Jump to content
Destroyer

[SSAT] [Koniec] Goodbye...[Koniec]

Recommended Posts

------------ ENG --------------

 

... its's too much ... too much ...

 

 

------------- PL ---------------

 

... to zbyt wiele ... zbyt wiele ...

 

 

 

 

f_GoodbyeFinam_fe19739.jpg

 

 

 

Hi-res do druku

 

 

 

.

Edited by Destroyer

Share this post


Link to post
Share on other sites
w scence mam zamiar umieścić duży telewizor z którego wydziera się rozgniewany straszliwy potwór, a przed telewizorem przerażony człek przygotowujący się do ucieczki czy coś

 

Takie gwiezdne wrota ; -) oryginalne nie mam pytań

Share this post


Link to post
Share on other sites

A wiec znow bedziem sie potykac na utartej ziemi o 3 palce miedzy :)

 

Taka mysl: mysle ze ten czlowiek bylby tak znudzony tv ze bylby przekonany ze to film i spokojnie saczylby browara.

 

Powodzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A wiec znow bedziem sie potykac na utartej ziemi o 3 palce miedzy :)

hę? ;)

 

Kiedy na polu, ubitej ziemi

Dwóch staje wojów w walki zamęcie

Jeden polegnie, zyć drugi będzie :D :D

 

miałem też myśl żeby gostek wcale się nie przestraszył tylko z zaciekawieniem oglądał pogryzając popcorn :)

 

jeszcze trochę muszę pomyślećnad tym ale teraz idę na słoneczko :)

Edited by Destroyer

Share this post


Link to post
Share on other sites

pora na pierwsze coś;)

narysowałem pierwsze koncepty właściwie to jeden szczegółowy i kilka bardzo uproszczonych tzw dwie kreski na krzyż :) biorąc pod uwagę że nie potrafie narysować prostej kreski przy linijce to jestem z efektu zadowolony ;) ale nie mam skanera ani aparatu a rysowałem w realu więc musicie uwierzyć mi na słowo :D

 

później robiłem na szybko koncept w 3d gdy byłem bliski konca komputer(Vista) się zresetował i (god [email protected]!) musiałem zaczynać od nowa :/

poniżej to co ponawymyślałem ;)

 

Concept01

 

t_concept01m_818b319.jpg

 

Concept02

 

t_concept02m_0a0b221.jpg

 

Concept03

 

t_concept03m_39c2f20.jpg

 

 

zastanawiam się między konceptem 2 i 3

 

 

zrelaksowany telewidz będzie mniej więcej tak zrelaksowany :)

 

t_telewidzm_aaa3392.jpg

 

straszliwy potwór będzie bardziej straszliwy :D

 

t_monsterm_f25843b.jpg

 

i dwa światy, jakieś też będą :D

 

t_twoworldsm_b59d229.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolo ciut za blisko siedzi: ], przesun kanape pod druga sciane: ]

Share this post


Link to post
Share on other sites

tutomash dzięki :)

 

KoMic myślę że nie jest źle :P taki maniak musi dobrze widzieć :D oprócz potwora rozdzierającego telewizor mam zamiar zrobić jeszcze małe pęknięcia tu i tam z których wyłazić będą małe stworki (gnomy i takie tam) oraz mordercze macki które będą zza pleców próbowały go zaatakować ;)

nie wiem jeszcze jak to zrobie dokładnie ale mniej więcej taką mam wizję :)

nie zdecydowałem jeszcze nawet czy będe próbował robić real czy cartoon :) real byłby większym wyzwaniem ale pewnie na końcu znowu wyszłoby jakoś niespecjalnie :P

hmm się pomyśli :)

 

może coś takiego :) hell i don't know :P zobaczymy co wyjdzie ;)

 

t_concept03pam_8e8d00a.jpg

Edited by Destroyer

Share this post


Link to post
Share on other sites

fikołek jak zwykle przoduje :D

Realizm bym robił ale taki stylizowany z przerysowanym widzem i strasznym potworem bo cartoon to będzie wyglądał trochę lepiej niż ten koncept.

Powodzenia!

 

PS potworek z miniaturki rządzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapowiada się ekstra :) Tylko wytrzymaj do końca. Powodzenia ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tomala też już zdecydowałem, że będzie realizm na ile będe potrafił :P od poprzedniej bitwy w organice wcale się nie podciągnąłem no to znowu będe każdego stwora tarmosił 10x dłużej niż powinienem :P

Cieszę się że mój gnomek Ci się spodobał :D

i dzięki!

 

Nvidia dzięki! i mam nadzieję, że dotrwam do końca, poprzednią bitwę porzucałem kilka razy ale jakoś w ostatniej chwili udało mi się domęczyć :) teraz mam nadzieję, że będzie lżej nowy komp i system to powinno być zdecydowanie mniej niespodziewanych crushy :D

 

pora się zabrać za pierwsze modele :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potworek ma zbyt ostre krawędzie na głowie, co psuje trochę efekt. Reszta mi się podoba.

A, te okularki 3D świetnie pasują (to by od razu wyjaśniało czemu ten facet tak spokojnie siedzi ^^).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wędrowiec najważniejsze modele(potwór, człowiek i sofa) to darmowe rigi na szybko je ustawiłem żeby zobaczyć jak to będzie w 3d wyglądało jeszcze praktycznie do niczego się nie zabrałem :P i wszystko się zmieni całkowicie, poza pomysłem of course :P

 

dzisiaj praktycznie tylko refek szukałem uff przejrzałem 10k+ fotek z dysku(powinienem przestać robić backup internetu na dysku :P) i znalazłem co nieco pomysłów

 

odpaliłem Zbrusha żeby sobie przypomnieć jak wygląda :) i przypomniałem sobie że nigdy nie potrafiłem go właściwie używać i cokolwiek na poziomie w nim zrobić :P

no ale w jakieś 30min wysmarowałem takiego gnoma czy jak tam się nazywają te uszate ufole :D

 

t_gnomekm_add7784.jpg

 

i btw jak byłem na drugim(na dwa) levelu i chiałem subdividować na 3 to zbrush dawał komunikat coś o historii albo że nie jestem na najwyższym modelu(a byłem) jak wywaliłem niższy level i "subdividowałem" to kolejne podziały dodawały się w trybie faceted mimo że miałem zaznaczone smooth a co jescze dziwniejsze nie pojawiały się kolejne levele po prostu siatka się zagęszczała i tyle ?!

wie ktoś dlaczego może coś przypadkiem włączyłem, może jakaś maska czy coś ?

 

zresztą i tak wywaliłem ten model bo gnomonek musi być biższy konceptu tzn mały i wredny :)

 

może jutro uda się coś zrobić :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten komunikat w zbrushu nie raz mi się pojawiał i do dzisiaj nie wiem o co chodzi ale jak zapiszesz sobie toola i zrestartujesz zbrusha to prawdopodobnie będziesz go mógł już normalnie dalej podzielić. Taki mój sposób ;)

 

Do robienia oczu, zębów, pazurów i tego typu dodatków polecam plugin do zb subtool master(możesz szybko klonować subtoole albo co sie często przydaje mirrorować je albo łączyć) można go ściągnąć np z zbrush central. A jak będziesz chciał ustawić pozę takiego potworka w zbrushu to przyda się jeszcze transpose master. Nie będziesz musiał riggować tego w mayce a w zb pozę możesz w parę chwil ustawić i i jeszcze podszlifować miejsca zgięć np kończyn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki Tomala za rady, próbowałem resetować tool-a i samego Zbrusha ale nic nie pomogło :/ może to przez zawalony system inne programy też już zaczynają trochę głupieć :D

 

wczoraj trochę porysowałem koncepty, później była burza zabrakło prądu i się skończyło :P gdy się pojawił zajrzałem na forum trochę pospamowałem i znowu zostałem odcięty :( no to teraz pokaże co tam wymyśliłem :)

 

 

gnomek z twarzy będzie mniej więcej taki ;) (ten w kolorze )

 

t_gnomconceptm_8b15410.jpg

 

będą też jakieś małe pajączki wyłażące z pęknięć z innego wymiaru, coś takiego

 

t_small01m_25646bf.jpg

 

i może coś latającego

 

t_fly01m_6e7cb98.jpg

 

śmiercionośne macki będą takie, po narysowaniu skojarzyłem że są piekielnie podobne do małych pełzających ufoków z dreamcatchera ;) ale nic innego z macki się nie zrobi chyba :D

 

t_mackim_6033545.jpg

 

no i jeszcze myślałem nad pilotem, będzie podobny choć chyba zrezygnuję z joysticków, jak zabrakło prądu to w realu narysowałem kilka wersji które bardziej mi się podobają, generalnie będą dwa wyświtlacze a pomiędzy nimi jakieś guziczki kontrolujące, na górnym wyświetlaczy będzie bluescreen z napisem Fatal Error :)

 

t_piolotm_46a44e7.jpg

 

Jeszcze zupełnie nie wiem jaki będzie główny potwór czy będzie zarośnięty czy tylko wilgotny i obleśny :)

 

to tyle :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pająk i śmiercionośne macki najfajniejsze :)

później była burza zabrakło prądu i się skończyło :P
Heh, w mojej okolicy padł jakiś rekord chyba :D z 10h się ciągnęła :P (burza oczywiście ;P)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U was była burza a ja i tak nie mogłem na forum wejść bo jakieś serwer internal error wyskakiwało.

Zestaw potworków trochę jak w the mist albo cloverfield tam też były różne gadziny macki nie macki, owady. Kiedyś na zbrush central widziałem gościa co robił modele do the mist i miał fajne potworki na swojej stronie, niestety nie mogę tej strony znaleźć :(

Zresztą potwory z Twoich konceptów dają radę, gnomek w kolorze najwredniejszy :D

 

Z tym zbrushem to mi też tak za pierwszym razem nie zaskakuje ale właśnie kilka razy się zastanawiałem jak to naprawić i za którymś razem jak włączałem modele to się później dało podzielić.

 

Teraz czekam na pierwsze modele tych potworów i myślę że będzie ciekawie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten potwór straszliwy, niech on chwyci jedną ręką trochę wyżej niż drugą, i lekko przechyli głowę, będzie dynamiczniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Grievous

Na początku nie przejrzałem dobrze tematów i taki pomysł przeszedł mi przez głowe, ale wpadłem na inny i trzymam się go i dobrze bo takto byłby to plagiat... Fajne, b. fajne, scene bym zrobił zdecydowanie pod fotorealizm, żeby potwór przerażał i zwiększał wrażenie ślepoty i głupoty obojętnego widza 21go wieku...:P hehe... powodzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Batman The Gotham Knight has arrived :D

 

f_batmanm_3a7c8bc.jpg

 

 

Przedstawiam wam gnoma Andrzeja, który w chwilach kiedy nie służy w V Korpusie Inwazyjnym robi za batmana w Gotham City :D

 

----------------------------

patry danke ;)

 

Tomala oglądałem te filmy słabo pamiętam wygląd stworów wiem że był jakiś robal na nogach i ich pogryzł :) (cloverfield) i skrzyżowany słoń z ośmieornicą (mist) ale detali to sobie nie przypomne napewno zresztą chyba nie było ich widać :P

 

hcpiter dzięki!

 

Ania dzięki za radę, jak już będę miał straszliwego potwora właściwego a nie place holdera to się nad dynamiczną pozą pomyśli bardziej ;)

 

Grievous dzięki

 

 

-------------------------------

 

Poskulptowałem sobie troche w zbrushu chyba pierwszy raz coś przyzwoitego udało mi się w nim wydłubać ;)

Zacząłem z bazy która była troszkę berdziej okrąła niż box :) miałem się tylko rozgrzać zanim zabiorę się za tego z konceptu ale tak się rozgrzewałem że pare godzin później miałem gnoma :P robiłem bez konceptu, bez refek i bez pomysłu :P całkowity freestyle i nawet mi się podobało :) a na dodatek jestem całkiem zadowolony z efektu :) próbowałem wszystkiego żeby gnomek miał złośliwy i wredny wygląd

tu mam kilka ostatnich wersji i chyba zostanę przy pierwszej na której wygląda jeszcze na szalonego :D dam mu jeszcze jakieś wężowe oczka i będzie git chyba :)

w drugiej i trzeciej chciałem zrobić go jeszcze straszniejszeo ale mam wrażenie że wyszedł na starego piernika

 

t_wariantym_d3078e7.jpg

 

a tutaj photoshopowy color study ;) najbardziej podobają mi się te najmniej przekombinowane, ewentualnie jeszcze druga wersja, tylko teraz nie wiem czy zrobić go zielonego czy niebieskeio hmm :)

 

t_a1m_ec2268a.jpg

 

 

t_a2m_7840dbe.jpg

 

 

i tu jeszcze wczesna wersja batmana ;)

 

 

t_batm_4990b73.jpg

 

jutro zrobię nową topologię dla główki w topogunie, wymodeluje ciało i zastanowie się jak je ze sobą połączyć :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajne gnomony ;P No pierwsza i druga wersja najlepsza. I mam takie pytanie, jakieś pare tygodni temu zobaczyłem w making offie jak ktoś użył właśnie topogun (i wtedy się dowiedziałem że takie coś w ogóle istnieje), to jest płatny program? Bo nie mogę znaleść tego nigdzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Creator hehe dzięki!

 

gawel72 dzięki, co do topoguna to jest jeszcze w wersji beta czyli puki co darmowy;) zapisz się do bety, może jeszcze się załapiesz

 

klik

klik2

 

JunioR dzięki :)

 

i btw zmieniłem mu oczy na takie jakie mniej więcej mają być w finale

 

f_Gnomcolorstm_8ddbe1b.jpg

 

no i trzeba by się w końcu zabrać za tą topologię :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy