Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

------------ ENG --------------

 

... its's too much ... too much ...

 

 

------------- PL ---------------

 

... to zbyt wiele ... zbyt wiele ...

 

 

 

 

f_GoodbyeFinam_fe19739.jpg

 

 

 

Hi-res do druku

 

 

 

.

Edytowane przez Destroyer
  • Odpowiedzi 89
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
w scence mam zamiar umieścić duży telewizor z którego wydziera się rozgniewany straszliwy potwór, a przed telewizorem przerażony człek przygotowujący się do ucieczki czy coś

 

Takie gwiezdne wrota ; -) oryginalne nie mam pytań

Napisano

A wiec znow bedziem sie potykac na utartej ziemi o 3 palce miedzy :)

 

Taka mysl: mysle ze ten czlowiek bylby tak znudzony tv ze bylby przekonany ze to film i spokojnie saczylby browara.

 

Powodzenia.

Napisano (edytowane)
A wiec znow bedziem sie potykac na utartej ziemi o 3 palce miedzy :)

hę? ;)

 

Kiedy na polu, ubitej ziemi

Dwóch staje wojów w walki zamęcie

Jeden polegnie, zyć drugi będzie :D :D

 

miałem też myśl żeby gostek wcale się nie przestraszył tylko z zaciekawieniem oglądał pogryzając popcorn :)

 

jeszcze trochę muszę pomyślećnad tym ale teraz idę na słoneczko :)

Edytowane przez Destroyer
Napisano

pora na pierwsze coś;)

narysowałem pierwsze koncepty właściwie to jeden szczegółowy i kilka bardzo uproszczonych tzw dwie kreski na krzyż :) biorąc pod uwagę że nie potrafie narysować prostej kreski przy linijce to jestem z efektu zadowolony ;) ale nie mam skanera ani aparatu a rysowałem w realu więc musicie uwierzyć mi na słowo :D

 

później robiłem na szybko koncept w 3d gdy byłem bliski konca komputer(Vista) się zresetował i (god damned@!) musiałem zaczynać od nowa :/

poniżej to co ponawymyślałem ;)

 

Concept01

 

t_concept01m_818b319.jpg

 

Concept02

 

t_concept02m_0a0b221.jpg

 

Concept03

 

t_concept03m_39c2f20.jpg

 

 

zastanawiam się między konceptem 2 i 3

 

 

zrelaksowany telewidz będzie mniej więcej tak zrelaksowany :)

 

t_telewidzm_aaa3392.jpg

 

straszliwy potwór będzie bardziej straszliwy :D

 

t_monsterm_f25843b.jpg

 

i dwa światy, jakieś też będą :D

 

t_twoworldsm_b59d229.jpg

Napisano (edytowane)

tutomash dzięki :)

 

KoMic myślę że nie jest źle :P taki maniak musi dobrze widzieć :D oprócz potwora rozdzierającego telewizor mam zamiar zrobić jeszcze małe pęknięcia tu i tam z których wyłazić będą małe stworki (gnomy i takie tam) oraz mordercze macki które będą zza pleców próbowały go zaatakować ;)

nie wiem jeszcze jak to zrobie dokładnie ale mniej więcej taką mam wizję :)

nie zdecydowałem jeszcze nawet czy będe próbował robić real czy cartoon :) real byłby większym wyzwaniem ale pewnie na końcu znowu wyszłoby jakoś niespecjalnie :P

hmm się pomyśli :)

 

może coś takiego :) hell i don't know :P zobaczymy co wyjdzie ;)

 

t_concept03pam_8e8d00a.jpg

Edytowane przez Destroyer
Napisano

fikołek jak zwykle przoduje :D

Realizm bym robił ale taki stylizowany z przerysowanym widzem i strasznym potworem bo cartoon to będzie wyglądał trochę lepiej niż ten koncept.

Powodzenia!

 

PS potworek z miniaturki rządzi.

Napisano

Tomala też już zdecydowałem, że będzie realizm na ile będe potrafił :P od poprzedniej bitwy w organice wcale się nie podciągnąłem no to znowu będe każdego stwora tarmosił 10x dłużej niż powinienem :P

Cieszę się że mój gnomek Ci się spodobał :D

i dzięki!

 

Nvidia dzięki! i mam nadzieję, że dotrwam do końca, poprzednią bitwę porzucałem kilka razy ale jakoś w ostatniej chwili udało mi się domęczyć :) teraz mam nadzieję, że będzie lżej nowy komp i system to powinno być zdecydowanie mniej niespodziewanych crushy :D

 

pora się zabrać za pierwsze modele :)

Napisano

Potworek ma zbyt ostre krawędzie na głowie, co psuje trochę efekt. Reszta mi się podoba.

A, te okularki 3D świetnie pasują (to by od razu wyjaśniało czemu ten facet tak spokojnie siedzi ^^).

Napisano

Wędrowiec najważniejsze modele(potwór, człowiek i sofa) to darmowe rigi na szybko je ustawiłem żeby zobaczyć jak to będzie w 3d wyglądało jeszcze praktycznie do niczego się nie zabrałem :P i wszystko się zmieni całkowicie, poza pomysłem of course :P

 

dzisiaj praktycznie tylko refek szukałem uff przejrzałem 10k+ fotek z dysku(powinienem przestać robić backup internetu na dysku :P) i znalazłem co nieco pomysłów

 

odpaliłem Zbrusha żeby sobie przypomnieć jak wygląda :) i przypomniałem sobie że nigdy nie potrafiłem go właściwie używać i cokolwiek na poziomie w nim zrobić :P

no ale w jakieś 30min wysmarowałem takiego gnoma czy jak tam się nazywają te uszate ufole :D

 

t_gnomekm_add7784.jpg

 

i btw jak byłem na drugim(na dwa) levelu i chiałem subdividować na 3 to zbrush dawał komunikat coś o historii albo że nie jestem na najwyższym modelu(a byłem) jak wywaliłem niższy level i "subdividowałem" to kolejne podziały dodawały się w trybie faceted mimo że miałem zaznaczone smooth a co jescze dziwniejsze nie pojawiały się kolejne levele po prostu siatka się zagęszczała i tyle ?!

wie ktoś dlaczego może coś przypadkiem włączyłem, może jakaś maska czy coś ?

 

zresztą i tak wywaliłem ten model bo gnomonek musi być biższy konceptu tzn mały i wredny :)

 

może jutro uda się coś zrobić :P

Napisano

Ten komunikat w zbrushu nie raz mi się pojawiał i do dzisiaj nie wiem o co chodzi ale jak zapiszesz sobie toola i zrestartujesz zbrusha to prawdopodobnie będziesz go mógł już normalnie dalej podzielić. Taki mój sposób ;)

 

Do robienia oczu, zębów, pazurów i tego typu dodatków polecam plugin do zb subtool master(możesz szybko klonować subtoole albo co sie często przydaje mirrorować je albo łączyć) można go ściągnąć np z zbrush central. A jak będziesz chciał ustawić pozę takiego potworka w zbrushu to przyda się jeszcze transpose master. Nie będziesz musiał riggować tego w mayce a w zb pozę możesz w parę chwil ustawić i i jeszcze podszlifować miejsca zgięć np kończyn.

Napisano

dzięki Tomala za rady, próbowałem resetować tool-a i samego Zbrusha ale nic nie pomogło :/ może to przez zawalony system inne programy też już zaczynają trochę głupieć :D

 

wczoraj trochę porysowałem koncepty, później była burza zabrakło prądu i się skończyło :P gdy się pojawił zajrzałem na forum trochę pospamowałem i znowu zostałem odcięty :( no to teraz pokaże co tam wymyśliłem :)

 

 

gnomek z twarzy będzie mniej więcej taki ;) (ten w kolorze )

 

t_gnomconceptm_8b15410.jpg

 

będą też jakieś małe pajączki wyłażące z pęknięć z innego wymiaru, coś takiego

 

t_small01m_25646bf.jpg

 

i może coś latającego

 

t_fly01m_6e7cb98.jpg

 

śmiercionośne macki będą takie, po narysowaniu skojarzyłem że są piekielnie podobne do małych pełzających ufoków z dreamcatchera ;) ale nic innego z macki się nie zrobi chyba :D

 

t_mackim_6033545.jpg

 

no i jeszcze myślałem nad pilotem, będzie podobny choć chyba zrezygnuję z joysticków, jak zabrakło prądu to w realu narysowałem kilka wersji które bardziej mi się podobają, generalnie będą dwa wyświtlacze a pomiędzy nimi jakieś guziczki kontrolujące, na górnym wyświetlaczy będzie bluescreen z napisem Fatal Error :)

 

t_piolotm_46a44e7.jpg

 

Jeszcze zupełnie nie wiem jaki będzie główny potwór czy będzie zarośnięty czy tylko wilgotny i obleśny :)

 

to tyle :)

Napisano

Pająk i śmiercionośne macki najfajniejsze :)

później była burza zabrakło prądu i się skończyło :P
Heh, w mojej okolicy padł jakiś rekord chyba :D z 10h się ciągnęła :P (burza oczywiście ;P)
Napisano

U was była burza a ja i tak nie mogłem na forum wejść bo jakieś serwer internal error wyskakiwało.

Zestaw potworków trochę jak w the mist albo cloverfield tam też były różne gadziny macki nie macki, owady. Kiedyś na zbrush central widziałem gościa co robił modele do the mist i miał fajne potworki na swojej stronie, niestety nie mogę tej strony znaleźć :(

Zresztą potwory z Twoich konceptów dają radę, gnomek w kolorze najwredniejszy :D

 

Z tym zbrushem to mi też tak za pierwszym razem nie zaskakuje ale właśnie kilka razy się zastanawiałem jak to naprawić i za którymś razem jak włączałem modele to się później dało podzielić.

 

Teraz czekam na pierwsze modele tych potworów i myślę że będzie ciekawie.

Napisano

Ten potwór straszliwy, niech on chwyci jedną ręką trochę wyżej niż drugą, i lekko przechyli głowę, będzie dynamiczniej.

Gość Grievous
Napisano

Na początku nie przejrzałem dobrze tematów i taki pomysł przeszedł mi przez głowe, ale wpadłem na inny i trzymam się go i dobrze bo takto byłby to plagiat... Fajne, b. fajne, scene bym zrobił zdecydowanie pod fotorealizm, żeby potwór przerażał i zwiększał wrażenie ślepoty i głupoty obojętnego widza 21go wieku...:P hehe... powodzenia

Napisano

Batman The Gotham Knight has arrived :D

 

f_batmanm_3a7c8bc.jpg

 

 

Przedstawiam wam gnoma Andrzeja, który w chwilach kiedy nie służy w V Korpusie Inwazyjnym robi za batmana w Gotham City :D

 

----------------------------

patry danke ;)

 

Tomala oglądałem te filmy słabo pamiętam wygląd stworów wiem że był jakiś robal na nogach i ich pogryzł :) (cloverfield) i skrzyżowany słoń z ośmieornicą (mist) ale detali to sobie nie przypomne napewno zresztą chyba nie było ich widać :P

 

hcpiter dzięki!

 

Ania dzięki za radę, jak już będę miał straszliwego potwora właściwego a nie place holdera to się nad dynamiczną pozą pomyśli bardziej ;)

 

Grievous dzięki

 

 

-------------------------------

 

Poskulptowałem sobie troche w zbrushu chyba pierwszy raz coś przyzwoitego udało mi się w nim wydłubać ;)

Zacząłem z bazy która była troszkę berdziej okrąła niż box :) miałem się tylko rozgrzać zanim zabiorę się za tego z konceptu ale tak się rozgrzewałem że pare godzin później miałem gnoma :P robiłem bez konceptu, bez refek i bez pomysłu :P całkowity freestyle i nawet mi się podobało :) a na dodatek jestem całkiem zadowolony z efektu :) próbowałem wszystkiego żeby gnomek miał złośliwy i wredny wygląd

tu mam kilka ostatnich wersji i chyba zostanę przy pierwszej na której wygląda jeszcze na szalonego :D dam mu jeszcze jakieś wężowe oczka i będzie git chyba :)

w drugiej i trzeciej chciałem zrobić go jeszcze straszniejszeo ale mam wrażenie że wyszedł na starego piernika

 

t_wariantym_d3078e7.jpg

 

a tutaj photoshopowy color study ;) najbardziej podobają mi się te najmniej przekombinowane, ewentualnie jeszcze druga wersja, tylko teraz nie wiem czy zrobić go zielonego czy niebieskeio hmm :)

 

t_a1m_ec2268a.jpg

 

 

t_a2m_7840dbe.jpg

 

 

i tu jeszcze wczesna wersja batmana ;)

 

 

t_batm_4990b73.jpg

 

jutro zrobię nową topologię dla główki w topogunie, wymodeluje ciało i zastanowie się jak je ze sobą połączyć :P

Napisano

Fajne gnomony ;P No pierwsza i druga wersja najlepsza. I mam takie pytanie, jakieś pare tygodni temu zobaczyłem w making offie jak ktoś użył właśnie topogun (i wtedy się dowiedziałem że takie coś w ogóle istnieje), to jest płatny program? Bo nie mogę znaleść tego nigdzie.

Napisano

Creator hehe dzięki!

 

gawel72 dzięki, co do topoguna to jest jeszcze w wersji beta czyli puki co darmowy;) zapisz się do bety, może jeszcze się załapiesz

 

klik

klik2

 

JunioR dzięki :)

 

i btw zmieniłem mu oczy na takie jakie mniej więcej mają być w finale

 

f_Gnomcolorstm_8ddbe1b.jpg

 

no i trzeba by się w końcu zabrać za tą topologię :P

Gość Grievous
Napisano

Tak, tak, z ząbkami mu zdecydowani lpiej:D

Napisano

ech trzebaby coś odpisać bo co chwila ktoś odkopuje ten wątek :D

 

Grievous dzięki ;)

 

roberto257dzięki, sam nie jestem jeszcze pewny czy zęby będą, się zobaczy ;)

 

 

 

gruby update :P

 

trochę sobie gnoma potarmosiłem :)(nie chce mi się jak diabli ;)) dokleiłem ciało do głowy i trochę posculptowałem mięśnie, zmieniałem je i poprawiałem ładnych parę razy i nie wiem czy już jest w miarę ok, niech ktoś kto się zna rzuci okiem i napisze czy coś się nie zgadza, mięśnie są ludzkie, niby mam trochę refek ale jak przychodzi co do czego to mogę gapić się na nie pół dnia :)

 

proporcje się zmienią, wydłuże mu ręce i nogi ale najpierw chcę zrobić dobrze mięśnie

 

 

t_01m_8a75084.jpg

 

t_02m_c54e3a7.jpg

 

t_03m_2b4f62b.jpg

Napisano

fikołek atlas anatomiczny w rekę i jedziesz, w google też znajdziesz mnóstwo referek.

Tak na szybko to bicepsa trochę w dół opuść tak żeby wychodził spod mięśni naramiennych czyli tego deltoida czy jak to się nazywa.

Mięsień obszerny boczny czyli ten po zewnętrznej stronie uda powinien być wyżej tak jak zaznaczyłem na obrazku bo u Ciebie schodzi on niemal pod kolano a przecież zaczyna się nad kolanem.

Popracuj też nad klatą i okolicami żeber.

 

gnomekky0.jpg

004d.gif

Gość Grievous
Napisano

Tomala - No ok, ale to jest układ anatomiczny mięśni u człowieka, a mówimy tu o dziwacznym stworze z "zaświatów telewizorni"... moim osobistym zdaniem może on być zbudowany i zdeformowany dowolnie, wedle interpretacji autora... sztywne trzymanie się ustalonych wzorów i przykładów ogranicza kreatywność. Ale mówie, moim osobistym zdaniem... pozdro.

Fikołek - Stworek fajny, ale mało strasznie (narazie) wygląda jak dla mnie. Zgarb go bardziej może, dodaj jakieś pazury albo rogi, kolce małe, może masywniejszą szyję itp. ale za dużo nie sugeruję, bo to twój stworek. Taka tylko wskazówka:) Ja niedługo zabieram sie za swoją pakudę, narazie przystałem na scenie... powodzenia

Napisano

Grievous ale fikołek zaznaczył że mięśnie są ludzkie i korzysta z referek. Zresztą postać ma ludzkie ciało znaczy człekokształtne co najmniej wiec mięśnie powinny być bardzo zbliżone jak nie takie same. Pozdro.

Gość Grievous
Napisano

A spoko, może przegapiłem gdzieś ten post. To sorka, mój błąd...:)

Napisano

Tylko jak bedziesz go poprawiał to uważaj żebyś nie porobił przerostów. Chodzi o to żeby grupa zginaczy np: ramienia nie była (ten twój biceps :)) przerośnięta względem jego prostowników. Bo będzie wyglądał jak mały steryd :).

Napisano

hej

troszkę mi się przeciągnęło i nie ma szans na dokończenie, z właściwie zaczęcie nawet :P

zmieniam koncepcję na coś maxymalnie prostego:)

 

f_conceptm_afcefe3.jpg

 

zrozpaczony telewidz próbuje odebrać sobie życie, spróbuję zagrać na emocjach, chwycić wszystkich za serca i wytarmosić :D

 

 

 

tyle teori jak wyjdzie to pewnie jak zwykle :P

 

do 15 powininem zdązyć nawet jak to porzucę jeszcze ze 2 razy :)

 

btw to podmalówka na rigu tylko :)

 

cheers!

Napisano

dzięki Tomala za kolejne powitanie na tej bitwie :D teraz to już wypadałoby coś zrobić :D

 

szybka piłka:

 

'wydizajnowałem' sobie dwa piloty :)

 

t_1remotem_f355432.jpg

 

po szybkim tescie przydatności zdecydowałem się na pierwszą wersję, na teście jest druga :)

 

t_2testm_b584984.jpg

 

wymodeliłem wszystko w modo

 

t_3RemoteContm_c4e0086.jpg

 

zasanawiałem się czy białe guziczki z czarnymi znakami czy odwrotnie :)

 

t_4ButtonsStum_9b95d69.jpg

 

zdecydowałem się na czarne guziczki :P

 

t_5RemoteRendm_bec9b9b.jpg

 

jedno jest pewne dizajnerem nie będę :D

pilot gotowy czyli 50% pracy za mną teraz będzie z górki :)

 

Została 'tylko' postać od samego początku myślałem o stylizacji ale korci mnie żeby zrobić real ale za mało czasu i skilla na to więc chyba zostanę przy stylizacji

 

o i wszystkie moje wzruszające refki:) ciekawe co z tego wyjdzie :)

 

t_refsm_a9f177e.jpg

 

 

cheers!

Napisano

Śliczny pilot ci wyszedł. Musisz zrobić żeby ten czerwony guzik prześwietlał SSSem przez palec.

Nie jestem pewna czy rozumiem, na końcowym obrazku będzie ten batman co przedtem, czy ten niebieski stwór, czy jeszcze co innego?

Napisano

Fikołek musisz koniecznie zrobić jakiegoś video-tuta o modelowaniu w modo i z dźwiękiem znaczy komentarzem :D już parę razy włączałem modo i jakoś mi nie idzie :(

 

Pilot bardzo ładny przynajmniej od strony wykonania bo designerem to ja tez nie będę.

Ciekaw jestem jak wyjdzie postać. Pozdro.

Napisano (edytowane)

Ania dzięki ;)

co do końcowego obrazka to na pewno nie będzie batman ;) ani ten niebieski "stwór" (btw to darmowy rig BasicGuy v3 + podmalówka) będzie jakiś starszy, zaniedbany człowiek, wiem, że trochę zakręciłem w tym wątku :D chyba że mi się jeszcze odmieni bo jeszcze nie zacząłem postaci :)

 

co do sss to pilota zrenderowałem w Vrayu to ciężko będzie z SSS :) może na mentala przejdę w końcu to tylko dwa elementy :D

 

Tomala z komentarzem :/ eee no nie wiem.. nie bardzo mi idze praca i myślenie w tym samym czasie :D ale się zobaczy może kiedyś coś tam zrobię na teraz to polecam darmową serię o modelowaniu aparatu, możesz ją znaleźć gdzieś na luxology chyba a do tego treningi ze strony luxo ale nie curseware do v3 bo to straszna chała nie da się patrzeć :D na forum Luxology w dziale Tips & Trix też czasem ktoś coś zapoda ciekawego, to tyle :)

 

Ciekaw jestem jak wyjdzie postać.

no to jest nas już dwóch :D

 

thx!

Edytowane przez Destroyer
Napisano

Ania

Dlaczego w Vrayu ciężko z SSS?

z dwóch powodów:

1. bo to beta

2. bo to Vray :D

 

ferni a co więcej możnaby z texturą pilota zrobić? z pustego i samolon nie naleje ;) zresztą i tak większość będzie zasłonieta dłonią so no big deal :)

 

mpta dzięki, postaram się coś domęczyć :) może da się na to jakoś patrzeć :P

 

 

------

 

 

Zacząłem w PS mazać różne kształty brwi, ust aby zobaczyć która wersja najlepiej wygląda ale z moimi umiejętnościami rysowania i znajomości anatomii it's not the way to go :)

 

t_07PSSarrowm_9d1eb95.jpg

 

Więc odpaliłem Zbrusha :) i szybko sobie przypomniałem że nie umiem go używać i sculptować zresztą też :) na dodatek przy wybieraniu brushy za pomocą hotkeyów nie ładował alph ?!

 

Najpierw chciałem zrobić mocną stylizacje z wielkim nochalem :) miałem w głowie zamglony obraz jakiegoś naukowaca czy jakiejś innej kreskówkowej postaci z dużym, kanciastym nosem :) troszkę mi nie wyszedł taki jak sobie wyobrażałem :P

taki wypadek przy pracy :P

 

t_08Twinsm_0f6cf08.jpg

 

 

Zacząłem od początku ale teraz bliżej ludzkich kształtów, testowałem rózne ułożenie brwi i ust dla lepszego efektu

 

 

t_09SarrowStum_bfc7ee8.jpg

 

 

Zbrush jest szybszy od modelowania a Photoshop jest szybszy od Zbrusha :P

Oto przed wami Jorge Dabliu Bush:) w czterech smakach:) standardowo, po Bożemu, na boxera i ala weteran :P

 

 

t_10Variationm_147fe19.jpg

 

 

"na boxera" mnie intryguje, daje do myslenia :)

-czy w szale demolując mieszkanie sam się pokaleczył a potem w swojej bezsilności postanawia skończyć z sobą,

-czy może nie oglądał sam walki boxerskiej i kiedy zepsuł się telewizor postanowili dokończyć:) ale sprawy wymknęły się z pod kątroli i oponent przypadkowo zszedł z ziemskiego padołu, Jorge po dojściu do siebie nie może z tym żyć z poczuciem winy

-albo jak wracał ze spożywczaka, stał się ofiarą napadu, bandyta zabrał mu całe jego pieniądze z i tak skromnej emerytury a po powrocie do mieszkania zastał popsuty telewizor, to wszystko było ponad jego siły

and so on and so forth :)

 

a może połączyć wszystkie warjacje i zrobić pobitego księdza weterana :), proboszcz po alkoholu bił go często kablem od żelazka :)(stare szramy) dziś nie było inaczej (świeże rany+ podbite oko) a po powrocie do swojej izby nie mógł na dodatek obejrzeć "Plebanii" i to go "zabiło" :P

good szhit huh? :P wizja jak po kwasie :D

 

Teraz będe musiał podciągnąć tą bezkształtną papkę na boxera ;) oj nie będzie lekko :/

btw widzę, że nochal za szeroki :)

 

 

I jeszcze jeden szybki test na koniec :D

 

t_11conceptFum_e858378.jpg

 

 

cheers!

Napisano

no to męcze ten sculpt

wersja francuska, "jestem kosmitą" i "uuch... zaraz cię strzelę" ;) a dalej to już same smutasy :)

 

t_12SadHeads1m_9596a38.jpg

 

podmalówka ostatniego oczy imo dają radę ale usta typu Balboa nie :/ + liquify ale chyba za daleko z tym idę, nie wiem za szybko się przyzwyczajam

 

t_13Painoverm_31577f1.jpg

 

zrobiłem podstawowe ciałko i tak nie bedzie zbyt dużo widać to powinno styknąć :) na golasa chyba też strzelał nie bedzie :DD

 

t_14Bodym_8e5ca79.jpg

 

 

i zoom na dłonie, mają za mało podziałów trzebaby zrobić lepszą topologię dla rąk, właściwie to już próbowałem ale Zbrush zrobił dla mnie kwiatuszek ;) och.. jak miło :D

 

t_15Handm_3e2a2b8.jpg

 

teraz muszę się zastanoiwć co dalej, czy zrobić nową tolopogię i w czym, czy rig i poza czy transpoze hmm... o albo jeszcze twarz poprawić i złamać symetrię brwi i zmarszczek

Napisano

Jak ten chłopina będzie w jakiejś bluzce lub nawet podkoszulku to możesz rekę zrobić jako osobny obiekt i wtedy Ci poly nie braknie. Robisz stilla więc transpose będzie dobrym rozwiązaniem nie ma co sie bawić w riggowanie. Niesymetryczna twarz zawsze ciekawiej a na pewno mniej sztucznie wygląda.

Ja osobiście nie lubię robić retopo w zb ale wtedy jest mniej problemów, jak znasz topoguna albo w modo jest chyba constraint to mesh jak w polybooście polydraw więc możesz szybko zrobić retopo.

Napisano

Tomala dzięki za odpowiedź,

myślałem żeby dać mu co najwyżej koszulkę na ramiączka, coś takiego :) :

 

t_Punkm_8b63541.jpg

 

A problem z retopo to przede wszystkim jak zrobić żeby zbrush to łyknął :) poprzednio pamiętam próbowałem na 100 sposobów, zapisywałem do zbrushTool i zawsze coś nie grało np gubił niektóre edge a jak użyłem DeepExpoloration do expotu obj to zbugił z 90% O_O no nic jutro się będe z tym użerał :/

Napisano

Model jest prosty ja bym nie kombinował za bardzo z topologią, ot żeby tylko był prawidłowy edge flow i zagęszczenia tam gdzie trzeba. Możesz więc wszystko zrobić w zb, wiem, wiem najbardziej sie nie chce palców robić ale w sumie jak masz problemy z importem do zb to chyba tak będzie szybciej. Co do deep exploration to po co go używasz bo nie rozumiem? Nie wystarczą majka albo modo do importu/exportu obj? Rozumiem że chcesz zrobić retopo na podstawie zewnętrznego modelu?

Napisano

jest fajnie tak jak jest, poraw tylko paski kabury coby nie wnikały w koszulke i lecisz dalej z koksem, ciekaw jestem finiszu (moim ot zdaniem lepiej sie skupić na całości niż detalu).

 

Pozdrawiam

Napisano

Tomala deep Exploration używam bo lubie :) tzn próbowałem exportować i bez niego ale z nim efekt był najgorszy :) ale we wszystkich był zły i tak :) deep exportuje obj bardzie maya freandly więc żeby z modo coś przerzucić to przez deep-a idzie

co do problemu to mam go i teraz, Zbrush sobie działa jak chce :(

chciałem użyć pierwszego lub drugiego levelu jako bazy i poprawić dłonie i twarz bo reszta nie jest taka istotna i imo daje radę ;)

a problem jest taki że Z gubi edgy, ale nie ma w tym żadnej logiki raz robi tak a raz inaczej i to nie jest błąd wyświetlenia bo w modelu robią się dziury i buugi :(

 

t_errorm_42e2c3e.jpg

 

 

JmTm00 dzięki ;) ale kabury miał nie będzie taki 4fun zrobiłem :) nadal bedzie płakał i próbował się zastrzelić pilotem :)

 

----

i jednak zrobiłem riga dla relaksu :P IK jest nieporównywalnie lepsze od FK w Zbrushu :) i nawet jak na końcu Z użyję to żeby szybko sprawdzić jak ta poza ma wyglądać jednak rig lepszy :)

 

dłoń ułożyłem za drugim podejściem :)

 

t_handm_98bdc5b.jpg

 

ale natrafiłem na problem techniczny:/ coś mi dziwnie to wygląda :( w realu sobie tak robiłem i działało no problem ale ja mam troszkę inne gabaryty :P

 

t_shootm_87659fc.jpg

 

no to próbuję innego podejścia :)

 

t_shoot2m_c6d43d5.jpg




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności