yookeer Napisano 23 Grudzień 2008 Napisano 23 Grudzień 2008 NIe wiem czy pytanie bylo, ale ile sie juz uczysz zb i z czego sie uczyles?
Hatt3r Napisano 2 Styczeń 2009 Autor Napisano 2 Styczeń 2009 Cześć. Wiem że życzeń było wiele..:)ale chcę dorzucić jeszcze od siebie. Wszystkiego dobrego w nowym roku 09:)zdrowia, kasy, szczęścia ;) no i ofkoz pięknych prac gfx:) Z ZB pierwszy kontakt ze 2 lata temu ale tak z grubsza to od prawie roku jakoś. Nauka to głównie rozwiązywanie napotkanych problemów czyli przeglądanie różnych forum, tak jak i tu na forum dzięki podpowiedzi Paszczaka1, Save tylko przez Subtool Mastera, mogę spokojnie zapisywać prace:). Duzo tutków na YT, veohtv itp. czyli standardowo podpatrywanie najlepszych. Pozdrawiam.
Hatt3r Napisano 16 Marzec 2009 Autor Napisano 16 Marzec 2009 Dawno coś wrzucałem na forum, była chwila wiec coś porzeźbiłem, weekendowe główki. Pozdrawiam.
Hatt3r Napisano 25 Maj 2009 Autor Napisano 25 Maj 2009 duff, wizz, dzięki za komenty. Zauważyłem że temat uszu na forum się kręci :) wrzucam swój sposób na ich wykonanie, chodziło mi głównie o budowe base w zecie, więc hi sculpt bez rewely, kilka rzeczy naprawiłoby jeszce retopo, ale ogólny zarys jest. Może komuś podejdzie. Pozdrówki :) http://www.sendspace.com/file/t9sn28 1
forestt Napisano 26 Maj 2009 Napisano 26 Maj 2009 Najbardziej podoba mi się druga głowa, ostatnia też fajna, pierwsza najmniej mi leży:-) ogólnie mówiąc fajne pracki robisz, oby tak dalej i coraz lepiej!:d pozdr!
lestat85 Napisano 26 Maj 2009 Napisano 26 Maj 2009 jajogłowy wymiata, 2 głowa tez niczego sobie... fajny detal. Pozdrawiam!
Lucek Napisano 26 Maj 2009 Napisano 26 Maj 2009 Odłożyłem zbrusha na kilka dni, ale jak przeglądnąłem twój wątek to chyba dzisiaj coś wyskulpcę:) Daj więcej!!!
Hatt3r Napisano 13 Wrzesień 2009 Autor Napisano 13 Wrzesień 2009 Trochę zaniedbałem swój wątęk :)...praca..życie..trochę wolnego ;)....nadszedł czas żeby go odświeżyć. Nowy Zspheres 2 spodobał mi się bardzo, do konceptów sprawdza się świetnie. Wracam do testów. Dzięki za posty :) pozdrawiam
duff Napisano 13 Wrzesień 2009 Napisano 13 Wrzesień 2009 (edytowane) Nie wiem czy dawałem, ale masz max stars za ten wątek. Drugi obrazek kojarzy mi się z Ripley, a czwarty z jej pseudo dzieckiem (tak przynajmniej mi się wydaje, że to była jakaś krzyżówka bliższa człowiekowi).Tak swoją drogą to masz już ciało -zresztą na piątke- tylko głowę zrób inną na obrazku dołączonym ma troszeczkę inne stopy.Ale pewnie tego nie zrobisz bo to była twoja wolna interpretacja :) Tak głowę zmień...plisss. PS wyprzedziłeś mnie z tym kosmitą jakieś tydzień temu zaczełem zbierać materiały i powoli dłubać[efekt marny] , ale jeśli chodzi o obrazki jej ciałka to znalazłem tylko to co dołączyłem (widać szukać po google nie umiem ). Edytowane 13 Wrzesień 2009 przez duff
Lucek Napisano 13 Wrzesień 2009 Napisano 13 Wrzesień 2009 A ja mam pytanie: Jak się pracuje na nowych zspherkach? Nie kaszanią siatki? Jakie wrażenia ogólne z nowego zbrusha? Pytam bo nie mam jak go dorwać i pewnie go nieprędko dorwę:)
Hatt3r Napisano 14 Wrzesień 2009 Autor Napisano 14 Wrzesień 2009 Mam dzisiaj jakieś kosmiczne problemy z kompem, naklepałem sporo textu i chciałem zobrazować jak wygląda siatka po zamianie z spher na poly a tu zwiecha w zecie, blue screen i poszło.....innym razem Duff - zgadłeś co do aliena, z Ripley akurat nie ale dobry pomysł :) niechcący się natknąłem na tego pica tak szczerze to nie skumałem nawet że to z aliena, fascynacja nowymi sferami przycmiła mój umysł ;) spodobała mi się postura i spróbowałem to przenieść. Lucek - z nowymi sferami pracuje sie dobrze, jednak po zamianie na poly "Unified skin" powstaje niezła paplanina w siatce, retopo wskazane ale to chyba o to chodzi, co innego gdy użyjemy "adaptive skina", lepiej to wszystko ci wyjaśni gdy obejżysz zclassroom Sketching with zspheres basic http://www.pixologic.com/zclassroom/homeroom/ bbandi - thx, ;) no stworki potworki wizz - thx, kulki same sie układają a z szybkiej paplaninki wychodzą dziwne stworki, będzie widac jak cos konkretnego sie zrobi, póki co to tylko kulki ładnie zaprezentowane Btw, ZBrush 3.5 Release 2 is now available a więc usprawnien ciąg dalszy, bo troche sie krzaczy nowy Z, może to wina niestabilnego kompa albo nowego systemu ale dzisiaj wykrzaczyl mi sie zet z 10 razy, pozdrawiam
mafida Napisano 27 Wrzesień 2009 Napisano 27 Wrzesień 2009 Fajne te Zspherkowe testy,cała reszta też:P Pozdr:)
bbandi Napisano 27 Wrzesień 2009 Napisano 27 Wrzesień 2009 Nie dziwie się że masz kosmiczne problemy z kompem skoro prace kosmosem nie odbiegają;)...Rada: włóż temu ostatniemu browca w łape od razu poczuje się lepiej:)..po za tym fajny ten stwór jak z men/in/black.
Hatt3r Napisano 9 Listopad 2009 Autor Napisano 9 Listopad 2009 W sumie miało być na speedsculpta - alien life form - ale czas inaczej jakoś leciał :) i trochę się też działo... a więc wrzuce do teki, pozdrawiam
Lucek Napisano 9 Listopad 2009 Napisano 9 Listopad 2009 O bardzo fajnie pojechałeś! W jaki sposób rzeźbiłeś kołnierze? Jakbyś to wrzucił to byś na 100% wygrał.
mafida Napisano 10 Listopad 2009 Napisano 10 Listopad 2009 Swietny ten ostatni-zwłaszcza twarze i dłonie mi sie podobają-oryginalnie i ładnie:).Dobrze że sie nie wyrobiłeś na speeda bo bym przegrał:) Lucek91-Cicho bo sie wyda;) Kołnierze to chyba z radial symmetry pojechał:)?
peter_f Napisano 10 Listopad 2009 Napisano 10 Listopad 2009 Niesamowite są Twoje rzeczy! Gratki skilla! Ten ostatni zwala z nóg! Fenomenalne!
Lucek Napisano 10 Listopad 2009 Napisano 10 Listopad 2009 Radial symmetry? gdzie się coś takiego włącza? Taki feature zmieni moje zycie:)
mafida Napisano 10 Listopad 2009 Napisano 10 Listopad 2009 Radial symmetry? gdzie się coś takiego włącza? Taki feature zmieni moje zycie:) ® w menu Transform - mojego życia nie zmieniło:)
Hatt3r Napisano 10 Listopad 2009 Autor Napisano 10 Listopad 2009 Dzięki za komenty :) wam skilla równiez nie brakuje, bajeranckie samoloty, wypasione pałace, wykręcone rzeźby :D no a wracając do sculpta, to nie był radial, zwykle maskowanie, odchaczanie polygonow, polygroups, i toole - layer, move.
Gość Morte Napisano 10 Listopad 2009 Napisano 10 Listopad 2009 wow,ale jak zes zrobił ze ci tak co drugi loop poukrywało?
Hatt3r Napisano 10 Listopad 2009 Autor Napisano 10 Listopad 2009 Morte, musisz mieć "Lasso" włączone i wycelowac w linie, wciskając kombinacje klawiszy z obrazka.
mafida Napisano 10 Listopad 2009 Napisano 10 Listopad 2009 Fajnie,fajnie ale ja i tak bym to z radial symmetry zrobił:) Ps.Morte gdzie byłes jak cię nie było ostatnio?Pewnie jakiś mega model rzeżbisz pokryjomu;)
Kirian Napisano 10 Listopad 2009 Napisano 10 Listopad 2009 Hatter modlik klasa, fajny klimacik, takie rozwieniecie I.T :) lepsza prezentacja i na fronta to to:))
bbandi Napisano 10 Listopad 2009 Napisano 10 Listopad 2009 Niezły model:), działaj coś na konkurs sculpowy.
Gość Morte Napisano 10 Listopad 2009 Napisano 10 Listopad 2009 woha, no nie wiedziałem dzięki wielkie! @mafida- tak by sie zdawac moglo, ale akurat nie, przez jakies 2 miechy juz nic nie wyrzeźbiłem, studia w Londynie, te sprawy...
mafida Napisano 10 Listopad 2009 Napisano 10 Listopad 2009 tak by sie zdawac moglo, ale akurat nie, przez jakies 2 miechy juz nic nie wyrzeźbiłem, studia w Londynie, te sprawy... O cool:).Nie zauważyłem że ci się miasto pod avatarem na Londyn zmieniło:)
Gość Marioza Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 postac konkret , dobrze zakręcona hehe, a patentu z ukrywanie poly nie znałem thx za to :)
Hatt3r Napisano 1 Kwiecień 2010 Autor Napisano 1 Kwiecień 2010 Witam, sporo czasu upłynęło od ostatniej wrzuty, w międzyczasie coś dłubałem, dwa szkice powstały w zecie, dlatego umieszczam je tutaj, czterookiego aliena przerobiłem na 3d. Kiedyś był speed sculpt - postać z horroru - zacząłem robić chuckiego, jednak nie wyrobiłem się w czasie i pociągnąłem temat dłużej, niestety nadal wersja wip ;). PS: Zdrowia, szczęścia, humoru dobrego :) i smacznego z okazji zbliżających się świąt Wielkiej Nocy, pozdrawiam:)
Touch Napisano 1 Kwiecień 2010 Napisano 1 Kwiecień 2010 4-oki ufok, chucky i pies rządzą! Świetne modele, gratki!:)
Kris_R Napisano 2 Kwiecień 2010 Napisano 2 Kwiecień 2010 Zadziwiasz mnie chłopaku. Ile ty właściwie masz lat (wybacz taką bezpośredniość i dość prywatne pytanie jak na publiczne forum).. jak ja chodziłem do liceum to chyba jeszcze ZBrusha nie było w ogóle na świecie :D haha
ArTooRo Napisano 2 Kwiecień 2010 Napisano 2 Kwiecień 2010 Miazga, ile czasu na poszczególne modeliki?
Hatt3r Napisano 2 Kwiecień 2010 Autor Napisano 2 Kwiecień 2010 slowiak, Tazio, plasti, Touch - Dzięki wielkie :) ArTooRo - hm troche trudno to tak teraz opisać ile czasu poświeciłem na jeden model, 4okiufok: pierwszy wieczór szkic 2d - 2 wieczór base w 3dcoat - 3 wieczor retopo - 4 wieczor sculpt w zecie, no ale na pewno rozeszło się w ponad tydzien , bo nie poświęcałem temu całych dni, wiec tak z przymrużeniem oka w przybliżeniu ;), z peruwiańskiem psem to podobna sprawa Kris_R- :) uwierz mi Kris ale jak ja chodziłem do technikum to też nie wiedziałem co to ZB :) wrzuta #2 - commercial cartoon
Gość fishinthewater Napisano 2 Kwiecień 2010 Napisano 2 Kwiecień 2010 Hatt3r jescze raz wow! Aż mnie zazdrość wzięła! będzie tektura na tych modelach? ciekaw jestem jak by się one prezentowały. Patrze i patrze i nie mogę się napatrzeć.
Hatt3r Napisano 2 Kwiecień 2010 Autor Napisano 2 Kwiecień 2010 slowiak:) no z texturami i renderingiem to ciągle moje boje... natomiast te ostatnie cartoony to owszem nabrały kolorów :D Texturowane i renderowane przez mojego brata.(sory za watermarki ) ;)
Gość fishinthewater Napisano 2 Kwiecień 2010 Napisano 2 Kwiecień 2010 wyczesane :) Podoba się! Przybij piątkę bratu :) Wyszło fajnie w sumie tak jak to sobie wyobrażałem... no prawie :) Dawaj więcej :P Przeczytałem cały wątek i dodatkowo plus dla Ciebie że dzielisz się z nami bezinteresownie szczegółami swoich prac. Pozdrawiam.
Lucek Napisano 2 Kwiecień 2010 Napisano 2 Kwiecień 2010 W zbrushu to zrobiłeś? To chyba trzeba się jednak tymi hard surface zająć:) Kolorki i renderki IMO zabiły modele.
Hatt3r Napisano 3 Kwiecień 2010 Autor Napisano 3 Kwiecień 2010 Lucek - oprócz retopo to wszystko w ZB robione, chyba ze masz na mysli rendery to juz inna bajka, a kolorki to rzecz gustu ;), renderki do druku na opako, wysokość takiego elementu na kartoniku to 3,5 cm, wiec niema co wydziwiać :) a jeżeli chodzi o hard surf to przyjdzie na to czas :), pzdr Poprawiłem wodo i speedczapka bliżej :)
Areien Napisano 3 Kwiecień 2010 Napisano 3 Kwiecień 2010 jaaaaaa xD majstersztyk ^^^^^ podziwiam Cie za dbałosc o szczegol :)
Gość fishinthewater Napisano 3 Kwiecień 2010 Napisano 3 Kwiecień 2010 Na temat wodo się nie wypowiadam...miazga. Zawstydzasz innych swoim skillem. czapa w speedzie czyli ile? 1h? 3h? ciekawy jestem ile to zajmuje wprawionym ZB modelerom.
duff Napisano 3 Kwiecień 2010 Napisano 3 Kwiecień 2010 (edytowane) mistrzu wróciłeś! Podziwiam lekkość i świeżość twoich prac :) "Tylko zly czlowiek moze zostac dobrym muzulmaninem” Edytowane 3 Kwiecień 2010 przez duff
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się