Napisano 16 Wrzesień 200816 l Witam!! tamten watek przechodzi do historii, czas zaczac nowy. pierwszy model narazie same ksztalty(nad ktorymi jeszcze posiedze(chyba) robiona z referek tym razem z siatka (teraz zauwazylem trojkat kolo nosa, trudno) pozdro Edytowane 2 Styczeń 201015 l przez nielot007
Napisano 16 Wrzesień 200816 l Witam, pierwsze co mi się rzuciło w oko to ucho ;) Górna część ucha jest jakby prostokątne tylko z zaokrąglonymi krawędziami. Na tym środkowym rzucie ucho dziwnie wygląda. Byś musiał ucho poprawić chyba, że tak miał być ;D Ja tyle zauważyłem. Pozdrawiam Vega
Napisano 16 Wrzesień 200816 l Ja zauważyłem jeszcze że nie ma charakterystycznej białej ramki wokół obrazka.
Napisano 16 Wrzesień 200816 l To pewnie dla tego że styl się zmienił. Ze screena wnioskuję że na lepsze :) Się okaże przy następnym updacie. Coś mi to ucho nie pasuje do reszty. Przypomina mi to pewną pracę z ZBC.
Napisano 16 Wrzesień 200816 l dobrze że nowy temat bo tamten się strasznie Ci wydłużył i ciężko było już oglądać:) ucho może i fakt trochę dziwne ale za to twarz mi się podoba ma ciekawy wyraz
Napisano 17 Wrzesień 200816 l Autor Witam!! dzieki za komentarze. Gomez--> jaka prace Ci przypomina? ps. wie ktos moze czemu po exporcie najnizszego lewelu do maxa w celu zrobienia mapowania i pozniejszym imporcie do zbrusha model sie krzaczy jak daje wyzszy level ?
Napisano 17 Wrzesień 200816 l Pewnie coś źle robisz ;P. Dawno już nie robiłem tak i nie wiem czy dobrze pamiętam. Wydaje mi się że model z UV'ką trzeba wrzucać jako morphtarget'a, ale najpierw w modelu bez uv'ki zejść na najniższy level, ale głowy nie dam. Jeśli się mylę (co jest bardzo możłiwe), poprawcie mnie. PS: A nie dodawałeś może czasem albo kasowałeś jakiś vertexów? Edit: Fajne modele ;P
Napisano 17 Wrzesień 200816 l Ha! To pytanie na które najstarsi górale nie znają odpowiedzi. Max kaszani kolejność vertów ale podobno nie wszystkim :? Sprawdź czy uvki nie są zbyt blisko krawędzi przestrzeni uv (no wiesz o co kaman). ZB tego nie lubi i traktuje jak overlapy. Jeśli z uvkami na pewno wszystko ok to chyba musisz spróbować innego softu do uvek. U mnie działa xsi i chyba blender. Używam roadkilla do unwrapa i też jest malina. Prostszym rozwiązaniem jest rozłożenie uvek zanim wrzucisz model do zb. Model przypomina mi trochę to http://zbrushcentral.com/zbc/attachment.php?attachmentid=94077
Napisano 18 Wrzesień 200816 l gomez dobrze mówi , zmienia sie kolejność numerowania vertexów , w maya wystarczy odznaaczyć opcje Create multiple object przy imporcie i po problemie, w maxie pewni tez cos takiego musi być :) Model fajnyyy...
Napisano 18 Wrzesień 200816 l Widać, że ucho poprawiłeś i teraz wygląda o wiele lepiej ;D Model jest teraz OK. Pozdrawiam Vega
Napisano 19 Wrzesień 200816 l Autor dalej nie moge zmapowac wiec zrobilem kolejna glowke na szybko z bazy ktorej siatka jest w pierwszym poscie pozdrawiam edit: taki test choc zadowolony to nie jestem za bardzo :( Edytowane 19 Wrzesień 200816 l przez nielot007
Napisano 19 Wrzesień 200816 l Nowy watek - nowy nielot. Nie wiem co sie stalo ale w tych modelach nie odnajduje nic z tego co bylo w poprzednich. I bardzo dobrze! Oba mi sie podobaja, tylko w poprzednim nie ruszyles niemal nosa. Dodawaj do nich oczy z zaznaczonymi zrenicami to pomaga wyczaic ich osadzenie i bedzie wiadomo ze np nie maja zeza. Podoba mi sie naprawde. Edit: po blizszym przyjrzeniu jednak widac ze to Twoje modele, ale to z czym przeginales wczesniej jest teraz bardzo rozsadnie dawkowane. ;) Edytowane 19 Wrzesień 200816 l przez Luki Luki
Napisano 20 Wrzesień 200816 l Autor Luki Luki--> dzieki :) nastepnym razem dodam oczy :) takie cos pozdrawiam
Napisano 20 Wrzesień 200816 l serwus :) nielot - bardzo fajnie Ci to wychodzi :) w tym ostatnim modelu cos zle jest chyba z przejsciem pomiedzy gorna powieka a lukiem brwiowym. pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Napisano 20 Wrzesień 200816 l kurcze, fajnie ci wychodzą te główki. Nie wiem co jescze mógłbyś poprawic żeby były lepsze... chyba nic.
Napisano 21 Wrzesień 200816 l Witaj, W przedostatniej bardzo fajnie wyszły oczy i okolice. A babcia kojarzy mi się z tym : http://www.softimage.com/News/newsimages/art_xsi_cover_news.jpg A jeśli chodzi o teksturę z postu 12, to wydaje mi się, że za bardzo w czerwień celowałeś (albo matcap tak przebija...); pomaluj w jakimś bodypaintcie albo chociaż w PSie z high-res zdjęciami i proszę nie ograniczaj się tylko do diffuse ;D, te modele zasługują na więcej. Pozdrawiam Edytowane 21 Wrzesień 200816 l przez serratus
Napisano 21 Wrzesień 200816 l Bardzo fajnie. ale :) Wydaje mi się że krawędzie ust przy kącikach są za bardzo podkreślone. Ogólnie na tą okolicę powinieneś zwrócić uwagę (żeby usta w kącikach gładko przechodziły w twarz). Widać że u tej wcześniejszej kobitki to miejsce jest źle określone (jakby płaskie wokół ust) ale ostatnie 2 głowy są ok, zwłaszcza babka. drugie ale Uszy robisz płaskie, patrząc z przodu. Miejsce gdzie ucho przyczepia się do twarzy z przodu na górze jest trochę za wysoko, tzn za mała odległość między tym a najwyższym miejscem ucha. Zrób tam rowa i będzie git.
Napisano 21 Wrzesień 200816 l Autor Witam!! Gomez--> moglbys wyjasnic o co chodzi z uszami bo nie czaje :) przed obiadowy speed
Napisano 21 Wrzesień 200816 l Smacznego ;) Ja chyba też się muszę powoli zacząć uczyć ZBrusha, przyda mi się na pewno :] A główka fajna, tylko ten nos troszkę przygruby, ale co ja się tam znam, Ty tu jesteś mistrzem ;]
Napisano 21 Wrzesień 200816 l Tak z ciekawości, używasz jakichś refek czy inspirujesz sie fotkami, czy z głowy wszystko?
Napisano 23 Wrzesień 200816 l Autor dzieki za posty :) Gomez--> tak mam referki z 3d.sk :) 45min ta sama baza :)
Napisano 27 Wrzesień 200816 l Autor ok skonczylem glowke bez referki ktora zaczalem w poscie 27 :) pozdrawiam
Napisano 27 Wrzesień 200816 l przesadziłeś troszku z asymetrią i tak groteskowo wyszło- szczególnie ucho i nozdrza, poza tym bardzo ok.
Napisano 27 Wrzesień 200816 l przesadziłeś troszku z asymetrią i tak groteskowo wyszło- szczególnie ucho i nozdrza, poza tym bardzo ok. ja się nie zgodze z ta groteskowościa, wyszło całkiem naturalnie...
Napisano 29 Wrzesień 200816 l uuła:) Nieźle prosze pana:D tabletu używasz? Ja musze mychą jechac, ale nie narzekam:) Wystawie cos za pare chwil;)
Napisano 29 Wrzesień 200816 l robiles retopologię w tym ostatnim modelu? dla mnie na razie to czarna magia;/ ale musze sie jej nauczyc... jaką miałes baze?
Napisano 30 Wrzesień 200816 l Autor Witam!! ciastuch-->tabletem, baza jest taka jak siatka w pierwszym poscie update modelu z postu #33 pozdrawiam
Napisano 2 Październik 200816 l ta ostatnia babcia fajna, troche nad zmarszczkami by sie przydalo popracowac
Napisano 2 Październik 200816 l Rzeczywiście duży progress. Zwłaszcza jeśli chodzi o wrinklesy jest postęp, teraz idziesz w dobrą stronę, wcześniej IMHO za mocno zaznaczałeś niektóre wrinklesy. Ogólnie co do zmarszczek twarzy; przydał by się większy random, poza tym warto by było odpuścić sobie symetrię w takiej sytuacji :) BTW. używasz flatten brusha do spłaszczania wewnętrznej części powiek ? Pozdrawiam
Napisano 2 Październik 200816 l stanowczo za maly random jesli chodzi o wrinklesy. no i widze ze masz trouble z symetria.
Napisano 2 Październik 200816 l za mały Radom zdecydowanie jest. Główki coraz fajniejsze Edytowane 2 Październik 200816 l przez oDD
Napisano 21 Październik 200816 l Autor Witam!! dzieki za posty :) takie cos dzisiaj zrobilem(narazie ponad 2h) w przerwie od "poważniejszego" modelu jak dostane pozwolonie na robienie to dokoncze i do portfolio pójdzie... concept autorstwa Michael Kutsche http://michaelkutsche.cgsociety.org/gallery/590478/ pozdro
Napisano 11 Listopad 200816 l Autor stary model troche poprawiony nad uchem juz mi sie nie chcialo siedziec
Napisano 11 Listopad 200816 l bardzo fajny ryjek tylko usta chyba leciutko poprawione zyletka (joker style??). poprostu kaciki troche za daleko ida (chyba). oprocz tego gites majonez
Napisano 11 Listopad 200816 l człowiek-pies bardzo fajny, a co do głowy dzieciaka to dla mnie bardzo naturalnie wyszła
Napisano 11 Listopad 200816 l żuchwa troche niebałdzo , ucho mogles pomeczyć jeszcze troszeńke :) ogólnie twarz bardzo fajna.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto