serio Napisano 7 Marzec 2009 Napisano 7 Marzec 2009 Ja tylko wpiszę, że widoczki ze str 8 są fenomenalne. A co do ostatniego konceptu to zastanawia mnie automatycznie napinająca się pierś. Przydatny gadżet dla gwiazd hollywoodu.
noiprox Napisano 8 Marzec 2009 Autor Napisano 8 Marzec 2009 @Serio - dzięki :) Nie wiem jakim sposobem napisałem że tam pierś się napina (chyba źle użyłem skrótu myślowego) ale faktycznie tak to zabrzmiało, miałem na myśli że fragment stroju w który leci pocisk usztywnia się chroniąc klatkę piersiową. Ale w sumie napinanie piersi też mogłoby być, sylwetka byłaby bardziej aerodynamiczna ;)
noiprox Napisano 8 Marzec 2009 Autor Napisano 8 Marzec 2009 (edytowane) @SBT77 - Dzięki za komentarz:) nie mam zamiaru tego umieszczać w scenerii na razie bo jeszcze nie ustaliłem końcowego wyglądu tej postaci :) Jeszcze poszukuję jej ogólnego charakteru. Jest gładko, bo tak najpewniej się czuję a ten etap szkiców i researchu nie musi być jakiś szczególnie dopieszczony, niedługo wrzucę pewnie jakiegoś arta dokładniejszego który mam nadzieję że bardziej się spodoba Co do twarzy bohaterki, miałem o tyle łatwiej że do postaci mamy modelkę więc mam na czym się wzorować jeśli chodzi o twarz. Anatomia na razie leży i kwiczy bo wszystko robiłem w pośpiechu i z głowy, ale anatomią zajmę się później :) W dziale WIP3D niedługo powstanie nowy temat który będziemy z kolegą prowadzić Edytowane 8 Marzec 2009 przez noiprox
Paster03 Napisano 8 Marzec 2009 Napisano 8 Marzec 2009 Jak dla mnie najlepszy pierwszy koncept, taki spójny i wszystko się dobrze zgrywa. Tylko soczewkę cyfrową zrobiłbym trochę większą no i karabin dopracować. Co do reszty to dwa ostatnie sam nie wiem dlaczego mi nie podchodzą ;) a pozostałe to zwykłe dziewczyny w letnich strojach z jakimis niebieskimi bajerami na rękach i bluzkach ;) Zdecydowanie ciągnij dalej pierwszą
Dann.G Napisano 8 Marzec 2009 Napisano 8 Marzec 2009 w pierwszym proporcje sa najblizej prawdy..ale anatomia cos siedzi- w nastepnych wariacjach glowa za duza moim zdaniem pozdro
Paster03 Napisano 8 Marzec 2009 Napisano 8 Marzec 2009 Mi się wydaje, że w pierwszym "to niebieskie coś" :D wyszczupla twarz, a na kolejnych jest ona zbyt pyzowata.
noiprox Napisano 10 Marzec 2009 Autor Napisano 10 Marzec 2009 @SBT77 - dzięki z komentarz :) Z tymże tak jak pisałem to nie jest monitorek, tylko soczewka kontaktowa @Paster03 - Karabin będzie dopracowany, w późniejszej fazie, o ile w ogóle karabin będzie ;) Soczewki neistety nie mogę większej zrobić, bo oka by nie starczyło @Selfy - dzięki za uwagi co do proporcji, na razie i tak do nich uwagi nie przywiązuję, ale będę uważał na głowę przy końcowych konceptach Kolejne parę szybkich szkiców (szkiców, więc mogą być błędy anatomiczne - wybaczcie ;) )
telthona Napisano 10 Marzec 2009 Napisano 10 Marzec 2009 ej ejj :D moim zdaniem pierwsza i ostatnia jest super :D może nawet ta ostatnia bardziej się mi podoba, i chyba fajniej by własnie było, gdybyś wybrał taki strój, który pozwoli Ci na dużo zabawy z teksturkami. A tak na marginesie: można robić prace dyplomowe na spółkę z kimś? XD bo zabawnie to brzmi.
noiprox Napisano 15 Marzec 2009 Autor Napisano 15 Marzec 2009 (edytowane) @Telthona - dzięki :) już ostatecznie uznaliśmy że będziemy realizować ostatni. Tak, można robić pracę dyplomową na spółkę ;) Ale zdaje się osobno Zdaję sobie sprawę, że kompozycja leży i kwiczy. Trochę próbowałem naprawić kolory ale mi nie wyszło Edytowane 15 Marzec 2009 przez noiprox
Łukasz Jaskólski Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 Nie no kolory akurat ładne w obu wersjach Coś chmurki przycięzkawe, ale to za sprawka pedzla Nie jestem pewien odbic na wodzie gdyz stara prawda rzecze - odbicie zawsze jest ciemniejsze. Być może zmętniona woda dała by taki, jasniejszy efekt przez efekt swiecenia cieczy. No i najwazniejsze ten statek w rogu, przytaczajac raz jeszcze stara prawde - nie maluj elementow skupiajacych uwage na rogach kadru. A w ogole to sprawia on (ten statek) wrazenie jakby nie wiedzial czy zostac w kadrze czy poza nim. Bym go przesunal bardziej zdecydowanie w któras ze stron. No to ja juz sobie pojde ;)
IN Flaamess Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 zes pojechal :D ....gory swietnie ci wychodza, nie wspominajac o kolorach. Woda troszke hm..rozmazana. Odbicie raczej gladkie powinno byc, chyba ze lekko faluje . pozdrawiam
DaRoZ Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 bardzo bardzo fajnie zaczynasz zabawy z kolorem. Statek faktycznie niefortunnie siedzi, przesun w lewo i obniz, popraw chmur(nawet zwyklym soft brushem), na wodzie tez jakis obiekt mozna by dac by nie bylo tak pusto. pzdr
dzudzu Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 Nick noiprox - odkąd przejrzałem tę teczkę - kojarzy mi się z swobodą tworzenia krajobrazów i ciekawą grą kolorów.
peter_f Napisano 16 Marzec 2009 Napisano 16 Marzec 2009 Przezajebiste kolory! Świetnie budujesz klimat :) Bardzo piękne koncepty Pozdrawiam
noiprox Napisano 16 Marzec 2009 Autor Napisano 16 Marzec 2009 @Łukasz Jaskólski - dzięki! Faktycznie o chmurach zapomniałem, to miał być taki szybki speedzik 30-40minutowy i do chmur nie przykładałem uwagi, ale trochę się przeciągnęło bo zacząłem siedzieć nad górami i statkiem na pierwszym planie Co do jeziora oczywiście masz rację, ale chciałem nadać jej takiego krystalicznego, czystego charakteru i zmniejszyłem jasność quick maskiem gradientowym. Chyba jednak bardziej by pasowała cała przyciemniona... :) Co do statku to sam nie wiedziałem jak statki rozmieścić, żeby to wszystko trzymało się kupy więc je po prostu wrzuciłem. @In Flaamess - dzięki :) Woda wymaga sporo dopracowania, tutaj już czasu brakowało i skorzystałem tylko z motion blura i lens blura, a potem trochę pojechałem smudgem @DaRoZ - wielkie dzięki! Uwagi wzięte do serca :) @dzudzu - ...zaskoczyłeś mnie :) wielkie dzięki @peter_f - dzięki :) Dzięki Wam wszystkim jeszcze raz, super jest słyszeć że mimo wszystko robi się jakieś postępy :) Po Waszych uwagach chyba jeszcze trochę pociągnę ten rysunek
noiprox Napisano 24 Maj 2009 Autor Napisano 24 Maj 2009 Na odkopanie teczki dwa szybkie ćwiczenia kolorów A te drugie chyba z czasem doczeka się kontynuacji i wykończenia - postapokaliptyczna Japonia z kwitnącą wiśnią dla kontrastu. Na razie szkic z poprawkami pierwszymi. Na pewno jeszcze poszerzę kadr, i dodam jakiś element storytellingowy
Coyote Napisano 24 Maj 2009 Napisano 24 Maj 2009 szczerze mówiąc pierwszy mi sie bardziej podoba mimo oklepanej dość oklepanej palety :)
IN Flaamess Napisano 24 Maj 2009 Napisano 24 Maj 2009 1 rozwala, detal i byloby calusnie :D co dodrugiego hm....popraw katane, bo one chyab nie sa zakrzywione:P a proste :)
emmilius Napisano 24 Maj 2009 Napisano 24 Maj 2009 Katany są lekko po łuku - zakrzywione. A co do obrazków... hmmm widoczki aż się pchają na tapetę =] Ta rozmyta woda ma swój urok. Chmurki faktycznie można pomazać jeszcze z 5-10min.
masz)rum Napisano 25 Maj 2009 Napisano 25 Maj 2009 ładnie, obie wersje mi się podobaja, ale chyba ta dolna bardziej, pewnie statki wrzuciłes po namalowaniu gór i ci bylo szkoda je zasłaniac co... ;P
noiprox Napisano 26 Maj 2009 Autor Napisano 26 Maj 2009 Dzięki chłopaki :) Niestety po 7 godzinach roboty w czasie zapisywania pracy zawiesił mi się komputer i plik jest uszkodzony :( Jakoś dziwnie odechciało mi się na nowo do tego zabierać :P @IN Flaamess - jak już powiedział emmilius, katany są lekko zakrzywione ;) @prrrszalony - tzn gdzie dokładnie zawiało waldkowym? Może nie za dużo blura, tylko za mało ostrości ;) Rysowałem twardym okrąglakiem, ale na razie za lekko dociskałem żeby coś ostrego wyszło @masz)rum - haha, dokładnie, statki narysowałem jako ostatnie :P
prrrszalony Napisano 26 Maj 2009 Napisano 26 Maj 2009 To drzewo przypomina mi bardzo to z tego postu http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=50187 ;)
noiprox Napisano 26 Maj 2009 Autor Napisano 26 Maj 2009 Ahh :) No chyba że. Z tymże ja nawiązałem tym kolorem do japońskiego symbolu - kwitnącej wiśni (sakura) link
prrrszalony Napisano 26 Maj 2009 Napisano 26 Maj 2009 Spoko. Niczego nie zarzucam. Piszę tylko o swoich skojarzeniach :)
telthona Napisano 29 Maj 2009 Napisano 29 Maj 2009 nie wiem jak ty to zrobiłeś że na tej postapokaliptycznej japonii - szkicu 1 bardziej jest tło wykończone, a na szkicu 2 bardziej postać XD zagadkowy z Ciebie człowiek ;D
noiprox Napisano 29 Maj 2009 Autor Napisano 29 Maj 2009 (edytowane) @telthona - Na szkicu powrzucałem byle co, żeby wyglądało to na chociaż trochę bardziej wykończone, i tak zamierzałem narysować je od nowa ;) Edytowane 30 Maj 2009 przez noiprox
voxmortem Napisano 30 Maj 2009 Napisano 30 Maj 2009 widokówka ze statkami super, woda i kolory świetnie Ci wyszły, resztę wiesz od innych. Laski z katanami mi nie podeszły, za to kobietka stylizowana na gejsze nieco jest utrzymana w bardzo fajnej kolorystyce. Ostatni koncept wygląda fajnie, ale chyba zmieniłeś koncepcję fryzurową po zrobieniu widoku z przodu i od tyłu na głowie ma zgrabny koczek, zamiast luźno opadających włosów?
noiprox Napisano 30 Maj 2009 Autor Napisano 30 Maj 2009 włosy związała, bo zasłoniłaby ciuchy od tyłu ;)
telthona Napisano 30 Maj 2009 Napisano 30 Maj 2009 z przodu design stroju jest super, ale z tyłu mi sie nie podoba. myślę że można byłoby lepiej rozwiązać te spodenki. wygląda jakby miała strasznie ściśniętą pupę :( ta część metalowa czy z czego ona jest, ta na udach, powinna kończyć sie niżej. :P
noiprox Napisano 30 Maj 2009 Autor Napisano 30 Maj 2009 @Telthona - będę musiał pomyśleć o tych pośladkach. Postać i tak pewnie będzie pokazana w końcowym renderze od przodu, ale tyłowi też muszę zrobić koncept ;) Trochę poprawione proporcje + bonus Włosy wyszły mi tak przez przypadek, i tak będą inne
noiprox Napisano 14 Czerwiec 2009 Autor Napisano 14 Czerwiec 2009 (edytowane) Trochę bardziej wykończony obrazek będzie, ale szkoda wipa zakaładać pierwsze plamy Poprawione kolory i dopracowanie, i tymczasowo blur, żeby nie było speedowych maźnięć widać Edytowane 14 Czerwiec 2009 przez noiprox
Rotcore Napisano 14 Czerwiec 2009 Napisano 14 Czerwiec 2009 Twarz i ręka na gorsze... przydałoby się bardziej zróżnicować kolorystycznie, jakoś odciąć tło od pierwszego planu i tego blura wydaje mi się za dużo... pozdrawiam
Soul Master Napisano 14 Czerwiec 2009 Napisano 14 Czerwiec 2009 Moje zdanie jest takie, abyś popracował nad jej twarzą.
prrrszalony Napisano 14 Czerwiec 2009 Napisano 14 Czerwiec 2009 Poprawione kolory wyszły na gorsze :D Zrobiło się nudno i równomiernie. Za to łokieć zdecydowanie na plus. Gratuluję :)
lili Napisano 14 Czerwiec 2009 Napisano 14 Czerwiec 2009 zez... jak w pysk strzelil a tak powaznie to zwroc uwage na to, jak zaczynasz 'psuc' prace dopracowujac szczegoly, deformujesz twarz i cialo, porownuj prace zawsze do tego pierwszego szkicu a najlepiej zaczynaj od szkicu zarysu postaci i twarzy, dopracuj ten zarys i trzymaj na warstwie na gorze , zeby uniknac tego co sie zaczelo dziac tutaj zrob tez warstwe hue/saturation i zjedz saturacja do zera i tez trzymaj ta warstwe na gorze i wlaczaj co jakis czas zeby sprawdzic walory tonalne jesli nie widzisz tego w kolorze, ja np widze ze sa zbyt jednolite, brakuje troche kontrastu
Soul Master Napisano 15 Czerwiec 2009 Napisano 15 Czerwiec 2009 Prawda lili, ja nadal zostaję przy swojej wyp., abyś poprawił kolory i jej twarz. Bo zacząłeś poprawiać co raz bardziej szczegóły, a nie zauważyłeś jak reszta się zaczęła zmieniać na gorsze. :/
mant-raz Napisano 15 Czerwiec 2009 Napisano 15 Czerwiec 2009 (edytowane) tu masz dobra refke ;) (sorka nie moglem sie powstrzymac) http://hushviz.nazwa.pl/damianbajowski/pics/sweet_vampire.jpg edit: dla jasnosci to pracka Mime'a, nie ma nic zlego w inspiracji Edytowane 15 Czerwiec 2009 przez mant-raz
Rotcore Napisano 15 Czerwiec 2009 Napisano 15 Czerwiec 2009 nieładnie tak gnoić!... good shit mant-raz
emmilius Napisano 17 Czerwiec 2009 Napisano 17 Czerwiec 2009 No niepotrzebnie impasty blurem zabiłeś. Pierwsze dla mnie zdecydowanie lepsze. Kobietę dopieść (anatomia, światłocień) i może nieznacznie kontrast większy. Pzdr i pokazuj next step.
telthona Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 czy mi sie wydaje, czy na pierwszej wersji tej sceny haremowej twarz jest bardziej realistyczna i bardziej wykończona w ogóle? :P i pokaż jej więcej cycka --> o ile w 1 wersji poza jest super, to w 2 wersji mamm wrażenie że powinna sie ta modelka bardziej pochylać - w sensie żeby była bardziej przygarbiona, ale z bardziej wklęśniętym brzuchem: taka pozycja dałaby możliwość pokazania ładnej piersi :P co do designu postaci: strasznie mi sie spodobało to coś na ręce- taka rękawiczka-identyfikator i zegarek ze stoperem w jednym :D ładne i pożyteczne. pewnie za jakieś 50 lat coś takiego będzie normą, ale będzie wyglądało brzydziej xD a, i strasznie mnie rozczuliły te pomalowane paznokcie :> tak rzadko artyści o tym pamiętają ! XD
noiprox Napisano 5 Sierpień 2009 Autor Napisano 5 Sierpień 2009 (edytowane) W wip3d to już wylądowało, to do teczki też wrzucę Znowu praca inżynierska, dalej szkice Edytowane 5 Sierpień 2009 przez noiprox
IN Flaamess Napisano 6 Sierpień 2009 Napisano 6 Sierpień 2009 Nozki ma zacne, brzuch troszke plaski chyba, ale moze mi sie wydawac. Twarz- zrob oczodol w jej prawym oku i powinno byc lepiej, bo chyba tez deko wyglada jak naklejona. I cos mi chyba z jej lewa reka nie gra, za chuda, sflaczala taka. Bd to konczyl? bo postawa i tlo fajnie sie zapowiada :) pozdrawiam
Kubasa Napisano 6 Sierpień 2009 Napisano 6 Sierpień 2009 kurcze... ta po lewej fajniejsza :P w sensie, oczywiście buziuchna i panna dopieszczona fajnie w tym po prawej, ale kolorki, tło ( szczególnie ten element zupełnie z prawej strony ) jakoś straciły się mi wydaje, tak się spłaszczyły... nie wiem takie moje odczucie, tam się jakoś tak fajnie coś działo, a ten element po prawej dzięki tym "maziają" to wyglądał nawet jakby się w nim cos odbijało :P ciśnij ją dalej ciśnij - pozdro
leszek_lenia Napisano 6 Sierpień 2009 Napisano 6 Sierpień 2009 tak jak juz mowilem...ta szkicowa wersja mnie bardzo ale to bardzo podchodzi :) jest w niej to cos czego w tej dopracowanej ni ma...:) ale dzialaj dalej..zobaczymy co z tego wyjdzie.
noiprox Napisano 6 Sierpień 2009 Autor Napisano 6 Sierpień 2009 @In Flamees - dzięki :) chciałem jej nadać azjatyckie rysy, a azjaci różnią się między innymi tym, że mają takie fałdki tłuszczu w powiekach, i oczodoły nie są takie wyraźne @Kubasa - hyh ;) Ogólnie to tło po prawej zrobiłem w jakieś 5minut, żeby było cokolwiek innego niż to po lewej... i tak miało być inne. Dzięki za komentarz :) @Leszek - mi też się szkicowa bardziej podobała ;) Tutaj pociągnięte trochę dalej. Zrobiłem całkiem inne tło, bardziej współczesne (z założenia miała to być niedaleka przyszłość)
prrrszalony Napisano 6 Sierpień 2009 Napisano 6 Sierpień 2009 Proporcje skopałeś przy poprawianiu. Ot, cała przewaga szkicu nad tym wypieszczonym. Teraz wygląda jakbyś na kolorowym stole bułki porozkładał i pomalował. Zapomniałeś o żebrach i mięśniach, jej krzywizny idą grzecznie łukiem od jednego ubranka do drugiego. Koniecznie podpatrz jakieś foty.
noiprox Napisano 8 Sierpień 2009 Autor Napisano 8 Sierpień 2009 Nom, chyba faktycznie proporcje skopałem, będę uważał przy następnym obrazku. A za następny zabieram się teraz. W sumie obrazek wyżej miałem wykończyć, dopieścić ale skończyło sięna poprawieniu paru szczegółów i pobawienia się kolorami
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się