Vega Napisano 18 Październik 2008 Napisano 18 Październik 2008 (edytowane) Witam, ostatnią jakoś natchnęło mnie do zrobienia wizki :) Wypadło na kuchnie. Cały czas nad nią pracuje, ale prosił bym o komentarze co jest źle, a co jest dobrze (żebym tego nie zmienił przez przypadek :D ). Proszę także o komentarz co do renderingu. Edytowane 18 Styczeń 2009 przez Vega
adam_m Napisano 18 Październik 2008 Napisano 18 Październik 2008 A ściany wstawiłeś? Jakość taka, że nie widać. Proporcje!
Vega Napisano 19 Październik 2008 Autor Napisano 19 Październik 2008 Ścian niema jeszcze. Zawsze jak zrobię ściany to mi przeszkadzają :D dlatego na końcu chce je dodać. Są 2 ściany. Całkiem po prawej. OK rendering poprawie i proporcje :) Dzięki wielkie.
mirach Napisano 19 Październik 2008 Napisano 19 Październik 2008 Jak ci sciany przeszkadzaja. to zrob cale otoczenie na innym Layerze, i ukrywaj ten layer podczas modelowania.
Vega Napisano 19 Październik 2008 Autor Napisano 19 Październik 2008 (edytowane) Dodałem ściany oraz światło. Musze dodać jeszcze szafki na ścianach, jakąś lampę i textury :). Niewiem czemu, ale okno w niektórych momentach ma taką czarną obwódkę ;/ Czym to może być spowodowane? Prosił bym także o pomoc w renderze ustawienia mam takie: http://wupek.pl/images/r0xg2dytxmtww5e6llh.jpg http://wupek.pl/images/z36l7kdggj7thv42w04u.jpg Dałem jako link, żeby nie zaśmiecać tutaj forum :) Zapomniałem do pisać, że używam Vray Light, a nie sun ;D Pierwszy raz używam VRaya. Edytowane 19 Październik 2008 przez Vega
Mr_SAN Napisano 19 Październik 2008 Napisano 19 Październik 2008 (edytowane) Niewiem czemu, ale okno w niektórych momentach ma taką czarną obwódkę ;/ Zaznacz Sub-pixel mapping - powinno pomóc ;) Co do wizki to jeszcze mało widac. Jakośc light cashe mozesz troche zwiekszyc (ale to przy ostatecznym renderze). dodaj do kuchni jakieś "pierdoły" typu owoce, talerze itp. ;) Acha - obok Skylight wyczysc pole obok Mapy [NONE] bo nie wiem czy jak przypadkiem jest zaznacozne to czy vray bierze pod uwage kolor ktory tam wybrałes i moc. Edytowane 19 Październik 2008 przez Mr_SAN 1
Vega Napisano 19 Październik 2008 Autor Napisano 19 Październik 2008 Dzięki pomogło to Sub-pixel mapping. Dodałem szafkę, ale na tym się nie skończy. Dodam kilka pierdółek :D Rozjaśnię to jeszcze, trochę okno jest prześwietlone i szyldów od okna (czyli można powiedzieć klamek od okna :D), kran jest mało widoczny, dodam jeszcze szafki do okna, jakieś talerze, może gazetę na stole, widelce, no i przede wszystkim jakiś żyrandol itp. ;D
TheCapo Napisano 20 Październik 2008 Napisano 20 Październik 2008 Myślę że kuchnia wygląda dobrze. więcej krzeseł przy stole bym dał, oraz trochę pusto w rejonach okna ale myślę że coś jeszcze tam zrobisz:)
Vega Napisano 21 Październik 2008 Autor Napisano 21 Październik 2008 (edytowane) A dokładnie co Nvidia masz na myśli :D szafki za duże/małe? To jest moja pierwsza wizka więc dokładnie nie wiem jakie proporcje ;/ Wiem coś mi wpadło w oko. Krzesła za wysokie?? W porównaniu do szafek? :D Edytowane 21 Październik 2008 przez Vega
NV Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 Krzesełko i okno dziwnie małe w stosunku do reszty, tylko problem w tym, że jak się proporcje skopie to potem ciężko z tego wybrnąć, bo nie zawsze wystarczy coś przeskalować ;) Ja generalnie jesli nie chce mi się dokładnie wszystkiego mieżyć a potem przenosić jednostek do maxa to wstawiam se bipeda o wysokosci 180cm jako przecietny człowiek i 3 boxy. Jeden box to drzwi odpowiednie do wielkosci czlowieka, drugi box to okno odpowiednie do wielkosci reszty a 3 box to cos pomocniczego np. symboliczna wielkosc biurka i na podstawie takich punktów odniesień można "na oko: wszystko ładnie zrobić aby nie sprawiało wrażenia, że coś jest za duże za małe. Oczywiście robie tak tylko gdy scene wymyślam sam dla siebie i nie mam obowiązku nanosić dokładnych wymiarów ;) 1
