Skocz do zawartości

SiCK66


sicksicksick

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 599
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

kubizm nie kubizm ale weście sobie square shape w ps i podziargajcie cos ..mnie to relaxxxuje ..nie myślisz o brush.ach pierdołach,, tylko ty i kwadraty heeh

co do blura to spoko wodza wiemm co to edycja maski :p ale to malowałem szybko i efekt bLura tak sie nawinoł dla testu wsumie bez specijalnego powodu estetycznego.. poprostu ...

 

bedyk ------- nie ..ale ostatnio ostro studiuje perspektywe według Dobskiego.. 3d nie jest mi obce ogoolnie ale nie jest mi niezbedne do speedoow etc. weddług mnie to często strata czasu ,ukladac sobie *bazowe dla np. ilustracij w programach 3d, cos sie przez to traci, co ma własnie klasyczne 2d ... tak mysle...

chyba ze chodzi o takie wykorzystanie 3d jak zapodał Josh Nizzi w GnomonWorkshop Robot Design albo Kemp Remillard w Massive Black /Vehicle Concepting...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki ..ale czuje ze sie krece w koołko musze zmienic soft albo podejscie moze wruce do linearnych szkicoow bardziej ..ostatnio katuje darmowe tutki feng zhu ..mega produkcja ..ładuje zdjeciami i klimacik w kresce ma miodzio a tutki mega polecam ,..

ko.jpg

ds.jpg

33nn.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wampirki fajne, ale troche za szkicowo, momentami nie wiadomo jak te ciuchy wyglądają. przedramiona są w złym skrócie perspektywicznym przez co ręka wydaje się za krótka lub złamana. nie podoba mi sie też ta laska z dziwnym zakończeniem kojarzącym sie z niewiadomo czym :P ale ogólnie fajny klimat mają te wampiry

 

co do robota, wszystko cacy, tylko poza taneczna. czemu tak sobie nóżkę zgiął :P zawstydził sie? ale narysowane nieźle :D ah ten techniczny design :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niee, tylko patche rozrysowałem sobie dokładniej zreszta wystarczzy wyznaczyc linie horyzontu a reszta sama sie uklada..ale caly czas sie zastanawiam jak bym moogl zgrac mooj *work pipe line ze sketchup em moze by bylo szybciej ale niewiem czy jednak nie wplynie to zabardzo na obraz takie stricte "idealne 3d" wsumie nie zalezy mi na takiej "przestrzennosci "..zreszta pare razy probowalem ale jakos drentwo mi to idzie ciezko sie exportuje z sketchupa.. szczegoonie jak zaczynam od szkicu , potem wrzucam do sketchupa i mapuje kamere dodaje bryły i chce wrucic do ps'a i co wtedy ;lipoa bo praktycznie oprócz tych bryłek nie mam nic ..a tak to mam kupe patch/lini i zzawsze jest jakas baza do mieszania...

 

edit

zreszta zamotałem kolor chyba jeszcze raz na rzuce a chciałem ze był bardziej płaski kolor/płaszczyznowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[; płaskie czy nie mi sie dzi.. chyba zaczne po zdjeciach malowac jak kuciara , w sumie feng zhu tez takie akcije czyni, moze to wygoniejsz niz szukac kolorów w głowie ..:confused: bo czuje ze z kolorem krece sie w koołko

 

myślę, że to dobry pomysł szczególnie, że napracowałeś się tyle i masz świadomość tego co robisz a nie zaczynasz jak sporo ludzi od dupy strony, że tak brzydko powiem, też uważam, że zdjęcia są szczególnie przydatne przy szukaniu kolorów klimatu, a i tak trzba dużo wiedzieć i umieć żeby z tego coś wyszło, czyń dalej dobrą robotę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności