Skocz do zawartości

Pojazd 3D: V8 Interceptor motorbike


kellyq

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 47
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Przedni "zawias" na którym obraca sie koło wygląda mizernie, zwłaszcza ze po drugiej stronie nie widze drugiego wiec to on musi utrzymać całą mase. Łączenie rur tez mi sie nie podoba.

Reszta bardzo fajnie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O k.... Czy to jest Wu Es Ka (wiejski sprzęt kaskaderski)? Jak narazie nieźle, sporo rzeczy brakuje ale mam nadzieję, że z czasem się pojawią. Tylko ten AO blenderowy hm... muszę go jeszcze obcykać. To cudo naprawdę jeździ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi. Moim celem jest zrobienie takiego buggy car ale na motocyklu, który będzie podchodził pod "Mad Maxa".

Taki 8-mio cylindrowy pożeracz benzyny doskonale się nadaje

Tutaj pewien gość zamieszcza także wersję z wózkiem.

Z przednim zawieszeniem to może i rzeczywiście pic na wodę ale standardowe zawieszenie motocykla tym bardziej nie dało by rady

Łączenie rur tez mi się nie podoba.
- ale których, ramy są tylko dla uchwycenia geometrii, porządne później zrobię
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli kierujesz się tą referką to zwróć uwagę o ile bardziej masywny jest ten przedni wahacz na zdjęciu od twojego modelu - raczej to popraw bo na pierwszym wyboju kółko odpadnie :)

 

A ogólnie świetny wybór obiektu do modelowania - chociaż mam nadzieję że nie będziesz go robił w wersji wiocha tuning żółto fioletowo aluminiowego...

 

Poza tym połączenie wahacza z ramą musisz chyba przesunąć dalej do tyłu żeby zrobić miejsce dla drążka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie super klimat ale mam 2 uwagi mam nadzieje że pomogą jak nie to zapomnij o tym :)

 

1. Gdzie jest bak, bo jak nad silnikiem to raczej nie wilki i na zasilenie takiego silnika nie starczy na długo.

 

2. Koło na wózku wygląda bardziej na samochodowe niż od tego pojazdu. Może jest w pokrowcu albo czymś ale jakbyś zastosował tam tą samą felgę to wyglądałoby chyba lepiej.

 

Pozdrawiam

 

No jeszcze 3 sprawa "dolot" [/url]Tu pewnie już widziałeś i chciałbym abyś zwrócić uwagę na to że tam rury dolotu idą ładnym łukiem wprost do gaźników czy innego ustrojstwa a powietrze zasysają bezpośrednio z wlotów koło lamp co zwiększa dawka powietrza dla tego silnika. U ciebie pogięte rury i wentylator za lampami wygląda dziwnie. Ale to tylko moja opinia.

Edytowane przez x_X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajne. Teraz texturki
do tekstur jeszcze daleko, robie w tempie weekendowym, kiedy przyjeżdżam z uczelni

No jeszcze 3 sprawa "dolot" Tu pewnie już widziałeś i chciałbym abyś zwrócić uwagę na to że tam rury dolotu idą ładnym łukiem wprost do gaźników
- zmodyfikowałem trochę ten model , te rury u mnie idą do chłodnicy za lampą a dolot właściwy jest pośrodku wygięcia tej rury taka

okrągła część jak końcówka od podlewaczki, za nią jest ( powinna byś turbosprężarka :-)

Gdzie jest bak
bak po głębszych przemyśleniach zaczyna się tam gdzie kończy się siedzenie, chociaż kurek dałem przed głową kierującego (poprawię), na fotach oryginalnych można się przyjrzeć

Koło na wózku wygląda bardziej na samochodowe niż od tego pojazdu
w oryginale jest takie niby samochodowe, poza tym inni mnie strofowali żeby zrobić takie no to jest

te czaszki nie sa czasem za duże
- w sam raz, przymierzałem

 

dzięki wszystkim za komenty, mam pytanko MAX'a obczajam tylko z widzenia więc czy może mi ktoś napisać jak zrobić efekt słonecznego dnia w Vray'u bo jak dam słońce to wszystko jest za jasne a nie mogę go przygasić (nie wiem właściwie jak) a chciałbym to zrenderować w Maxie?

I jeszcze jedno czy da się renderować poszczególne pasy np. alfa, cień, itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czepialski jestem wiem :) Ale jak patrze na referki to ten czarny ma tam chłodnice tylko jakoś lepiej wkomponowaną i pochyloną co pomaga w chłodzeniu. A co do tych rur jeśli one są do chłodnicy to zdecydowanie za grube a i daj jakiś widok z boku bo wygląda jakby było mało miejsca na obracanie kierownicą ale możne się mylę.

 

Pozdrawiam i sorry za czepianie się. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki wszystkim za komenty, mam pytanko MAX'a obczajam tylko z widzenia więc czy może mi ktoś napisać jak zrobić efekt słonecznego dnia w Vray'u bo jak dam słońce to wszystko jest za jasne a nie mogę go przygasić (nie wiem właściwie jak) a chciałbym to zrenderować w Maxie?

 

stworz V-ray physical camere i wtedy jak dasz "slonce" v-rayowe :d to w ustawieniach kamery bedziesz mial ustawienia jak w lustrzance (iso, przeslone itd) manipulujac tymi ustawieniami bedziesz mogl rozjasniac, przyciemniac i tak dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za rozjaśnienie mi z tym słońcem , w maxie zrenderuje jak wszystko wymodeluje i zrobię UV-ki, teraz skromnie:

 

25.png

wiem pomyślicie że bliźniacy ale temu na wózku chyba całkowicie głowę jakoś zamaskuje więc nie rozróżni się tekstury.

Poza tym temu na motocyklu zrobię taką prymitywną kuszę albo jakiś pistolet

( kto oglądał film to wie o co chodzi)

///27.jpg

Edytowane przez kellyq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra w ramach wypoczynku podgonić muszę z otoczeniem

Agawa amerykańska

agawa.jpg

scenę będzie na jakiejś pustyni lub coś w tym stylu , jeszcze nie wszystko zrobione przy motocyklu także jestem otwarty na propozycje

x.jpg

Edytowane przez kellyq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za słowa otuchy, progresik z roślinkami jeszcze tu i ówdzie kamyka lub głaz rzucę,

28.jpg

sorry że nie z motocyklem ale scena ponad 5 mln verteksów, to już nawet nie jest śmieszne :-(, blender po prostu nie wyrabia i tak na części będę musiał to zrenderować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten pan po prawej ma trochę zbyt wklęsły brzuch chyba. Oprócz tego bardzo ładne modele.

 

Otoczenie też świetnie wychodzi, nad światełkiem chyba jeszcze będziesz pracował.

AO bym trochę skróciła (zasięg).

 

Ten kopczyk z tyłu jest zbyt regularny, wygląda sztucznie. Chyba że to ogromne mrowisko.

 

Horyzont się zbyt szybko zaczyna. Rozumiem że nie chcesz modelować zbyt daleko w tył, rozwiązałabym to łagodnym pagórkiem, droga znika za grzbietem pagórka, i pojawia się znowu kawałek dalej na dalekim pagórku któremu już nie potrzebne są takie dokładne rośliny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej znowu jestem,'

mam kłopot z otoczeniem, podzieliłem na 2 części pierwsza się ładnie renderuje ale kiedy zaimportuję drugą to wywala mi błąd. Czy może wie ktoś jak to obejść jak nie to chyba zrezygnuje z otoczenia i zrobię tylko wycinek tego co powinno być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reaktywacja :)

 

doszedłem z tym do ładu, yafray w miarę szybko to renderuje więc tak zostanie , jeszcze trochę roślinek i innych szczególików i za textury się biorę

 

madmaxc.jpg

 

aVnzJX9-4ea0134a56e25dde62859d8990974bc4.jpg

Edytowane przez kellyq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności