Napisano 7 Marzec 200916 l Ja tylko wpiszę, że widoczki ze str 8 są fenomenalne. A co do ostatniego konceptu to zastanawia mnie automatycznie napinająca się pierś. Przydatny gadżet dla gwiazd hollywoodu.
Napisano 8 Marzec 200916 l Autor @Serio - dzięki :) Nie wiem jakim sposobem napisałem że tam pierś się napina (chyba źle użyłem skrótu myślowego) ale faktycznie tak to zabrzmiało, miałem na myśli że fragment stroju w który leci pocisk usztywnia się chroniąc klatkę piersiową. Ale w sumie napinanie piersi też mogłoby być, sylwetka byłaby bardziej aerodynamiczna ;)
Napisano 8 Marzec 200916 l Autor @SBT77 - Dzięki za komentarz:) nie mam zamiaru tego umieszczać w scenerii na razie bo jeszcze nie ustaliłem końcowego wyglądu tej postaci :) Jeszcze poszukuję jej ogólnego charakteru. Jest gładko, bo tak najpewniej się czuję a ten etap szkiców i researchu nie musi być jakiś szczególnie dopieszczony, niedługo wrzucę pewnie jakiegoś arta dokładniejszego który mam nadzieję że bardziej się spodoba Co do twarzy bohaterki, miałem o tyle łatwiej że do postaci mamy modelkę więc mam na czym się wzorować jeśli chodzi o twarz. Anatomia na razie leży i kwiczy bo wszystko robiłem w pośpiechu i z głowy, ale anatomią zajmę się później :) W dziale WIP3D niedługo powstanie nowy temat który będziemy z kolegą prowadzić Edytowane 8 Marzec 200916 l przez noiprox
Napisano 8 Marzec 200916 l Jak dla mnie najlepszy pierwszy koncept, taki spójny i wszystko się dobrze zgrywa. Tylko soczewkę cyfrową zrobiłbym trochę większą no i karabin dopracować. Co do reszty to dwa ostatnie sam nie wiem dlaczego mi nie podchodzą ;) a pozostałe to zwykłe dziewczyny w letnich strojach z jakimis niebieskimi bajerami na rękach i bluzkach ;) Zdecydowanie ciągnij dalej pierwszą
Napisano 8 Marzec 200916 l w pierwszym proporcje sa najblizej prawdy..ale anatomia cos siedzi- w nastepnych wariacjach glowa za duza moim zdaniem pozdro
Napisano 8 Marzec 200916 l Mi się wydaje, że w pierwszym "to niebieskie coś" :D wyszczupla twarz, a na kolejnych jest ona zbyt pyzowata.
Napisano 10 Marzec 200916 l Autor @SBT77 - dzięki z komentarz :) Z tymże tak jak pisałem to nie jest monitorek, tylko soczewka kontaktowa @Paster03 - Karabin będzie dopracowany, w późniejszej fazie, o ile w ogóle karabin będzie ;) Soczewki neistety nie mogę większej zrobić, bo oka by nie starczyło @Selfy - dzięki za uwagi co do proporcji, na razie i tak do nich uwagi nie przywiązuję, ale będę uważał na głowę przy końcowych konceptach Kolejne parę szybkich szkiców (szkiców, więc mogą być błędy anatomiczne - wybaczcie ;) )
Napisano 10 Marzec 200916 l ej ejj :D moim zdaniem pierwsza i ostatnia jest super :D może nawet ta ostatnia bardziej się mi podoba, i chyba fajniej by własnie było, gdybyś wybrał taki strój, który pozwoli Ci na dużo zabawy z teksturkami. A tak na marginesie: można robić prace dyplomowe na spółkę z kimś? XD bo zabawnie to brzmi.
Napisano 15 Marzec 200915 l Autor @Telthona - dzięki :) już ostatecznie uznaliśmy że będziemy realizować ostatni. Tak, można robić pracę dyplomową na spółkę ;) Ale zdaje się osobno Zdaję sobie sprawę, że kompozycja leży i kwiczy. Trochę próbowałem naprawić kolory ale mi nie wyszło Edytowane 15 Marzec 200915 l przez noiprox
Napisano 15 Marzec 200915 l Nie no kolory akurat ładne w obu wersjach Coś chmurki przycięzkawe, ale to za sprawka pedzla Nie jestem pewien odbic na wodzie gdyz stara prawda rzecze - odbicie zawsze jest ciemniejsze. Być może zmętniona woda dała by taki, jasniejszy efekt przez efekt swiecenia cieczy. No i najwazniejsze ten statek w rogu, przytaczajac raz jeszcze stara prawde - nie maluj elementow skupiajacych uwage na rogach kadru. A w ogole to sprawia on (ten statek) wrazenie jakby nie wiedzial czy zostac w kadrze czy poza nim. Bym go przesunal bardziej zdecydowanie w któras ze stron. No to ja juz sobie pojde ;)
Napisano 15 Marzec 200915 l zes pojechal :D ....gory swietnie ci wychodza, nie wspominajac o kolorach. Woda troszke hm..rozmazana. Odbicie raczej gladkie powinno byc, chyba ze lekko faluje . pozdrawiam
Napisano 15 Marzec 200915 l bardzo bardzo fajnie zaczynasz zabawy z kolorem. Statek faktycznie niefortunnie siedzi, przesun w lewo i obniz, popraw chmur(nawet zwyklym soft brushem), na wodzie tez jakis obiekt mozna by dac by nie bylo tak pusto. pzdr
Napisano 15 Marzec 200915 l Nick noiprox - odkąd przejrzałem tę teczkę - kojarzy mi się z swobodą tworzenia krajobrazów i ciekawą grą kolorów.
Napisano 16 Marzec 200915 l Przezajebiste kolory! Świetnie budujesz klimat :) Bardzo piękne koncepty Pozdrawiam
Napisano 16 Marzec 200915 l Autor @Łukasz Jaskólski - dzięki! Faktycznie o chmurach zapomniałem, to miał być taki szybki speedzik 30-40minutowy i do chmur nie przykładałem uwagi, ale trochę się przeciągnęło bo zacząłem siedzieć nad górami i statkiem na pierwszym planie Co do jeziora oczywiście masz rację, ale chciałem nadać jej takiego krystalicznego, czystego charakteru i zmniejszyłem jasność quick maskiem gradientowym. Chyba jednak bardziej by pasowała cała przyciemniona... :) Co do statku to sam nie wiedziałem jak statki rozmieścić, żeby to wszystko trzymało się kupy więc je po prostu wrzuciłem. @In Flaamess - dzięki :) Woda wymaga sporo dopracowania, tutaj już czasu brakowało i skorzystałem tylko z motion blura i lens blura, a potem trochę pojechałem smudgem @DaRoZ - wielkie dzięki! Uwagi wzięte do serca :) @dzudzu - ...zaskoczyłeś mnie :) wielkie dzięki @peter_f - dzięki :) Dzięki Wam wszystkim jeszcze raz, super jest słyszeć że mimo wszystko robi się jakieś postępy :) Po Waszych uwagach chyba jeszcze trochę pociągnę ten rysunek
Napisano 24 Maj 200915 l Autor Na odkopanie teczki dwa szybkie ćwiczenia kolorów A te drugie chyba z czasem doczeka się kontynuacji i wykończenia - postapokaliptyczna Japonia z kwitnącą wiśnią dla kontrastu. Na razie szkic z poprawkami pierwszymi. Na pewno jeszcze poszerzę kadr, i dodam jakiś element storytellingowy
Napisano 24 Maj 200915 l szczerze mówiąc pierwszy mi sie bardziej podoba mimo oklepanej dość oklepanej palety :)
Napisano 24 Maj 200915 l 1 rozwala, detal i byloby calusnie :D co dodrugiego hm....popraw katane, bo one chyab nie sa zakrzywione:P a proste :)
Napisano 24 Maj 200915 l Katany są lekko po łuku - zakrzywione. A co do obrazków... hmmm widoczki aż się pchają na tapetę =] Ta rozmyta woda ma swój urok. Chmurki faktycznie można pomazać jeszcze z 5-10min.
Napisano 25 Maj 200915 l ładnie, obie wersje mi się podobaja, ale chyba ta dolna bardziej, pewnie statki wrzuciłes po namalowaniu gór i ci bylo szkoda je zasłaniac co... ;P
Napisano 26 Maj 200915 l Autor Dzięki chłopaki :) Niestety po 7 godzinach roboty w czasie zapisywania pracy zawiesił mi się komputer i plik jest uszkodzony :( Jakoś dziwnie odechciało mi się na nowo do tego zabierać :P @IN Flaamess - jak już powiedział emmilius, katany są lekko zakrzywione ;) @prrrszalony - tzn gdzie dokładnie zawiało waldkowym? Może nie za dużo blura, tylko za mało ostrości ;) Rysowałem twardym okrąglakiem, ale na razie za lekko dociskałem żeby coś ostrego wyszło @masz)rum - haha, dokładnie, statki narysowałem jako ostatnie :P
Napisano 26 Maj 200915 l To drzewo przypomina mi bardzo to z tego postu http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=50187 ;)
Napisano 26 Maj 200915 l Autor Ahh :) No chyba że. Z tymże ja nawiązałem tym kolorem do japońskiego symbolu - kwitnącej wiśni (sakura) link
Napisano 29 Maj 200915 l nie wiem jak ty to zrobiłeś że na tej postapokaliptycznej japonii - szkicu 1 bardziej jest tło wykończone, a na szkicu 2 bardziej postać XD zagadkowy z Ciebie człowiek ;D
Napisano 29 Maj 200915 l Autor @telthona - Na szkicu powrzucałem byle co, żeby wyglądało to na chociaż trochę bardziej wykończone, i tak zamierzałem narysować je od nowa ;) Edytowane 30 Maj 200915 l przez noiprox
Napisano 30 Maj 200915 l widokówka ze statkami super, woda i kolory świetnie Ci wyszły, resztę wiesz od innych. Laski z katanami mi nie podeszły, za to kobietka stylizowana na gejsze nieco jest utrzymana w bardzo fajnej kolorystyce. Ostatni koncept wygląda fajnie, ale chyba zmieniłeś koncepcję fryzurową po zrobieniu widoku z przodu i od tyłu na głowie ma zgrabny koczek, zamiast luźno opadających włosów?
Napisano 30 Maj 200915 l z przodu design stroju jest super, ale z tyłu mi sie nie podoba. myślę że można byłoby lepiej rozwiązać te spodenki. wygląda jakby miała strasznie ściśniętą pupę :( ta część metalowa czy z czego ona jest, ta na udach, powinna kończyć sie niżej. :P
Napisano 30 Maj 200915 l Autor @Telthona - będę musiał pomyśleć o tych pośladkach. Postać i tak pewnie będzie pokazana w końcowym renderze od przodu, ale tyłowi też muszę zrobić koncept ;) Trochę poprawione proporcje + bonus Włosy wyszły mi tak przez przypadek, i tak będą inne
Napisano 14 Czerwiec 200915 l Autor Trochę bardziej wykończony obrazek będzie, ale szkoda wipa zakaładać pierwsze plamy Poprawione kolory i dopracowanie, i tymczasowo blur, żeby nie było speedowych maźnięć widać Edytowane 14 Czerwiec 200915 l przez noiprox
Napisano 14 Czerwiec 200915 l Twarz i ręka na gorsze... przydałoby się bardziej zróżnicować kolorystycznie, jakoś odciąć tło od pierwszego planu i tego blura wydaje mi się za dużo... pozdrawiam
Napisano 14 Czerwiec 200915 l Poprawione kolory wyszły na gorsze :D Zrobiło się nudno i równomiernie. Za to łokieć zdecydowanie na plus. Gratuluję :)
Napisano 14 Czerwiec 200915 l zez... jak w pysk strzelil a tak powaznie to zwroc uwage na to, jak zaczynasz 'psuc' prace dopracowujac szczegoly, deformujesz twarz i cialo, porownuj prace zawsze do tego pierwszego szkicu a najlepiej zaczynaj od szkicu zarysu postaci i twarzy, dopracuj ten zarys i trzymaj na warstwie na gorze , zeby uniknac tego co sie zaczelo dziac tutaj zrob tez warstwe hue/saturation i zjedz saturacja do zera i tez trzymaj ta warstwe na gorze i wlaczaj co jakis czas zeby sprawdzic walory tonalne jesli nie widzisz tego w kolorze, ja np widze ze sa zbyt jednolite, brakuje troche kontrastu
Napisano 15 Czerwiec 200915 l Prawda lili, ja nadal zostaję przy swojej wyp., abyś poprawił kolory i jej twarz. Bo zacząłeś poprawiać co raz bardziej szczegóły, a nie zauważyłeś jak reszta się zaczęła zmieniać na gorsze. :/
Napisano 15 Czerwiec 200915 l tu masz dobra refke ;) (sorka nie moglem sie powstrzymac) http://hushviz.nazwa.pl/damianbajowski/pics/sweet_vampire.jpg edit: dla jasnosci to pracka Mime'a, nie ma nic zlego w inspiracji Edytowane 15 Czerwiec 200915 l przez mant-raz
Napisano 17 Czerwiec 200915 l No niepotrzebnie impasty blurem zabiłeś. Pierwsze dla mnie zdecydowanie lepsze. Kobietę dopieść (anatomia, światłocień) i może nieznacznie kontrast większy. Pzdr i pokazuj next step.
Napisano 24 Czerwiec 200915 l czy mi sie wydaje, czy na pierwszej wersji tej sceny haremowej twarz jest bardziej realistyczna i bardziej wykończona w ogóle? :P i pokaż jej więcej cycka --> o ile w 1 wersji poza jest super, to w 2 wersji mamm wrażenie że powinna sie ta modelka bardziej pochylać - w sensie żeby była bardziej przygarbiona, ale z bardziej wklęśniętym brzuchem: taka pozycja dałaby możliwość pokazania ładnej piersi :P co do designu postaci: strasznie mi sie spodobało to coś na ręce- taka rękawiczka-identyfikator i zegarek ze stoperem w jednym :D ładne i pożyteczne. pewnie za jakieś 50 lat coś takiego będzie normą, ale będzie wyglądało brzydziej xD a, i strasznie mnie rozczuliły te pomalowane paznokcie :> tak rzadko artyści o tym pamiętają ! XD
Napisano 5 Sierpień 200915 l Autor W wip3d to już wylądowało, to do teczki też wrzucę Znowu praca inżynierska, dalej szkice Edytowane 5 Sierpień 200915 l przez noiprox
Napisano 6 Sierpień 200915 l Nozki ma zacne, brzuch troszke plaski chyba, ale moze mi sie wydawac. Twarz- zrob oczodol w jej prawym oku i powinno byc lepiej, bo chyba tez deko wyglada jak naklejona. I cos mi chyba z jej lewa reka nie gra, za chuda, sflaczala taka. Bd to konczyl? bo postawa i tlo fajnie sie zapowiada :) pozdrawiam
Napisano 6 Sierpień 200915 l kurcze... ta po lewej fajniejsza :P w sensie, oczywiście buziuchna i panna dopieszczona fajnie w tym po prawej, ale kolorki, tło ( szczególnie ten element zupełnie z prawej strony ) jakoś straciły się mi wydaje, tak się spłaszczyły... nie wiem takie moje odczucie, tam się jakoś tak fajnie coś działo, a ten element po prawej dzięki tym "maziają" to wyglądał nawet jakby się w nim cos odbijało :P ciśnij ją dalej ciśnij - pozdro
Napisano 6 Sierpień 200915 l tak jak juz mowilem...ta szkicowa wersja mnie bardzo ale to bardzo podchodzi :) jest w niej to cos czego w tej dopracowanej ni ma...:) ale dzialaj dalej..zobaczymy co z tego wyjdzie.
Napisano 6 Sierpień 200915 l Autor @In Flamees - dzięki :) chciałem jej nadać azjatyckie rysy, a azjaci różnią się między innymi tym, że mają takie fałdki tłuszczu w powiekach, i oczodoły nie są takie wyraźne @Kubasa - hyh ;) Ogólnie to tło po prawej zrobiłem w jakieś 5minut, żeby było cokolwiek innego niż to po lewej... i tak miało być inne. Dzięki za komentarz :) @Leszek - mi też się szkicowa bardziej podobała ;) Tutaj pociągnięte trochę dalej. Zrobiłem całkiem inne tło, bardziej współczesne (z założenia miała to być niedaleka przyszłość)
Napisano 6 Sierpień 200915 l Proporcje skopałeś przy poprawianiu. Ot, cała przewaga szkicu nad tym wypieszczonym. Teraz wygląda jakbyś na kolorowym stole bułki porozkładał i pomalował. Zapomniałeś o żebrach i mięśniach, jej krzywizny idą grzecznie łukiem od jednego ubranka do drugiego. Koniecznie podpatrz jakieś foty.
Napisano 8 Sierpień 200915 l Autor Nom, chyba faktycznie proporcje skopałem, będę uważał przy następnym obrazku. A za następny zabieram się teraz. W sumie obrazek wyżej miałem wykończyć, dopieścić ale skończyło sięna poprawieniu paru szczegółów i pobawienia się kolorami
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto