Lubus Napisano 6 Październik 2008 Napisano 6 Październik 2008 (edytowane) Ok zacząłem dość niedawno więc proszę...nie krzyczeć , Mam dwa pytania: 1. Jak zrobić Poprawnie sprężynę :) 2. Od czego zacząć robienie tekstur :D Dodam że za tekstur i materiałów jeszcze nie studiowałem...więc Proszę o pomoc... a teraz model :D Edytowane 14 Październik 2008 przez Lubus
Eden-3d Napisano 6 Październik 2008 Napisano 6 Październik 2008 niedawno zaczoles robic ten rower czy niedawno zaczoles uczyc sie maxa? bo jesli to drugie to mi to nie wyglada na "niedawno"
Lubus Napisano 6 Październik 2008 Autor Napisano 6 Październik 2008 No mi się wydaje że niedawno :P Poza tym maks to dla mnie jeszcze czarna magia , najbardziej przeraża mnie teksturowanie i materiały...(bawię się w wolnych chwilach od kilku miesięcy :P )
Eden-3d Napisano 6 Październik 2008 Napisano 6 Październik 2008 no to w sumie mozna powiedziec ze niedawno,i jak na pare miechow to masz dobrze modeling opanowany
Lubus Napisano 6 Październik 2008 Autor Napisano 6 Październik 2008 :) Cieszy mnie to...lecz nie wiem z której strony mam się zabrać za teksturowanie...gdybym tu wrzucił moje "próby" z teksturowania...byłoby nie za ciekawie :D. Masz może pomysł jak zrobić sprężynę ? Od czego zacząć ?
swallower Napisano 6 Październik 2008 Napisano 6 Październik 2008 Chyba najszybszym rozwiązaniem byłoby napisanie skryptu, który na zmianę extrudowałby i obracał w dwóch płaszczyznach polygona. Mógłbyś pokazać siatkę?
Bruneq Napisano 6 Październik 2008 Napisano 6 Październik 2008 ...Chyba najszybszym rozwiązaniem byłoby napisanie skryptu, który na zmianę extrudowałby i obracał w dwóch płaszczyznach polygona... ŁÓŁ.... w maxie masz cos takiego jak SPRING....polecam:D
Tomala Napisano 6 Październik 2008 Napisano 6 Październik 2008 Przecież w maxie jest obiekt spring w dynamic objects. Edit: Bruneq byłeś szybszy :D
Eden-3d Napisano 6 Październik 2008 Napisano 6 Październik 2008 (edytowane) http://img139.imageshack.us/my.php?image=95098511bm1.jpg Edytowane 6 Październik 2008 przez Eden-3d
Lubus Napisano 6 Październik 2008 Autor Napisano 6 Październik 2008 Z siatką będzie mały problem :D Gdyż wiele elementów skonwertowałem do ediatable poly po turbosmooth`ie...Raczej się na nic nie zda...ale wrzucam. I wychodzę z następnym pytaniem : Czy robienie spawów na ramie w zbrushu to dobry pomysł ? - Poprawiona sprężyna
Prezi Napisano 6 Październik 2008 Napisano 6 Październik 2008 to ma być konkretnie Kona robiona czy tylko na wzór ? bo jeśli konkretna sztuka to znajdzie sie troche uchybień wzgledem orginału a tak to nieźle tylko w korbie brakuje mi sruby na imbusa zeby przykręcić do suportu
Mortom Napisano 7 Październik 2008 Napisano 7 Październik 2008 Tematyka dość rzadka :) ale nie gorsza od samochodów czy samolotów :) Ciekaw jestem materiałów. P.S. Z tymi spawami to w sumie i możesz sobie dać rade w MAXsie :) po co brudzić to Zbrushem :)
Lubus Napisano 7 Październik 2008 Autor Napisano 7 Październik 2008 Materiałów nie zrobię :( Nie potrafię...dlatego stworzyłem wątek...liczę że dostanę informację od czego zacząć tworzyć materiały :)
Mortom Napisano 7 Październik 2008 Napisano 7 Październik 2008 (edytowane) Lubus - no to jeszcze napisz czym planujesz renderować? Vray MentalRay Maxwell Brazill Liste można by było jeszcze wydłużyć ale nie o to tu chodzi... Ja polecam Vraya lub Mentala - moim zdniem te 2, mają niezłe shadery (a szczególnie mental). Co do materiałów do Vraya to polecam strone vraymaterials.de ściągaj oglądaj i się ucz :) A tu strona z materiałami mental Raya: http://www.mrmaterials.com/ Tu masz pare tutków na temat materiałów w Vray'u http://www.oman3d.com/tutorials/3ds/vray_ahmed3d/ http://www.aversis.be/tutorials/vray/vray_basic_material_settings_01.htm http://www.aversis.be/tutorials/vray/vray_hdri.htm Edytowane 7 Październik 2008 przez Mortom
Karkosik Napisano 7 Październik 2008 Napisano 7 Październik 2008 Z tym sposobem na spawy do przykozaczyłeś. Kiedyś robiłem bmx'a jeszcze w cinemie to moje spawy do były swykłe torusy :D
Lubus Napisano 7 Październik 2008 Autor Napisano 7 Październik 2008 (edytowane) Świetnie Ci wyszły te spawy...coż ja chwilkę próbowałem ale cięzko mi było uzyskać podobny efekt...chyba zabiorę się za to w weekend...póki co mam mnóstwo nauki ;/ (Lekko pospawane w zbrush`u...Wyszło szybciej :D) Edytowane 7 Październik 2008 przez Lubus
Ania Napisano 9 Październik 2008 Napisano 9 Październik 2008 (edytowane) Czym ty to renderujesz? Jest taka ciemna otoczka naokoło, dziwnie to wygląda. Spawy w tej chwili są jakby za grube. Edytowane 9 Październik 2008 przez Ania
CG_Lama Napisano 9 Październik 2008 Napisano 9 Październik 2008 Jako ze od 4 iesiacy walczez rowerem powiem co mi sie nie podoba: - przednia zebatka ( zabki sa za duze , powinno ic byc 42) -tylnia przezutka jaki to model?? Jesli to saint to do porawy, SRAM to nie jest - tylnia kaseta jest za mała ilosc zabkow powinna byc 11-32 - tarcze jaki model??? jaka srednica???? Chyba za cienkie sa słuki metalu -hamulce jesli to sa AVID to sa o poprawy, i sa bardzo zle umieszczoe powinny "łapac pasek metalu a nie jak u ciebie powietrze) -przedni amor to fox40???? bo jesli tak to do poprawy, nie ma zgrubienia pomidzy rura dolna trzymajaca kolo a gorna. Tam powinn tez byc uszczelka a jeje nie ma dlaczego? Pozdrawiam Sebastian
Lubus Napisano 9 Październik 2008 Autor Napisano 9 Październik 2008 Cóż w końcu ktoś zauważył źle zrobione hamulce :D cóż problem wynika z tego że mam tylko jedno zdjęcie i troszkę ciężko robić to tak na oko :p Mógłbyś może podratować jakimiś blueprintami rowerów ? Renderuję w Vray`u którego jeszcze nawet nie rozumiem :) Oświetlenie jest dziełem przypadku :)
CG_Lama Napisano 9 Październik 2008 Napisano 9 Październik 2008 Wiec ja ci powiem jak sie do swojego roweru zabieram, wiec ja wychodze zzalozenia iz modelujac dna czesc musze miec fotki. Duuuuuzo zdjec jednego elementu. Wiec ja radze znajdz , opis Kony Stinky Air lub kup katalog( ja tak zrobiłem) . Tam masz kompletny opis czesci . potem szukasz kazdej czesci z osoba na necie moelujesz koniec . No i nie zapomnij ze sa rozne rodzaje srubek itd. Pozdrawiam Sebastian Ja sie zalogowlaem na 6 stronach rowerowych zeby miec dostep do ich bazy zdeciowej. Polecam filmy ROAM, THE SEASSONS
CG_Lama Napisano 10 Październik 2008 Napisano 10 Październik 2008 Jeśli podasz mi meila , podeśle Ci co mam na temat Kony ( tez ja chcalem robic) Pozdrawiam Sebastian
CG_Lama Napisano 13 Październik 2008 Napisano 13 Październik 2008 Jeszcze jedno ...... mówiłs ze robisz z jednego zdjecia Kone????? To ja spytam? Jaka jet szerokość przedniego widelca (roztaw w świetle)?????? (powinno byc 110mm) NA jaka szerokość rozchyliłeś tylni wahacz????( tu 150mm)
Lubus Napisano 14 Październik 2008 Autor Napisano 14 Październik 2008 (edytowane) Ok...Skończyłem...jest masa błędów ;D Ale straciłem...póki co zapał do tego projektu...możliwe że wrócę do niego gdy mój skill mateeriałowo-oświetleniowy wzrośnie :D Edytowane 14 Październik 2008 przez Lubus
marc_in Napisano 15 Październik 2008 Napisano 15 Październik 2008 jeszcze zrobilbys cos z AA i byloby duzo lepiej ,mi sie podoba generalnie :)
Kolin101 Napisano 15 Październik 2008 Napisano 15 Październik 2008 Dałbyś go z jakiegoś innego rzutu.
latos Napisano 15 Październik 2008 Napisano 15 Październik 2008 Mały OFT: W czym dokładnie edytowałeś ramę W editable poly czy editable Mesh
Eden-3d Napisano 15 Październik 2008 Napisano 15 Październik 2008 zrub go moze opartego o sciane czy jakas barierke,rower i studio mi sie srednio widzi,ale to tylko taka moja drobna sugestia..pozdro
Lubus Napisano 15 Październik 2008 Autor Napisano 15 Październik 2008 Hmmm...póki co nie mam siły do tego rowerka , zabrałem się za nowy.. :D Który planuję lepiej dopieścić :D -Rama Edit poly
CG_Lama Napisano 16 Październik 2008 Napisano 16 Październik 2008 Wysłałem , pewne rzeczy na meila. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się