Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Ok zacząłem dość niedawno więc proszę...nie krzyczeć , Mam dwa pytania:

1. Jak zrobić Poprawnie sprężynę :)

2. Od czego zacząć robienie tekstur :D Dodam że za tekstur i materiałów jeszcze nie studiowałem...więc Proszę o pomoc...

a teraz model :D

 

kbikeir3.jpg

thpix.gif

Konaf.jpg

Edited by Lubus
  • Replies 31
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

No mi się wydaje że niedawno :P Poza tym maks to dla mnie jeszcze czarna magia , najbardziej przeraża mnie teksturowanie i materiały...(bawię się w wolnych chwilach od kilku miesięcy :P )

Posted

:) Cieszy mnie to...lecz nie wiem z której strony mam się zabrać za teksturowanie...gdybym tu wrzucił moje "próby" z teksturowania...byłoby nie za ciekawie :D. Masz może pomysł jak zrobić sprężynę ? Od czego zacząć ?

Posted

Chyba najszybszym rozwiązaniem byłoby napisanie skryptu, który na zmianę extrudowałby i obracał w dwóch płaszczyznach polygona.

 

Mógłbyś pokazać siatkę?

Posted
...Chyba najszybszym rozwiązaniem byłoby napisanie skryptu, który na zmianę extrudowałby i obracał w dwóch płaszczyznach polygona...

 

ŁÓŁ.... w maxie masz cos takiego jak SPRING....polecam:D

Posted

Z siatką będzie mały problem :D Gdyż wiele elementów skonwertowałem do ediatable poly po turbosmooth`ie...Raczej się na nic nie zda...ale wrzucam.

I wychodzę z następnym pytaniem :

Czy robienie spawów na ramie w zbrushu to dobry pomysł ?

kona2et5.th.jpgthpix.gif - Poprawiona sprężyna

 

siatkaqw3.th.jpgthpix.gif

Posted

to ma być konkretnie Kona robiona czy tylko na wzór ? bo jeśli konkretna sztuka to znajdzie sie troche uchybień wzgledem orginału

 

a tak to nieźle tylko w korbie brakuje mi sruby na imbusa zeby przykręcić do suportu

Posted

Tematyka dość rzadka :) ale nie gorsza od samochodów czy samolotów :)

 

Ciekaw jestem materiałów.

 

P.S.

Z tymi spawami to w sumie i możesz sobie dać rade w MAXsie :) po co brudzić to Zbrushem :)

Posted

Materiałów nie zrobię :( Nie potrafię...dlatego stworzyłem wątek...liczę że dostanę informację od czego zacząć tworzyć materiały :)

Posted (edited)

Lubus - no to jeszcze napisz czym planujesz renderować?

Vray

MentalRay

Maxwell

Brazill

 

Liste można by było jeszcze wydłużyć ale nie o to tu chodzi...

 

Ja polecam Vraya lub Mentala - moim zdniem te 2, mają niezłe shadery (a szczególnie mental).

 

Co do materiałów do Vraya to polecam strone vraymaterials.de ściągaj oglądaj i się ucz :)

A tu strona z materiałami mental Raya: http://www.mrmaterials.com/

 

 

Tu masz pare tutków na temat materiałów w Vray'u

http://www.oman3d.com/tutorials/3ds/vray_ahmed3d/

http://www.aversis.be/tutorials/vray/vray_basic_material_settings_01.htm

http://www.aversis.be/tutorials/vray/vray_hdri.htm

Edited by Mortom
Posted (edited)

Świetnie Ci wyszły te spawy...coż ja chwilkę próbowałem ale cięzko mi było uzyskać podobny efekt...chyba zabiorę się za to w weekend...póki co mam mnóstwo nauki ;/

 

pospawanays8.th.jpgthpix.gif (Lekko pospawane w zbrush`u...Wyszło szybciej :D)

Edited by Lubus
Posted (edited)

Czym ty to renderujesz? Jest taka ciemna otoczka naokoło, dziwnie to wygląda.

Spawy w tej chwili są jakby za grube.

Edited by Ania
Posted

Jako ze od 4 iesiacy walczez rowerem powiem co mi sie nie podoba:

- przednia zebatka ( zabki sa za duze , powinno ic byc 42)

-tylnia przezutka jaki to model?? Jesli to saint to do porawy, SRAM to nie jest

- tylnia kaseta jest za mała ilosc zabkow powinna byc 11-32

- tarcze jaki model??? jaka srednica???? Chyba za cienkie sa słuki metalu

-hamulce jesli to sa AVID to sa o poprawy, i sa bardzo zle umieszczoe powinny "łapac pasek metalu a nie jak u ciebie powietrze)

-przedni amor to fox40???? bo jesli tak to do poprawy, nie ma zgrubienia pomidzy rura dolna trzymajaca kolo a gorna. Tam powinn tez byc uszczelka a jeje nie ma dlaczego?

Pozdrawiam Sebastian

Posted

Cóż w końcu ktoś zauważył źle zrobione hamulce :D cóż problem wynika z tego że mam tylko jedno zdjęcie i troszkę ciężko robić to tak na oko :p Mógłbyś może podratować jakimiś blueprintami rowerów ?

Renderuję w Vray`u którego jeszcze nawet nie rozumiem :) Oświetlenie jest dziełem przypadku :)

Posted

Wiec ja ci powiem jak sie do swojego roweru zabieram, wiec ja wychodze zzalozenia iz modelujac dna czesc musze miec fotki. Duuuuuzo zdjec jednego elementu. Wiec ja radze znajdz , opis Kony Stinky Air lub kup katalog( ja tak zrobiłem) . Tam masz kompletny opis czesci . potem szukasz kazdej czesci z osoba na necie moelujesz koniec . No i nie zapomnij ze sa rozne rodzaje srubek itd.

Pozdrawiam Sebastian

Ja sie zalogowlaem na 6 stronach rowerowych zeby miec dostep do ich bazy zdeciowej.

Polecam filmy ROAM, THE SEASSONS

Posted

Jeszcze jedno ...... mówiłs ze robisz z jednego zdjecia Kone?????

To ja spytam? Jaka jet szerokość przedniego widelca (roztaw w świetle)?????? (powinno byc 110mm)

NA jaka szerokość rozchyliłeś tylni wahacz????( tu 150mm)

Posted (edited)

Ok...Skończyłem...jest masa błędów ;D Ale straciłem...póki co zapał do tego projektu...możliwe że wrócę do niego gdy mój skill mateeriałowo-oświetleniowy wzrośnie :D

Konaf.jpg

Edited by Lubus
Posted

Hmmm...póki co nie mam siły do tego rowerka , zabrałem się za nowy.. :D Który planuję lepiej dopieścić :D

-Rama Edit poly

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy