nielot007 Napisano 16 Wrzesień 2008 Share Napisano 16 Wrzesień 2008 (edytowane) Witam!! tamten watek przechodzi do historii, czas zaczac nowy. pierwszy model narazie same ksztalty(nad ktorymi jeszcze posiedze(chyba) robiona z referek tym razem z siatka (teraz zauwazylem trojkat kolo nosa, trudno) pozdro Edytowane 2 Styczeń 2010 przez nielot007 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 16 Wrzesień 2008 Share Napisano 16 Wrzesień 2008 Witam, pierwsze co mi się rzuciło w oko to ucho ;) Górna część ucha jest jakby prostokątne tylko z zaokrąglonymi krawędziami. Na tym środkowym rzucie ucho dziwnie wygląda. Byś musiał ucho poprawić chyba, że tak miał być ;D Ja tyle zauważyłem. Pozdrawiam Vega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 16 Wrzesień 2008 Share Napisano 16 Wrzesień 2008 Ja zauważyłem jeszcze że nie ma charakterystycznej białej ramki wokół obrazka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gomez Napisano 16 Wrzesień 2008 Share Napisano 16 Wrzesień 2008 To pewnie dla tego że styl się zmienił. Ze screena wnioskuję że na lepsze :) Się okaże przy następnym updacie. Coś mi to ucho nie pasuje do reszty. Przypomina mi to pewną pracę z ZBC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 16 Wrzesień 2008 Share Napisano 16 Wrzesień 2008 dobrze że nowy temat bo tamten się strasznie Ci wydłużył i ciężko było już oglądać:) ucho może i fakt trochę dziwne ale za to twarz mi się podoba ma ciekawy wyraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 17 Wrzesień 2008 Autor Share Napisano 17 Wrzesień 2008 Witam!! dzieki za komentarze. Gomez--> jaka prace Ci przypomina? ps. wie ktos moze czemu po exporcie najnizszego lewelu do maxa w celu zrobienia mapowania i pozniejszym imporcie do zbrusha model sie krzaczy jak daje wyzszy level ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gawel72 Napisano 17 Wrzesień 2008 Share Napisano 17 Wrzesień 2008 Pewnie coś źle robisz ;P. Dawno już nie robiłem tak i nie wiem czy dobrze pamiętam. Wydaje mi się że model z UV'ką trzeba wrzucać jako morphtarget'a, ale najpierw w modelu bez uv'ki zejść na najniższy level, ale głowy nie dam. Jeśli się mylę (co jest bardzo możłiwe), poprawcie mnie. PS: A nie dodawałeś może czasem albo kasowałeś jakiś vertexów? Edit: Fajne modele ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gomez Napisano 17 Wrzesień 2008 Share Napisano 17 Wrzesień 2008 Ha! To pytanie na które najstarsi górale nie znają odpowiedzi. Max kaszani kolejność vertów ale podobno nie wszystkim :? Sprawdź czy uvki nie są zbyt blisko krawędzi przestrzeni uv (no wiesz o co kaman). ZB tego nie lubi i traktuje jak overlapy. Jeśli z uvkami na pewno wszystko ok to chyba musisz spróbować innego softu do uvek. U mnie działa xsi i chyba blender. Używam roadkilla do unwrapa i też jest malina. Prostszym rozwiązaniem jest rozłożenie uvek zanim wrzucisz model do zb. Model przypomina mi trochę to http://zbrushcentral.com/zbc/attachment.php?attachmentid=94077 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wizz Napisano 18 Wrzesień 2008 Share Napisano 18 Wrzesień 2008 gomez dobrze mówi , zmienia sie kolejność numerowania vertexów , w maya wystarczy odznaaczyć opcje Create multiple object przy imporcie i po problemie, w maxie pewni tez cos takiego musi być :) Model fajnyyy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 18 Wrzesień 2008 Share Napisano 18 Wrzesień 2008 Widać, że ucho poprawiłeś i teraz wygląda o wiele lepiej ;D Model jest teraz OK. Pozdrawiam Vega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gomez Napisano 19 Wrzesień 2008 Share Napisano 19 Wrzesień 2008 Nielot olej uvki w zb. Wypalisz potem normale w xnormal bezstresowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 19 Wrzesień 2008 Autor Share Napisano 19 Wrzesień 2008 (edytowane) dalej nie moge zmapowac wiec zrobilem kolejna glowke na szybko z bazy ktorej siatka jest w pierwszym poscie pozdrawiam edit: taki test choc zadowolony to nie jestem za bardzo :( Edytowane 19 Wrzesień 2008 przez nielot007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Luki Napisano 19 Wrzesień 2008 Share Napisano 19 Wrzesień 2008 (edytowane) Nowy watek - nowy nielot. Nie wiem co sie stalo ale w tych modelach nie odnajduje nic z tego co bylo w poprzednich. I bardzo dobrze! Oba mi sie podobaja, tylko w poprzednim nie ruszyles niemal nosa. Dodawaj do nich oczy z zaznaczonymi zrenicami to pomaga wyczaic ich osadzenie i bedzie wiadomo ze np nie maja zeza. Podoba mi sie naprawde. Edit: po blizszym przyjrzeniu jednak widac ze to Twoje modele, ale to z czym przeginales wczesniej jest teraz bardzo rozsadnie dawkowane. ;) Edytowane 19 Wrzesień 2008 przez Luki Luki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 20 Wrzesień 2008 Autor Share Napisano 20 Wrzesień 2008 Luki Luki--> dzieki :) nastepnym razem dodam oczy :) takie cos pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kannu Napisano 20 Wrzesień 2008 Share Napisano 20 Wrzesień 2008 serwus :) nielot - bardzo fajnie Ci to wychodzi :) w tym ostatnim modelu cos zle jest chyba z przejsciem pomiedzy gorna powieka a lukiem brwiowym. pozdrawiam i zycze powodzenia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 20 Wrzesień 2008 Autor Share Napisano 20 Wrzesień 2008 Witam!! kannu--> dzieki :) kolejna :) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 20 Wrzesień 2008 Autor Share Napisano 20 Wrzesień 2008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 20 Wrzesień 2008 Share Napisano 20 Wrzesień 2008 kurcze, fajnie ci wychodzą te główki. Nie wiem co jescze mógłbyś poprawic żeby były lepsze... chyba nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
serratus Napisano 21 Wrzesień 2008 Share Napisano 21 Wrzesień 2008 (edytowane) Witaj, W przedostatniej bardzo fajnie wyszły oczy i okolice. A babcia kojarzy mi się z tym : http://www.softimage.com/News/newsimages/art_xsi_cover_news.jpg A jeśli chodzi o teksturę z postu 12, to wydaje mi się, że za bardzo w czerwień celowałeś (albo matcap tak przebija...); pomaluj w jakimś bodypaintcie albo chociaż w PSie z high-res zdjęciami i proszę nie ograniczaj się tylko do diffuse ;D, te modele zasługują na więcej. Pozdrawiam Edytowane 21 Wrzesień 2008 przez serratus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gomez Napisano 21 Wrzesień 2008 Share Napisano 21 Wrzesień 2008 Bardzo fajnie. ale :) Wydaje mi się że krawędzie ust przy kącikach są za bardzo podkreślone. Ogólnie na tą okolicę powinieneś zwrócić uwagę (żeby usta w kącikach gładko przechodziły w twarz). Widać że u tej wcześniejszej kobitki to miejsce jest źle określone (jakby płaskie wokół ust) ale ostatnie 2 głowy są ok, zwłaszcza babka. drugie ale Uszy robisz płaskie, patrząc z przodu. Miejsce gdzie ucho przyczepia się do twarzy z przodu na górze jest trochę za wysoko, tzn za mała odległość między tym a najwyższym miejscem ucha. Zrób tam rowa i będzie git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 21 Wrzesień 2008 Autor Share Napisano 21 Wrzesień 2008 Witam!! Gomez--> moglbys wyjasnic o co chodzi z uszami bo nie czaje :) przed obiadowy speed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Arti_ Napisano 21 Wrzesień 2008 Share Napisano 21 Wrzesień 2008 Smacznego ;) Ja chyba też się muszę powoli zacząć uczyć ZBrusha, przyda mi się na pewno :] A główka fajna, tylko ten nos troszkę przygruby, ale co ja się tam znam, Ty tu jesteś mistrzem ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gomez Napisano 21 Wrzesień 2008 Share Napisano 21 Wrzesień 2008 Tak z ciekawości, używasz jakichś refek czy inspirujesz sie fotkami, czy z głowy wszystko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 23 Wrzesień 2008 Autor Share Napisano 23 Wrzesień 2008 dzieki za posty :) Gomez--> tak mam referki z 3d.sk :) 45min ta sama baza :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 25 Wrzesień 2008 Autor Share Napisano 25 Wrzesień 2008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oDD Napisano 25 Wrzesień 2008 Share Napisano 25 Wrzesień 2008 lol co ze smoothem sie stało :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 26 Wrzesień 2008 Autor Share Napisano 26 Wrzesień 2008 specjalnie dla oDD'a bez referek i z zspheres 1h28min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 26 Wrzesień 2008 Share Napisano 26 Wrzesień 2008 początek taki chu**wy ale potem jest super ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 26 Wrzesień 2008 Share Napisano 26 Wrzesień 2008 fajne modele podoba mi się babcia z 17 postu i ta ostatnia główka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 27 Wrzesień 2008 Autor Share Napisano 27 Wrzesień 2008 ok skonczylem glowke bez referki ktora zaczalem w poscie 27 :) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Morte Napisano 27 Wrzesień 2008 Share Napisano 27 Wrzesień 2008 przesadziłeś troszku z asymetrią i tak groteskowo wyszło- szczególnie ucho i nozdrza, poza tym bardzo ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 27 Wrzesień 2008 Share Napisano 27 Wrzesień 2008 przesadziłeś troszku z asymetrią i tak groteskowo wyszło- szczególnie ucho i nozdrza, poza tym bardzo ok. ja się nie zgodze z ta groteskowościa, wyszło całkiem naturalnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 29 Wrzesień 2008 Autor Share Napisano 29 Wrzesień 2008 Witam!! dzieki za komentarze :) kolejna :) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ciastuch Napisano 29 Wrzesień 2008 Share Napisano 29 Wrzesień 2008 uuła:) Nieźle prosze pana:D tabletu używasz? Ja musze mychą jechac, ale nie narzekam:) Wystawie cos za pare chwil;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gomez Napisano 29 Wrzesień 2008 Share Napisano 29 Wrzesień 2008 Fajne. Podoba się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ciastuch Napisano 29 Wrzesień 2008 Share Napisano 29 Wrzesień 2008 robiles retopologię w tym ostatnim modelu? dla mnie na razie to czarna magia;/ ale musze sie jej nauczyc... jaką miałes baze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 30 Wrzesień 2008 Autor Share Napisano 30 Wrzesień 2008 Witam!! ciastuch-->tabletem, baza jest taka jak siatka w pierwszym poscie update modelu z postu #33 pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 30 Wrzesień 2008 Share Napisano 30 Wrzesień 2008 duzy postep man :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 2 Październik 2008 Autor Share Napisano 2 Październik 2008 update pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wizz Napisano 2 Październik 2008 Share Napisano 2 Październik 2008 ta ostatnia babcia fajna, troche nad zmarszczkami by sie przydalo popracowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
serratus Napisano 2 Październik 2008 Share Napisano 2 Październik 2008 Rzeczywiście duży progress. Zwłaszcza jeśli chodzi o wrinklesy jest postęp, teraz idziesz w dobrą stronę, wcześniej IMHO za mocno zaznaczałeś niektóre wrinklesy. Ogólnie co do zmarszczek twarzy; przydał by się większy random, poza tym warto by było odpuścić sobie symetrię w takiej sytuacji :) BTW. używasz flatten brusha do spłaszczania wewnętrznej części powiek ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość P. Napisano 2 Październik 2008 Share Napisano 2 Październik 2008 stanowczo za maly random jesli chodzi o wrinklesy. no i widze ze masz trouble z symetria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oDD Napisano 2 Październik 2008 Share Napisano 2 Październik 2008 (edytowane) za mały Radom zdecydowanie jest. Główki coraz fajniejsze Edytowane 2 Październik 2008 przez oDD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 21 Październik 2008 Autor Share Napisano 21 Październik 2008 Witam!! dzieki za posty :) takie cos dzisiaj zrobilem(narazie ponad 2h) w przerwie od "poważniejszego" modelu jak dostane pozwolonie na robienie to dokoncze i do portfolio pójdzie... concept autorstwa Michael Kutsche http://michaelkutsche.cgsociety.org/gallery/590478/ pozdro 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ex3 Napisano 21 Październik 2008 Share Napisano 21 Październik 2008 W końcu jakiś nieludź :D Całkiem fajny do tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gomez Napisano 22 Październik 2008 Share Napisano 22 Październik 2008 Fajny świniak. Już go widziałem na cgtalk tylko w 2d. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 11 Listopad 2008 Autor Share Napisano 11 Listopad 2008 stary model troche poprawiony nad uchem juz mi sie nie chcialo siedziec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
khatake Napisano 11 Listopad 2008 Share Napisano 11 Listopad 2008 bardzo fajny ryjek tylko usta chyba leciutko poprawione zyletka (joker style??). poprostu kaciki troche za daleko ida (chyba). oprocz tego gites majonez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 11 Listopad 2008 Share Napisano 11 Listopad 2008 człowiek-pies bardzo fajny, a co do głowy dzieciaka to dla mnie bardzo naturalnie wyszła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wizz Napisano 11 Listopad 2008 Share Napisano 11 Listopad 2008 żuchwa troche niebałdzo , ucho mogles pomeczyć jeszcze troszeńke :) ogólnie twarz bardzo fajna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się