Napisano 13 Styczeń 201114 l Autor kubizm nie kubizm ale weście sobie square shape w ps i podziargajcie cos ..mnie to relaxxxuje ..nie myślisz o brush.ach pierdołach,, tylko ty i kwadraty heeh co do blura to spoko wodza wiemm co to edycja maski :p ale to malowałem szybko i efekt bLura tak sie nawinoł dla testu wsumie bez specijalnego powodu estetycznego.. poprostu ... bedyk ------- nie ..ale ostatnio ostro studiuje perspektywe według Dobskiego.. 3d nie jest mi obce ogoolnie ale nie jest mi niezbedne do speedoow etc. weddług mnie to często strata czasu ,ukladac sobie *bazowe dla np. ilustracij w programach 3d, cos sie przez to traci, co ma własnie klasyczne 2d ... tak mysle... chyba ze chodzi o takie wykorzystanie 3d jak zapodał Josh Nizzi w GnomonWorkshop Robot Design albo Kemp Remillard w Massive Black /Vehicle Concepting...
Napisano 7 Luty 201114 l naprawde ładnie to wygląda. fajnie że włączyłeś też postaci ludzkie w ten obrazek. troche momentami za wrzosowe te szarości, ale to już kwestia gustu :D
Napisano 14 Luty 201114 l Autor dzieki ..ale czuje ze sie krece w koołko musze zmienic soft albo podejscie moze wruce do linearnych szkicoow bardziej ..ostatnio katuje darmowe tutki feng zhu ..mega produkcja ..ładuje zdjeciami i klimacik w kresce ma miodzio a tutki mega polecam ,..
Napisano 14 Luty 201114 l Panie, podziwiam Cię za płodność. Jak napieprzałeś, tak dalej napieprzasz. Będą z Ciebie ludzie. Mały tip: postaraj się czasem wychodzić ze swojej strefy komfortu - mówię o palecie barw. Pozdrawiam!
Napisano 22 Luty 201114 l wampirki fajne, ale troche za szkicowo, momentami nie wiadomo jak te ciuchy wyglądają. przedramiona są w złym skrócie perspektywicznym przez co ręka wydaje się za krótka lub złamana. nie podoba mi sie też ta laska z dziwnym zakończeniem kojarzącym sie z niewiadomo czym :P ale ogólnie fajny klimat mają te wampiry co do robota, wszystko cacy, tylko poza taneczna. czemu tak sobie nóżkę zgiął :P zawstydził sie? ale narysowane nieźle :D ah ten techniczny design :D
Napisano 28 Luty 201114 l Autor niee, tylko patche rozrysowałem sobie dokładniej zreszta wystarczzy wyznaczyc linie horyzontu a reszta sama sie uklada..ale caly czas sie zastanawiam jak bym moogl zgrac mooj *work pipe line ze sketchup em moze by bylo szybciej ale niewiem czy jednak nie wplynie to zabardzo na obraz takie stricte "idealne 3d" wsumie nie zalezy mi na takiej "przestrzennosci "..zreszta pare razy probowalem ale jakos drentwo mi to idzie ciezko sie exportuje z sketchupa.. szczegoonie jak zaczynam od szkicu , potem wrzucam do sketchupa i mapuje kamere dodaje bryły i chce wrucic do ps'a i co wtedy ;lipoa bo praktycznie oprócz tych bryłek nie mam nic ..a tak to mam kupe patch/lini i zzawsze jest jakas baza do mieszania... edit zreszta zamotałem kolor chyba jeszcze raz na rzuce a chciałem ze był bardziej płaski kolor/płaszczyznowy
Napisano 3 Marzec 201114 l Autor kkuu ktos wie jak ogarnac te profile kolorów.. na jakim systemie pracujecie..
Napisano 4 Marzec 201114 l Autor srgb color prof. adobe 1998 Edytowane 6 Marzec 201114 l przez sicksicksick
Napisano 4 Marzec 201114 l ciekawie wygląda ostatnie, można by fajną stylistykę z tego wypracować... nieźle produkujesz aż żal dupe ściska zę samemu się nie ma takiego zaparcia... pozdro
Napisano 4 Marzec 201114 l Autor dzienx. no można by.. srbg suxx Edytowane 6 Marzec 201114 l przez sicksicksick
Napisano 8 Marzec 201114 l Autor intryguje mnie ten grain :cool: ,,minimalny nakład pracy a wiele mozna pod tym ukryć/pokazać podobnie jest z techniką selekcij i soft brusha szybsze to niz jakie kolwiek bazgranie... oczywiscie w pewnych granicach efektu koncowego..
Napisano 8 Marzec 201114 l Czy ja wiem z tym grainem, dla mnie te dwie grainowe prace wyjatkowo płaskie jak na ciebie. Moze zbyt rownomiernie, po calosci dales te kropy. Zjawiskowo ten motorek "wyrenderowales".
Napisano 9 Marzec 201114 l Autor [; płaskie czy nie mi sie dzi.. chyba zaczne po zdjeciach malowac jak kuciara , w sumie feng zhu tez takie akcije czyni, moze to wygoniejsz niz szukac kolorów w głowie ..:confused: bo czuje ze z kolorem krece sie w koołko
Napisano 9 Marzec 201114 l Autor woelbiam ten grain coraz bardziej jest taki "analogowy " heeh czizaass digital jest porobany ..
Napisano 10 Marzec 201114 l [; płaskie czy nie mi sie dzi.. chyba zaczne po zdjeciach malowac jak kuciara , w sumie feng zhu tez takie akcije czyni, moze to wygoniejsz niz szukac kolorów w głowie ..:confused: bo czuje ze z kolorem krece sie w koołko myślę, że to dobry pomysł szczególnie, że napracowałeś się tyle i masz świadomość tego co robisz a nie zaczynasz jak sporo ludzi od dupy strony, że tak brzydko powiem, też uważam, że zdjęcia są szczególnie przydatne przy szukaniu kolorów klimatu, a i tak trzba dużo wiedzieć i umieć żeby z tego coś wyszło, czyń dalej dobrą robotę :)
Napisano 10 Marzec 201114 l Autor kolor mnie i tak specjalnie nie rusza ..primo zawsze było value znacie ten motyf jak rysujesz linie w fotoszopie i napiepszasz szift to jest SICK HEEH
Napisano 15 Marzec 201113 l #441 - fajnie przestrzeń oddana chodź nie jestem pewien perspektywy. #443 - ten lineart z gnatami to z głowy konstruowane?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto