Skocz do zawartości

modele 3D: |DOODLES|


nielot007

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

tamten watek przechodzi do historii, czas zaczac nowy.

 

 

pierwszy model narazie same ksztalty(nad ktorymi jeszcze posiedze(chyba) robiona z referek

 

tym razem z siatka (teraz zauwazylem trojkat kolo nosa, trudno)

 

pozdro

 

mechicopc4.jpg

Edytowane przez nielot007
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 280
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam,

pierwsze co mi się rzuciło w oko to ucho ;) Górna część ucha jest jakby prostokątne tylko z zaokrąglonymi krawędziami. Na tym środkowym rzucie ucho dziwnie wygląda. Byś musiał ucho poprawić chyba, że tak miał być ;D Ja tyle zauważyłem.

 

Pozdrawiam

Vega

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie coś źle robisz ;P. Dawno już nie robiłem tak i nie wiem czy dobrze pamiętam. Wydaje mi się że model z UV'ką trzeba wrzucać jako morphtarget'a, ale najpierw w modelu bez uv'ki zejść na najniższy level, ale głowy nie dam. Jeśli się mylę (co jest bardzo możłiwe), poprawcie mnie.

 

PS: A nie dodawałeś może czasem albo kasowałeś jakiś vertexów?

 

Edit: Fajne modele ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha! To pytanie na które najstarsi górale nie znają odpowiedzi. Max kaszani kolejność vertów ale podobno nie wszystkim :?

Sprawdź czy uvki nie są zbyt blisko krawędzi przestrzeni uv (no wiesz o co kaman). ZB tego nie lubi i traktuje jak overlapy. Jeśli z uvkami na pewno wszystko ok to chyba musisz spróbować innego softu do uvek. U mnie działa xsi i chyba blender. Używam roadkilla do unwrapa i też jest malina.

 

Prostszym rozwiązaniem jest rozłożenie uvek zanim wrzucisz model do zb.

 

Model przypomina mi trochę to http://zbrushcentral.com/zbc/attachment.php?attachmentid=94077

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy watek - nowy nielot. Nie wiem co sie stalo ale w tych modelach nie odnajduje nic z tego co bylo w poprzednich. I bardzo dobrze! Oba mi sie podobaja, tylko w poprzednim nie ruszyles niemal nosa. Dodawaj do nich oczy z zaznaczonymi zrenicami to pomaga wyczaic ich osadzenie i bedzie wiadomo ze np nie maja zeza. Podoba mi sie naprawde.

 

Edit: po blizszym przyjrzeniu jednak widac ze to Twoje modele, ale to z czym przeginales wczesniej jest teraz bardzo rozsadnie dawkowane. ;)

Edytowane przez Luki Luki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

 

W przedostatniej bardzo fajnie wyszły oczy i okolice.

A babcia kojarzy mi się z tym :

 

http://www.softimage.com/News/newsimages/art_xsi_cover_news.jpg

 

A jeśli chodzi o teksturę z postu 12, to wydaje mi się, że za bardzo w czerwień celowałeś (albo matcap tak przebija...); pomaluj w jakimś bodypaintcie albo chociaż w PSie z high-res zdjęciami i proszę nie ograniczaj się tylko do diffuse ;D, te modele zasługują na więcej.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez serratus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajnie.

 

ale :)

 

Wydaje mi się że krawędzie ust przy kącikach są za bardzo podkreślone. Ogólnie na tą okolicę powinieneś zwrócić uwagę (żeby usta w kącikach gładko przechodziły w twarz). Widać że u tej wcześniejszej kobitki to miejsce jest źle określone (jakby płaskie wokół ust) ale ostatnie 2 głowy są ok, zwłaszcza babka.

 

drugie ale

 

Uszy robisz płaskie, patrząc z przodu. Miejsce gdzie ucho przyczepia się do twarzy z przodu na górze jest trochę za wysoko, tzn za mała odległość między tym a najwyższym miejscem ucha. Zrób tam rowa i będzie git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście duży progress. Zwłaszcza jeśli chodzi o wrinklesy jest postęp, teraz idziesz w dobrą stronę, wcześniej IMHO za mocno zaznaczałeś niektóre wrinklesy. Ogólnie co do zmarszczek twarzy; przydał by się większy random, poza tym warto by było odpuścić sobie symetrię w takiej sytuacji :)

BTW. używasz flatten brusha do spłaszczania wewnętrznej części powiek ?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności