Skocz do zawartości

Pojazd 3D:Old Ford Van


Wodzumarcin

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 46
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

proponuje zagescic troche siatke z tyłu...z wlasnego dostwiadczenia wiem ze duze trojkaty zle wygladaja...te drzwi bym pociagnoł do konac na dole, za to z tyłu, ten podział ktory konczysz ogromnym trojkatem, wogole bym wywalil...zbedny!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie sie podoba, ale rzeczywiscie drzwi bym powykanczal i zrobil je otwierane, wiec i jakies scromne wnetrze byloby wskazane. Co do samej siatki mam tylko male obiekcje co do laczenia drzwi z rama na okolo przedniej szyby, gorna czesc, dziwnie tma to wyglada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O powiem ci stary że robi to dobre wrażenie!

Może są trochę dziwne miejsca przy zagęszczeniu trójkątów pod hd

lepiej by było pociągnąć więcej cięć niż łączyć w trójkąty no ale nie wygląda to źle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

o dobre dobre, czuje na plecach oddech konkurencji XD ( żarcik;), w kazdym razie wygląda elgancko i podoba mi się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

ostro :), zderzak fajny, normal wygląda normlanie , bez połysku z lekkim selfem czy ambientem zawsze jest mniej atrakcyjne , tak jak Por@szek pisze mozna go wzmocnić w crazym opcjonalnie,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz myślę że to będzie ostateczna wersja siatki vana

Prawie nic się nie zmieniło tylko dodałem wnęki do klamek na drzwiach i sciełem dach przy przedniej szybie oraz wzdłuż.

I kolejne zrzuty tym razem skromne wnętrze oraz szyby

 

http://img.webme.com/pic/a/artgraphic3d/game_art_ford_van_18.png

http://img.webme.com/pic/a/artgraphic3d/game_art_ford_van_19.png

http://img.webme.com/pic/a/artgraphic3d/game_art_ford_van_20.png

http://img.webme.com/pic/a/artgraphic3d/game_art_ford_van_21.png

http://img.webme.com/pic/a/artgraphic3d/game_art_ford_van_22.jpg

http://img.webme.com/pic/a/artgraphic3d/game_art_ford_van_23.png

http://img.webme.com/pic/a/artgraphic3d/ford_van_szyby.png

 

Nie mogę nigdzie znaleźć referencji zawieszenia do forda vana więc jak by co to chętnie skorzystam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na wstepie chcialbym powiedizec ze bardzo mi sie poodba, i nie moge sobie wyobrazic jak cos takiego mozna zrobic w GIMPie...:)

Ale... co do modelu moge miec pare osobistych uwag, malo znaczacych:)

Po 1sze, strasznei duzo textur, mozna by to zrobic na polowie tego spokojnie:) no ale akurat to dla aspektow wizualnych nie jest problem! next...wydaje mi sie ze tam na masce to mogles jednego chamferka dorzucic, bo trasznie otro ten kant wyszedl! Pare trisow mozna by zaoszczedzic n kolach łącząc co drugą krwaedz wewnątrz...i brakuje mi tutaj speculara chyba, albo przemieszania z CubeMapą troche! szyby bardziej brudne niz cala karoseria...a powinno byc na odwrot:) ot taki wywod...ale pojazd jest zajebiaszczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj znajomy ma ten tablet, ja mam ten tablet, ale znajomy ma linucha, mieszacza i gimpa, full GNU set i chyba naprawili już obsługę tego tabletu tyle że trzeba coś tam ustawić, jakieś sterowniki ściągnąć. Jak się dowiem czegoś więcej na pewno dam ci znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki :) prócz windy mam też Kubuntu 64bit ale tam coś tablet mi nie śmiga w ogóle, a nie mam czasu się bawić w konfiguracje, ale jak znajdę chwilę to też sprawdzę.

 

Żeby nie było oftopa ;) Wodzumarcin przejrzałem Twoje portfolio,ciekawe prace :) Coś nowego się szykuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bruneq - poprawić siatę dodając tam, odejmując tu parę trisów , to nie problem.

Bielo^ - nie mogłem się doczekać kiedy będzie można wypalać normale, szkoda że nie można specular

Creator – wszystko wypalane w blenderze 2.46 diffuse i normale

A oftopa nikt nie zauważy

Jeszcze będę chciał zrobić scenę do Forda hpoly ale to już nie ten dział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie rewela swietnie to wyglada, zal jedynie faktycznie tego brakujacego chamferka na masce ale to szczegół niespecjalnie istotny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bielo^ - Kamyki i zielsko midelowane ®ęcznie i tak samo ich rozmieszczenie

Co do kamyków mogłem wykorzystać blenderowe GE do ich rozrzucenia ale miał bym pewne problemy sprzętowe.

Wcześniej zielsko i kamyki były prezentowane w węglarce ale tam wyglądały papierowo.

No cóż trzeba się uczyć na błędach.

 

Jak znasz fajne skrypty do (blendera) robienia zielska to chętnie chciał bym je wypróbować ale nie mam na myśli Fiber Generator

Edytowane przez Wodzumarcin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy poprawione

-dodany chamfer na masce

-szyba, była tam lampa która zbyt mocno rozświetlała tą szybę

-opony ,dodałem na zewnątrz parę trisów

-i render trochę poprawiony wcześniej źle miałem ustawione AO

 

I też dodałem wersję high poly

 

Wszystko to w tym poście

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=50863&page=4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności