Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

czizas kojot kogo stać na to wszystko i jeszcze ten umbrela musi byc najki.. a nijaki taki bedzie oki

............................................................................................

cpt.o

very nice te ostatnie szkice widze ze lasso tool jest very important... w Twoim stylu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od zawsze podziwiałem twoje prace niekoniecznie za to, że są świetne i boskie, ale że stosowałeś i stosujesz nieprzekombinowane kompozycje, które znajdowały się często w "zwykłym" świetle. Wiele artystów obiera swoje najefektowniejsze światło i przetwarza je na setki sposobów, a tobie udaje się zainteresować widza innymi cechami obrazu. Te ćwiczenia są po prostu mocne w swojej naturalności. Wracasz czasami jeszcze do ołówka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne toto. Czytałem jak to robisz w komentach na twoim blogu :) Czy w fotosklepie jest coś takiego jak automatyczny pędzel na bazie zaznaczenia? Taki dynks, że robisz zaznaczenie, wciskasz kopiuj i to co jest aktualnie w pamięci, jest twoim pędzlem, ale raczej jako image hose, niż jak pędzelek dla którego sam wybierasz kolory. Widziałbym to narzędzie w tej technice.

Musze sam się kiedyś w takie cuś pobawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nicponim: no właśnie dlatego myślałem, że tutaj nigdy tego nie napisze, ale kapitan jednak cały czas rośnie w siłę, a to co dzieje się tu ostatnio jest naprawdę olbrzymim krokiem do przodu. To właśnie jest typowy przykład GM w rpg, gdzie wszyscy mają limit do 80, a ten ma już 100 lvl i ciągnie śmiało dalej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

światełko na flakach z pierwszego obrazka miazdzace!

Moglbys napisac cos wiecej o powstawaniu takich prac? rozumiem ze 'podklad' to 3d, yop? albo np. wrzucic czystego screena. Interesuje mnie po prostu efekt przed-po.

 

a tak to chyba zadnej nowosci nie napisze, inspirujesz i tyle

 

PS. fenomenalne drzewka, brush czy przemalowane texturki/fotki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Technologia silników graficznych poszła jednak naprzód bo różnice między konceptem a finalnym obrazem z gry są już niewielkie. Limity powoli znikają, można nawkładać do leveli więcej detali i gry coraz bliższe są wizji pierwszych konceptów, co oczywiście cieszy (gra wypas btw:). Same koncepty są super, musiałeś przestudiować sporo architektury NY. A jeszcze się spytam grasz w gry przy których pracowałeś? ;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbym zobaczył podmalowane screeny z Crysisa. To oczywiście nie zarzut. Mam jeszcze prośbę o rozwinięcie odpowiedzi na pytanie nicponia. Te bloki 3D to po prostu dla podłapania kadru i kompozycji surowe kwadraty czy wzbogacone np o perspektywę atmosferyczną czy też jakiś ambient occlusion tak jak to kiedyś pokazywał nam mayk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu nie trzeba dużo pisać - miazga i tyle. Mając w pamięci te lokacje z gry, mam uczucie jakbym patrzył na screeny.

 

Cholernie mnie inspirujesz, tylko mój wewnętrzny leń (a może chęć zrobienia tylu różnych rzeczy?) powstrzymuje mnie przed wykorzystaniem tego. Czekam na następne prace :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności