omni, natomiast realizmu doda oświetlenie (więcej cienia na dole kadłubu) i inne tło :) do modelingu nie ma się za bardzo jak przyczepić ;) pozdrawiam
Eyescream Napisano 27 Czerwiec 2004 Napisano 27 Czerwiec 2004 Ja bym zmniejszył intensywność odbić zrobił bardziej hmm zgniły zielony zmniejszył nasycenie ,zwiększył kontrast i trochę zmniejszył jasność Wykonałem te czynności w ps\'ie Poniżej efekt
zipper Napisano 27 Czerwiec 2004 Napisano 27 Czerwiec 2004 lucas ... pokaz mi jeden model ktory wyglada naprawde realistycznie na przerazliwie bialym tle ... zwlaszcza samoloty ... ktore podswiadomie kojazymy z chmurkami i blekitnym niebem ... napewno duuuuzo duuuuzo zyska po wstawieniu mu jakiegos nieba i po tym jak znikna cienie spod obiektu (ground plane) jak masz zamiar zrobic rowniez renderki na pasie startowym lub w hangarze ... to tak jak powiedzial loozak ... cienie sa zbyt malo wyrazne na samym samolocie ... a zbyt ostre na podlozu ... pozdrawiam
Lucas Napisano 27 Czerwiec 2004 Autor Napisano 27 Czerwiec 2004 Jeszcze ciemniejszy? No dobra, spróbuję :). A co do tła i mało wyraźnych cieni to narazie jest tak ponieważ 1. Są to testowe rendery i chciałem, żeby wszystko było dobrze widać. 2. Mam chyba walnięty monitor, który jest za ciemny i muszę trochę jaśniejsze rendery robić, żeby móc ocenić efekt.
Lucas Napisano 28 Czerwiec 2004 Autor Napisano 28 Czerwiec 2004 No, uzyskałem efekt, który mnie osobiście już zadowala :). Chyba już się przymierzam do finalnego rendera. Chcę zrobić B-25 na tle nieba, gdy słońce zaczyna już zachodzić (lub, gdy dopiero co wzeszło :) ).
Eyescream Napisano 28 Czerwiec 2004 Napisano 28 Czerwiec 2004 Znacznie lepszy od poprzednich wersji teraz jest już całkiem całkiem.
don_filippo Napisano 28 Czerwiec 2004 Napisano 28 Czerwiec 2004 Podoba mi się :D Mógłbyś dodbudowac do niego hangar i zrobić fajny render wewnątrz hangaru ;) :P
Lucas Napisano 28 Czerwiec 2004 Autor Napisano 28 Czerwiec 2004 No mógłbym, ale najpierw chcę się skupić na scence powietrznej :).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się