Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 423
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam!

Chciałem pochwalić się gierką którą zrobiliśmy razem z zespołem. Byłem odpowiedzialny za wymyślanie, narysowanie i animowanie postaci do niej.

 

link do gry

 

A tutaj kilka nieruchomych ujęć:

prowadzcy1111.jpg

prowadzcy2222.jpg

prowadzcy3333.jpg

Napisano

wymyślenie i narysowanie bardzo ok, animacja nadal słaba. Zerowy progres przez ostatnie 2lata jak miałem okazje patrzeć na to co robisz. Jako grafik na pewno się sprawdzisz, wiec powodzenia.

Napisano

Fajne graficzki, gierka tez bardzo przyjemna, jedynie pod Safari nie da sie wyjsc :) Klikam iksa pojawia sie tak/nie i nie mozna nic nacisnac i ten dialog box juz zostaje na stale nawet jak klikne nowa gra :)

Napisano

Haha kura zawijająca na gitarze mnie zwaliła z fotela :D Bardzo fajne postacie, z charakterem. Co do animacji, to specem nie jestem ale raczej mi się podobała.

Napisano (edytowane)

Selfu - dzięki wielkie za dobre słowo.

 

Wyniki na CG Talk'u do B-Movie zostały ogłoszone.. Niestety nic nie udało mi się ugrać swoim pickiem więc puszczam go w świat..

 

opis:

This is a survival horror movie about three brave sisters who have been attacked by evil reptilia monsters from other dimension. The creatures have been teleported through a portal directly to the girls’ house. Their main goal is to kidnap the youngest sister for their dark queen to fulfill a terrible revenge plan on the human race. The girls don't give up that easy and are determined to fight with the mischievous critters.

 

Polecam wersje HD..

wersja HD

 

nowypicek3396na3dmax2.jpgzoomy:

pic0v.jpg

 

pic1r.jpg

 

pic3dj.jpg

 

pic4i.jpg

 

pic5d.jpg

 

pic6r.jpg

 

Edytowane przez serio
Napisano

Mam takie same odczucia jak Mayk.

Zbyt chaotyczne pozy wszystkich postaci, wg mnie powinny sie jakos ukladac w ogolny rytm. bo teraz sa troche "kazdy sobie rzepke skrobie".

Napisano

Zrobiłeś wielki postęp i nie sposób tego nie zauważyć.

Ogólnie bardzo fajny ten twój picek, ale dwie rzeczy mi nie leżą.

Skóra stworów zupełnie do mnie nie przemawia, jest jakby z innej bajki. Co do dynamiki to tu się zgodzę, ale chyba chodzi nie tylko o rytm ale i o to że każdy stwór tak spokojnie stoi nogami na podłożu. Chciałoby się zobaczyć więcej wygibasów nogami.

Ale tak czy owak - brawa za wielkie postępy.

Napisano

Zgodzę się z przedmówcami. Fragment z panienkami bardzo ładny, ale potworki trochę nie dają rady z powodów opisanych przez SBT. Poza tym jakoś za dużo oddechu ma ten kadr, jak na taką scenkę. Chyba fajniej by było, gdyby był mega tłok. Poza tym, o ile dobrze pamiętam z Twojego wątku, to dopiero na koniec malowania zacząłeś kombinować, że to są kolesie w kostiumach i moim zdaniem trochę to widać. Takie lekkie niezdecydowanie widać...

Ale generalnie rysunek na wysokim poziomie :)

Napisano

hej

Dzięki wszystkim za komentarze. Ogólnie zgadzam się z opiniami na temat rytmu jak to ujął Ortheza który mógł bardziej spajać całość jak i również bardziej szalonych układów choreograficznych. Będe miał to na uwadzę w przyszłych pracach. Co do czasu realizacji był to okres trwania konkursu czyli od stycznia do marca. Rozłożyłem sobie pracę na te miesiące metodą "codziennie po trochu" ale wiadomo, że były jakieś dniowe przerwy etc. Pozdro.

Napisano

Witam!

 

Dziś wrzucam pracę robioną na konkurs James and the Giant Peach" Day Dream Contest". Obrazek był robiony ze śmieci/klocków czyli z różnistych powycinanych elementów i podmalowywanych. To tyle, nie ma co biadolić..

 

Polecam wersje HD

 

jamesdaydream60.jpg

 

no i zoomy:

zoom1x.jpg

 

zoom2.jpg

 

zoom3z.jpg

 

zoom4.jpg

 

zoom5.jpg

 

zoom6.jpg

Napisano

Ogrom detali przytłacza - jest gdzie oczy powiesić. Kolorki też miłe. Ale podobnie jak w Twojej poprzedniej pracy z wojowniczymi siostrami trochę razi w oczy brak zróżnicowania materiałów. Metal pomimo że stary i "używany" mógłby łapać większego blika itp, chodź tutaj ogólnie materiały się lepiej prezentują. Pilnuj też elips. Nie wiem czy są celowo powyginane czy po prostu tak malujesz. Podobnie z rurami - mogły by być bardziej pszestrzenne, np rurki pod "pokładem" tej kroczącej machiny pomimo rim lighta wyszły płasko. Fajnie że potrafisz ogarnąć taką dużą scenkę i dobrnąć do końca. Na miniaturce (tzn. dopasowana do monitora) wygląda b.dobrze, a po zbliżeniu nieco gorzej (też mam z tym problem czyli z boskimi, miodnymi impastami). Jak dla mnie o wiele lepsza niż w/w battle sisters. I tradycyjne pytanko: Ile Ci na tym zeszło?

 

P.S.Te powycinane kawałki to Twoje czy różne źródła były?

Napisano

sory,ale detale ratują ci pracke;/ Olej takie wielkie 'dziubadła' bo ci lezy walor,swiatlocien i perspektywa. Co z tego ze ludzie zachwycaja sie 'o matko ale sie namęczył' skoro cała pracka jest hmm męcząca. Jezeli pokazujesz ja jako calosc to te wszystkie wysiedziane przez wiele godzin detale zamieniaja sie w jedną kupę. To nie jest jakis plakat ktory wisi na kilkumetrowej scianie a obrazek ktory ogladamy na swoich malych monitorkach. Suma sumarow- olej te dziubadła a pracuj nad podstawami malarstwa/rysunku czy czego tam jeszcze...

Napisano

Pracka była robiona jak pizza z resztek z teł do animacji (które pokaże za niedługo). Powstawała niejako przy okazji więc zdaje sobie sprawę , że przy takich wycinankach trudno jest konsekwentnie utrzymać wszystko w kupie. Perspektywa miała być wykrzywiona, światłocień i walory jak już wcześniej pisałem trudno było zdyscyplinować więc są różne "dziwne światła padające, odbite etc. Raczej bawiłem się gotowymi elementami składając tego chodzącego stwora i tyle. Nie dziubałem tego dużo czasu zważywszy że korzystałem prawie z gotowych elementów.

Napisano
bo ci lezy walor,swiatlocien i perspektywa

 

A jaka jest różnica między określeniami walor i światłocień ? Pytam bo sam używam tych określeń wymiennie, ale może to efekt niewiedzy i jakaś różnica, o której nie wiem.

Napisano

hmm niewiem, na moj rozum walor tyczy sie skali szarosci,ewentualnie koloru, jego natęzenie...a odnośnie światłocienia to chodziło mi o umiejetnosc odpowiedniego rozłozenia obszarow oswietlonych i zacienionych, analiza światła oraz cienia;p Niewiem moze sie myle, i bedziesz miał radość ze znalezienia błędu :]

Napisano

Mam lepsze powody do radości niż wyszukiwanie cudzych błędów na jakimś forum internetowym, szczególnie w sytuacji kiedy sam popełniam ich całe mnóstwo. Pytałem bo sam się nad tym niedawno zastanawiałem, a lubię znać znaczenie słów których używam - co nie zawsze się udaje, gdyż paplam jak katarynka :]

Napisano

Poza tym, że to w ogóle fajny obrazek (pomysł i klimat są fajowe) martwi mnie jedna rzecz, w zasadzie we wszystkich Twoich pracach- cieniowanie do czarnego. Szczególnie widać to na stworkach w tym ostatnim obrazku. Dla mnie totalnie zabija to życie w Twoich obrazkach i wysysa z nich energię. To samo widziałem na kilku Twoich speedach (chyba robionych z natury) gdzieś tam w speedpaintingowym wątku. Wydaje mi się, że to najważniejsza rzecz, nad którą powinieneś popracować. Szczególnie, że siedzisz w cartoonowych klimatach, gdzie żywy kolor jest chyba dosyć ważny.

A z pierdółek jeszcze to zdaje się, że czworonogi inaczej przebierają nogami ;)

 

pozdrówki :)

Napisano
A z pierdółek jeszcze to zdaje się, że czworonogi inaczej przebierają nogami ;)

 

Tym razem nie mogę się zgodzić :) Różnie zwierzaki chodzą, a taki sposób jaki prezentuje na obrazku serio zdarza się i nazywa się inochodem. Nie da się jednak ukryć, że wygląda to mało reprezentacyjnie...

Napisano

Dzięki za komentarze.

 

lordbiernac - z tym używanie czarnego to dość podstępna rzecz. Staram się nie mazać czarnym kolorem ale w trakcie procesu idą w ruch różne zabiegi z rodzajami warstw, suwaki, textury ze zdjęć etc.. no i po drodze wkrada się czerń. Będę oczywiście starał się z tym walczyć (jakoś).

 

SBT77 - jeśli chodzi o chód to wzorowałem się na AT -AT ze star wars.

 

Poza tym z inspiracji to wymienie też "Howl moving castle" jeśli ktoś nie widział to polecam.

Napisano
Tym razem nie mogę się zgodzić :) Różnie zwierzaki chodzą, a taki sposób jaki prezentuje na obrazku serio zdarza się i nazywa się inochodem. Nie da się jednak ukryć, że wygląda to mało reprezentacyjnie...

 

A to przepraszam:)

 

serio- wydaje mi się, że jak po prostu będziesz na to zwracał większą uwagę to problem się sam rozwiąże... Bo tak na pierwszy rzut oka nie wygląda to tylko na kwestię tekstur, czy suwaków. Szczególnie widać to na Twoich speedach. Wygląda to trochę tak, jakbyś cieniując przykładał wagę tylko do nakładania coraz ciemniejszego koloru (idącego w stronę czarnego), a zapominał o zmianach w odcieniu i saturacji... Może się mylę, ale tak mi to wygląda:). W obrazku na B-Movie wydawało mi się, że zmierza to już w fajnym kierunku, ale na tym ostatnim obrazku ta kwestia wygląda już znacznie gorzej.

Napisano
A to przepraszam:)

 

Nie ma za co. Przy czym myślę, że to się opiera o ważną kwestię - czy lepiej być w zgodzie z rzeczywistym światem czy raczej oprzeć się o pewną spójną plastycznie wizję będącą jego deformacją. To według mnie wcale nie jest w każdym wypadku oczywiste. Prawda nie zawsze jest wystarczająco atrakcyjna by przyciągnąć widza przyzwyczajonego do graficznych fajerwerków :]

 

Serio - projektanci AT-AT o ile dobrze pamiętam bazowali na wyglądzie wielbłąda, stąd takie ułożenie nóg.

Napisano

SBT77 - o wielbłądy, nie wiedziałem -ciekawe.

Stradivalius - Na Goblinsach to się wychowałem. Wspaniała gra (wszystkie częsci).

 

Wrzucam "kuleczkę" z DACAB-a..

speedpainting12832.jpg

oraz podmalowany speed..

djdkshf4ij34r5.jpg

 

Napisano

Bardzo fajna ta kulka, troche przypomina Sticha, generalnie niezla stylistyczna odskocznia od reszty prac, widac ze tu tez dobrze sobie radzisz :) Wydaje mi sie tylko ze to odbicie w prawej butelce wygladaloby nieco inaczej ;)

Napisano

Bardzo lubię zaglądać do Twojej teczki, coraz bardziej wyrabia Ci się styl, ale przedewszystkim mam wrażenie, że ujęcia do rysunków wybierasz teraz ciekawsze niż kiedyś. W każdym razie jest bardzo fajosko.

Napisano

heheh kuleczka bardzo miła :) myślę że sama postać by się broniła na czystym tle. bo to odbicie w jednej z karafek a dokładnie z prawej a kuleczki lewej ręki jest nie możliwe :) w taki sposób, mimo to potworek bardzo miły :)

Napisano

Dzięki wszystkim za komentarze.

 

Urbanboogie - Dobre oko. Stich był obecny podczas malowania i służył jako inspiracja. Ma świetny design łączący miły a zarazem alienowaty charakter. Z inspiracji to też wspomnieć należy critters. Ten stworek z czasów VHS utknął mi głęboko w pamięci.

 

Swiezy - dzięki. Miło słyszeć, że jakaś praca może zmobilizować kogoś do malowania. Powodzenia.

 

atheg - whoa no proszę kogo my tu mamy :) Fajnie, że wpadłeś. Dzięki za miłe słowa. Ujęcia to bywają różne, w zależności od potrzeb ale sporo można podpatrzeć w filmach, zwłaszcza pixara albo burtona (to w dużych ilustracjach). Pozdrawiam i pokazuj się częściej na forum.

 

Beesart -dzięki. Może jeszcze te odbicie poprawie kiedyś w przyszłości. Narka.

Napisano

Świetnie się komponuje z tą muzą :). Kurcze, tak myślę jeszcze większej głębi pracki nabierają jak się podrzuca soundtrack ;).

Brakuje mi trochę wyeksponowania żółwika i przeszkadza, że cała kompozycja na dole siedzi i ucieka z kadru, ale co ja tam wiem ;).

Świetne :)

Napisano

Jak zawsze wysoki poziom ilustracji z odmiennym, bajkowym, wyjątkowym podejściem.

Podoba mi się jak rozszerzyłeś swój speed...kuleczka też sympatyczne, lecz zdecydowanie wole Twoje "bajkowe" robótki. Ta ostatnia ilustracja właśnie...

Powinieneś dostać minusowego reputa, bo dołujesz ludzi już i tak w tą jesienną niefajną pogodę. Jednak...praca- bardzo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności