nielot007 Napisano 16 Wrzesień 2008 Napisano 16 Wrzesień 2008 (edytowane) Witam!! tamten watek przechodzi do historii, czas zaczac nowy. pierwszy model narazie same ksztalty(nad ktorymi jeszcze posiedze(chyba) robiona z referek tym razem z siatka (teraz zauwazylem trojkat kolo nosa, trudno) pozdro Edytowane 2 Styczeń 2010 przez nielot007 1
Vega Napisano 16 Wrzesień 2008 Napisano 16 Wrzesień 2008 Witam, pierwsze co mi się rzuciło w oko to ucho ;) Górna część ucha jest jakby prostokątne tylko z zaokrąglonymi krawędziami. Na tym środkowym rzucie ucho dziwnie wygląda. Byś musiał ucho poprawić chyba, że tak miał być ;D Ja tyle zauważyłem. Pozdrawiam Vega
Tomala Napisano 16 Wrzesień 2008 Napisano 16 Wrzesień 2008 Ja zauważyłem jeszcze że nie ma charakterystycznej białej ramki wokół obrazka.
Gomez Napisano 16 Wrzesień 2008 Napisano 16 Wrzesień 2008 To pewnie dla tego że styl się zmienił. Ze screena wnioskuję że na lepsze :) Się okaże przy następnym updacie. Coś mi to ucho nie pasuje do reszty. Przypomina mi to pewną pracę z ZBC.
mrkrzysiek Napisano 16 Wrzesień 2008 Napisano 16 Wrzesień 2008 dobrze że nowy temat bo tamten się strasznie Ci wydłużył i ciężko było już oglądać:) ucho może i fakt trochę dziwne ale za to twarz mi się podoba ma ciekawy wyraz
nielot007 Napisano 17 Wrzesień 2008 Autor Napisano 17 Wrzesień 2008 Witam!! dzieki za komentarze. Gomez--> jaka prace Ci przypomina? ps. wie ktos moze czemu po exporcie najnizszego lewelu do maxa w celu zrobienia mapowania i pozniejszym imporcie do zbrusha model sie krzaczy jak daje wyzszy level ?
gawel72 Napisano 17 Wrzesień 2008 Napisano 17 Wrzesień 2008 Pewnie coś źle robisz ;P. Dawno już nie robiłem tak i nie wiem czy dobrze pamiętam. Wydaje mi się że model z UV'ką trzeba wrzucać jako morphtarget'a, ale najpierw w modelu bez uv'ki zejść na najniższy level, ale głowy nie dam. Jeśli się mylę (co jest bardzo możłiwe), poprawcie mnie. PS: A nie dodawałeś może czasem albo kasowałeś jakiś vertexów? Edit: Fajne modele ;P
Gomez Napisano 17 Wrzesień 2008 Napisano 17 Wrzesień 2008 Ha! To pytanie na które najstarsi górale nie znają odpowiedzi. Max kaszani kolejność vertów ale podobno nie wszystkim :? Sprawdź czy uvki nie są zbyt blisko krawędzi przestrzeni uv (no wiesz o co kaman). ZB tego nie lubi i traktuje jak overlapy. Jeśli z uvkami na pewno wszystko ok to chyba musisz spróbować innego softu do uvek. U mnie działa xsi i chyba blender. Używam roadkilla do unwrapa i też jest malina. Prostszym rozwiązaniem jest rozłożenie uvek zanim wrzucisz model do zb. Model przypomina mi trochę to http://zbrushcentral.com/zbc/attachment.php?attachmentid=94077
wizz Napisano 18 Wrzesień 2008 Napisano 18 Wrzesień 2008 gomez dobrze mówi , zmienia sie kolejność numerowania vertexów , w maya wystarczy odznaaczyć opcje Create multiple object przy imporcie i po problemie, w maxie pewni tez cos takiego musi być :) Model fajnyyy...
Vega Napisano 18 Wrzesień 2008 Napisano 18 Wrzesień 2008 Widać, że ucho poprawiłeś i teraz wygląda o wiele lepiej ;D Model jest teraz OK. Pozdrawiam Vega
Gomez Napisano 19 Wrzesień 2008 Napisano 19 Wrzesień 2008 Nielot olej uvki w zb. Wypalisz potem normale w xnormal bezstresowo.
