Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Ok zacząłem dość niedawno więc proszę...nie krzyczeć , Mam dwa pytania:

1. Jak zrobić Poprawnie sprężynę :)

2. Od czego zacząć robienie tekstur :D Dodam że za tekstur i materiałów jeszcze nie studiowałem...więc Proszę o pomoc...

a teraz model :D

 

kbikeir3.jpg

thpix.gif

Konaf.jpg

Edytowane przez Lubus
  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No mi się wydaje że niedawno :P Poza tym maks to dla mnie jeszcze czarna magia , najbardziej przeraża mnie teksturowanie i materiały...(bawię się w wolnych chwilach od kilku miesięcy :P )

Napisano

:) Cieszy mnie to...lecz nie wiem z której strony mam się zabrać za teksturowanie...gdybym tu wrzucił moje "próby" z teksturowania...byłoby nie za ciekawie :D. Masz może pomysł jak zrobić sprężynę ? Od czego zacząć ?

Napisano
...Chyba najszybszym rozwiązaniem byłoby napisanie skryptu, który na zmianę extrudowałby i obracał w dwóch płaszczyznach polygona...

 

ŁÓŁ.... w maxie masz cos takiego jak SPRING....polecam:D

Napisano

Z siatką będzie mały problem :D Gdyż wiele elementów skonwertowałem do ediatable poly po turbosmooth`ie...Raczej się na nic nie zda...ale wrzucam.

I wychodzę z następnym pytaniem :

Czy robienie spawów na ramie w zbrushu to dobry pomysł ?

kona2et5.th.jpgthpix.gif - Poprawiona sprężyna

 

siatkaqw3.th.jpgthpix.gif

Napisano

to ma być konkretnie Kona robiona czy tylko na wzór ? bo jeśli konkretna sztuka to znajdzie sie troche uchybień wzgledem orginału

 

a tak to nieźle tylko w korbie brakuje mi sruby na imbusa zeby przykręcić do suportu

Napisano

Tematyka dość rzadka :) ale nie gorsza od samochodów czy samolotów :)

 

Ciekaw jestem materiałów.

 

P.S.

Z tymi spawami to w sumie i możesz sobie dać rade w MAXsie :) po co brudzić to Zbrushem :)

Napisano

Materiałów nie zrobię :( Nie potrafię...dlatego stworzyłem wątek...liczę że dostanę informację od czego zacząć tworzyć materiały :)

Napisano (edytowane)

Lubus - no to jeszcze napisz czym planujesz renderować?

Vray

MentalRay

Maxwell

Brazill

 

Liste można by było jeszcze wydłużyć ale nie o to tu chodzi...

 

Ja polecam Vraya lub Mentala - moim zdniem te 2, mają niezłe shadery (a szczególnie mental).

 

Co do materiałów do Vraya to polecam strone vraymaterials.de ściągaj oglądaj i się ucz :)

A tu strona z materiałami mental Raya: http://www.mrmaterials.com/

 

 

Tu masz pare tutków na temat materiałów w Vray'u

http://www.oman3d.com/tutorials/3ds/vray_ahmed3d/

http://www.aversis.be/tutorials/vray/vray_basic_material_settings_01.htm

http://www.aversis.be/tutorials/vray/vray_hdri.htm

Edytowane przez Mortom
Napisano (edytowane)

Świetnie Ci wyszły te spawy...coż ja chwilkę próbowałem ale cięzko mi było uzyskać podobny efekt...chyba zabiorę się za to w weekend...póki co mam mnóstwo nauki ;/

 

pospawanays8.th.jpgthpix.gif (Lekko pospawane w zbrush`u...Wyszło szybciej :D)

Edytowane przez Lubus
Napisano (edytowane)

Czym ty to renderujesz? Jest taka ciemna otoczka naokoło, dziwnie to wygląda.

Spawy w tej chwili są jakby za grube.

Edytowane przez Ania
Napisano

Jako ze od 4 iesiacy walczez rowerem powiem co mi sie nie podoba:

- przednia zebatka ( zabki sa za duze , powinno ic byc 42)

-tylnia przezutka jaki to model?? Jesli to saint to do porawy, SRAM to nie jest

- tylnia kaseta jest za mała ilosc zabkow powinna byc 11-32

- tarcze jaki model??? jaka srednica???? Chyba za cienkie sa słuki metalu

-hamulce jesli to sa AVID to sa o poprawy, i sa bardzo zle umieszczoe powinny "łapac pasek metalu a nie jak u ciebie powietrze)

-przedni amor to fox40???? bo jesli tak to do poprawy, nie ma zgrubienia pomidzy rura dolna trzymajaca kolo a gorna. Tam powinn tez byc uszczelka a jeje nie ma dlaczego?

Pozdrawiam Sebastian

Napisano

Cóż w końcu ktoś zauważył źle zrobione hamulce :D cóż problem wynika z tego że mam tylko jedno zdjęcie i troszkę ciężko robić to tak na oko :p Mógłbyś może podratować jakimiś blueprintami rowerów ?

Renderuję w Vray`u którego jeszcze nawet nie rozumiem :) Oświetlenie jest dziełem przypadku :)

Napisano

Wiec ja ci powiem jak sie do swojego roweru zabieram, wiec ja wychodze zzalozenia iz modelujac dna czesc musze miec fotki. Duuuuuzo zdjec jednego elementu. Wiec ja radze znajdz , opis Kony Stinky Air lub kup katalog( ja tak zrobiłem) . Tam masz kompletny opis czesci . potem szukasz kazdej czesci z osoba na necie moelujesz koniec . No i nie zapomnij ze sa rozne rodzaje srubek itd.

Pozdrawiam Sebastian

Ja sie zalogowlaem na 6 stronach rowerowych zeby miec dostep do ich bazy zdeciowej.

Polecam filmy ROAM, THE SEASSONS

Napisano

Jeszcze jedno ...... mówiłs ze robisz z jednego zdjecia Kone?????

To ja spytam? Jaka jet szerokość przedniego widelca (roztaw w świetle)?????? (powinno byc 110mm)

NA jaka szerokość rozchyliłeś tylni wahacz????( tu 150mm)

Napisano (edytowane)

Ok...Skończyłem...jest masa błędów ;D Ale straciłem...póki co zapał do tego projektu...możliwe że wrócę do niego gdy mój skill mateeriałowo-oświetleniowy wzrośnie :D

Konaf.jpg

Edytowane przez Lubus

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności