Napisano 14 Styczeń 201312 l Trochę ziarnisty render i przepalone tam za robotem. Materiał szkła nierealistyczny. 6/10 Padam na kolana.
Napisano 14 Styczeń 201312 l e tam nie chodzi o to żeby robić fotę przecież. Chodzi o całokształt, jest naprawdę świetnie
Napisano 15 Styczeń 201312 l Ten ostatni, z napisem "OH GOD WHY" jakoś taki ci nie wyszedł, anatomia słaba, wiesz?
Napisano 17 Styczeń 201312 l Niby są takie zaawansowane silniki, a bez ingerencji łapy nie mogą się obejść. Chętnie bym obaczył rendery od tego.W całym filmiku czuć twoją kolorystykę i klimaty. Ten niebieski bucik, siedzi kolorystycznie. Chociaż ja bym wolał bardziej mroczny CP, tutaj jest ładniej, bezpieczniej i przyjemniej niż w realu.
Napisano 17 Styczeń 201312 l Autor premature post, arty z trailera cyberpunka opublikuje juz niedlugo..
Napisano 20 Styczeń 201312 l Sława :D http://gry.onet.pl/fotogalerie/kim-jest-maciej-kuciara-to-jeden-z-najlepszych-gra,5395958,13515842,galeria-mala.html#photo13515842
Napisano 20 Styczeń 201312 l Sława :D http://gry.onet.pl/fotogalerie/kim-jest-maciej-kuciara-to-jeden-z-najlepszych-gra,5395958,13515842,galeria-mala.html#photo13515842 Maciej będzie miał ubaw po pachy jak poczyta komentarze pod artykułem :D
Napisano 22 Styczeń 201312 l "Szczerze to nie powala, owszem technicznie wykonanie bardzo dobre, natomiast widzę brak świeżości, nowatorstwa, kreacji. Gdyby przejrzeć strony o tej tematyce to tego typu obrazków są setki, wiem coś o tym bo sam jestem grafikiem, ale wiem że Maciek jeszcze pokaże :)" Pozdro600, ciekawe który grafik napisał ten komentarz.
Napisano 26 Sierpień 201311 l o, dopiero zczailem tembo - czad! naprawde swietna robota! mega szkoda, ze projekt zszedl a te sterylne s-f, uber detal gdzie sie da, cycki, giwera + generic armour - moim zdaniem to jest syty krok wstecz w porownaniu do tych slonikow, czy nawet konceptow z last of us
Napisano 26 Sierpień 201311 l Nie widzę nic zdrożnego w malowaniu wycyzelowanych lasek SF podobnie jak w rysowaniu grzecznych karykatur co to maja się podobać wielu odbiorcom, taki zawód. Przy okazji( przepraszam jeśli to pytanie padało już na forum) testuję ów zestaw brushy za który wielkie dzięki i nasuwa mi się pytanie o związek jaki istnieje bezpośrednio między defaultowym rozmiarem danego pędzla, a wielkością obszaru roboczego. Kwestia dotyczy zarówno ostrości jaką możemy uzyskać jak i koloru ( zważywszy ,że kolor miesza się addytywnie i substratywnie ). Zaczyna do mnie dochodzić, że w tej materii jest coś ważnego czego jeszcze nie wiem. Jeśli mógłbyś się wypowiedzieć w tej kwestii to będę wielce zobowiązany.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto