kellyq Napisano 9 Listopad 2008 Napisano 9 Listopad 2008 (edytowane) Jakiś czas temu po obejrzeniu filmu MadMax zrobiłem coś takiego, jeszcze nie skończone, masa detalu potrzebna no i scena. Oceniajcie soft :blender Edytowane 28 Marzec 2009 przez kellyq
JackVasi Napisano 9 Listopad 2008 Napisano 9 Listopad 2008 Jak dla mnie świetnie. Dobry klimat. Na razie całkiem prosto, ale widać, że to będzie coś. Popracuj nad przednim kołem i nad centralną częścią pojazdu.
FF Napisano 9 Listopad 2008 Napisano 9 Listopad 2008 Przedni "zawias" na którym obraca sie koło wygląda mizernie, zwłaszcza ze po drugiej stronie nie widze drugiego wiec to on musi utrzymać całą mase. Łączenie rur tez mi sie nie podoba. Reszta bardzo fajnie:)
gof Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 Dość podobny do oryginału trzeba przyznać http://oppozit.ru/txt/img/233/woina-5000-1.jpg ale ten motocykl ma swój urok :D
Bielo^ Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 O k.... Czy to jest Wu Es Ka (wiejski sprzęt kaskaderski)? Jak narazie nieźle, sporo rzeczy brakuje ale mam nadzieję, że z czasem się pojawią. Tylko ten AO blenderowy hm... muszę go jeszcze obcykać. To cudo naprawdę jeździ?
kellyq Napisano 10 Listopad 2008 Autor Napisano 10 Listopad 2008 Dzięki za odpowiedzi. Moim celem jest zrobienie takiego buggy car ale na motocyklu, który będzie podchodził pod "Mad Maxa". Taki 8-mio cylindrowy pożeracz benzyny doskonale się nadaje Tutaj pewien gość zamieszcza także wersję z wózkiem. Z przednim zawieszeniem to może i rzeczywiście pic na wodę ale standardowe zawieszenie motocykla tym bardziej nie dało by rady Łączenie rur tez mi się nie podoba.- ale których, ramy są tylko dla uchwycenia geometrii, porządne później zrobię
marcin wuu Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 Jeśli kierujesz się tą referką to zwróć uwagę o ile bardziej masywny jest ten przedni wahacz na zdjęciu od twojego modelu - raczej to popraw bo na pierwszym wyboju kółko odpadnie :) A ogólnie świetny wybór obiektu do modelowania - chociaż mam nadzieję że nie będziesz go robił w wersji wiocha tuning żółto fioletowo aluminiowego... Poza tym połączenie wahacza z ramą musisz chyba przesunąć dalej do tyłu żeby zrobić miejsce dla drążka...
Temporal Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 dziwny design ale trzeba przyznac ze robi wrazenie :)
kellyq Napisano 11 Listopad 2008 Autor Napisano 11 Listopad 2008 (edytowane) update i więcej perspektyw oceny Edytowane 11 Listopad 2008 przez kellyq
Yasutoco Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 przedni wahacz jest u ciebie masywny ale nie taki sam jak na referce popraw to !
kellyq Napisano 16 Listopad 2008 Autor Napisano 16 Listopad 2008 (edytowane) wiem że nie taki sam jak na referce ale ciężko jest coś wykminic z 2 zdięć :P update z wózkiem Edytowane 16 Listopad 2008 przez kellyq
kellyq Napisano 22 Listopad 2008 Autor Napisano 22 Listopad 2008 kolejne wypociny, to kółko od wózka dam trochę do przodu
M4rcus Napisano 22 Listopad 2008 Napisano 22 Listopad 2008 czy mi sie wydaje czy on nie moze wogole skrecac? EDIT ok, juz zczailem:P
snajper992 Napisano 22 Listopad 2008 Napisano 22 Listopad 2008 Przecierz to jest jeszcze nieskończona praca, sam autor napisał.
kellyq Napisano 22 Listopad 2008 Autor Napisano 22 Listopad 2008 Przecierz to jest jeszcze nieskończona praca, sam autor napisał. I jak znam życie nie prędko skończę
09121986 Napisano 22 Listopad 2008 Napisano 22 Listopad 2008 ludki tez sam trzaskales ?? koncept fajny tylko nie podoba mi sie ta lampa przednia ,a takto nice ...
adam_m Napisano 23 Listopad 2008 Napisano 23 Listopad 2008 Bardzo fajne. Teraz texturki, scena i więcej dynamiki dla maszyny (koła).
x_X Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 (edytowane) Dla mnie super klimat ale mam 2 uwagi mam nadzieje że pomogą jak nie to zapomnij o tym :) 1. Gdzie jest bak, bo jak nad silnikiem to raczej nie wilki i na zasilenie takiego silnika nie starczy na długo. 2. Koło na wózku wygląda bardziej na samochodowe niż od tego pojazdu. Może jest w pokrowcu albo czymś ale jakbyś zastosował tam tą samą felgę to wyglądałoby chyba lepiej. Pozdrawiam No jeszcze 3 sprawa "dolot" [/url]Tu pewnie już widziałeś i chciałbym abyś zwrócić uwagę na to że tam rury dolotu idą ładnym łukiem wprost do gaźników czy innego ustrojstwa a powietrze zasysają bezpośrednio z wlotów koło lamp co zwiększa dawka powietrza dla tego silnika. U ciebie pogięte rury i wentylator za lampami wygląda dziwnie. Ale to tylko moja opinia. Edytowane 24 Listopad 2008 przez x_X
tutomash Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 bardzo fajnie te czaszki nie sa czasem za duże, patrzać tak na tych dwóch kolesi, czekam na dalszy proces
Kuciel Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 no laaadnie idzie, ciekawe jak wyjdzie z teksturami :)
kellyq Napisano 26 Listopad 2008 Autor Napisano 26 Listopad 2008 Bardzo fajne. Teraz texturkido tekstur jeszcze daleko, robie w tempie weekendowym, kiedy przyjeżdżam z uczelni No jeszcze 3 sprawa "dolot" Tu pewnie już widziałeś i chciałbym abyś zwrócić uwagę na to że tam rury dolotu idą ładnym łukiem wprost do gaźników- zmodyfikowałem trochę ten model , te rury u mnie idą do chłodnicy za lampą a dolot właściwy jest pośrodku wygięcia tej rury taka okrągła część jak końcówka od podlewaczki, za nią jest ( powinna byś turbosprężarka :-) Gdzie jest bak bak po głębszych przemyśleniach zaczyna się tam gdzie kończy się siedzenie, chociaż kurek dałem przed głową kierującego (poprawię), na fotach oryginalnych można się przyjrzeć Koło na wózku wygląda bardziej na samochodowe niż od tego pojazduw oryginale jest takie niby samochodowe, poza tym inni mnie strofowali żeby zrobić takie no to jest te czaszki nie sa czasem za duże- w sam raz, przymierzałem dzięki wszystkim za komenty, mam pytanko MAX'a obczajam tylko z widzenia więc czy może mi ktoś napisać jak zrobić efekt słonecznego dnia w Vray'u bo jak dam słońce to wszystko jest za jasne a nie mogę go przygasić (nie wiem właściwie jak) a chciałbym to zrenderować w Maxie? I jeszcze jedno czy da się renderować poszczególne pasy np. alfa, cień, itp.
x_X Napisano 26 Listopad 2008 Napisano 26 Listopad 2008 Czepialski jestem wiem :) Ale jak patrze na referki to ten czarny ma tam chłodnice tylko jakoś lepiej wkomponowaną i pochyloną co pomaga w chłodzeniu. A co do tych rur jeśli one są do chłodnicy to zdecydowanie za grube a i daj jakiś widok z boku bo wygląda jakby było mało miejsca na obracanie kierownicą ale możne się mylę. Pozdrawiam i sorry za czepianie się. :)
Kuciel Napisano 27 Listopad 2008 Napisano 27 Listopad 2008 dzięki wszystkim za komenty, mam pytanko MAX'a obczajam tylko z widzenia więc czy może mi ktoś napisać jak zrobić efekt słonecznego dnia w Vray'u bo jak dam słońce to wszystko jest za jasne a nie mogę go przygasić (nie wiem właściwie jak) a chciałbym to zrenderować w Maxie? stworz V-ray physical camere i wtedy jak dasz "slonce" v-rayowe :d to w ustawieniach kamery bedziesz mial ustawienia jak w lustrzance (iso, przeslone itd) manipulujac tymi ustawieniami bedziesz mogl rozjasniac, przyciemniac i tak dalej.
kellyq Napisano 30 Listopad 2008 Autor Napisano 30 Listopad 2008 (edytowane) dzięki za rozjaśnienie mi z tym słońcem , w maxie zrenderuje jak wszystko wymodeluje i zrobię UV-ki, teraz skromnie: wiem pomyślicie że bliźniacy ale temu na wózku chyba całkowicie głowę jakoś zamaskuje więc nie rozróżni się tekstury. Poza tym temu na motocyklu zrobię taką prymitywną kuszę albo jakiś pistolet ( kto oglądał film to wie o co chodzi) /// Edytowane 30 Listopad 2008 przez kellyq
FF Napisano 30 Listopad 2008 Napisano 30 Listopad 2008 Robi sie coraz ciekawiej:) Temu kolesiowi w wózku zbliż palce do siebie bo wygląda jak by ledwo dotykał tych rączek.
kellyq Napisano 6 Grudzień 2008 Autor Napisano 6 Grudzień 2008 (edytowane) dobra w ramach wypoczynku podgonić muszę z otoczeniem Agawa amerykańska scenę będzie na jakiejś pustyni lub coś w tym stylu , jeszcze nie wszystko zrobione przy motocyklu także jestem otwarty na propozycje Edytowane 6 Grudzień 2008 przez kellyq
floo Napisano 6 Grudzień 2008 Napisano 6 Grudzień 2008 wymiata, futur na maksa... jedziesz dalej z modelami... :)
kellyq Napisano 7 Grudzień 2008 Autor Napisano 7 Grudzień 2008 dzięki za słowa otuchy, progresik z roślinkami jeszcze tu i ówdzie kamyka lub głaz rzucę, sorry że nie z motocyklem ale scena ponad 5 mln verteksów, to już nawet nie jest śmieszne :-(, blender po prostu nie wyrabia i tak na części będę musiał to zrenderować
FF Napisano 7 Grudzień 2008 Napisano 7 Grudzień 2008 Bardzo fajnie, nie zapomnij dodać jakiś szkieletów albo samych czaszek antylop czy innych gazeli:)
Santi_Animator Napisano 7 Grudzień 2008 Napisano 7 Grudzień 2008 Nie za prosta, to widok amerykańskich dróg a nie polskich. Wystarzy że boki podniszczy i będzie jak prawdziwa według mnie
SereCk Napisano 8 Grudzień 2008 Napisano 8 Grudzień 2008 SANTI ... :D dobra uwaga :D:D Polskiej drogi to nie przypomina :)
Ania Napisano 8 Grudzień 2008 Napisano 8 Grudzień 2008 Ten pan po prawej ma trochę zbyt wklęsły brzuch chyba. Oprócz tego bardzo ładne modele. Otoczenie też świetnie wychodzi, nad światełkiem chyba jeszcze będziesz pracował. AO bym trochę skróciła (zasięg). Ten kopczyk z tyłu jest zbyt regularny, wygląda sztucznie. Chyba że to ogromne mrowisko. Horyzont się zbyt szybko zaczyna. Rozumiem że nie chcesz modelować zbyt daleko w tył, rozwiązałabym to łagodnym pagórkiem, droga znika za grzbietem pagórka, i pojawia się znowu kawałek dalej na dalekim pagórku któremu już nie potrzebne są takie dokładne rośliny.
kellyq Napisano 12 Grudzień 2008 Autor Napisano 12 Grudzień 2008 hej znowu jestem,' mam kłopot z otoczeniem, podzieliłem na 2 części pierwsza się ładnie renderuje ale kiedy zaimportuję drugą to wywala mi błąd. Czy może wie ktoś jak to obejść jak nie to chyba zrezygnuje z otoczenia i zrobię tylko wycinek tego co powinno być
trosiek Napisano 12 Grudzień 2008 Napisano 12 Grudzień 2008 za mało ramu masz. Chyba jedyny sposób to dokupienie ramu, możesz również spróbować proxy, ale nie wiem czy to coś da... raczej nie
mrkrzysiek Napisano 12 Grudzień 2008 Napisano 12 Grudzień 2008 jak vrayem renderujesz daj może na dynamiczny w jego ustawianiach zakładka system chyba
kellyq Napisano 13 Grudzień 2008 Autor Napisano 13 Grudzień 2008 co do ramu to mam 4GB i Win XP Prof 32 bit a właśnie ta scena ma jakieś 5 mln verteksów
trosiek Napisano 14 Grudzień 2008 Napisano 14 Grudzień 2008 32 bit nie widzi pełnych 4gb. Jest to związane z kontrukcją samego systemu -> http://www.brianmadden.com/blogs/brianmadden/archive/2004/02/19/the-4gb-windows-memory-limit-what-does-it-really-mean.aspx . musisz włączyć PAE albo przesiąść się na wersję 64 bitową. http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa366796.aspx
kellyq Napisano 28 Marzec 2009 Autor Napisano 28 Marzec 2009 (edytowane) reaktywacja :) doszedłem z tym do ładu, yafray w miarę szybko to renderuje więc tak zostanie , jeszcze trochę roślinek i innych szczególików i za textury się biorę Edytowane 2 Kwiecień 2009 przez kellyq
kellyq Napisano 17 Kwiecień 2009 Autor Napisano 17 Kwiecień 2009 pewnie powiecie, że zmieniam sceny jak rękawiczki
FF Napisano 17 Kwiecień 2009 Napisano 17 Kwiecień 2009 z czego sa te litery i jak je wycieto? może sie czepiam ale wygladaja troche dziwnie, powinny byc chyba namalowane na teksturze
Lucek Napisano 17 Kwiecień 2009 Napisano 17 Kwiecień 2009 A mnie się literki akurat podobają - w przeciwieństwie do teksturek:) Ale sam bym lepszych nie namalował więc będe siedział cicho. Render jakiś słaby.
kellyq Napisano 18 Kwiecień 2009 Autor Napisano 18 Kwiecień 2009 Litery: Add --> Text wybieram czcionkę i ognia --> Alt+C convert to mesh
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się