nielot007 Napisano 19 Wrzesień 2008 Autor Napisano 19 Wrzesień 2008 (edytowane) dalej nie moge zmapowac wiec zrobilem kolejna glowke na szybko z bazy ktorej siatka jest w pierwszym poscie pozdrawiam edit: taki test choc zadowolony to nie jestem za bardzo :( Edytowane 19 Wrzesień 2008 przez nielot007
Luki Luki Napisano 19 Wrzesień 2008 Napisano 19 Wrzesień 2008 (edytowane) Nowy watek - nowy nielot. Nie wiem co sie stalo ale w tych modelach nie odnajduje nic z tego co bylo w poprzednich. I bardzo dobrze! Oba mi sie podobaja, tylko w poprzednim nie ruszyles niemal nosa. Dodawaj do nich oczy z zaznaczonymi zrenicami to pomaga wyczaic ich osadzenie i bedzie wiadomo ze np nie maja zeza. Podoba mi sie naprawde. Edit: po blizszym przyjrzeniu jednak widac ze to Twoje modele, ale to z czym przeginales wczesniej jest teraz bardzo rozsadnie dawkowane. ;) Edytowane 19 Wrzesień 2008 przez Luki Luki
nielot007 Napisano 20 Wrzesień 2008 Autor Napisano 20 Wrzesień 2008 Luki Luki--> dzieki :) nastepnym razem dodam oczy :) takie cos pozdrawiam
kannu Napisano 20 Wrzesień 2008 Napisano 20 Wrzesień 2008 serwus :) nielot - bardzo fajnie Ci to wychodzi :) w tym ostatnim modelu cos zle jest chyba z przejsciem pomiedzy gorna powieka a lukiem brwiowym. pozdrawiam i zycze powodzenia :)
nielot007 Napisano 20 Wrzesień 2008 Autor Napisano 20 Wrzesień 2008 Witam!! kannu--> dzieki :) kolejna :) pozdrawiam
kubi Napisano 20 Wrzesień 2008 Napisano 20 Wrzesień 2008 kurcze, fajnie ci wychodzą te główki. Nie wiem co jescze mógłbyś poprawic żeby były lepsze... chyba nic.
serratus Napisano 21 Wrzesień 2008 Napisano 21 Wrzesień 2008 (edytowane) Witaj, W przedostatniej bardzo fajnie wyszły oczy i okolice. A babcia kojarzy mi się z tym : http://www.softimage.com/News/newsimages/art_xsi_cover_news.jpg A jeśli chodzi o teksturę z postu 12, to wydaje mi się, że za bardzo w czerwień celowałeś (albo matcap tak przebija...); pomaluj w jakimś bodypaintcie albo chociaż w PSie z high-res zdjęciami i proszę nie ograniczaj się tylko do diffuse ;D, te modele zasługują na więcej. Pozdrawiam Edytowane 21 Wrzesień 2008 przez serratus
Gomez Napisano 21 Wrzesień 2008 Napisano 21 Wrzesień 2008 Bardzo fajnie. ale :) Wydaje mi się że krawędzie ust przy kącikach są za bardzo podkreślone. Ogólnie na tą okolicę powinieneś zwrócić uwagę (żeby usta w kącikach gładko przechodziły w twarz). Widać że u tej wcześniejszej kobitki to miejsce jest źle określone (jakby płaskie wokół ust) ale ostatnie 2 głowy są ok, zwłaszcza babka. drugie ale Uszy robisz płaskie, patrząc z przodu. Miejsce gdzie ucho przyczepia się do twarzy z przodu na górze jest trochę za wysoko, tzn za mała odległość między tym a najwyższym miejscem ucha. Zrób tam rowa i będzie git.
nielot007 Napisano 21 Wrzesień 2008 Autor Napisano 21 Wrzesień 2008 Witam!! Gomez--> moglbys wyjasnic o co chodzi z uszami bo nie czaje :) przed obiadowy speed
_Arti_ Napisano 21 Wrzesień 2008 Napisano 21 Wrzesień 2008 Smacznego ;) Ja chyba też się muszę powoli zacząć uczyć ZBrusha, przyda mi się na pewno :] A główka fajna, tylko ten nos troszkę przygruby, ale co ja się tam znam, Ty tu jesteś mistrzem ;]
Gomez Napisano 21 Wrzesień 2008 Napisano 21 Wrzesień 2008 Tak z ciekawości, używasz jakichś refek czy inspirujesz sie fotkami, czy z głowy wszystko?
nielot007 Napisano 23 Wrzesień 2008 Autor Napisano 23 Wrzesień 2008 dzieki za posty :) Gomez--> tak mam referki z 3d.sk :) 45min ta sama baza :)
nielot007 Napisano 26 Wrzesień 2008 Autor Napisano 26 Wrzesień 2008 specjalnie dla oDD'a bez referek i z zspheres 1h28min
!Ewert Napisano 26 Wrzesień 2008 Napisano 26 Wrzesień 2008 początek taki chu**wy ale potem jest super ;D
mrkrzysiek Napisano 26 Wrzesień 2008 Napisano 26 Wrzesień 2008 fajne modele podoba mi się babcia z 17 postu i ta ostatnia główka
nielot007 Napisano 27 Wrzesień 2008 Autor Napisano 27 Wrzesień 2008 ok skonczylem glowke bez referki ktora zaczalem w poscie 27 :) pozdrawiam
Gość Morte Napisano 27 Wrzesień 2008 Napisano 27 Wrzesień 2008 przesadziłeś troszku z asymetrią i tak groteskowo wyszło- szczególnie ucho i nozdrza, poza tym bardzo ok.
kubi Napisano 27 Wrzesień 2008 Napisano 27 Wrzesień 2008 przesadziłeś troszku z asymetrią i tak groteskowo wyszło- szczególnie ucho i nozdrza, poza tym bardzo ok. ja się nie zgodze z ta groteskowościa, wyszło całkiem naturalnie...
nielot007 Napisano 29 Wrzesień 2008 Autor Napisano 29 Wrzesień 2008 Witam!! dzieki za komentarze :) kolejna :) pozdrawiam
ciastuch Napisano 29 Wrzesień 2008 Napisano 29 Wrzesień 2008 uuła:) Nieźle prosze pana:D tabletu używasz? Ja musze mychą jechac, ale nie narzekam:) Wystawie cos za pare chwil;)
ciastuch Napisano 29 Wrzesień 2008 Napisano 29 Wrzesień 2008 robiles retopologię w tym ostatnim modelu? dla mnie na razie to czarna magia;/ ale musze sie jej nauczyc... jaką miałes baze?
nielot007 Napisano 30 Wrzesień 2008 Autor Napisano 30 Wrzesień 2008 Witam!! ciastuch-->tabletem, baza jest taka jak siatka w pierwszym poscie update modelu z postu #33 pozdrawiam
wizz Napisano 2 Październik 2008 Napisano 2 Październik 2008 ta ostatnia babcia fajna, troche nad zmarszczkami by sie przydalo popracowac
serratus Napisano 2 Październik 2008 Napisano 2 Październik 2008 Rzeczywiście duży progress. Zwłaszcza jeśli chodzi o wrinklesy jest postęp, teraz idziesz w dobrą stronę, wcześniej IMHO za mocno zaznaczałeś niektóre wrinklesy. Ogólnie co do zmarszczek twarzy; przydał by się większy random, poza tym warto by było odpuścić sobie symetrię w takiej sytuacji :) BTW. używasz flatten brusha do spłaszczania wewnętrznej części powiek ? Pozdrawiam
Gość P. Napisano 2 Październik 2008 Napisano 2 Październik 2008 stanowczo za maly random jesli chodzi o wrinklesy. no i widze ze masz trouble z symetria.
oDD Napisano 2 Październik 2008 Napisano 2 Październik 2008 (edytowane) za mały Radom zdecydowanie jest. Główki coraz fajniejsze Edytowane 2 Październik 2008 przez oDD
nielot007 Napisano 21 Październik 2008 Autor Napisano 21 Październik 2008 Witam!! dzieki za posty :) takie cos dzisiaj zrobilem(narazie ponad 2h) w przerwie od "poważniejszego" modelu jak dostane pozwolonie na robienie to dokoncze i do portfolio pójdzie... concept autorstwa Michael Kutsche http://michaelkutsche.cgsociety.org/gallery/590478/ pozdro 1
Ex3 Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 W końcu jakiś nieludź :D Całkiem fajny do tego.
Gomez Napisano 22 Październik 2008 Napisano 22 Październik 2008 Fajny świniak. Już go widziałem na cgtalk tylko w 2d.
nielot007 Napisano 11 Listopad 2008 Autor Napisano 11 Listopad 2008 stary model troche poprawiony nad uchem juz mi sie nie chcialo siedziec
khatake Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 bardzo fajny ryjek tylko usta chyba leciutko poprawione zyletka (joker style??). poprostu kaciki troche za daleko ida (chyba). oprocz tego gites majonez
mrkrzysiek Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 człowiek-pies bardzo fajny, a co do głowy dzieciaka to dla mnie bardzo naturalnie wyszła
wizz Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 żuchwa troche niebałdzo , ucho mogles pomeczyć jeszcze troszeńke :) ogólnie twarz bardzo fajna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się