Destroyer Napisano 11 Lipiec 2008 Napisano 11 Lipiec 2008 (edytowane) ------------ ENG -------------- ... its's too much ... too much ... ------------- PL --------------- ... to zbyt wiele ... zbyt wiele ... Hi-res do druku . Edytowane 25 Wrzesień 2008 przez Destroyer
Zufik Napisano 11 Lipiec 2008 Napisano 11 Lipiec 2008 w scence mam zamiar umieścić duży telewizor z którego wydziera się rozgniewany straszliwy potwór, a przed telewizorem przerażony człek przygotowujący się do ucieczki czy coś Takie gwiezdne wrota ; -) oryginalne nie mam pytań
Gomez Napisano 11 Lipiec 2008 Napisano 11 Lipiec 2008 A wiec znow bedziem sie potykac na utartej ziemi o 3 palce miedzy :) Taka mysl: mysle ze ten czlowiek bylby tak znudzony tv ze bylby przekonany ze to film i spokojnie saczylby browara. Powodzenia.
Destroyer Napisano 11 Lipiec 2008 Autor Napisano 11 Lipiec 2008 (edytowane) A wiec znow bedziem sie potykac na utartej ziemi o 3 palce miedzy :) hę? ;) Kiedy na polu, ubitej ziemi Dwóch staje wojów w walki zamęcie Jeden polegnie, zyć drugi będzie :D :D miałem też myśl żeby gostek wcale się nie przestraszył tylko z zaciekawieniem oglądał pogryzając popcorn :) jeszcze trochę muszę pomyślećnad tym ale teraz idę na słoneczko :) Edytowane 12 Lipiec 2008 przez Destroyer
Destroyer Napisano 11 Lipiec 2008 Autor Napisano 11 Lipiec 2008 pora na pierwsze coś;) narysowałem pierwsze koncepty właściwie to jeden szczegółowy i kilka bardzo uproszczonych tzw dwie kreski na krzyż :) biorąc pod uwagę że nie potrafie narysować prostej kreski przy linijce to jestem z efektu zadowolony ;) ale nie mam skanera ani aparatu a rysowałem w realu więc musicie uwierzyć mi na słowo :D później robiłem na szybko koncept w 3d gdy byłem bliski konca komputer(Vista) się zresetował i (god damned@!) musiałem zaczynać od nowa :/ poniżej to co ponawymyślałem ;) Concept01 Concept02 Concept03 zastanawiam się między konceptem 2 i 3 zrelaksowany telewidz będzie mniej więcej tak zrelaksowany :) straszliwy potwór będzie bardziej straszliwy :D i dwa światy, jakieś też będą :D
tutomash Napisano 12 Lipiec 2008 Napisano 12 Lipiec 2008 widze ze nie marnujesz czasu bardzo fajny pomysl
KoMic Napisano 12 Lipiec 2008 Napisano 12 Lipiec 2008 kolo ciut za blisko siedzi: ], przesun kanape pod druga sciane: ]
Destroyer Napisano 12 Lipiec 2008 Autor Napisano 12 Lipiec 2008 (edytowane) tutomash dzięki :) KoMic myślę że nie jest źle :P taki maniak musi dobrze widzieć :D oprócz potwora rozdzierającego telewizor mam zamiar zrobić jeszcze małe pęknięcia tu i tam z których wyłazić będą małe stworki (gnomy i takie tam) oraz mordercze macki które będą zza pleców próbowały go zaatakować ;) nie wiem jeszcze jak to zrobie dokładnie ale mniej więcej taką mam wizję :) nie zdecydowałem jeszcze nawet czy będe próbował robić real czy cartoon :) real byłby większym wyzwaniem ale pewnie na końcu znowu wyszłoby jakoś niespecjalnie :P hmm się pomyśli :) może coś takiego :) hell i don't know :P zobaczymy co wyjdzie ;) Edytowane 12 Lipiec 2008 przez Destroyer
Tomala Napisano 12 Lipiec 2008 Napisano 12 Lipiec 2008 fikołek jak zwykle przoduje :D Realizm bym robił ale taki stylizowany z przerysowanym widzem i strasznym potworem bo cartoon to będzie wyglądał trochę lepiej niż ten koncept. Powodzenia! PS potworek z miniaturki rządzi.
NV Napisano 12 Lipiec 2008 Napisano 12 Lipiec 2008 Zapowiada się ekstra :) Tylko wytrzymaj do końca. Powodzenia ! :)
Destroyer Napisano 12 Lipiec 2008 Autor Napisano 12 Lipiec 2008 Tomala też już zdecydowałem, że będzie realizm na ile będe potrafił :P od poprzedniej bitwy w organice wcale się nie podciągnąłem no to znowu będe każdego stwora tarmosił 10x dłużej niż powinienem :P Cieszę się że mój gnomek Ci się spodobał :D i dzięki! Nvidia dzięki! i mam nadzieję, że dotrwam do końca, poprzednią bitwę porzucałem kilka razy ale jakoś w ostatniej chwili udało mi się domęczyć :) teraz mam nadzieję, że będzie lżej nowy komp i system to powinno być zdecydowanie mniej niespodziewanych crushy :D pora się zabrać za pierwsze modele :)
Wędrowiec Napisano 12 Lipiec 2008 Napisano 12 Lipiec 2008 Potworek ma zbyt ostre krawędzie na głowie, co psuje trochę efekt. Reszta mi się podoba. A, te okularki 3D świetnie pasują (to by od razu wyjaśniało czemu ten facet tak spokojnie siedzi ^^).
Destroyer Napisano 12 Lipiec 2008 Autor Napisano 12 Lipiec 2008 Wędrowiec najważniejsze modele(potwór, człowiek i sofa) to darmowe rigi na szybko je ustawiłem żeby zobaczyć jak to będzie w 3d wyglądało jeszcze praktycznie do niczego się nie zabrałem :P i wszystko się zmieni całkowicie, poza pomysłem of course :P dzisiaj praktycznie tylko refek szukałem uff przejrzałem 10k+ fotek z dysku(powinienem przestać robić backup internetu na dysku :P) i znalazłem co nieco pomysłów odpaliłem Zbrusha żeby sobie przypomnieć jak wygląda :) i przypomniałem sobie że nigdy nie potrafiłem go właściwie używać i cokolwiek na poziomie w nim zrobić :P no ale w jakieś 30min wysmarowałem takiego gnoma czy jak tam się nazywają te uszate ufole :D i btw jak byłem na drugim(na dwa) levelu i chiałem subdividować na 3 to zbrush dawał komunikat coś o historii albo że nie jestem na najwyższym modelu(a byłem) jak wywaliłem niższy level i "subdividowałem" to kolejne podziały dodawały się w trybie faceted mimo że miałem zaznaczone smooth a co jescze dziwniejsze nie pojawiały się kolejne levele po prostu siatka się zagęszczała i tyle ?! wie ktoś dlaczego może coś przypadkiem włączyłem, może jakaś maska czy coś ? zresztą i tak wywaliłem ten model bo gnomonek musi być biższy konceptu tzn mały i wredny :) może jutro uda się coś zrobić :P
Tomala Napisano 12 Lipiec 2008 Napisano 12 Lipiec 2008 Ten komunikat w zbrushu nie raz mi się pojawiał i do dzisiaj nie wiem o co chodzi ale jak zapiszesz sobie toola i zrestartujesz zbrusha to prawdopodobnie będziesz go mógł już normalnie dalej podzielić. Taki mój sposób ;) Do robienia oczu, zębów, pazurów i tego typu dodatków polecam plugin do zb subtool master(możesz szybko klonować subtoole albo co sie często przydaje mirrorować je albo łączyć) można go ściągnąć np z zbrush central. A jak będziesz chciał ustawić pozę takiego potworka w zbrushu to przyda się jeszcze transpose master. Nie będziesz musiał riggować tego w mayce a w zb pozę możesz w parę chwil ustawić i i jeszcze podszlifować miejsca zgięć np kończyn.
Destroyer Napisano 14 Lipiec 2008 Autor Napisano 14 Lipiec 2008 dzięki Tomala za rady, próbowałem resetować tool-a i samego Zbrusha ale nic nie pomogło :/ może to przez zawalony system inne programy też już zaczynają trochę głupieć :D wczoraj trochę porysowałem koncepty, później była burza zabrakło prądu i się skończyło :P gdy się pojawił zajrzałem na forum trochę pospamowałem i znowu zostałem odcięty :( no to teraz pokaże co tam wymyśliłem :) gnomek z twarzy będzie mniej więcej taki ;) (ten w kolorze ) będą też jakieś małe pajączki wyłażące z pęknięć z innego wymiaru, coś takiego i może coś latającego śmiercionośne macki będą takie, po narysowaniu skojarzyłem że są piekielnie podobne do małych pełzających ufoków z dreamcatchera ;) ale nic innego z macki się nie zrobi chyba :D no i jeszcze myślałem nad pilotem, będzie podobny choć chyba zrezygnuję z joysticków, jak zabrakło prądu to w realu narysowałem kilka wersji które bardziej mi się podobają, generalnie będą dwa wyświtlacze a pomiędzy nimi jakieś guziczki kontrolujące, na górnym wyświetlaczy będzie bluescreen z napisem Fatal Error :) Jeszcze zupełnie nie wiem jaki będzie główny potwór czy będzie zarośnięty czy tylko wilgotny i obleśny :) to tyle :)
patry Napisano 14 Lipiec 2008 Napisano 14 Lipiec 2008 Pająk i śmiercionośne macki najfajniejsze :) później była burza zabrakło prądu i się skończyło :PHeh, w mojej okolicy padł jakiś rekord chyba :D z 10h się ciągnęła :P (burza oczywiście ;P)
Tomala Napisano 14 Lipiec 2008 Napisano 14 Lipiec 2008 U was była burza a ja i tak nie mogłem na forum wejść bo jakieś serwer internal error wyskakiwało. Zestaw potworków trochę jak w the mist albo cloverfield tam też były różne gadziny macki nie macki, owady. Kiedyś na zbrush central widziałem gościa co robił modele do the mist i miał fajne potworki na swojej stronie, niestety nie mogę tej strony znaleźć :( Zresztą potwory z Twoich konceptów dają radę, gnomek w kolorze najwredniejszy :D Z tym zbrushem to mi też tak za pierwszym razem nie zaskakuje ale właśnie kilka razy się zastanawiałem jak to naprawić i za którymś razem jak włączałem modele to się później dało podzielić. Teraz czekam na pierwsze modele tych potworów i myślę że będzie ciekawie.
hcpiter Napisano 15 Lipiec 2008 Napisano 15 Lipiec 2008 koncepty wyczesane ! :D Mialem podobny pomysl na bitwe Powodzenia !
Ania Napisano 15 Lipiec 2008 Napisano 15 Lipiec 2008 Ten potwór straszliwy, niech on chwyci jedną ręką trochę wyżej niż drugą, i lekko przechyli głowę, będzie dynamiczniej.
Gość Grievous Napisano 15 Lipiec 2008 Napisano 15 Lipiec 2008 Na początku nie przejrzałem dobrze tematów i taki pomysł przeszedł mi przez głowe, ale wpadłem na inny i trzymam się go i dobrze bo takto byłby to plagiat... Fajne, b. fajne, scene bym zrobił zdecydowanie pod fotorealizm, żeby potwór przerażał i zwiększał wrażenie ślepoty i głupoty obojętnego widza 21go wieku...:P hehe... powodzenia
Destroyer Napisano 15 Lipiec 2008 Autor Napisano 15 Lipiec 2008 Batman The Gotham Knight has arrived :D Przedstawiam wam gnoma Andrzeja, który w chwilach kiedy nie służy w V Korpusie Inwazyjnym robi za batmana w Gotham City :D ---------------------------- patry danke ;) Tomala oglądałem te filmy słabo pamiętam wygląd stworów wiem że był jakiś robal na nogach i ich pogryzł :) (cloverfield) i skrzyżowany słoń z ośmieornicą (mist) ale detali to sobie nie przypomne napewno zresztą chyba nie było ich widać :P hcpiter dzięki! Ania dzięki za radę, jak już będę miał straszliwego potwora właściwego a nie place holdera to się nad dynamiczną pozą pomyśli bardziej ;) Grievous dzięki ------------------------------- Poskulptowałem sobie troche w zbrushu chyba pierwszy raz coś przyzwoitego udało mi się w nim wydłubać ;) Zacząłem z bazy która była troszkę berdziej okrąła niż box :) miałem się tylko rozgrzać zanim zabiorę się za tego z konceptu ale tak się rozgrzewałem że pare godzin później miałem gnoma :P robiłem bez konceptu, bez refek i bez pomysłu :P całkowity freestyle i nawet mi się podobało :) a na dodatek jestem całkiem zadowolony z efektu :) próbowałem wszystkiego żeby gnomek miał złośliwy i wredny wygląd tu mam kilka ostatnich wersji i chyba zostanę przy pierwszej na której wygląda jeszcze na szalonego :D dam mu jeszcze jakieś wężowe oczka i będzie git chyba :) w drugiej i trzeciej chciałem zrobić go jeszcze straszniejszeo ale mam wrażenie że wyszedł na starego piernika a tutaj photoshopowy color study ;) najbardziej podobają mi się te najmniej przekombinowane, ewentualnie jeszcze druga wersja, tylko teraz nie wiem czy zrobić go zielonego czy niebieskeio hmm :) i tu jeszcze wczesna wersja batmana ;) jutro zrobię nową topologię dla główki w topogunie, wymodeluje ciało i zastanowie się jak je ze sobą połączyć :P
Creator Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 hehe batman kozacki :D Pierwsza wersja tak jak mówisz najlepsza :)
gawel72 Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 Fajne gnomony ;P No pierwsza i druga wersja najlepsza. I mam takie pytanie, jakieś pare tygodni temu zobaczyłem w making offie jak ktoś użył właśnie topogun (i wtedy się dowiedziałem że takie coś w ogóle istnieje), to jest płatny program? Bo nie mogę znaleść tego nigdzie.
Destroyer Napisano 16 Lipiec 2008 Autor Napisano 16 Lipiec 2008 Creator hehe dzięki! gawel72 dzięki, co do topoguna to jest jeszcze w wersji beta czyli puki co darmowy;) zapisz się do bety, może jeszcze się załapiesz klik klik2 JunioR dzięki :) i btw zmieniłem mu oczy na takie jakie mniej więcej mają być w finale no i trzeba by się w końcu zabrać za tą topologię :P
Gość Grievous Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 Tak, tak, z ząbkami mu zdecydowani lpiej:D
roberto257 Napisano 20 Lipiec 2008 Napisano 20 Lipiec 2008 Mi się chyba jednak bardziej podobał bez zębów :) ale generalnie bardzo fajny:D
Destroyer Napisano 21 Lipiec 2008 Autor Napisano 21 Lipiec 2008 ech trzebaby coś odpisać bo co chwila ktoś odkopuje ten wątek :D Grievous dzięki ;) roberto257dzięki, sam nie jestem jeszcze pewny czy zęby będą, się zobaczy ;) gruby update :P trochę sobie gnoma potarmosiłem :)(nie chce mi się jak diabli ;)) dokleiłem ciało do głowy i trochę posculptowałem mięśnie, zmieniałem je i poprawiałem ładnych parę razy i nie wiem czy już jest w miarę ok, niech ktoś kto się zna rzuci okiem i napisze czy coś się nie zgadza, mięśnie są ludzkie, niby mam trochę refek ale jak przychodzi co do czego to mogę gapić się na nie pół dnia :) proporcje się zmienią, wydłuże mu ręce i nogi ale najpierw chcę zrobić dobrze mięśnie
Polik Napisano 21 Lipiec 2008 Napisano 21 Lipiec 2008 na sculptowaniu sie nie znam ale mnie sie to bardzzzzo podoba :)
Tomala Napisano 21 Lipiec 2008 Napisano 21 Lipiec 2008 fikołek atlas anatomiczny w rekę i jedziesz, w google też znajdziesz mnóstwo referek. Tak na szybko to bicepsa trochę w dół opuść tak żeby wychodził spod mięśni naramiennych czyli tego deltoida czy jak to się nazywa. Mięsień obszerny boczny czyli ten po zewnętrznej stronie uda powinien być wyżej tak jak zaznaczyłem na obrazku bo u Ciebie schodzi on niemal pod kolano a przecież zaczyna się nad kolanem. Popracuj też nad klatą i okolicami żeber.
Gość Grievous Napisano 21 Lipiec 2008 Napisano 21 Lipiec 2008 Tomala - No ok, ale to jest układ anatomiczny mięśni u człowieka, a mówimy tu o dziwacznym stworze z "zaświatów telewizorni"... moim osobistym zdaniem może on być zbudowany i zdeformowany dowolnie, wedle interpretacji autora... sztywne trzymanie się ustalonych wzorów i przykładów ogranicza kreatywność. Ale mówie, moim osobistym zdaniem... pozdro. Fikołek - Stworek fajny, ale mało strasznie (narazie) wygląda jak dla mnie. Zgarb go bardziej może, dodaj jakieś pazury albo rogi, kolce małe, może masywniejszą szyję itp. ale za dużo nie sugeruję, bo to twój stworek. Taka tylko wskazówka:) Ja niedługo zabieram sie za swoją pakudę, narazie przystałem na scenie... powodzenia
Tomala Napisano 21 Lipiec 2008 Napisano 21 Lipiec 2008 Grievous ale fikołek zaznaczył że mięśnie są ludzkie i korzysta z referek. Zresztą postać ma ludzkie ciało znaczy człekokształtne co najmniej wiec mięśnie powinny być bardzo zbliżone jak nie takie same. Pozdro.
Gość Grievous Napisano 21 Lipiec 2008 Napisano 21 Lipiec 2008 A spoko, może przegapiłem gdzieś ten post. To sorka, mój błąd...:)
roberto257 Napisano 21 Lipiec 2008 Napisano 21 Lipiec 2008 Tylko jak bedziesz go poprawiał to uważaj żebyś nie porobił przerostów. Chodzi o to żeby grupa zginaczy np: ramienia nie była (ten twój biceps :)) przerośnięta względem jego prostowników. Bo będzie wyglądał jak mały steryd :).
Destroyer Napisano 1 Wrzesień 2008 Autor Napisano 1 Wrzesień 2008 hej troszkę mi się przeciągnęło i nie ma szans na dokończenie, z właściwie zaczęcie nawet :P zmieniam koncepcję na coś maxymalnie prostego:) zrozpaczony telewidz próbuje odebrać sobie życie, spróbuję zagrać na emocjach, chwycić wszystkich za serca i wytarmosić :D tyle teori jak wyjdzie to pewnie jak zwykle :P do 15 powininem zdązyć nawet jak to porzucę jeszcze ze 2 razy :) btw to podmalówka na rigu tylko :) cheers!
Tomala Napisano 1 Wrzesień 2008 Napisano 1 Wrzesień 2008 O fajnie że wracasz do bitwy, już myślałem że to kuniec. No to czekamy na pierwsze updejty, powodzenia.
Destroyer Napisano 4 Wrzesień 2008 Autor Napisano 4 Wrzesień 2008 dzięki Tomala za kolejne powitanie na tej bitwie :D teraz to już wypadałoby coś zrobić :D szybka piłka: 'wydizajnowałem' sobie dwa piloty :) po szybkim tescie przydatności zdecydowałem się na pierwszą wersję, na teście jest druga :) wymodeliłem wszystko w modo zasanawiałem się czy białe guziczki z czarnymi znakami czy odwrotnie :) zdecydowałem się na czarne guziczki :P jedno jest pewne dizajnerem nie będę :D pilot gotowy czyli 50% pracy za mną teraz będzie z górki :) Została 'tylko' postać od samego początku myślałem o stylizacji ale korci mnie żeby zrobić real ale za mało czasu i skilla na to więc chyba zostanę przy stylizacji o i wszystkie moje wzruszające refki:) ciekawe co z tego wyjdzie :) cheers!
Ania Napisano 4 Wrzesień 2008 Napisano 4 Wrzesień 2008 Śliczny pilot ci wyszedł. Musisz zrobić żeby ten czerwony guzik prześwietlał SSSem przez palec. Nie jestem pewna czy rozumiem, na końcowym obrazku będzie ten batman co przedtem, czy ten niebieski stwór, czy jeszcze co innego?
Tomala Napisano 4 Wrzesień 2008 Napisano 4 Wrzesień 2008 Fikołek musisz koniecznie zrobić jakiegoś video-tuta o modelowaniu w modo i z dźwiękiem znaczy komentarzem :D już parę razy włączałem modo i jakoś mi nie idzie :( Pilot bardzo ładny przynajmniej od strony wykonania bo designerem to ja tez nie będę. Ciekaw jestem jak wyjdzie postać. Pozdro.
Destroyer Napisano 4 Wrzesień 2008 Autor Napisano 4 Wrzesień 2008 (edytowane) Ania dzięki ;) co do końcowego obrazka to na pewno nie będzie batman ;) ani ten niebieski "stwór" (btw to darmowy rig BasicGuy v3 + podmalówka) będzie jakiś starszy, zaniedbany człowiek, wiem, że trochę zakręciłem w tym wątku :D chyba że mi się jeszcze odmieni bo jeszcze nie zacząłem postaci :) co do sss to pilota zrenderowałem w Vrayu to ciężko będzie z SSS :) może na mentala przejdę w końcu to tylko dwa elementy :D Tomala z komentarzem :/ eee no nie wiem.. nie bardzo mi idze praca i myślenie w tym samym czasie :D ale się zobaczy może kiedyś coś tam zrobię na teraz to polecam darmową serię o modelowaniu aparatu, możesz ją znaleźć gdzieś na luxology chyba a do tego treningi ze strony luxo ale nie curseware do v3 bo to straszna chała nie da się patrzeć :D na forum Luxology w dziale Tips & Trix też czasem ktoś coś zapoda ciekawego, to tyle :) Ciekaw jestem jak wyjdzie postać. no to jest nas już dwóch :D thx! Edytowane 4 Wrzesień 2008 przez Destroyer
ferni Napisano 5 Wrzesień 2008 Napisano 5 Wrzesień 2008 modelik pilota jest niezły tylko textura jak dla mnie zbyt jednolita
Destroyer Napisano 5 Wrzesień 2008 Autor Napisano 5 Wrzesień 2008 Ania Dlaczego w Vrayu ciężko z SSS? z dwóch powodów: 1. bo to beta 2. bo to Vray :D ferni a co więcej możnaby z texturą pilota zrobić? z pustego i samolon nie naleje ;) zresztą i tak większość będzie zasłonieta dłonią so no big deal :) mpta dzięki, postaram się coś domęczyć :) może da się na to jakoś patrzeć :P ------ Zacząłem w PS mazać różne kształty brwi, ust aby zobaczyć która wersja najlepiej wygląda ale z moimi umiejętnościami rysowania i znajomości anatomii it's not the way to go :) Więc odpaliłem Zbrusha :) i szybko sobie przypomniałem że nie umiem go używać i sculptować zresztą też :) na dodatek przy wybieraniu brushy za pomocą hotkeyów nie ładował alph ?! Najpierw chciałem zrobić mocną stylizacje z wielkim nochalem :) miałem w głowie zamglony obraz jakiegoś naukowaca czy jakiejś innej kreskówkowej postaci z dużym, kanciastym nosem :) troszkę mi nie wyszedł taki jak sobie wyobrażałem :P taki wypadek przy pracy :P Zacząłem od początku ale teraz bliżej ludzkich kształtów, testowałem rózne ułożenie brwi i ust dla lepszego efektu Zbrush jest szybszy od modelowania a Photoshop jest szybszy od Zbrusha :P Oto przed wami Jorge Dabliu Bush:) w czterech smakach:) standardowo, po Bożemu, na boxera i ala weteran :P "na boxera" mnie intryguje, daje do myslenia :) -czy w szale demolując mieszkanie sam się pokaleczył a potem w swojej bezsilności postanawia skończyć z sobą, -czy może nie oglądał sam walki boxerskiej i kiedy zepsuł się telewizor postanowili dokończyć:) ale sprawy wymknęły się z pod kątroli i oponent przypadkowo zszedł z ziemskiego padołu, Jorge po dojściu do siebie nie może z tym żyć z poczuciem winy -albo jak wracał ze spożywczaka, stał się ofiarą napadu, bandyta zabrał mu całe jego pieniądze z i tak skromnej emerytury a po powrocie do mieszkania zastał popsuty telewizor, to wszystko było ponad jego siły and so on and so forth :) a może połączyć wszystkie warjacje i zrobić pobitego księdza weterana :), proboszcz po alkoholu bił go często kablem od żelazka :)(stare szramy) dziś nie było inaczej (świeże rany+ podbite oko) a po powrocie do swojej izby nie mógł na dodatek obejrzeć "Plebanii" i to go "zabiło" :P good szhit huh? :P wizja jak po kwasie :D Teraz będe musiał podciągnąć tą bezkształtną papkę na boxera ;) oj nie będzie lekko :/ btw widzę, że nochal za szeroki :) I jeszcze jeden szybki test na koniec :D cheers!
Destroyer Napisano 7 Wrzesień 2008 Autor Napisano 7 Wrzesień 2008 no to męcze ten sculpt wersja francuska, "jestem kosmitą" i "uuch... zaraz cię strzelę" ;) a dalej to już same smutasy :) podmalówka ostatniego oczy imo dają radę ale usta typu Balboa nie :/ + liquify ale chyba za daleko z tym idę, nie wiem za szybko się przyzwyczajam zrobiłem podstawowe ciałko i tak nie bedzie zbyt dużo widać to powinno styknąć :) na golasa chyba też strzelał nie bedzie :DD i zoom na dłonie, mają za mało podziałów trzebaby zrobić lepszą topologię dla rąk, właściwie to już próbowałem ale Zbrush zrobił dla mnie kwiatuszek ;) och.. jak miło :D teraz muszę się zastanoiwć co dalej, czy zrobić nową tolopogię i w czym, czy rig i poza czy transpoze hmm... o albo jeszcze twarz poprawić i złamać symetrię brwi i zmarszczek
Tomala Napisano 7 Wrzesień 2008 Napisano 7 Wrzesień 2008 Jak ten chłopina będzie w jakiejś bluzce lub nawet podkoszulku to możesz rekę zrobić jako osobny obiekt i wtedy Ci poly nie braknie. Robisz stilla więc transpose będzie dobrym rozwiązaniem nie ma co sie bawić w riggowanie. Niesymetryczna twarz zawsze ciekawiej a na pewno mniej sztucznie wygląda. Ja osobiście nie lubię robić retopo w zb ale wtedy jest mniej problemów, jak znasz topoguna albo w modo jest chyba constraint to mesh jak w polybooście polydraw więc możesz szybko zrobić retopo.
Destroyer Napisano 7 Wrzesień 2008 Autor Napisano 7 Wrzesień 2008 Tomala dzięki za odpowiedź, myślałem żeby dać mu co najwyżej koszulkę na ramiączka, coś takiego :) : A problem z retopo to przede wszystkim jak zrobić żeby zbrush to łyknął :) poprzednio pamiętam próbowałem na 100 sposobów, zapisywałem do zbrushTool i zawsze coś nie grało np gubił niektóre edge a jak użyłem DeepExpoloration do expotu obj to zbugił z 90% O_O no nic jutro się będe z tym użerał :/
Tomala Napisano 7 Wrzesień 2008 Napisano 7 Wrzesień 2008 Model jest prosty ja bym nie kombinował za bardzo z topologią, ot żeby tylko był prawidłowy edge flow i zagęszczenia tam gdzie trzeba. Możesz więc wszystko zrobić w zb, wiem, wiem najbardziej sie nie chce palców robić ale w sumie jak masz problemy z importem do zb to chyba tak będzie szybciej. Co do deep exploration to po co go używasz bo nie rozumiem? Nie wystarczą majka albo modo do importu/exportu obj? Rozumiem że chcesz zrobić retopo na podstawie zewnętrznego modelu?
JmTm00 Napisano 7 Wrzesień 2008 Napisano 7 Wrzesień 2008 jest fajnie tak jak jest, poraw tylko paski kabury coby nie wnikały w koszulke i lecisz dalej z koksem, ciekaw jestem finiszu (moim ot zdaniem lepiej sie skupić na całości niż detalu). Pozdrawiam
Destroyer Napisano 8 Wrzesień 2008 Autor Napisano 8 Wrzesień 2008 Tomala deep Exploration używam bo lubie :) tzn próbowałem exportować i bez niego ale z nim efekt był najgorszy :) ale we wszystkich był zły i tak :) deep exportuje obj bardzie maya freandly więc żeby z modo coś przerzucić to przez deep-a idzie co do problemu to mam go i teraz, Zbrush sobie działa jak chce :( chciałem użyć pierwszego lub drugiego levelu jako bazy i poprawić dłonie i twarz bo reszta nie jest taka istotna i imo daje radę ;) a problem jest taki że Z gubi edgy, ale nie ma w tym żadnej logiki raz robi tak a raz inaczej i to nie jest błąd wyświetlenia bo w modelu robią się dziury i buugi :( JmTm00 dzięki ;) ale kabury miał nie będzie taki 4fun zrobiłem :) nadal bedzie płakał i próbował się zastrzelić pilotem :) ---- i jednak zrobiłem riga dla relaksu :P IK jest nieporównywalnie lepsze od FK w Zbrushu :) i nawet jak na końcu Z użyję to żeby szybko sprawdzić jak ta poza ma wyglądać jednak rig lepszy :) dłoń ułożyłem za drugim podejściem :) ale natrafiłem na problem techniczny:/ coś mi dziwnie to wygląda :( w realu sobie tak robiłem i działało no problem ale ja mam troszkę inne gabaryty :P no to próbuję innego podejścia :)
Rekomendowane odpowiedzi