hcpiter Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 dziwna masz wesje demo vraya bez znakow wodnych :]
Vega Napisano 21 Październik 2008 Autor Napisano 21 Październik 2008 (edytowane) Ok dzięki NVidia. Fakt jak wstawiłem bipeda to proporcje od razu widać ;] W tej wizce tego nie poprawie, ale w następnej tak. To jest pierwsza taka próbna następnym razem będę już wiedział. ------------------------------------------------- Myślisz, że ja tam wiem czy ze znakami wodnymi czy bez. Ściągnąłem ze strony v-ray'a chyba (nie pamiętam bo to było 3 miesiące temu) i nic nie zmieniałem. Dla mnie ważne jest to, że działa :) Może niemam wszystkich funkcji ;) bo niemam kilku jak przerabiam tutoriale ;] Edytowane 21 Październik 2008 przez Vega
Vega Napisano 21 Październik 2008 Autor Napisano 21 Październik 2008 Taka mała aktualizacja :) Dodałem butelki od wina, miskę w której będą owoce, więcej krzeseł, dodatkową szafkę i obraz :) Jak na razie mam mało czasu przez szkołę ;/
vinc Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 wywal ten obraz, mi nie podchodzi...;] jakie masz swiatlo za oknem? ogolnie wyglada spoko...;] takie moje skromne zdanie jezeli chodzi o wnetrze...strasznie masywne te szafki po lewej pod oknem , a po prawej pusty i ciemny kąt i kawał niezagospodarowanej podłogi...szafka kuchenna powinna miec ok 85 cm wysokosci (jak cos nie wiesz to miarka i mierzysz) po wysokości szafki pomieszczenie oceniam na 170 cm wys...mało troche co...;]
Vega Napisano 22 Październik 2008 Autor Napisano 22 Październik 2008 za oknem mam vray light. Nie zmieniałem nic w ustawieniach światła ;) wstawię jakiś dywanik :) (trochę głupie dywan w kuchni :D). Ok postaram dodać jeszcze jakieś elementy. Dzięki za komentarz.
Gość ssnejku Napisano 23 Październik 2008 Napisano 23 Październik 2008 Proponuje dodać małe regały w kącie (jak wspomniał kolega). A jeśli chodzi o proporcje proponuje ustawić szerokość i wysokość w metrach, zwiększyć krzesła bo wyglądają jak dla dzieci:) Co do materiałów to proponuje aby te szybki w szafkach miały lekką refleksje i odbijały kuchnie aby było widać z tyłu drzwi
JunioR Napisano 23 Październik 2008 Napisano 23 Październik 2008 ale tam chyba proporcje są skopane :)
09121986 Napisano 23 Październik 2008 Napisano 23 Październik 2008 mi te szuflady pod oknem nie grają coś..... krzesła jak dla dzieci a szuflady jak dla olbrzymów :P
SunRider Napisano 24 Październik 2008 Napisano 24 Październik 2008 Eeee że tak się zapytam... w jakim sofcie to składasz?
Vega Napisano 24 Październik 2008 Autor Napisano 24 Październik 2008 W maxie. Tylko po tej wizce przechodzę na blendera ;)
JW_2305 Napisano 24 Październik 2008 Napisano 24 Październik 2008 obrazek chyba sie rozciagnal, kuchnia wyglada jak w piwnicy, a ogolnie spoko
Vega Napisano 31 Grudzień 2008 Autor Napisano 31 Grudzień 2008 Witam znowu wracam do tej kuchni :D Zabrałem się za materiały ponieważ proporcje są skopane i w następnej kuchni będzie lepiej. Kuchnia jest niebieska kilka błędów na ścianie przy oknie :D Kuchnia jest w rozdzielczości 1024x768 renderowało się 2,5h :)
adam_m Napisano 31 Grudzień 2008 Napisano 31 Grudzień 2008 O proporcjach już wszystko wiesz, krawędź nad oknem jest przesunięta no i zlikwiduj te szumy. Jest coraz lepiej. Pozdr.
siwy Napisano 31 Grudzień 2008 Napisano 31 Grudzień 2008 niezły design, styl turecko-zakopiański w kolorach a'la disney :) Technicznie na razie kiepsko, do poprawy praktycznie wszystko ale jesteś na dobrej drodze. Proporcje są skopane, brakuje też detali takich jak oświetlenie (jakaś lampa), prapet, coś w oknie. Okno jest też za płytko osadzone w murze.
noted Napisano 1 Styczeń 2009 Napisano 1 Styczeń 2009 mam wrażenie, że przez ten kran nie da się okna otworzyć :P
Tores Napisano 2 Styczeń 2009 Napisano 2 Styczeń 2009 Gałki ci odleciały od szuflad. Ogólnie za ciemno przez co źle się tą wizkę odbiera.
Mr_SAN Napisano 2 Styczeń 2009 Napisano 2 Styczeń 2009 Fuga miedzy kaflami na podłodze odbija jak lustro. Tutaj już przyda się blenowanie żeby zmixowac dwa materiały ze sobą przy pomocy maski. Jeden to materiał (shader) kafelek i drugi dla fugi. ;) Ew. zrobić dla podłogi odpowiedni materiał reflection gdzie w miejscach fugi będzie ciemniejszy szary albo nawet czarny ;) Ale już jest coraz lepiej. Pozdrawiam i będę tu zaglądał.
Vega Napisano 2 Styczeń 2009 Autor Napisano 2 Styczeń 2009 Ok dzięki za komentarze i wszystkie podpowiedzi :) @noted: Nie zwróciłem nawet na to uwagi, że przez kran nie otworzy się okno :) @Mr_San: Dzięki za podpowiedź przy kafelkach
Vega Napisano 4 Styczeń 2009 Autor Napisano 4 Styczeń 2009 (edytowane) Rozjaśniłem trochę to i teraz jest trochę lepiej :D teraz tylko usunę wszystkie materiały i kolorystykę zrobię inną :) Edytowane 4 Styczeń 2009 przez Vega
blomd Napisano 4 Styczeń 2009 Napisano 4 Styczeń 2009 Jak dla mnie teraz to przesadziłeś z niebieskim kolorem. Popraw kafelki, przesuń kran i będzie good :cool:
Vega Napisano 5 Styczeń 2009 Autor Napisano 5 Styczeń 2009 (edytowane) Koloru niebieskiego już nie będzie. Teraz kuchnię zrobię w innych kolorach (chyba czarno-białą). Na razie przechądzę na Viste więc nie mam czasu --------------------------- Posty możesz sam usuwać Edycja->Usuń lub Edycja->Wyślij(zaawansowane)->Kasuj wiadomość. Edytowane 5 Styczeń 2009 przez Vega
aknochaco Napisano 7 Styczeń 2009 Napisano 7 Styczeń 2009 Tak szczerze to wygląda jak domek dla lalek :D
Ania Napisano 7 Styczeń 2009 Napisano 7 Styczeń 2009 (edytowane) Nie rezygnowałabym z niebieskiego, ale odcień w wersji z postu #23 wyglądał dużo lepiej, tam był taki nocny klimacik, tylko okno strasznie prześwietlone. Edytowane 7 Styczeń 2009 przez Ania
Vega Napisano 10 Styczeń 2009 Autor Napisano 10 Styczeń 2009 Po krótkiej przerwie zmieniłem światło i kilka małych drobnych zmian (np. żaluzje :D ). Teraz zabiorę się za dokładniejsze zmiany w materiałach, ale jeszcze widzę kilka błędów na tym zdjęcie :) To na górze służy jako światło :D to coś okrągłe :D
Eden-3d Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 Widze ,ze zajmujesz sie nie tym co trzeba,wymodeluj najpierw pozadnie ta kuchnie,potem zabierz sie za textury,materialy,na koncu oswietlenie,a zacznij od poprawienia proporcji,pozdro
Vega Napisano 10 Styczeń 2009 Autor Napisano 10 Styczeń 2009 @Tores: Dzienne, ale wygląda jak nocne :D @Eden-3d: OK, zabieram się już za proporcje :)
KamillM Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 Ja bym popracował nad projektem. Sufit wskazuje na nowoczesną kuchnię, ale reszta już nie - jakoś mi to nie pasuje :) + smoothing padło na boku podwieszenia sufitu. Chyba proporcje też leżą, porównując krzesła z wysokością blatu przy zlewie.
Vega Napisano 10 Styczeń 2009 Autor Napisano 10 Styczeń 2009 Ja bym nie zaczynał :) Niema się co poddawać. Jeśli nawet nic z tego projektu nie będzie to się czegoś nowego nauczę. Chociaż tego światła, proporcje (może po edycji będzie lepiej ;) ) i czego tylko się da. Tutaj mały update. Wiem, że szum jest duży, ale nie przedłuża aż tak renderu. Światło to wiadomo nic nie trzeba mówić ;D Co do proporcji. Zrobiłem sobie 2 bipedy (2 takie same). Jeden siedział na krześle, a drugi stał przy zlewie i wyglądało (tak dla mnie lepiej niż poprzednio). Dobra niema co pisać. Sami ocenicie :) Daje 2 zdjęcia. Jedno normalne i drugie z bipedami :) 2: http://www.fototube.pl/pictures/kuchnia41.jpg
adam_m Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 A co to jest to na suficie? Wygląda jak atrybut malarza artysty ;) Jak dla mnie proporcje są jeszcze do poprawki. Ale postęp w całej pracy jest (ujęcie ciekawsze).
Vega Napisano 11 Styczeń 2009 Autor Napisano 11 Styczeń 2009 adam_m: To na suficie jest taka ozdoba. Znalazłem zdjęcia w googlach i na kilku coś takiego było. Mały update :) Dodałem kilka rzeczy i poprawiłem szafki, które latają. Proporcje zostawię takie jakie są bo skopałem to na samym początku. Powinienem sobie ustawić jednostkę na metry, a nie to co jest domyślnie ustawione. Następnym razem będzie lepiej z proporcjami tutaj takie zostaną.
Vega Napisano 11 Styczeń 2009 Autor Napisano 11 Styczeń 2009 Modeling zostawiam i zajmuje się teraz tylko texturami. W następnej kuchni będzie już lepiej z modelingiem itp. Na razie tylko tyle materiałów udało mi się nałożyć. :) Krzesła źle wyglądają, ale to i tak jeszcze muszę zmienić.
Tores Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 Mydło i powidło. Masz chyba za dużo czasu, że chce ci się czekać godzinę na taki render. Nie wiem czy testowanie materiałów przy takim oświetleniu i jakości rendera coś ci da ale próbuj. Ja na twoim miejscu pouczył bym się najpierw na pojedynczych modelach.
Vega Napisano 12 Styczeń 2009 Autor Napisano 12 Styczeń 2009 Prawdę mówiąc to oświetlenie pierwszy raz robię :D no i materiały też. Zawsze tylko szary materiał dawałem i było dobrze xD Kilka osób radziło mi, żebym to zostawił i chyba tak zrobię :) Teraz zrobię tak jak radzisz Tores i wtedy wrócę do tego, ale czy się opłaca?? Proporcję się w oczy rzucają. Jednak to zostawię i wrócę do tego za kilka tygodni :)
Tores Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 Zawsze możesz wziąść jakąś prostą referkę i skupić się tylko na niej niż projektować od samego początku.
adam_m Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 Kolorystyka jak w akwarium z pyszczakami ;) Przeproś się z modelingiem i dopracuj scenę. Brak głębi za oknem.
Vega Napisano 12 Styczeń 2009 Autor Napisano 12 Styczeń 2009 @adam_m: Ok, modeling mi wybaczył ja jemu więc jest dobrze xD @Tores: W tej refercę nie chodziło o to, żeby była b. dobra. Bo oczywiście taka nie będzie gdyż jest to moja pierwsza referka i pierwsza (większa) sprawa z vray'em. Wcześniej nie uczyłem się oświetlenia itp. bo nie było po co. Jak robiłem tą referkę przejrzałem kilka tutoriali o vray'u np. Temporal ma fajne tutki o vray'u (srr jeśli przekręciłem nick). Wybrałem coś takiego ponieważ w takim czymś można się wiele nauczyć (materiały, światło, cierpliwość, trochę modelingu i no chociaż tych proporcji). Chciałem zrobić coś większego gdzie więcej się nauczę. Dałem to także na forum ponieważ otrzymuje tutaj bardzo dużo komentarzy o błędach, które sobie analizuje i zastanawiam się jak to naprawić itp. Te komentarze, które np. adam_m mówi nie idą w zapomnienia, tylko do mojej głowy. Trochę krytyki nikomu jeszcze nie zaszkodziła :) Może nawet odwrotnie :D wzmocniła. Popracuje jeszcze nad tym, ale uważam, że swój cel w 3/4 osiągnąłem :) (Nie mówiąc o proporcjach, które od 1 postu były komentowane :D) Wielkie dzięki wszystkim za komentarze te złe :D Bo dobrych nie było tak dużo xD
adam_m Napisano 13 Styczeń 2009 Napisano 13 Styczeń 2009 Tak Tores dobrze radzi, rendering testuj na czymś mniejszym bo się zniechęcisz. Popracuj (jak już będziesz miał poprawny model) nad likwidacją przepalenia nad oknem i pozbyciem się grzyba ze ścian. Pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się