Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Tak by wywietrzyc nieco teczke zawalona ciekawa acz skromna wizualnie dyskusje. Od paru miesiecy probuje ogarnac sie na tyle by znalezc troche czasu na malowanie czegos pod kategoria personal works. W koncu sie udalo!

Niesmialo wolnym krokiem w kierunku sci-fi w wykonaniu very mild. Dosc dawno nie maczalem rak w tej tematyce a wypadaloby urozmaicic nieco teczke.

Stylistyka podobna do jezdzcow i gladiatorow, bez jakiegos specjalnego urywania zadu.

Anyways, back to the grinder!

 

push.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ja mam pare pytan, czy widz jest za jakąś szybą która odbija bloki za nim? (to coś na horyzoncie co chyba mialo udawać jakieś budynki przebija "most") I czy niebieskie artefakty mają jakiś głębszy sens czy to taki bajerek :D. Asfalt wyszedł masakrycznie, ogromny realizm, podobnie jak w jednej z twoich pierwszych prac z autostradą. Fajnie by było jakbyś skrobną tutka o tym jak robisz taką drogę. :)

 

@up, koszulka jest ok, odcina się od toczenia i skupia uwagę na głównym bohaterze (tak mi sie wydaje) :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie kwintesencja concept artu Panie! przekazujesz idee w zayebiaszczy sposób pokazując co trzeba,zaznaczając resztę - dajesz miejsce wyobraźni-no i podziwiam za umiejętne/kreatywne wykorzystanie fotoszopa-chciałbym kiedyś w takich "kilku" krechach wyrysować coś co mi zaświta we łbie - super sprawa i ciągle powiększający się katalog inspiracja ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Litosci! Naprawde? :)

 

No to powiedz mi.

Koleś robi coś tirowi jak w "jestem numerem 4"?

Tir zaraz zrobi coś kolesiowi?

Tir już w coś uderzył? w ziemie jeszcze nie, a miliony części lata przy jego masce.

A może on właśnie zmienia się w robota?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praca taka, że kopara na ziemi :) Czemu ja nie mam takich pomysłów xD

 

@Status

Kolo rozwalił tira swoją zajebistością, ewentualnie siłą woli :) a wszystko w malowniczym rozbiciu przestrzeni jak lustra :D

 

Coś jak tutaj

Edytowane przez n-pigeon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stać cię na dużo więcej, Kapitanie. Ten ostatni mnie niestety rozczarował, a postaram się opisać w paru zdaniach dlaczego:

Facet na pierwszym planie jest fotorealistyczny. Mało mnie ciekawi czy to wklejka czy malowane, stwierdzam fakt. Niestety reszta obrazka aż taka nie jest, przez co powstaje mi pewien dysonans, gość jest po prostu z innej bajki niż reszta obrazka. Druga sprawa - tam gdzie skupia się wzrok, czyli eksplozja czy tam kolizja - jak zwał, tak zwał - chyba odpuściłeś najbardziej. Wygląda albo jak zabawa lasso toolem, albo jak jakiś prosty abstrakcyjny render z 3d. Tak czy owak - tam gdzie detalu mogłoby być najwięcej, tam jest go najmniej.

Ogólnie rzecz ujmując - jakby ten obrazek zrobił kto inny to pewnie bym dołączył do ochów i achów, ale jak na taką "firmę" jak Ty, to raczej imo skucha niestety.

Nevermind, czekamy na kolejne upy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam obrazek ktory udalo mi sie namalowac w chwilach wolnych od pracy, pracy po pracy i treningu. Po tym chyba wroce do malowania kszttami i gradientami, ostatnio wrecz tone w mono-tematyce...

 

lab1.jpg

 

Wracajac na chwile do poprzedniej pracy. Im dluzej na nia patrze tym mniej mi sie ona podoba. Zgodze sie z toba SBT, mogloby byc tam troche wiecej detalu, chyba jednak wygralo lenistwo.

 

pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, jesli ostatni mi nie przypadl do gustu, to tym razem Ci wyszlo o niebo lepiej. Chyba ludzie szybko Ci wybacza ten ostatni ;]. Moge spytac ile w tym elementow "zgadywanych" tzn bez oparcia o cos innego co miales przed oczami, ewentualnie fotki wklejane i podmalowane? Pytam bo jestem ciekaw w jaki sposob ogarniac takie np te zagiecia na kombinezonach, relacje walorowe miedzy elementami, konstrukcje maszyn itp. Oczywiscie nie musisz odpowiadac jak za bardzo bezpretensjonalne pytanie. Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie mieszasz tekstury z malowaniem, ale to żadna nowość. Ostatni bardzo, mimo tego, że kolorki na kombinezonach troszkę za kwaśne się zrobiły, ale to kwestia gustu bardziej.

Powiedz czy w zawodowej działalności w profesjonalnym game arcie, ktoś do tej pory zwracał uwagę na sam proces kreowania konceptów, czy raczej byłeś rozliczany z końcowej prezentacji i nikogo nie obchodziły sprawy techniczne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radix, może nie powinenem się wypowiadać, ale to chyba właśnie w prostocie ten realizm się kryje. Np, ten ostatni na moje oko niewprawne jest namalowany z łapy tak w 95%, ale samo światło, walor, te zależności o których pisał EC są zaobserwowane z refek, no nie wiem czy ktoś ma aż taki silnik 3d w głowie żeby to zupełnie z bańki pocisnąć. Z resztą chyba po uchwyceniu właśnie tych najważniejszych zależności dochodzi się do wniosku, że właściwie czy wklejka czy z łapy to jeden kij... Jak masz scenę ustawiona pod względem podstawowych zależności to reszta to już detal...

Może gadam od rzeczy bo opieram to na obserwacji innych, a nie na praktyce... Ale jakoś tak mi wychodzi...

Dlatego np. foty są pomocne, ale jak nie czaisz bluesa, to i tak nie zrobisz nic mądrego z połączonych, nieprzekonujących wlepek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie cudo! Jestem zakochany w tym małym ludziku pod kroczem oraz symetrycznej kompozycji, ktora nie bije po galach symetria. Adoruje kolor pomarnczowy, ktory uzupelnia monochromatycznosc niebieskiego - teorie koloru czasami naprawde dzialaja. No i fakt, ze jest on umieszczony najmocniej "liniowo" przy gruncie, pomaga mi wedrowac po obrazku, bo tak jakby wszystko spaja. Ilosc detalu bull's eye, lecz jedna rzecz budzi moje watpliwosci: photoshopowe potraktowanie ramion wysiegnika super miekkim gradientem wewnatrz zaznaczenia minimalnie się odcina od malarskiego wykończenia reszty. Nic więcej nie znalazłem, a lubie narzekac;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość thorgal5

Witam!

Same zachwyty nad ostatnia praca, i oczywiscie jest nad czym sie zachwycac!. W ogole to dawno tak wspanialych prac nie widzialem, dobrze ze tutaj trafilem. Gratuluje.

Aha, moze nie wszyscy zauwazyli, tam jest jeszcze jeden ludzik:) Nie tylko ten pod nogami mega-robota, ale rowniez na wysiegniku przy lewym ramieniu tego mechanicznego monstrum. Naprawde, uczta dla oczu. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo zainteresowal mnie ten srodkowy, tai zdecydowanie bardziej gladki niz reszta. Moze warto glebiej podrazyc temat w nastepnych pracach.

 

Mam tez pytanie, Maćku czy dalej zdarza ci sie tworzyc jakies prace koncepcyjne stworow/postaci? Pamietam te stare i po cichu od lat licze na nowe ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@nicponim - przewinelo sie pare. Digital Domain, Legendary Pictures, Quickdraw (R. Rodrigueza), MRC... Nie moge zbyt wiele powiedziec na ten temat oczywiscie, poza tym ze kilka moich conceptow pojawilo sie na prezentacji Fire and Ice Rodrigueza podczas SDCC'11 (mam nadzieje ze pojawia sie one kiedys online, na chwile obecna opublikowali bodaj kilka prac Justin Sweeta).

 

Zarzucam szybki rysunek, ktory zrobilem jakos tydzien temu. Rzadkosc ostatnio jesli chodzi o prace osobiste ze wzgledu na natlok pracy :/

 

pozdr!

 

pegasus2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności