Napisano 9 Listopad 200816 l Jakiś czas temu po obejrzeniu filmu MadMax zrobiłem coś takiego, jeszcze nie skończone, masa detalu potrzebna no i scena. Oceniajcie soft :blender Edytowane 28 Marzec 200915 l przez kellyq
Napisano 9 Listopad 200816 l Jak dla mnie świetnie. Dobry klimat. Na razie całkiem prosto, ale widać, że to będzie coś. Popracuj nad przednim kołem i nad centralną częścią pojazdu.
Napisano 9 Listopad 200816 l Przedni "zawias" na którym obraca sie koło wygląda mizernie, zwłaszcza ze po drugiej stronie nie widze drugiego wiec to on musi utrzymać całą mase. Łączenie rur tez mi sie nie podoba. Reszta bardzo fajnie:)
Napisano 10 Listopad 200816 l Dość podobny do oryginału trzeba przyznać http://oppozit.ru/txt/img/233/woina-5000-1.jpg ale ten motocykl ma swój urok :D
Napisano 10 Listopad 200816 l O k.... Czy to jest Wu Es Ka (wiejski sprzęt kaskaderski)? Jak narazie nieźle, sporo rzeczy brakuje ale mam nadzieję, że z czasem się pojawią. Tylko ten AO blenderowy hm... muszę go jeszcze obcykać. To cudo naprawdę jeździ?
Napisano 10 Listopad 200816 l Autor Dzięki za odpowiedzi. Moim celem jest zrobienie takiego buggy car ale na motocyklu, który będzie podchodził pod "Mad Maxa". Taki 8-mio cylindrowy pożeracz benzyny doskonale się nadaje Tutaj pewien gość zamieszcza także wersję z wózkiem. Z przednim zawieszeniem to może i rzeczywiście pic na wodę ale standardowe zawieszenie motocykla tym bardziej nie dało by rady Łączenie rur tez mi się nie podoba.- ale których, ramy są tylko dla uchwycenia geometrii, porządne później zrobię
Napisano 10 Listopad 200816 l Jeśli kierujesz się tą referką to zwróć uwagę o ile bardziej masywny jest ten przedni wahacz na zdjęciu od twojego modelu - raczej to popraw bo na pierwszym wyboju kółko odpadnie :) A ogólnie świetny wybór obiektu do modelowania - chociaż mam nadzieję że nie będziesz go robił w wersji wiocha tuning żółto fioletowo aluminiowego... Poza tym połączenie wahacza z ramą musisz chyba przesunąć dalej do tyłu żeby zrobić miejsce dla drążka...
Napisano 11 Listopad 200816 l Autor update i więcej perspektyw oceny Edytowane 11 Listopad 200816 l przez kellyq
Napisano 11 Listopad 200816 l przedni wahacz jest u ciebie masywny ale nie taki sam jak na referce popraw to !
Napisano 16 Listopad 200816 l Autor wiem że nie taki sam jak na referce ale ciężko jest coś wykminic z 2 zdięć :P update z wózkiem Edytowane 16 Listopad 200816 l przez kellyq
Napisano 22 Listopad 200816 l czy mi sie wydaje czy on nie moze wogole skrecac? EDIT ok, juz zczailem:P
Napisano 22 Listopad 200816 l Autor Przecierz to jest jeszcze nieskończona praca, sam autor napisał. I jak znam życie nie prędko skończę
Napisano 22 Listopad 200816 l ludki tez sam trzaskales ?? koncept fajny tylko nie podoba mi sie ta lampa przednia ,a takto nice ...
Napisano 23 Listopad 200816 l Bardzo fajne. Teraz texturki, scena i więcej dynamiki dla maszyny (koła).
Napisano 24 Listopad 200816 l Dla mnie super klimat ale mam 2 uwagi mam nadzieje że pomogą jak nie to zapomnij o tym :) 1. Gdzie jest bak, bo jak nad silnikiem to raczej nie wilki i na zasilenie takiego silnika nie starczy na długo. 2. Koło na wózku wygląda bardziej na samochodowe niż od tego pojazdu. Może jest w pokrowcu albo czymś ale jakbyś zastosował tam tą samą felgę to wyglądałoby chyba lepiej. Pozdrawiam No jeszcze 3 sprawa "dolot" [/url]Tu pewnie już widziałeś i chciałbym abyś zwrócić uwagę na to że tam rury dolotu idą ładnym łukiem wprost do gaźników czy innego ustrojstwa a powietrze zasysają bezpośrednio z wlotów koło lamp co zwiększa dawka powietrza dla tego silnika. U ciebie pogięte rury i wentylator za lampami wygląda dziwnie. Ale to tylko moja opinia. Edytowane 24 Listopad 200816 l przez x_X
Napisano 24 Listopad 200816 l bardzo fajnie te czaszki nie sa czasem za duże, patrzać tak na tych dwóch kolesi, czekam na dalszy proces
Napisano 26 Listopad 200816 l Autor Bardzo fajne. Teraz texturkido tekstur jeszcze daleko, robie w tempie weekendowym, kiedy przyjeżdżam z uczelni No jeszcze 3 sprawa "dolot" Tu pewnie już widziałeś i chciałbym abyś zwrócić uwagę na to że tam rury dolotu idą ładnym łukiem wprost do gaźników- zmodyfikowałem trochę ten model , te rury u mnie idą do chłodnicy za lampą a dolot właściwy jest pośrodku wygięcia tej rury taka okrągła część jak końcówka od podlewaczki, za nią jest ( powinna byś turbosprężarka :-) Gdzie jest bak bak po głębszych przemyśleniach zaczyna się tam gdzie kończy się siedzenie, chociaż kurek dałem przed głową kierującego (poprawię), na fotach oryginalnych można się przyjrzeć Koło na wózku wygląda bardziej na samochodowe niż od tego pojazduw oryginale jest takie niby samochodowe, poza tym inni mnie strofowali żeby zrobić takie no to jest te czaszki nie sa czasem za duże- w sam raz, przymierzałem dzięki wszystkim za komenty, mam pytanko MAX'a obczajam tylko z widzenia więc czy może mi ktoś napisać jak zrobić efekt słonecznego dnia w Vray'u bo jak dam słońce to wszystko jest za jasne a nie mogę go przygasić (nie wiem właściwie jak) a chciałbym to zrenderować w Maxie? I jeszcze jedno czy da się renderować poszczególne pasy np. alfa, cień, itp.
Napisano 26 Listopad 200816 l Czepialski jestem wiem :) Ale jak patrze na referki to ten czarny ma tam chłodnice tylko jakoś lepiej wkomponowaną i pochyloną co pomaga w chłodzeniu. A co do tych rur jeśli one są do chłodnicy to zdecydowanie za grube a i daj jakiś widok z boku bo wygląda jakby było mało miejsca na obracanie kierownicą ale możne się mylę. Pozdrawiam i sorry za czepianie się. :)
Napisano 27 Listopad 200816 l dzięki wszystkim za komenty, mam pytanko MAX'a obczajam tylko z widzenia więc czy może mi ktoś napisać jak zrobić efekt słonecznego dnia w Vray'u bo jak dam słońce to wszystko jest za jasne a nie mogę go przygasić (nie wiem właściwie jak) a chciałbym to zrenderować w Maxie? stworz V-ray physical camere i wtedy jak dasz "slonce" v-rayowe :d to w ustawieniach kamery bedziesz mial ustawienia jak w lustrzance (iso, przeslone itd) manipulujac tymi ustawieniami bedziesz mogl rozjasniac, przyciemniac i tak dalej.
Napisano 30 Listopad 200816 l Autor dzięki za rozjaśnienie mi z tym słońcem , w maxie zrenderuje jak wszystko wymodeluje i zrobię UV-ki, teraz skromnie: wiem pomyślicie że bliźniacy ale temu na wózku chyba całkowicie głowę jakoś zamaskuje więc nie rozróżni się tekstury. Poza tym temu na motocyklu zrobię taką prymitywną kuszę albo jakiś pistolet ( kto oglądał film to wie o co chodzi) /// Edytowane 30 Listopad 200816 l przez kellyq
Napisano 30 Listopad 200816 l Robi sie coraz ciekawiej:) Temu kolesiowi w wózku zbliż palce do siebie bo wygląda jak by ledwo dotykał tych rączek.
Napisano 6 Grudzień 200816 l Autor dobra w ramach wypoczynku podgonić muszę z otoczeniem Agawa amerykańska scenę będzie na jakiejś pustyni lub coś w tym stylu , jeszcze nie wszystko zrobione przy motocyklu także jestem otwarty na propozycje Edytowane 6 Grudzień 200816 l przez kellyq
Napisano 7 Grudzień 200816 l Autor dzięki za słowa otuchy, progresik z roślinkami jeszcze tu i ówdzie kamyka lub głaz rzucę, sorry że nie z motocyklem ale scena ponad 5 mln verteksów, to już nawet nie jest śmieszne :-(, blender po prostu nie wyrabia i tak na części będę musiał to zrenderować
Napisano 7 Grudzień 200816 l Bardzo fajnie, nie zapomnij dodać jakiś szkieletów albo samych czaszek antylop czy innych gazeli:)
Napisano 7 Grudzień 200816 l Nie za prosta, to widok amerykańskich dróg a nie polskich. Wystarzy że boki podniszczy i będzie jak prawdziwa według mnie
Napisano 8 Grudzień 200816 l Ten pan po prawej ma trochę zbyt wklęsły brzuch chyba. Oprócz tego bardzo ładne modele. Otoczenie też świetnie wychodzi, nad światełkiem chyba jeszcze będziesz pracował. AO bym trochę skróciła (zasięg). Ten kopczyk z tyłu jest zbyt regularny, wygląda sztucznie. Chyba że to ogromne mrowisko. Horyzont się zbyt szybko zaczyna. Rozumiem że nie chcesz modelować zbyt daleko w tył, rozwiązałabym to łagodnym pagórkiem, droga znika za grzbietem pagórka, i pojawia się znowu kawałek dalej na dalekim pagórku któremu już nie potrzebne są takie dokładne rośliny.
Napisano 12 Grudzień 200816 l Autor hej znowu jestem,' mam kłopot z otoczeniem, podzieliłem na 2 części pierwsza się ładnie renderuje ale kiedy zaimportuję drugą to wywala mi błąd. Czy może wie ktoś jak to obejść jak nie to chyba zrezygnuje z otoczenia i zrobię tylko wycinek tego co powinno być
Napisano 12 Grudzień 200816 l za mało ramu masz. Chyba jedyny sposób to dokupienie ramu, możesz również spróbować proxy, ale nie wiem czy to coś da... raczej nie
Napisano 12 Grudzień 200816 l jak vrayem renderujesz daj może na dynamiczny w jego ustawianiach zakładka system chyba
Napisano 13 Grudzień 200816 l Autor co do ramu to mam 4GB i Win XP Prof 32 bit a właśnie ta scena ma jakieś 5 mln verteksów
Napisano 14 Grudzień 200816 l 32 bit nie widzi pełnych 4gb. Jest to związane z kontrukcją samego systemu -> http://www.brianmadden.com/blogs/brianmadden/archive/2004/02/19/the-4gb-windows-memory-limit-what-does-it-really-mean.aspx . musisz włączyć PAE albo przesiąść się na wersję 64 bitową. http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa366796.aspx
Napisano 28 Marzec 200915 l Autor reaktywacja :) doszedłem z tym do ładu, yafray w miarę szybko to renderuje więc tak zostanie , jeszcze trochę roślinek i innych szczególików i za textury się biorę Edytowane 2 Kwiecień 200915 l przez kellyq
Napisano 17 Kwiecień 200915 l z czego sa te litery i jak je wycieto? może sie czepiam ale wygladaja troche dziwnie, powinny byc chyba namalowane na teksturze
Napisano 17 Kwiecień 200915 l A mnie się literki akurat podobają - w przeciwieństwie do teksturek:) Ale sam bym lepszych nie namalował więc będe siedział cicho. Render jakiś słaby.
Napisano 18 Kwiecień 200915 l Autor Litery: Add --> Text wybieram czcionkę i ognia --> Alt+C convert to mesh
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto