Skocz do zawartości

Modele 3D: ZB Stuff


Hatt3r

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 193
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Mi się najbardziej podoba ten pierwszy ufok z 4 oczami.Te cartoon'owe zwierzaczki też fajnie wygladaja na renderach.Ten z wodogłowiem też dobry tylko mu trochę gałki oczne się za powieki wylewają:)

 

Pozdr:)

 

A mi właśnie ten drugi, ma to coś w sobie, klimatem przypomina "Men in black"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Areien - thx

slowiak - niepamietam ile czasu, dawno to robilem, ale speed licze ze ze4szlo wieczorem jakos, pewnie sie da i w 1h jak sie kto spieszy, mi sie az tak nie spieszylo..alpha nawet nie dokladnie lezy ;p ale... :)

duff - hehe .. :) thx

mafida - thx, yyyy no są wyłupiaste :)..to od naporu tej wody w glowie ;),

kellyq - :) dzieki

Creator - dzieki

na dniach wlasnie zaczałem kolejna pokrake - wip , plecy mi nielezą, łapy chyba za duze, no i ogolnie w robocie to jest, a i inny szkic, dzieki za komenty

mos2q.jpg

mos.jpg

19764667.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Let's cook :D, dzisiejszy speed 2D z ZB(no taki speed ze 4h przy meczu..), staram sie żeby to bardziej real wyglądało ale jeszcze nie umiem...moze dalsza produkcja w szopie ale to już na inny dział forum .... trzeba by chyba rozjasnic to..hmm

don't f#%@! with heisenberg ;)

pzdr

heisenberg.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teczka już kurzem obrosła ;) wracam do sculptów, tzn na tyle na ile czas pozwoli ale żeby nie było że..temat zgasł :) ten kosmita w pseudo zbroi jest wciąż wipem, gdzieś zawędrowałem z nim...nie wiem sam do końca gdzie...(texturki, render, plus dalszy detal - może coś to wskóra)..będzie widać. Kosmokonik, render w majce ale bez wodotrysków, niema tu sss ani innych bajerów, zwykły skin shader z texturką, normalką i displem. Sporo rzeczy do odkrycia w nowym ZB, trochę czasu już temu wyszedł, z braku na to czasu dopiero zaczynam to odkrywać, marzy mi się jakiś hard surf :). Robione w Zet/Majka/3dCoat, pozdrówki

headsd.jpg

kosmw.jpg

siatii.jpg

pferd.jpg

siat.jpg

trzypferdy1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość fishinthewater

,___,

[O.O] ....lol

/)__)

-"--"-

 

No to zaszalałeś.

Aż się prosi o jakiegoś taimelapsa z twoim workflow'em ;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość fishinthewater

Nie no nie wiem jak ty to robisz, zrób że chłopie tego timelapsa albo tutka jekiegoś co by można było coś od Ciebie podpatrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że to model z zspherek 2 bez lepienia do tego passy to jakiś matcap, zdepth, cavity?, Przydałoby się natomiast sss, które już jest dostępne w zbrushu. No chyba że ta czerwień w uszach to sss ale w takim razie za mało:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko że się podoba :) thx,

Jezeli chodzi o sposób. Nie użyłem spherek 2, nie ma tu sss. Zwykły bardzo szybki sculpt. Robiłem jakiegoś cartoona, tylko coś nie szło ;), wysmoothowałem siatę i zacząłem lepić coś nowego. 2 podstawowe toole " Clay Buildup" i "Dam standard" + "Move" tool. Kolor(Standard + spray color +alpha). Sculpt i kolor powstał w 1h. Wyrenderowalem kilka wersji w rożnych materiałach plus jeden z doffem (w sumie dofa sfingowałem "smudgem") ;) jakis noise. Najwięcej zabawy sprawia mi dobierania kolorów, powstaje wtedy multum wersji i wkońcu trzeba sie na jakąs zdecydować. Wiec wyszedł taki brudny sculpt plus post i całkiem przyjemny dla oka efekt. Ciekawi mnie sss, na ZBC widzę u ludków niezłe efekty.

kospic.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hatter: Wygląda jak z zspherek zupełnie:) szczególnie twarz. Dof lepiej sobie wyrenderować w zbrushu jako pass i wrobić co trzeba w shopie. Jeżeli używasz jakiegoś renderera typu mental czy vray to nie zaprzątaj sobie tym sss głowy bo nie warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, ja myślę że można zaprzątać sobie głowę sss zetowskim, po coś jego stworzyli, efekt jakiś można uzyskać,, thx Bbandi :)

Zachciało się znowu polypaintingu, bw(wersja ZB z deczko kontrastem w szopie); kolor - kolor szop :) pozdrawiam,

bwgotolow.jpg

kolorgotolow.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

natas, tr3buh, thx. Pracka z grudnia, żeby nie dostała odleżyn więc wrzucam do teki. Malo mam prac robionych od zera w szopie, nie chcę też na jedną prace zakładać wątku 2d, wiec dlatego to tu do jednego worka. Praca z grudnia.

sidebysideu.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za miłe słowa wszystkim. Cieszę się że jest ciepły odbiór prac :D Wiem że dawno coś wrzucałem, z czasem to nadrobię:) Ostatnio nie mam wiele czasu na sculptowanie, chciałbym poświęcić na to 25 dni sierpnia, jednak jak zwykle powiem, będzie widać. Czas goni nieubłaganie, staramy się skończyć shorta ;p :) wiec cała energie kieruję właśnie w stronę grupowego projektu, a jeszcze mamy trochę tego :)

Od góry, Pan robaczek - very qwik sketch w ZB - kolor w szopie( praca z ubiegłego roku), sculpt golluma - WIP, zrobiłem 6 h na speeda jednak, nie podobało mi się to, trochę na wspak to rzeźbiłem, raz ze zrobiłem base w zetce a później przerabiałem model low poly w majce ...;p, zdjęło mi to z puli czasu troche, potem za szybko zacząłem ustawiać poze, nie mając jeszcze wykończonej formy, wiec musiałem robić pełen sculpt, ogółem to co jest tu to jakieś 13 h czasu, ale zamierzam to dokończyc do swojej teczki, z texturką i konkretniejszym detalem, jest tu wiele rzeczy do porpawy, jedna ręka prawie nie ruszona, dojdzie podstawka na koniec i color text; Drzewka - a dokładnie 3 drzewka, są to drzewa z naszego grupowego projektu, model ZB - text ZB; Pan Boss- postać z shorta, model Maya/Zetka, text Zetka, blends ZB, blendy robione pod jedno ujęcie. Jest trochę tego więcej ale tyle w sumie narazie, pozdrawiam

smth3.jpg

 

golly.jpg

 

treesres.jpg

 

szefustempl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thx. SSS póki co w marzeniach:) ale do spełnienia:) Mały up. Kolorowy szefu, a tak jakos pojechałem mocniej dla fun - ZB + szop; Szachy - stare to juz , chyba z 10 miechów ale pica nigdy nigdzie nie wrzucałem, chyba lepiej prezentują sie osobno w turntable ale.., Macka attack - jeszce starsze jak szachy, podkręciłem kolorki, Robot - Concept by Keith Thompson - jako nauka modeling mayka - sprzed 9 miechów, tymczasem tyle, pozdrówki

bossres.jpg

 

szachmat.jpg

 

blobattackres.jpg

 

robo02res.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakis czas temu sklejałem co lepsze rzeczy do teczki i powstał taki book,(v2.0)

Tymczasowo wynalazłem stronkę gdzie własnie wrzuciłem pliczek z pdfem

Dzięki znajomej firmie "Koncept" z B-stoku miałem możliwośc wydrukowania kilku egzemplarzy, for fun dla promocji.

Pozdrówki (thx mojemu bratu za cmykowanie i ryzy :D)

sznurek do portfolio http://www.flipsnack.com/flips/40a04cfaadb08a32adc24b41eq316158

.

 

gkaweckiportfolio01res.png

gkaweckiportfolio04res.png

Edytowane przez Hatt3r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności